read english books

خرید اینترنتی 6 تا از بهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی (2023)

گاما

در حال حاضر، با وجود نرم افزارهای هوشمند آموزش زبان انگلیسی، کتاب ها هم هنوز طرفداران خاص خود را دارند. در این پست، با استفاده از تجربه ۳ تا از اساتید دانشگاهی خبره، همچنین وب سایت های معتبر جهانی(همچون پرفروش ترین کتاب های سایت آمازون، ebay و …) ۶ تا از بهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی در زمینه مکالمه، گرامر، واژگان و مهارت های عمومی زبان انگلیسی را جهت خرید اینترنتی به شما معرفی می کنیم.

فرآیند 6 مرحله ‌ای خواندن یک زبان خارجی

1-فصل اول کتاب را تا آخر بخوانید. هدف شما رسیدن به پایان فصل است. بنابراین، برای جستجوی کلمات متوقف نشوید. اگر چیز هایی هستند که متوجه شان نمی ‌شوید، نگران نباشید. فقط سعی کنید داستانی که در جریان است را دنبال کنید.

2- وقتی به پایان فصل رسیدید، سعی کنید آنچه که خوانده ‌اید را خلاصه کنید. شخصیت ‌ها، مکان‌ ها، ایده‌ ها، رویداد ها و غیره.

3- برگردید و دوباره همان فصل را بخوانید. اگر دوست داشتید، می‌ توانید با جزئیات بیشتری نسبت به قبل مطالعه کنید، اما در غیر این صورت فقط یک بارِ دیگر آن فصل را بخوانید. باز هم نگران درک تمام جملات نباشید. این فرآیند تدریجی ممکن است زمان ببرد. من نامش را “کم شدن ابهام ” گذاشته ‌ام.

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

4- در پایان فصل، یادداشت ‌برداری از آنچه خوانده ‌اید را ادامه دهید. این یادداشت‌ ها می ‌توانند هر چیزی در ذهن شما باشند. در واقع یادداشت برداری یک روش دیگر برای کمک به هضم مطالبی است که می ‌خوانید.

5- در این مرحله، شما باید درک درستی از رویداد های اصلی فصل داشته باشید. بهتر است آن فصل را دوباره بخوانید و این بار از یک فرهنگ لغت برای بررسی کلمات و عبارات ناشناخته استفاده کنید. فقط یادتان باشد که درک همه چیز واجب نیست. از مهارت‌ های ذکر شده در بالا برای پرداختن به کلماتی که نمی ‌دانید استفاده کنید و فقط روی واژگانی که فکر می ‌کنید برای فهمیدن داستان حیاتی است، تمرکز کنید.

6- پس اگر احساس می ‌کنید در جریان رویداد های اصلی فصل هستید، به سراغ فصل بعدی بروید و از خواندن کتاب لذت ببرید.

در هر مرحله از فرآیند روخوانی، به ناچار کلمات و عباراتی وجود خواهند داشت که شما آن ها را نمی ‌فهمید یا نمی ‌توانید به خاطر بسپارید.

آرامش تان را حفظ و سعی کنید به جای آن روی تمام چیز هایی که فهمیده ‌اید تمرکز کنید و به خاطر همین مقداری هم که تا اینجا فهمیده ‌اید، به خودتان احسنت بگویید!

از خواندن از اول تا آخر کل فصل ‌ها، به قدر کافی به تقویت مهارت درک مطلب زبان تان کمک خواهد شد.

فقط زمانی باید به عقب برگردید و روند مطالعه زبان را با دقت بیشتری آغاز کنید که یک فصل را تمام کرده ‌اید.

این مطلب تا سال 2023 با جدیدترین تغییرات به روز شده است!

۱- کتاب ۱۱۰۰ واژه بارونز (پرفروشترین کتاب آمازون)

۱۱۰۰-Words-You-Need-To-Know-570x640

۱۱۰۰ واژه ای که باید دانست؛ این خود گویای محتوای کتاب است. کتابی که عنوان پرفروش‌ترین کتاب سایت آمازون (هم اکنون رتبه ۴ در زمینه لیست کلمات و رتبه ۱۰ در زمینه واژگان است) درزمینه‌ی واژگان را از آن خودکرده است. رقم میلیونی فروش این کتاب در سراسر جهان نیز بیان‌کننده‌ی کیفیت و صدالبته محبوبیت آن است. این کتاب نیز مانند کتاب «۵۰۴ واژه‌ی کاملاً ضروری» یک کتاب خودآموز درزمینه‌ی واژگان است. میزان دشواری واژگان کتاب ۱۱۰۰ واژه ای که باید دانست نسبت به کتاب «۵۰۴ واژه کاملاً ضروری» بیشتر است؛ و برای زبان‌آموزان سطح متوسط و بالاتر مناسب است.

کتاب ۱۱۰۰ واژه ای که باید دانست یکی از کتاب‌های مرجع و مورد اعتماد دانشجویان برای کنکور کارشناسی ارشد و دکترا هم هست.

خرید پستی

۲- کتاب آموزش زبان انگلیسی در ۶۰ روز به زبان ساده

english3-570x640

مطالب کتاب آموزش زبان انگلیسی در ۶۰ روز به زبان ساده و روشن بیان شده است تا برای همه قابل فهم باشد. از این گذشته در انتخاب جمله ها، عبارت ها و مثالها نیز کمال دقت بکار رفته است. از آنجاییکه که کتاب بر اساس روانشناسی یادگیری نوشته شده است، در هر درس به نکات درسهای پیشین نیز اشاره شده تا دانشجو مطالبی را که قبلا یاد گرفته است فراموش نکند و احتیاج دوباره خوانی کتاب نداشته باشد. کتاب در قالب ۶۰ درس در خصوص مکالمات روزمره و بسیاری از موارد مهم می باشد که به آموزش می پردازد.

خرید پستی

فقط کتاب برای یادگیری کافی نیست: خرید اینترنتی ۶ تا از بهترین سی دی های آموزش زبان انگلیسی (۲۰۲۰)

۳- کتاب آموزش قدم به قدم انگلیسی(مکالمه تصویری)

english-1

این کتاب از ۸۰ بخش تشکیل شده است که در برگیرنده بیش از ۲۵۰۰ جمله و ۶۰۰۰ لغت ضروری انگلیسی است‏.‏ این مجموعه برای همه فارسی زبانان با هر سطحی از معلومات قابل استفاده است‏.‏ در بخش های آخر کتاب آشنایی با اعداد و ارقام آماری و جغرافیا و ایالات و شهرهای مهم آمریکا پرداخته که دانستن آن برای سفر و اقامت به این کشور برای هر شخصی لازم است‏.‏

خرید پستی

حتما بخوانید: معرفی ۵ تا از بهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی (تجربه موسسات خارجی)

۴- کتاب آموزش زبان انگلیسی در ۳۰ روز با CD- مخصوص سفر

انگلیسی در 30 روز

به درخواست زیاد کتابهای آموزشی زبان انگلیسی را برای شما قرا داده ایم.کتاب «انگلیسی در ۳۰ روز» یک دوره‌ی خودآموز آسان و سریع برای یادگیری زبان انگلیسی است. این کتاب شامل سی درس با مباحثی برای استفاده در زندگی روزمره، سفر، کار و پیشه است. وجود مکالمه روزمره، توضیحات گرامری مفید، تمرین‌های جذاب با کلید واژگان جداگانه برای هر درس از ویژگی‌های کتاب حاضر است. برای سنجش میزان یادگیری زبان‌آموزان، آزمون‌های میان‌دوره‌ای و آزمون نهایی نیز در کتاب گنجانده شده است. به همراه کتاب یک لوح فشرده صوتی ارائه شده است.

خرید پستی

۵- کتاب خودآموز مکالمه انگلیسی در ۹۰ روز به شیوه نصرت+CD

english-450x640

کتاب خود آموز زبان انگلیسی در ۹۰ روز به شیوه نصرت در ۵۱۲ صفحه به همراه سی دی صوتی توسط چرب زبان گردآوری و برای فروش عرضه شده است.

در مجموعه خودآموز مکالمه انگلیسی در ۹۰ روز، کلیه نیازهای آموزشی زبان آموز در نظر گرفته شده و جمله ها و واژه های مورد نیاز مکالمات روزمره به بهترین شیوه ارائه شده است. چون تکرار جمله های مربوط به CD بیش از جمله های متن کتاب است، لذا برای جلوگیری از حجیم شدن کتاب، از تکرار جمله ها خودداری شده است.

این کتاب در ۹۰ درس شامل مکالمات روزمره ، تلفظ لغات ، یادگیری لغات و اصطلاحات است و به همراه CD فایلهای صوتی ارائه گردیده است که در صورت رعایت نکات آموزشی متوجه تاثیر پذیری روش آموزش خواهید شد.

خرید پستی

حتما بخوانید: بهترین روش یادگیری زبان در منزل از صفر (تحقیقات ۲۰۲۰ مجله Effortless)

۶- کتاب گرامر کامل زبان انگلیسی (Grammer In Use)

grammar-in-use2

کتاب بسیار کامل و جامع گرامر از مقدماتی تا پیشرفته برای کسانی که به دنبال یادگیری آسان در خانه هستند. کتاب «گرامر کامل زبان انگلیسی بر اساس کتاب Grammer In Use» را «حمید بلوچ» بر اساس سه کتاب از مجموعه کتاب‌های «Grammer In Use» نوشته‌ی مشترک ریموند مورفی و ویلیام اسمالز انتخاب، گردآوری، ترجمه و تدوین کرده است. این کتاب یک مرجع کامل خودآموز و تمرین زبان انگلیسی است که می‌تواند برای تمام کسانی که خواهان یادگیری اصولی زبان انگلیسی هستند، مورد استفاده قرار گیرد. بیشتر نکات کاربردی دستور زبان انگلیسی به زبانی ساده، همراه با تصاویر و مثال‌های مفید در این کتاب ارائه شده که زبان‌آموز می‌تواند به راحتی آن را مطالعه و مهارت‌های زبانی خود را تقویت کند.

خرید پستی

حتما لیست کتاب های ما را ببینید. آنها را از بین هزاران کتاب گلچین کرده ایم!

ترفندهای کاربردی زبان انگلیسی

زبانمهر

حتما بخوانید!

3 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست