m

۴ نکته مهم قبل از خرید آموزش زبان نصرت انگلیسی (حتما بخوانید!)

گاما

در این پست تجربه شخصی خودم و چند تن از دوستانم که در زبان انگلیسی تقریبا به درجه استادی رسیده اند را به همراه چکیده ای از تحقیقات اخیر انجام شده در زمینه یادگیری مکالمه انگلیسی نصرت برای شما توضیح می دهم.

احتمالا شما که در حال خواندن این پست هستید، از آن دسته افرادی می باشید که به دنبال یادگیری سریع و راحت مکالمه انگلیسی بوده و به قول مجموعه آموزش زبان انگلیسی نصرت، قرار است مکالمه را در ۹۰ روز یاد بگیرید. خب چند نکته هست که مایلم قبل از اینکه خرید آموزش زبان نصرت را انجام دهید، به شما گوشزد کنم.

all Nosrat

۱- مزایای مجموعه آموزش انگلیسی نصرت؟

اگر قرار است مجموعه آموزش نصرت را خریداری کنید احتمالا پرس و جو کرده اید و می دانید که یادگیری مکالمه زبان انگلیسی (Conversation) نسبت به بقیه موضوعات زبان انگلیسی مثل گرامر یا لغات، دشوار تر است. به همین دلیل هم هست که مجموعه آموزش زبان انگلیسی نصرت، تاکید زیادی بر آموزش آسان و سریع مکالمه انگلیسی می کند. آموزش مکالمه انگلیسی در ۹۰ روز.

آموزش زبان انگلیسی نصرت تصویری

خب باید گفت که  در نرم افزار نصرت:

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

  • بسیاری از کلمات، جملات و مکالمه های موجود در این مجموعه، از آنهایی هستند که در زبان انگلیسی بسیار رایج بوده و با پختگی انتخاب شده اند (بنابراین در شرایط مختلف تحصیل، کار و مهاجرت حتی سفرهای توریستی به شما کمک زیادی می کند)
  • شرایط و موضوعات متنوعی در نرم افزار نصرت وجود دارد که به شما امکان مکالمه در طیف گسترده ای از موضوعات را می دهد (خرید، صحبت در باره آب و هوا،  بانک، اداره پست، تلفن، اینترنت، خدمات درمانی، داروخانه، وضعیت های اضطراری و…)
  • بدون محدودیت سنی 
  • یادگیری از طریق تمرین و تکرار (هرچقدر که دوست داشته باشید می توانید Back بزنید و دوباره تمرینات را ببینید)
  • قابل استفاده در موبایل و کامپیوتر (و این یعنی اینکه مرور زبان در هر زمان و مکانی ساده تر می شود)

و مزایای دیگری که در توضیحات خود مجموعه داده شده است و من از آن رد می شوم. این ها فواید و سودمندی های تایید شده و مشخص این مجموعه آموزش زبان انگلیسی هستند. اما…

۲- معایب مجموعه آموزش زبان نصرت؟

در کنار مزیت های نرم افزار نصرت، معایبی نیز وجود دارند که در سرتاسر اینترنت کسی به آن اشاره نمی کند! و کسی به شما نمی گوید که روش درست استفاده از مجموعه آموزش زبان نصرت چیست؟

  • اپلیکیشن چرب زبان را به عنوان مکمل پیشنهاد می کنیم که البته فعلا فقط برای اندروید و آیفون موجود است (کلیک کنید)
  • هر زبان آموزی، روش های خاص خود را برای یادگیری زبان انگلیسی دارد، پس لزوما متد آموزش زبان انگلیسی نصرت بهترین متد برای شما نیست. و باید بهترین راه های آموزش زبان انگلیسی را هم مرور کنید.
  • نرم افزار آموزش زبان نصرت به تنهایی برای تقویت زبان انگلیسی شما کافی نیست و در کنار آن باید از روش های مکمل یادگیری استفاده کنید.
  • این مجموعه نرم افزاری معمولا ترجمه فارسی کلمات و جملات را هم برای شما بصورت آماده نمایش می دهد. (حتما و حتما! معانی فارسی را خودتان توسط دیکشنری پیدا کنید و در لیستی یادداشت کنید وگرنه در یادگیری زبان انگلیسی تنبل می شوید و فرآیند یادگیری شما بسیار طولانی تر خواهد شد)
  • اخیرا بسیاری از وبسایت ها بخش هایی از این مجموعه را بدلایل مختلف فیل-تر یا حذف می کنند و مجموعه ناقصی را به خریداران ارائه می کنند. یعنی متد آموزشی را ناقص می کنند. ضمنا، مجموعه هایی که تحت عناوین نصرت ۱ و ۲ و ۳ ارائه می شوند از کیفیت های لازم و در حد نصرت صادراتی و تصویری برخوردار نیستند. حتما موقع خرید دقت کنید که جدیدترین نسخه نصرت را خریداری کنید.

پس در کنار مزایای بی شمار این مجموعه، معایب این چنینی هم وجود دارد که راه حل آنها ذکر شد.

خرید اینترنتی آموزش زبان نصرت انگلیسی ، کاملا اورجینال و با بهترین قیمت

۳- در کنار استفاده از مجموعه آموزش زبان نصرت چه باید کرد؟

باید از روش های مکمل استفاده کنید، مثلا همانگونه که گفته شد، به معانی نگاه نکنید و خودتان دنبال پیدا کردن شان باشید (این را نتایج تحقیقات جدید می گوید) تا ماندگاری کلمات و جملات در ذهن تان بیشتر شود.

همچنین این مجموعه مکالمه شما را قوی می کند ولی در کنار آن نیاز است نرم افزارهایی تهیه کنید که با تجربه چند ساله و انجام جستجو در بهترین موسسات آموزش زبان انگلیسی گلچین شده اند. هر چه ابزارهای یادگیری شما اصولی تر و علمی تر باشند، یادگیری تان سریع تر، پایدار تر و بسیار راحت تر خواهد بود.

لیست تمام نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی

این کلیپ کوتاه تبلیغاتی از پکیج های آموزشی نصرت را مشاهده نمایید:

تمرین زبان نصرت فرانسه در سریال فوق لیسانسه ها

۴- هزینه و زمان لازم برای مجموعه آموزش زبان نصرت؟

طبق موضوعی که خود مجموعه مطرح می کند زمان لازم برای یادگیری مکالمه در متد نصرت برابر ۹۰ روز است اما این موضوع بستگی به شما دارد. ممکن است با روش های ذکر شده مکالمه را در نصف این زمان یاد بگیرید، ممکن هم هست که وقت کافی را برای تمرین نرم افزار نگذارید و زمان بندی این نرم افزار را تغییر دهید که همین زمان بندی نصرت در واقع نیمی از مزیت این بسته است! پس در رعایت زمان بندی دقت کنید و هر روز یک زمان خاص برای تمرین این مجموعه کنار بگذارید و به آن پایبند بمانید. (بسیار مهم!)

پس سعی کنید حتما نکات مهم مطرح شده را رعایت کنید تا یادگیری زبان انگلیسی برای تان راحت تر شود نه سخت تر.

ترفندهای کاربردی زبان انگلیسی

دانلود رایگان منابع کاربردی زبان انگلیسی

زبانمهر

حتما بخوانید!

87 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • من گیج شدم.نصرت انگلیسیوفول یاد میده یافقط درحد یه سری مکالمه های ساده ی ضروری؟مثلن اگ من نود تا درسشو فول شدم اگه یه فیلم خارجی دیدن میتونم بفهمم؟

    پاسخ
    • درود بر شما. دوست عزیز منظور شما از انگلیسی فول چیست؟ شما چه برای سفر توریستی یا تحصیل یا زندگی به کشورهای انگلیسی زبان بروید، باید بتوانید مکالمات را در حدی که نیازهای ضروری شما را برطرف کند، مسلط شوید. یعنی مکالماتی روزمره که درشرایط مختلف باید از آن ها استفاده کنید. نصرت برای این کار کاملا شما را راه می اندازد.
      اما اینکه می فرمایید فیلم خارجی را متوجه شوید! خود بنده که تافل ۱۱۴ دارم، بسیاری از فیلم ها را متوجه نمی شوم، چون متوجه شدن فیلم اصلا ملاک یادگیری نیست! فیلم ها پر از slang یا عبارات عامیانه لاتین هستند که شما اصلا نیازی به آنها ندارید (چه در فرایند یادگیری و چه در آزمون های انگلیسی). این اصطلاحات را با چندین سال زندگی در کشور مقصد یاد خواهید گرفت.

      پاسخ
  • آیا بعد از اتمام ۹۰ روز و یادگیری در حدی است که آیلتس هم بگیریم؟

    پاسخ
    • محمدحسین
      تیر 16, 1398 4:55 ب.ظ

      سلام والا من گیج شدم بس که تو سایت های مختلف بسته نصرت با قیمت های مختلف و رایگان دیدم آخر کدومش اصله و از نظر کپی رایت مشکلی نداره که همه واسه دانلود گذاشتن

      پاسخ
      • سلام دوست عزیز
        نسخه های اصلی نصرت همین پکیج هایی است که در سایت مشاهده میکنید و نمونه های آنهم در سایت قرار گرفته اند و از بابت چرب زبان خیالتان راحت باشد! و اما لینک هایی که برای دانلود قرار داده ایم فقط فایلهای تصویری است که کد دارند(کد اشتراکی که بعد از خرید شما برایتان جهت فعالسازی نرم افزار ایمیل میشود) و فقط بر روی یک گوشی یا رایانه قابل نصب هستند ولی نسخه های صوتی به خاطر همان قانون کپی رایت برای دانلود قرار داده نمیشود و میبایست پکیج آن به صورت فیزیکی خریداری گردد.
        موفق باشید

        پاسخ
  • نادیا داودی
    فروردین 25, 1397 5:36 ب.ظ

    بعد از اتمام ۹۰ روز و یادگیری اگر امتحان آیلتس بدم چند میشم؟
    میخوام بدونم تا جه حد راه میندازه

    پاسخ
    • درود بر شما
      برای یادگیری آیلتس باید همین منابع یادگیری زبان عمومی را استفاده کنید بهمراه تکنیک هایی که برای آزمون آیلتس نیاز هست. تعیین نمره شما تحت تاثیر فاکتورهای زیادی است!

      پاسخ
  • سلام من تازه شروع کردم دارم نصرت میخونم ولی درس رو کامل یاد نمیگیرم مثلا ۷۰ تا ۸۰ درصد یاد میگیرم این مشکل بوجود میاره و بعد متنش رو دارم و باهر درس تمرینش میکنم .
    در کنار نصرت از چه منبعی استفاده کنیم
    ممنون میشم جواب بدین ایمیل

    پاسخ
    • سلام. پیشنهاد می کنم در کنار نصرت از کتاب های ریدینگ یا کتاب هایی که تصاویر بیشتری دارند استفاده کنید. استفاده از تصویر فرایند یادگیری را دوبرابر ماندگارتر خواهد کرد.
      یا از بسته های آموزشی که زبان انگلیسی را از طریق فیلم یا تصاویر گویا آموزش می دهند مثل رزتا استون

      پاسخ
      • سلام جناب وقت بخیر من هیچی از زبان بلد نیستم ولی خیلی علاقه دارم یادبگیرم ویاد گیریمم کمی ضعیفه پیشنهاد شما چی هست.
        سپاس

        پاسخ
  • سلام.خواستم بدونم اگه گوشی ام رو ریست فکتوری کنم،اپ نصرت رو گوشیم پاک میشه باید دوباره بخرم ؟؟؟ یا راهی داره چون من پولشو پرداخت کردم!!ممنون میشم پاسخ بدین

    پاسخ
  • سلام من یه مدت کوتاهی با نصرت صوتی کار کردم و تاثیرش رو در یادگیری مکالمه دقیقا حس کردم .اما الان من میخوام برای دکتری بخونم ویه مدرک معتبر زبان مثل آیلس بگیرم بنظرتون الان نصرت بهم کمکی میکنه یا اینکه باید جور دیگه ای بخونم چیز دیگه بخونم .من ده ما فرصت دارم تقریبا این وقت رو صرف نصرت کنم یا نه ؟

    پاسخ
  • سلام ببخشید من هرچیزی ک مربوط ب زبان نصرته کتاب ونوار میخوام چطوروازکجاسفارش بدم بیارن

    پاسخ
  • سلام خسته نباشید. من میخوام برم خارج از کشور به قصد تحصیل . برای این امر زبان مهمه خیلی . میخواستم بدونم برای این که در آزمون های زبان قبول بشم .دقیقا چیکار باید بکنم . نیاز به کلاس هست یا خود خوان هم میشه؟؟؟
    ممنونم

    پاسخ
    • درود. افراد زیادی را دیده ام که بصورت خودخوان نمره های عالی تافل کسب کرده اند. در واقع برای یادگیری پیشنهاد می شود که بطور خودخوان کار کنید و نهایتا دو تا پنج جلسه برای یادگیری تکنیک های آیلتس یا تافل کلاس بروید

      پاسخ
  • روزبخیر دوستان,تو بعضی سایت ها دیدم دوستانی که این متد آموزشی رو مسخره کردن و رد کردن.من فکر میکنم بعضی از این دوستان سست اراده و کم تحمل بودن.من خودم هر روز نه,ولی تقریبا دو روزی یک درس رو تمام میکنم
    هیچ مشکلی ندارم و فوق العاده بوده تا الان
    کمی صبور باشین و بین درسها خیلی وقفه نندازین,تو مکالمه تا حد پرفکت نه,ولی خیلی پیشرفت خواهید داشت

    پاسخ
  • خسته نباشید
    سوالی که داشتم اینه,بعد از اتمام ۹۰ درس,چند واژه ی انگلیسی رو یاد گرفتیم?

    پاسخ
    • درود. بستگی به این دارد که چند تا از واژه ها را بلد باشید. شما ممکن است ده ها کتاب لغت خوانده باشید یا اینکه در سطح کاملا مبتدی باشید ولی تعداد لغات بیش از ۷۰۰ هست

      پاسخ
  • با عرض سلام
    یه سئوال مهم ازتون داشتم
    من درواقع هدفم از یادگیری زبان صحبت کردن یا مکالمش نیست
    فقط میخوام که توی سه ماه به حدی برسم که بتونم مقالات یا کتاب هایی رو بخونم
    و کاملا یا حداقل بیشترش رو بفهمم
    کدوم منبع های آموزشیتون میتونن به خواسته من کمک کنن؟
    آیا همین نصرت جوابگو خواهد بود یا برم دنبال یه منبع آموزشی دیگه توی سایتتون؟
    قصد جسارت ندارم اما خواهشا جوابم رو بدون تعصب بدید
    با سپاس

    پاسخ
    • برای این منظور نصرت کافی نیست. اگر قصد خواندن مقاله و کتاب را دارید، از کتاب هایی که در فروشگاه گلچین کرده ایم استفاده کنید. اکثر متون موجود در آنها آکادمیک هستند و می توانند به شما کمک زیادی کنند.

      پاسخ
      • سلام خسته نباشید من یک ماه و نیمه از متد انگلیسی نصرت استفاده میکنم اما تا الان فقط درس ۱۰ هستم چون خیلی اهمیت میدم به اینکه درسارو خوب یاد بگیرم مثلا بعد هر درس میرم مینویسم و چندین بار گوش میکنم که تاحالا شده سر یه درس یه هفته موندم اما باز وقتی که مکالمه های توی درس رو گوش میکنم درست نمیفهمم بعضی از کلماتشون رو چون تا میام فکر کنم چی گفتن سریع میرن جمله بعدی لطفا راهنماییم کنید..مشکل از روش خوندمه؟؟

        پاسخ
        • سلام . آره مشکل از خوندنته . تو فقط باید از طریق گوش دادن و تکرار و تمرین تلفظ به صورت گفتاری با صدای بلند یاد بگیری نه که بری بنویسی

          پاسخ
  • سلام.من در خواندن مشکل دارم .بهتر بگم میخام از صفر شروع کنم .پیشنهاد شما چیه.لطفا اگر امکان داره به ایمیل .بفرستید .پیشنهادتون رو.ممنون.

    پاسخ
  • سلام. زبان من خیلی ضعیف میخوام از صفر شروع کنم میخواستم بدونم آیا برای شروع با نصرت آغاز کنم خوبه؟

    پاسخ
  • سلام
    ممنونم از متد اموزشیه خوبتون
    من می خواستم بدونم لحجه آموزش شما چیه؟

    پاسخ
  • سلام من کتاب خود اموز زبان انگلیسی در نود روز رو حدودا تا درس ۷۰کار کرده ام و واقعا مثل کلاس زبان (حتی شایدم بهتر) برام مفید بوده.میخواستم ببینم اگر نصرت پیشرفته رو بگیرم میتونه بازهم مفید و کاربردی باشه یانه؟

    پاسخ
    • درود. مجموعه های آموزشی موجود در فروشگاه خصوصا مجموعه نصرت بسیار کارشده هستند و از بابت کاربردی بودن آنها کاملا مطمئن باشید

      پاسخ
  • سلام
    من سی دی نصرت ۱ (نسخه قدیمی و با کیفیت پایین) و نصرت ۲ رو کامل گوش کردم شاید هر درسو بیش از ۵ بار و واقعا اونو فول شدم…
    به نظر من هیچ چیزی بهتر از نصرت واسه یاد گرفتن زبان نیس
    اما نصرت به همین ۹۰ درس محدود میشه و اصلا کافی نیست
    بهتر بود سازندگان به ساختن موقعیت های بیشتر حتی تا درس ۱۰۰۰ ادامه میدادند …

    پاسخ
  • سلام بسته های نصرت یعنی فقط فایل صوتیه ؟پس برای نوشتن و خوندن یه متن مثلا زبان زاپنی چیکار باید کرد

    پاسخ
  • من زبان آلمانی رو شروع کردم.خیلی راضی هستم. فکر نمیکردم بتونم بدون کلاس رفتن یاد بگیرم. ولی خیلی راحت یاد میده. البته قبلا برای شروع زبان انگلیسی هم از اموزش نصرت شروع کردم. ولی بعد از اون منابع دیگه رو هم استفاده کردم.

    پاسخ
  • سلام و خسته نباشید
    قبلا بصورت دست و پا شکسته کلاس رفتم ولی خب اصلا خوب نیستم
    من برای مکالمه نیاز به آموزش دارم و اینکه listening بسیار ضعیفی دارم
    آیا دوره ۹۰ روزه میتونه نیاز من رو رفع کنه؟

    پاسخ
  • با سلام من آموزش صوتی نصرت ۱و نصرت ۲ رو کاملا گوش کردم فقط یه ایراداتی داشت که اونهم این بود که هر جمله رو بعضی جاها یکبارگفته میشد و سخت بود برای هر بار جمله به عقب بر گردی و اینکه بعضی جملات انگلیسی خیلی حرفه ای و سریع گفته میشد برای من که مبتدی بودم به سختی میفهمیدم و اینکه کاش در کنار جمله ها قواعدی هم گفته میشد برای کسی مثل من که قواعد انگلیسی کاملا ضعیفه مثلا do , doseکجاها باید استفاده شه چه جمله های رو برای گذشته و حال باید استفاده کرد ولی در کل خوب بود و فقط معایبش برای من اینطوری بود با تشکر

    پاسخ
  • انسیه لطفعلی
    شهریور 29, 1398 5:41 ق.ظ

    با سلام‌ و وقت بخیر
    امکان بازدید از فروشگاه بصورت حضوری هست یا فقط می توانیم اینترنتی محصولات را خریداری کنیم؟

    پاسخ
    • سلام دوست گرامی
      به راحتی میتونید از اینترنت دانلود و استفاده نمایید پس چه نیازی به مراجعه حضوری و صرف وقت و هزینه است؟
      امکان ارسال با پیک و مراجعه حضوری هم وجود دارد
      موفق باشید

      پاسخ
  • باسلام،من ده سال پیش نصرت ۲ رو خریداری وگوش کردم ،باورکنیدهنوزم که هنوزه توذهنم مونده وازش استفاده میکنم بااینکه هوش معمولی دارم ولی ازحافظه ام پاک نشده توصیه میکنم برای آیلتس حتماازش استفاده کنید

    پاسخ
  • سلام… میخواهم بدانم برای درک لغت و مطالب.برای کنکور نصرت خوبه………..من که درحد صفرم از چه چیز های نصرت خرید کنم آخه چند تا بود

    پاسخ
  • میلاد نادری
    آذر 23, 1398 9:39 ب.ظ

    سلام این نسخه اندروید برای گوشی که خریداری میکنیم به صورت فلش به دست ما میرسه؟

    پاسخ
  • سلام خسته نباشین من این پکیج رو میتونم دانلود کنم؟ هزینه رو واریز کنم بعد دانلود کنم ممنون میشم جواب بدین.

    پاسخ
  • محمد احمدیان
    خرداد 16, 1399 4:32 ب.ظ

    سلام خسته نباشید
    ببخشید من هدف اصلیم از یادگیری زبان اینه ک بتونم مقالات سایت های انگلیسی زبان رو بخونم راحت
    برای این چیزی که مد نظر من هست به نظرتون از چه آموزشی یا نرم افزاری استفاده کنم؟

    پاسخ
  • سلام
    خرید برای خارج از ایران هم امکان هست؟

    پاسخ
    • سلام
      برای نسخه های اندروید و کامپیوتر بله امکانش هست ولی برای نسخه های ایفون در حال حاضر خیر

      پاسخ
      • سلام وقت بخیر من میخوام زبان انگلیسی در حد مکالمه یاد بگیرم همونایی که تو دبیرستان هم یاد گرفتم یادم رفته پس از صفر باشید شروع کنم آیا نصرت واقعا کمک میکنه؟ و اینکه من کتابش رو میخوام از کجا تهیه کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

        پاسخ
  • سلام وقت بخیر ۲۷ سالم و زبان هیچی وارد نیستم میخواستم کمکم کنید از کجا شروع کنم ک از صفر بخوام یاد بگیرم ممنون

    پاسخ
  • علی جعفری
    آبان 14, 1399 8:10 ب.ظ

    باسلام.میخوام برای یادگیری زبان پکیج تهیه کنم.کمی به زبان مسلط هستم.چند سال قبل نصرت تهیه کردم ازش راضی بودم ولی نمیدونم کدوم پکیج بوده.شاید برای یه سفر کاری به خارج از ایران برم.لطفا راهنمایی کنید کدام پکیج رو تهیه کنم تا بتونم براحتی صحبت کنم و بتونم مصاحبه تلفنی داشته باشم.ممنون

    پاسخ
  • سلام . با تسلط بر دو مجموعه زبان نصرت و نصرت حرفه ای که دو مجموعس و تسلط بر زبان تخصصی پزشکی میتونم از پس تحصیل پزشکی تو خارج کشور بر بیام ؟

    پاسخ
  • سلام من میخوام برای زندگی و تحصیل خارج از کشور برم به نظرتون نصرت میتونه کاملا یاد بده طوری که ت کشور غریب گیر نکنم یانه بسته اموزش دیگه ایی هم هست

    پاسخ
    • این موضوع بستگی به خود شما داره. نصرت مکالمات عادی روزمره رو آموزش می ده. می تونید از کتاب انگلیسی در ۳۰ روز هم به عنوان مکمل استفاده کنید

      پاسخ
  • من نصرت رو کامل تموم کردم و واقعا چیز های مفید و پر کاربردی یاد گرفتم .
    الان که تموم شده چجوری میتونم سطح زبانم رو بالا تر ببرم و از چه منابع دیگه ای استفاده کنم ؟
    ممنون میشم پاسخ بدین 🌹

    پاسخ
  • سلام من الان دارم اموزش نصرت ۱ .۲ .۳ رو گوش میدم این پکیج رو چند سال پیش خریدم؛ ولی الان دارم گوش میدم؛ میخوام خودم به صورت خوداموز زبان رو یادبگیرم (رایتینگ لیسینینگ و گرامر و لغات) میشه لطفا بهم بگین از چه منابعی باید استفاده کنم؟

    پاسخ
    • با سلام

      من مدت یک سال هست که زبان انگلیسی میخونم شاید بالای 3 هزار کلمه رو از حفظم و برای خوندن متون مختلف مشکل خاصی ندارم. برای مکالمه اما خیلی ضعیغم لطفا راهنمایی بفرمایید.

      پاسخ
  • سلام خسته نباشید. من الان گیج شدم برای بسته های اموزشی نصرت. تویک سایت دیگه نوشته قیمت 350. اول اموزش اولیه و بعد تخصصی وحتی آیلتس. ایا این بسته شما هم همونه

    پاسخ
    • آموزش نصرت سه بسته داره، برای انگلیسی: اموزش مبتدی، پیشرفته و آیلتس که سه تا بسته جداگانه هستن و قیمتشون مجموعا حدود 250 میشه. سایت های دیگه متاسفانه از این عدم اطلاع سو استفاده می کنن

      پاسخ
      • سلام. برای خرید مجموع این بسته ها چطوری باید اقدام کنم

        پاسخ
        • سلام روی لینک خرید کلیک کنید و آدرس و ایمیل وارد کنید. بسته به انتخاب شما می توانید آنها را دانلود کنید یا درب منزل به صورت فیزیکی به شما تحویل داده شود

          پاسخ
        • سلام وقت بخیر.برای یادگیری زبان انگلیسی چندماه طول و
          میکشه…مشکل ازماست یاازشما ممنونم

          پاسخ
  • سلام من آموزش نصرت رو چند سال پیش از دوستم گرفتم دارم گوش میدم آیا از نظر شرعی مشکلی داره؟

    پاسخ
  • سياوش شقاقي
    آذر 6, 1400 7:40 ب.ظ

    سلام
    من براي استفاده از پكيح نصرت روي موبايل آيفون چكار كنم؟
    آيا نسخه تحت وب داريد؟ جهت استفاده گوشي هاي آيفون

    پاسخ
  • محمد امین
    خرداد 30, 1401 2:22 ب.ظ

    بعضی از سایت ها و اپلیکیشن ها نسخه صوتی این متد رو به صورت رایگان گذاشتن. استفاده از اونا مشکلی نداره؟

    پاسخ
    • این موارد از نظر شرعی و قانونی حرام و خلاف هست و مدام در حال پیگیری. البته نسخه صوتی جمله و خود عبارات رو نمایش نمیده و کاربردی هم نداره

      پاسخ
  • سلام من قبلا اين پكيج رو خريدارى كردم ولى الان روى گوشيم نيستش براى داشتن دوبارش چكار بايد بكنم دوباره خريدارى كنم يا راه ديگه اى وجود داره ممنون ميشم راهنماييم كنيد

    پاسخ
  • سلام من می خوام زبان زو با نصرت شروع کنم
    بنظرتون تصمیم درستی هست و چون نصرت یه مقدار قدیمی هست می خوام در کنارش فیلم و انیمیشن هم ببینم باتوجه به مقاله هاتون و از اونها کمک بگیرم
    ایا شدنیه ؟؟؟
    لطفا پاسخ بدین خیلی برام مهمه

    پاسخ
  • سلام پایه زبانم صفره و میخوام تازه شروع کنم دوره مقدماتی فقط صوتی هست تصویری نداره؟ واینکه نمونه تدریس موجود هست؟

    پاسخ
  • سلام وقتتون بخیر
    من یادگیری زبان رو شروع کردم و قصدم مهاجرت تحصیلیه
    پیشنهاد شما برای پیشروی درست صفر تا صد چه متد و چه برنامه ایه؟
    چون به نمره آیلتس نیاز دارم

    پاسخ
  • مخسن ساجدی
    آذر 13, 1401 8:10 ب.ظ

    سلام پکیچ زبان عربی گرفتم با دروسر زیاد نصب کردم بعد 2روز ارور میده میرم درس باز کنم باز نمیشه چند بار زنگ زدم جواب نداد.یک هفته نیست خریدم

    پاسخ
  • سلام حتما یادتون باشه سی دی اموزشی نصرت جوریکه بعد یسال کد سریال و نصبش از رو سیستم پاک میشه و شما مجدد باید همون سی دی رو خریداری کنین که با منطق مشتری مداری ونصب بدون انتها نمیخوره در ضمن اینو اصلا به مشتری نگفتن من اینجوری شدم

    پاسخ
  • سلام . من نوشتم پکیج آموزش نصرت (انگلیسی) که تو نوع پکیج اومد .یکیش که صدای کیفیت خوبی نداره ، اما سطحش بالاتره و اون یکی که سطحش پایین تره و کیفیت بالاتری داره ، پکیج دومی رو که سطحش پایین تره من تا قسمت ۶۷ گوش دادم حالا چیکار کنم

    پاسخ
  • سلام
    لهجه بریتیش هست یا امریکایی؟

    پاسخ
  • سلام وقت بخیر فایل های صوتی 90 روزه به صورت رایگان هست یا خیر

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست