سی دی آموزش انگلیسی

خرید اینترنتی 6 تا از بهترین سی دی های آموزش زبان انگلیسی (2023)

گاما

در ادامه آموزش های کاربردی زبان انگلیسی، در این پست، ۶ تا از بهترین سی دی های آموزش انگلیسی (مکالمه، شنیداری، نوشتن و…) از سطح مقدماتی تا پیشرفته را در سال 2023 به شما معرفی می کنیم که می توانید آن ها را خیلی راحت بصورت آنلاین و پستی خریداری کنید.

این مطلب تا سال 2023 به روز شده است و در آن پرفروش ترین و بهترین نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی از پایه معرفی شده اند!

1-پکیج آموزش انگلیسی سوییت انگلیش

آموزشگاه مجازی زبان انگلیسی سوییت انگلیش ساتل(Top Edition)

آموزشگاه مجازی زبان انگلیسی سوییت انگلیش ساتل(Top Edition)

پکیج Sweet یا یادگیری شیرین زبان انگلیسی در حال حاضر کامل ترین و بی نقص ترین بسته آموزش زبان انگلیسی در ایران است با محیط کاملا فارسی و معروف به آموزشگاه مجازی زبان! اما جدای از این ادعاها این پکیج را کاملا تست کرده ایم و بعد از 3 ماه استفاده روزانه نقصی در آن پیدا نکرده ایم. تلفظ ها، معانی و واژگان فوق العاده عالی و کاربردی هستند و به صورت خودآموز و بدون نیاز به کلاس می توانید زبان انگلیسی را تا سطوح پیشرفته طی کنید. قیمت آن کمی بالاست البته نسبت به کلاس و پکیج هایی که اساتید جوان تهیه کرده اند! بسیار مقرون به صرفه است!

بدون شک بهترین پکیج آموزشی زبان در ایران است از این بابت مطمئن باشید! در این مجموعه استاد تمامی نکات مکالمه، گرامر، واژگان، مهارت‌های خواندن و نوشتن و حتی نکات مربوط به فیلم‌های آموزشی را برای تک‌تک درس‌های هر بخش به‌صورت کاملاً تشریحی و مانند یک کلاس خصوصی زبان برای زبان‌آموز تدریس می‌کند. اطلاعات بیشتر را در لینک خرید آن در بالای عکسش بخوانید.

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

2-پکیج آموزش چرب زبان

charb

بر خلاف بسیاری از اپلیکیشن ها/پکیج های فارسی که سرشار از ایرادات و اشتباهات تلفظ و معنایی هستند یا متد استانداردی ندارند، برای تهیه این پکیج از تجربه و متدهای اپلیکیشن های معروف استفاده شده است. با کمک سالها تجربه، کاربردی ترین مکالمات روزمره انگلیسی، کلمات و تلفظها را در کمترین زمان ممکن یاد می گیرید ضمن اینکه با کمک متد جدید و خاص، خودبخود حافظه شما نیز تقویت خواهد شد.

نکته جالب تر اینکه کل وبسایت چرب زبان (همین سایت حاضر) و مطالب، ترفندها، عبارات و اصطلاحات و هر چیزی که داخل سایت هست را نیز در جیب خود خواهید داشت. تلفظ ها، معنی ها و خود جملات نمایش داده می شوند آنهم بدون اشتباه یا ایراد. با کمترین قیمت ممکن می توانید بدون هیچ دردسری زبان را شروع به یادگیری کنید. اما دقت کنید این پکیج برای سطوح پیشرفته مناسب نیست فقط مبتدی و متوسط.

3- پکیج لینگافون

لینگافون

این پکیج معروف به کاملترین خود آموز زبان انگلیسی معروف است. در یادگیری زبان جدید شنیدن بسیار مهم است.این لوح فشرده توسط گویندگان برجسته رادیو با لحن زیبا بیان شده است. در درسهای ابتدایی سرعت گویندگان کم و در درسهای بعدی بیشتر میشود.شما با گوش دادن به این فایل های صوتی خیلی زود قادر خواهید بود مانند آنها صحبت کنید.

یک نقطه قوت این پکیج این است که به صورت سطح به سطح آموزش می دهد. در ابتدا که مبتدی هستید، واژگان و نحوه بیان جملات و تلفظ ها با سرعت کم و کاملا شمرده است و هر چه جلو می روید این سرعت افزایش می یابد. بعد از 3 ماه خواهید دید که بدون متوجه شدن، خیلی راحت مکالمات خارجی ها را متوجه می شوید! این پکیج تقریبا در کنار سوییت انگلیش (شماره 1) بهترین پک آموزش زبان انگلیسی در ایران است. شامل آموزش از مقدماتی تا پیشرفته
خودآموز و بدون نیاز به معلم، همراه با ترجمه کامل و روان در پایان هر درس، تمرین های جذاب به همراه پاسخ، توضیح گرامر و نکات دستوری هر درس، همرا با کتاب راهنما، همراه با ۸ سی دی صوتی، همراه با یک دی وی دی تصویری و …

۴- آموزش زبان انگلیسی پیمزلر در ۱۰۰ روز

pimsleur-english-570x640

مجموعۀ پیمزلر انگلیسی در ۱۰۰ روز از معتبرترین و موثرترین روش های آموزش زبان در دنیا می باشد. مردم در سرتاسر دنیا از متد آموزشی پیمزلر برای درک یک زبان جدید و صحبت به آن زبان در کوتاه ترین زمان ممکن بهره می برند. اگر تجربه ای در این زمینه ندارید، ممکن است در ابتدا چنین امر ساده ای که در عین حال بسیار نتیجه بخش هم است، برای شما غیر قابل باور به نظر برسد؛ اما حقیقت آن است که هر شخص می تواند زبان های خارجی را با استفاده از یک سیستم آموزشی درست، فرا بگیرد.

با استفاده از متد آموزشی پیمزلر، شما از سال ها تلاش و پژوهش در امر آموزش زبان بهره خواهید برد. متد آموزشی پیمزلر سالهاست که مورد توجه و اطمینان نهادهای دولتی، سیاستمداران، شرکت ها و هر فردیست که می خواهد و یا نیاز دارد تا زبان جدیدی را در کوتاه ترین زمان ممکن و بطور کارآمد بیاموزد. تمامی اصول آموزشی در این مجموعه در نظر گرفته شده است که این امر آن را به مطمئن ترین راه برای فراگیری زبان تبدیل می نماید.

خرید پستی اینترنتی

۵- کاملترین مجموعه آموزش زبان انگلیسی(جدید)

زبان-انگلیسی-بدون-توقف

کاملترین مجموعه آموزش جدید زبان با نام انگلیسی بدون توقف ۲ : با گسترش روز افزون زبان انگلیسی در دنیا و کشورما مردم بیشتر به سمت کلاسهای آموزشی زبان انگلیسی سوق داده میشوند و این در حالی است که کلاسها با تعداد افراد زیاد برگزار میشوند و همچنین وقت گیر نیز میباشند.ما نرم افزاری به شما معرفی میکنیم که به هیچ عنوان بعد از استفاده از آن نیازی به هیچ گونه کلاسی نخواهید داشت…

خرید پستی اینترنتی

نکته مهم! خرید اینترنتی ۶ تا از بهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی (۲۰۱۸)

۶- آموزش زبان آیریس (هوشمند)

آیریس-۱-۵۷۰x520

اگر به دنبال آموزشی با انواع روشها هستید این مجموعه با فیلم ، انیمیشن، نرم افزار ،دیکشنری و … زبان انگلیسی را خواهد آموخت. آیریس پکیجی هوشمند میباشد که مطابق با آنچه که شما میخواهید رفتار خواهد کرد!

برای اولین بار در جهان نرم افزاری استثنایی آموزش زبان را به سرگرمی هیجان انگیزی تبدیل کرده است. با استفاده از نرم افزار IRIS همزمان می توانید زیرنویس انگلیسی فیلم های مورد علاقه خود را حین تماشا ترجمه کرده و با تلفظ صحیح کلمات آن آشنا شوید.اصطلاحات و لغات پرکاربرد را در متن فیلم یافته و آنها را به دایره لغات خود بیفزایید.

خرید پستی اینترنتی

ترفندهای کاربردی زبان انگلیسی

زبانمهر

حتما بخوانید!

4 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • سلام خسته نباشی من میخوام زبانه انگلیسی را یاد بگیرام اگر این سی دی ها کمک میکنه بخرام

    پاسخ
  • سلام. میخواستم راهنمایی کنید منو میخوام زبان انگلیسی با لهجه امریکایی یاد بگیرم راحت صحبت کنم چه پکیج یا cd بهتر از همه به من کمک میکنه لطفا اگر امکانش هست راهنمایی کنید با سپاس فراوان

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست