LearnEnglish

۵ تا از بهترین نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی اندروید و کامپیوتر

گاما

قطعا یکی از بهترین راه های یادگیری زبان انگلیسی، استفاده از نرم افزار است. نرم افزارهایی آموزشی که هم بتوانید در گوشی موبایل (اندروید، ios و…) استفاده کنید و هم نرم افزارهایی که قابل اجرا بر روی کامپیوتر باشند. در این پست ما با کمک چند موسسه معتبر آموزش زبان انگلیسی در آمریکا، ۵ تا از بهترین نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی را به شما معرفی کرده و لینک خرید آنلاین اینترنتی و یا خرید پستی آنها را هم برای تان قرار می دهیم.

یادگیری زبان انگلیسی زمانی آسان و پایدار خواهد بود که یا بصورت مداوم با بهترین اساتید آموزش ببینید یا اینکه نرم افزارهای آموزشی اصولی را برای یادگیری انتخاب کنید. نکته بسیار مهم این است که انتخاب یکی از هزاران نرم افزار و اپلیکیشن غیراستاندارد موجود در بازار، فرآیند یادگیری شما را بسیار طولانی تر می کند و بسیاری از اشتباهات را در بدن شما جا خواهند انداخت که بعدها اصلاح کردن شان بسیار مشکل است. پس در انتخاب منابع آموزش زبان بسیار دقت کنید.

حتما بخوانید: دانلود ۵ تا از بهترین دیکشنری های روز دنیا که حتما باید داشته باشید!

اما چرا نرم افزار آموزشی….؟

نرم افزار انگلیسی

انسان دارای حواس ۵ گانه است. (بویایی، شنوایی …). زمانی که کتابی را می خوانید، تنها از حواس بینایی خود برای یادگیری استفاده می کنید. تصویر کنید وقتی حواس دیگر شما مثل شنوایی هم به فرآیند یادگیری افزوده شوند. سرعت و پایداری در یادگیری زبان با افزوده شدن یک حس، بیش از دوبرابر افزایش می یابد!! فکر می کنید چرا کسانی که در یک کشور انگلیسی زبان هستند، زبان را خیلی راحت تر یاد می گیرند؟ چون از تمام حواس خود برای یادگیری استفاده می کنند. پس نرم افزارهای آموزشی حواس بیشتری از شما درگیر می کنند، سرعت یادگیری را بصورت چشمگیری افزایش می دهند. ضمن اینکه این نرم افزارها توسط موسسات معتبر داخلی و خارجی و تحت نظارت باتجربه ترین اساتید تهیه می شوند و حاصل سال ها تجربه و تحقیق هستند. پس توصیه اکید ما به شما استفاده از نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی برای یادگیری است.

معرفی بهترین نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی

تحقیقات جدید انجام شده توسط lab موسسه فولنت یو و همچنین Busy teacher نشان می دهند که نرم افزارهای زیر جزو بهترین ها برای یادگیری سریع تر زبان انگلیسی هم برای کامپیوتر و هم اندروید هستند. همچنین ما از دو موسسه تحقیقاتی داخلی هم برای شناخت نرم افزارهای اموزش زبان تولید داخل کمک گرفته ایم.

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

۱- آموزش زبان انگلیسی چرب زبان (اندروید)

چرب-زبان

نام وبسایت چرب زبان را شنیده اید! ما به این خاطر شهرت داریم که همه منابع یادگیری زبان را به صورت کاملا رایگان در اختیار فارسی زبانان قرار داده ایم زیرا معتقدیم هیچ فارسی زبانی نباید برای یادگیری و پیشرفته هزینه ای متحمل شود! هر چند برای طراحی این اپلیکیشن سالها وقت گذاشته ایم و برای رعایت حق توسعه دهندگان مبلغ ناچیزی برای یادگیری هر زبانی (در حال حاضر زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه و 8 زبان رایج دیگر) از کاربر دریافت می شود.

جالب است بدانید در این اپلیکیشن که با بررسی بیش از 100 اپلیکیشن فارسی و خارجی و رفع ایرادات آنها طراحی شده، نه تنها کاربردی ترین عبارات و کلمات روزمره را یاد می گیرید (به صورت تصویری و با محیط کاملا فارسی) بلکه همه مطالب وبسایت چرب زبان (از ترفندهای یادگیری، واژگان کاربردی، اصطلاحات آن زبان و …) را به صورت یکجا در جیب خود خواهید داشت.

   دانلود برای اندروید

   دانلود برای آیفون و آیپد (فقط برای اندروید موجود هست)

۲- نرم افزار آموزش زبان انگلیسی نصرت (فقط نسخه تصویری)

نرم افزار آموزش زبان انگلیسی نصرت

نسخه سوم از زبان نصرت که به صورت تصویری ارائه شده است یکی از بهترین بسته های آموزش زبان انگلیسی است که توسط دو آزمایشگاه زبان داخلی و با نظارت یک موسسه زبان خارجی تدوین شده است و توسط بسیاری از اساتید باتجربه زبان انگلیسی در داخل کشور، بعنوان بهترین منبع نرم افزار آموزش زبان انگلیسی (حداقل در زمینه مکالمه و لغت زبان انگلیسی) معرفی می شود. تاثیر این نرم افزار آموزشی در تقویت مکالمه در کمتر از ۳ ماه !! واقعا جالب و تحسین برانگیز است. حتما یک بار این نرم افزار را امتحان کنید. اما فقط و فقط نسخه تصویری (نسخه ۳ نرم افزار نصرت) و آنهم بسته اورجینال. بسیاری از وب سایت ها این بسته را (به هر دلیلی که از گفتن آن عاجز هستم) دستکاری کرده اند.

   اطلاعات بیشتر و خرید اینترنتی نسخه جدید و کاملا اورجینال این نرم افزار با بهترین قیمت 

دانلود کنید:

۳- اپلیکیشن آموزش انگلیسی با موسیقی (چکامه)

آموزش با موسیقی

این اپلیکیشن ایرانی یکی از نرم افزارهای بدردبخور در زمینه آموزش موسیقی است که با پخش آهنگ های مختلف و متن همچنین ترجمه فارسی، کمک مناسبی برای تقویت زبان انگلیسی می باشد و امتیاز بالایی در گوگل پلی هم بدست آورده است.

   دانلود برای اندروید

   دانلود از مایکت

۴- نرم افزار آموزش زبان انگلیسی Duolingo

تصویری از محیط نرم افزار آموزش زبان انگلیسی duolingo

این نرم افزار نسبت به بابلز برتری هایی دارد. از جمله اینکه بسیاری از امکانات آن رایگان است. ضمن اینکه یادگیری زبان در این نرم افزار با جنبه سرگرمی همراه است که برای بسیاری بهترین روش برای یادگیری زبان انگلیسی است. همچنین کلمات و موضوعات پایه ای در زبان در این نرم افزار نسبتا مناسب توضیح داده شده اند.

   دانلود برای اندروید

   دانلود برای آیفون و آیپد

۵- بسته نرم افزار آموزش بدون توقف نسخه ۲

زبان-انگلیسی-بدون-توقف

این نرم افزار که در حال حاضر فقط برای کامپیوتر موجود است (هر چند می توانید فیلم ها و فایل های صوتی آن را در گوشی خود استفاده کنید) یکی از کامل ترین بسته های نرم افزاری آموزش زبان انگلیسی در دنیاست. این بسته زبان را در هر ۴ بخش Reading, Writing, Speaking و Listening به خوبی آموزش می دهد. هر درس شامل کلمات جدید، گرامر ، اصطلاحات کاربردی و اجتماعی زبان در قالب محتوای چهارگانه مهارتی است و با تبیین شفاف اهداف ارتباطی، آغاز و با تمرین‌های کنترل شده و آزاد مکالمه خاتمه می‌یابد. در این متد، زبان‌آموز با مراقبت تمام و به‌صورت موثر و قابل فهم در معرض انگلیسی طبیعی و معتبر قرار می‌گیرد و برای تبیین گرامر، مثال‌های متنوعی از محاوره واقعی آورده می‌شود. نکته جالب در این بسته آموزشی، استفاده از کتاب های topnotch برای محتوای این نرم افزار است که بهترین کیفیت ممکن را به شما ارائه خواهند داد.

   توضیحات بیشتر و خرید اینترنتی نسخه اصلی این نرم افزار

سایر اپلیکیشن ها

software-icon-30   اپلیکیشن Hello English

اپلیکیشن انگلیسی

که یکی از بالاترین امتیازات را در گوگل استور و اپ استور بدست آورده است. اپلیکیشن فوق العاده ای برای تقویت شنیداری و گفتاری زبان انگلیسی می باشد:

   دانلود برای اندروید

   دانلود برای آیفون و آیپد

software-icon-30   Learn English Vocabulary – 6,000 Words

 

Learn English Vocabulary

اپلیکیشن رایگان برای یادگیری لغات انگلیسی رایج در گوشی شما. این اپلیکیشن هم مانند سایر اپ های این لیست امتیاز فوق العاده ای در گوگل پلی و استور بدست آورده است:

   دانلود برای اندروید

   دانلود برای آیفون و آیپد

software-icon-30   اپلیکیشن ۵۰۴ واژه ضروری

قطعا نام این اپ را شنیده اید. تفاوت این اپلیکیشن با کتاب این است که تلفظ و کلمات و جملات را با هم در قالب یک اپلیکیشن خواهید داشت و این کمک زیادی نه تنها به واژگان بلکه به ریدینگ و رایتینگ و لیسنینگ شما خواهد کرد:

   دانلود اپلیکیشن موبایل ۵۰۴ واژه + تلفظ (اندروید)

   دانلود اپلیکیشن موبایل ۵۰۴ واژه + تلفظ (آیفون و آیپد)

software-icon-30  اپلیکیشن واژه آموز

تصویری از محیط نرم افزار

تصویری از محیط نرم افزار

واژه آموز برنامه‌ای ساده و کوچکی است که لغات کلیدی زبان انگلیسی را به صورت درس به درس و به کمک نمودارهای یادگیری و فلش‌کارت آموزش می‌دهد. منابع استفاده شده برای این برنامه دو کتاب ۵۰۴ و ۱۱۰۰ هستند. کسانی که در زمینه آموزش انگلیسی قدمی برداشته‌اند، حتما نام این دو کتاب را شنیده و با شهرت آنها آشنا هستند. با یادگیری لغات اصلی موجود در کتاب ۵۰۴ شما قادر خواهید بود که به راحتی محاورات روزمره را انجام داده و در موقع لزوم کلمه‌ی مناسب را به خاطر آورده و به کار ببندید.

  دانلود برای آیفون

  دانلود برای اندروید

حتما اگر نرم افزار بهتری می شناسید در بخش نظرات به وبسایت چرب زبان اعلام کنید.

زبانمهر

حتما بخوانید!

51 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • سلام روز بخیر عذر میخوام من اپ چرب زبان نصب و خریداری کردم واقعا با هیچ برنامه ای قابل مقایسه نیست اما احساس میک نم برای آیلتس 8 بازم منبع می خوام. duolingo وhello english زبان فارسی رو هنوز ندارن داخل برنامشون، چطوری میشه ازشون استفاده کرد؟

    پاسخ
    • درود بر شما.
      ظاهرا doulingo زبان فارسی را در نسخه جدید اضافه کرده است. در غیر این صورت بایستی به کمک دیکشنری معانی را پیدا کنید که اتفاقا روش بهتری برای یادگیری است

      پاسخ
    • سلام اپ خود چرب زبان عااالی هست قبلا زبان آموز استفاده می کردم اشتباه زیاد داش من مکالمه انگلیسی رو کمتر از 40 روز راه افتادم چرا آلمانی اضافه نمی کنیین

      پاسخ
  • سلام از سایت فوق العاده تون متشکرم توضیحاتتون خیلی عالی بود
    به نظر شما نرم افزار TOEFL iBT برای تمام جوانب ازمون تافل کامله و کنارش نیازی به خوندن کتاب نداره؟

    پاسخ
  • سلام به نظر شما نرم افزار زبان چرب زبان برای تافل کافیه و کنارش کتاب لازم نداره؟ واقعا متدش برای تقویت مکالمه و شنیداری عالیه اما احساس می کنکم کافی نیست

    پاسخ
  • رادیاتور پنلی
    شهریور 17, 1397 10:07 ق.ظ

    عالی بود سپاس

    پاسخ
  • سلام من انگلیسی ام صفر هست،راهنمایی شما برای شروع چی هست.ضمنا سرم خیلی شلوغه اما دوست دارم زبان انگلیسی به لهجه امریکایی رو یاد بگیرم.با تشکر از شما بزرگوار

    پاسخ
    • علی سلطانی
      شهریور 3, 1398 8:09 ق.ظ

      سلام، به نظر من به علت مشغله فکری زیاد کلاً شما بی خیال آموزش هر نوع زبانی باش، یه موقع استرس بهت وارد میشه و یادگیریت میاد پایین؛ برو دنبال یه کار دیگه! مطمئن باش ضرر نمی کنی؟

      پاسخ
  • توی همه برنامه های زبان فقطططط چرب زبان اما دالینگو هم تعریفش زیاد شنیدم. یه سوال دالینگو که نصب نمیشه میگه در کشور شما پشتیبانی نمیشه.چاره چیه؟….

    پاسخ
  • سلام وقتتون بخیر نرم افزار آموزش بدون توقف نسخه ۲ امکان مکالمه هم زمان فراهم می کنو منظورم امکان مکالمه با نرم افزار و اینکه اشکالات رو مطرح کن

    پاسخ
  • محمّد باقر
    آذر 4, 1397 3:57 ب.ظ

    سلام،من از نرم افزار های دهکده زبان و هرمس برای یادگیری زبان انگلیسی در کنار نرم افزار رزتا استون استفاده میکنم،نرم افزار دهکده زبان با تکیه به داستان ها و کتاب های انگلیسی زبان سعی در آموزش گرامر تلفظ و تقویت شنیدار دارد علاوه بر آن وجود کتاب ها و دوره هایی مثل top notch ,touchstone,summit و… یادگیری زبان را خیلی جذاب تر کرده اگه خواستید میتونید اون رو هم معرفی کنید.

    پاسخ
    • سلام من خوب تا حدودی متوسط زبان بلدم و می‌خوام تسلط کامل پیدا کنم برای رفتن از جهنمی بنام ا…ی…ر…ا…ن کدوم نرم افزار پیشنهاد میدید برام مهم نیست فحاشی و تمسخر و جواب های چرت و پرت نشون دادن سطح شعور و شخصیت ماست و اهمیت نمیدم و تمرکزم رو هدفمه … برای داشتن مملکت آباد و آرامش و خوب نه وزیر دانا میخواد نه رهبر و نه ثروت بالا بلکه ملت آگاه میخواد ( جواب کسایی که به خودشیرینی و لیسری علاقه دارند )

      پاسخ
  • سلام ببخشید اون اپ چرب زبان اپ خودتون عالی هست انگلیسی مکالمه رو من یک ماهه راه افتادم! فقط آلمانی ش رو نیاز دارم راه اندازی نمی کنن

    پاسخ
  • سلام چطور باید راه اندازیش کنم

    پاسخ
  • سلام اپلیکیشن hello english رو نمیتونم دانلود کنم میگه پشتیبانی نمیشه چجوری میتونم دانلود کنم؟با فیلترشکن هم نشد

    پاسخ
  • سلام میتونم بپرسم کدوم برنامه من رو میتونه به انگلیسی مسلط کنه یه برنامه ای میخواهم که خیلی خوب به انگلیسی مسلطم کنه باتشکر

    پاسخ
    • سلام. فقط برنامه کافی نیست باید هم زمان از کتاب ها هم استفاده کنید. ولی در بین برنامه ها ما رزتااستون رو پیشنهاد می کنیم

      پاسخ
      • کسی هست الان جوابمو بده؟
        یه چیزی میخوام جمله به جمله پشت سرش ترجمه فارسیش رو بگه وبا شنیدن حتی سرکار که هستم بتونم زبانمو فوری اوکی کنم.چی اینجوری هست؟نرم افزار یا فایل های صوتی؟

        پاسخ
  • یل اردشیر بزرگ زادگان
    آذر 18, 1398 4:49 ب.ظ

    سلام من دیپلم ردّی ام. بشد ت دوصت دارم ذبان انگلسی یاد بگرم. البه میخام با لحجه محلی امریکایی باشه لتفن راحنمایی کنید.

    پاسخ
  • سلام ؛ داش بنظرم تو همون زبان فارسی رو کامل کن بعد بچسب به زبان انگلیسی ؛ آخه تو همین یه جمله ای که گفتی ایقد غلط املایی داری که…

    پاسخ
  • سلام خسته نباشید . به نظرتون برای یادگیری زبان پکیجdoit خوبه ؟ میشه یک پکیج عالی که قیمتش به صرفه باشه معرفی کنید من سطح زبانم درحد کلاس نهم مدرسه است و میخوام تا دوسال اینده در ازمون ایلتس نمره بالای ۷ بگیرم ممنون میشم اگه راهنمایی بکنین که چیکار کنم

    پاسخ
  • رضا اسدزاده
    شهریور 29, 1399 8:44 ق.ظ

    سلام ببخشید میشه بگید کدومش بهتره اخه موندم دانلود کنم یک برنامه ای میخواستم که
    خودش بخونه و در پایینش بنویسه مثل اموزش زبانی ترکی که تو گوگل پلیر هست روی برنامه یک عکس جغدی هم داره

    پاسخ
  • با اینکه Duolingo زبان فارسی نداره ( هنوز نداره ) اما اگر انگلیسی بلد باشید بهترین برنامه برای یادگیری زبان سومه ! من الان باهاش از طریق انگلیسی ، فرانسه میخونم و به نظرم فوق العاده است !!!

    پاسخ
  • سلام،بنظر شما دوستان ، نرم افزار های مثل Memris یا Doulingoیا نصرت یاBasuu یا Rosseta Stone و….کدام یک بهتر هستن وپیشنهاد میکنین؟ممنون.

    پاسخ
  • سلام. چطوري مي تونم فقط از طريق گوشي انگليسي گوش بدهم

    پاسخ
  • سلام.ببخشید خیلی از اپلیکیشنهای آموزش زبان تو کشورمون پشتیبانی نمیشن.یعنی وقتی میخوایم دانلود کنیم خطا میده و اصلا گزینه دانلود نداره.چکار باید کرد؟؟

    پاسخ
  • با سلام ممنون از سایتتون نرم افزار ef hello را نمیتونم فایل های درس غیر از فود را باز کنم و خطای unlock to enroll میمونه از وی پی ان هم ایتفاده کردم نشد راه حل چیه؟

    پاسخ
    • راه حلش اینه که ماهی ۱۳ دلار بدین تا بتونین از این نرم افزار استفاده کنید

      پاسخ
  • سلام وقتتون بخیر
    یک نرم افزار دیکشنری من سابقا باهاش کار کرده بودم که وقتی کلمه ای رو سرچ میکردیم امکان ایجاد فلش کار از مجموعه لغاتی رو که میخواستیم میداد و بعد میتونستیم اونارو تمرین کنیم( نه فلش کارت هایی که به صصورت آماده هستن)
    آیا نرم افزاری که این کارو انجام بده میشناسین؟

    پاسخ
  • سلام اپ hello English رو چرا نمیشه نصب کرد؟

    پاسخ
  • سلام و درود
    من hello English رو دانلود کردم ما چرا زبان فارسی ندارن اخه چیکار کنم؟؟؟؟

    پاسخ
  • سلام.ممنون از توضیحات خوبتون.اپلیکیشن expert چطوره؟من خیلی دوسش دارم اما نمیدونم تایید شده هست یا نه.من سطحم مبتدی هست و میخواستم با این اپلیکیشن سطحم رو متوسطه یا پیشرفته کنم و بعدش کلاس برای آمادگی آیلتس بگیرم.ممنون میشم راهنمایی کنید🙏🏻

    پاسخ
  • این اپ چرب زبان عالی. اما هیچ اپ یا نرم افزاری به تنهایی فایده نداره. باید کنارش کتاب 1100 واژه رو خوند. من برای آزمون زبان دکترا و تافل با همین دو تا تاپ شدم

    پاسخ
  • سلام خسته نباشید
    من چرب زبان رو نصب کردم فیلم اولش انگلیسی رو دیدم خیلی خوب بود . اگه همه ی ۷۸ فیلمش رو ببینم زبان رو کامل یاد میگیرم ؟

    پاسخ
  • سلام من 14 سالمه و میخوام که زبان انگلیسی رو توی خونه کاملا یاد بگیرم به نظر شما کدوم برنامه برای یاد گیری زبان انگلیسی بهتره و بهتر میتونیم باهاش یاد بگیریم؟ ویه سوال دارم چرا بعضی از کلمه های انگلیسی یه جور دیگه نوشته میشن اما یه جور دیگه خونده میشن مثل «name» که «name» نوشته میشه اما «نام» خونده میشه یا مثل First name که First name نوشته میشه اما یه جور دیگه خونده میشه چرا؟ من میخوام که یه برنامه برای اندروید یا یه کانال توی تلگرام یا… به من معرفی کنید که باهاش بتونم خیلی خوب زبان انگلیسی رو یاد بگیرم و خیلی خوب زبان انگلیسی رو به من یاد بده ممنون میشم به همه سوالاتم پاسخ بدید.

    پاسخ
  • باسلام و احترام. من از برنامه Learnit لرنیت استفاده میکنم و تا الان که خوب بوده . ولی از نظر تایید و سطح آموزشی نمیدونم خوب هست یا نه؟؟.. لطفا راهنمایی بفرمایید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست