1 9

معرفی بهترین کانال تلگرام آموزش زبان انگلیسی با متد جدید

گاما

برای افرادی که وقت کافی جستجو در وبسایت های آموزش آنلاین زبان انگلیسی را ندارند یا دوست دارند بصورت روزانه مطالب کاربردی زبان انگلیسی را در گوشی خود داشته باشند، یکی از بهترین گزینه ها، کانال تلگرام است.

در این نوشته قصد داریم کانال تلگرام وبسایت چرب زبان را به شما معرفی کنیم. همانگونه که در مقاله جذاب ۸ تا از بهترین روش های یادگیری لغات زبان انگلیسی، اشاره کردیم، یکی از متدهای کاربردی و مفید یادگیری زبان انگلیسی، آموختن اندک اندک و بصورت روزانه است. اینکه شما حتی بصورت روزانه حدود ۵-۷ لغت زبان انگلیسی را یاد بگیرید، بعد از ۳ ماه بیش از ۵۰۰ لغت را آموخته اید. اما یادگیری لغات و واژه ها بصورت پایدار و ماندگار، تنها از طریق قراردادنشان در قالب جملات امکان پذیر است.

photo 2017 07 08 23 45 15

ضمن اینکه بسیاری از زبان آموزان انگلیسی، بیشترین ضعف را در بیان یا همان مکالمه دارند. یکی از بهترین روش های تقویت مکالمه زبان انگلیسی، یادگیری جملات  و واژه های جدید، متدی است که بسته آموزشی نصرت ارائه می کند. در کانال تلگرام آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، با کمک جدید ترین شیوه های آموزش زبان انگلیسی، سعی می کنیم موارد کاربردی و مفید را بصورت روزمره و بسیار منظم در اختیارتان قرار دهیم.

راحت ترین راه یادگیری زبان، استفاده از پکیج های آموزشی ست، بهترین پکیج ها اینجا معرفی شده اند

در این کانال:

  • مکالمات کوتاه، کاربردی و روزمره را به همراه فایل صوتی و متن و ترجمه فارسی آن، هر روزه به رایگان قرار می دهیم
  • مطالب جالب و متنوع آموزش زبان انگلیسی را بصورت اتفاقی در کانال به اشتراک می گذاریم
  • مقالات مفید و تحقیقات جدید پیرامون یادگیری سریع تر زبان انگلیسی را بلافاصله در کانال برای تان به اشتراک می گذاریم.
  • مطالب این کانال برای افرادی که انگلیسی را جهت مقاصد توریستی، کار یا تحصیل می خواهند کاملا کاربردی است

   لینک کانال آموزش زبان انگلیسی چرب زبان  (zabansadeh@ )

8 ترفند ارزشمند برای یادگیری بهتر زبان

یادگیری زبان انگلیسی می‌تواند هم چالش‌برانگیز و هم لذت‌بخش باشد. در ادامه به ترفندهایی اشاره می‌کنم که به شما در یادگیری مؤثرتر و سریع‌تر زبان انگلیسی کمک می‌کند:

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

  1. محاصره خود با زبان: احاطه خود با زبان انگلیسی، از طریق گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم‌ها و سریال‌ها، خواندن کتاب‌ها یا مقالات، و شنیدن پادکست‌ها به زبان انگلیسی می‌تواند به میزان قابل توجهی به فراگیری زبان کمک کند.
  2. تمرین مکالمه: صحبت کردن با افرادی که زبان انگلیسی را به خوبی می‌دانند یا با دیگر زبان‌آموزان می‌تواند به تقویت مهارت‌های مکالمه‌ای کمک کند.
  3. استفاده از اپلیکیشن‌های یادگیری زبان: برنامه‌هایی مانند Duolingo، Rosetta Stone، یا Babbel می‌توانند به شما در یادگیری زبان انگلیسی به روشی سرگرم‌کننده و تعاملی کمک کنند.
  4. یادداشت‌برداری و مرور: یادداشت کردن واژگان جدید، عبارات کلیدی و قواعد زبانی و مرور مداوم آن‌ها به تثبیت دانش شما کمک می‌کند.
  5. تمرین نوشتاری: نوشتن متن‌های کوتاه، دفتر خاطرات، ایمیل‌ها یا حتی نوشتن داستان‌های کوتاه به زبان انگلیسی می‌تواند به تقویت مهارت نوشتاری شما کمک کند.
  6. شرکت در کلاس‌های آنلاین یا حضوری: شرکت در کلاس‌های آموزش زبان می‌تواند به شما کمک کند تا با ساختار و قواعد زبان بهتر آشنا شوید و بازخورد معلمان را دریافت کنید.
  7. تنظیم اهداف واقع‌بینانه: تنظیم اهداف مشخص و قابل دستیابی برای یادگیری زبان می‌تواند به شما کمک کند تا مسیر یادگیری خود را بهتر دنبال کنید.
  8. صبر و پشتکار: یادگیری زبان جدید نیازمند زمان و تلاش است. مهم است که صبور باشید و در برابر چالش‌ها پشتکار داشته باشید.
زبانمهر

حتما بخوانید!

8 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست