madinahookread22er1-7

معرفی و دانلود رایگان ۴ کتاب مختلف آموزش زبان عربی

گاما

یادگیری زبان عربی برای برخی از زبان آموزان، به کمک کتاب آسان تر است. در واقع کتاب های موجود در بازار نمی توانند به شکل مطلوبی زبان عربی را به شما آموزش دهند. هر چند ما در اینجا ۴ کتاب مناسب آموزش زبان عربی برای گرامر، لغت و عربی عمومی را به شما معرفی می کنیم.

این کتاب ها برای یادگیری بعنون ابزار کمک آموزشی مطرح هستند. بسیاری از اساتید برجسته و همچنین تحقیقات اخیر ثابت کرده اند که یادگیری عربی به کمک ابزاری که از همه حواس شما استفاده می کند بسیار آسان تر است. مثلا استفاده از نرم افزارهای آموزشی تایید شده و معتبر.

نکته مهم! کتاب هایی که در زیر آورده شده اند جزو کتاب های رایگان هستند و به هیچ وجه با کتاب های باکیفیت برابری نمی کنند. پیشنهاد ما خرید کتاب جدید خودآموز مکالمه عربی در ۹۰ روز می باشد!

۱- کتاب آموزش اصطلاحات پرکاربرد عربی با معنی فارسی

Arabic

کتاب “تعلم الفارسیه” در اصل یک کتاب آموزش فارسی برای عرب زبانان است. اما از آنجایی که مجموعه گسترده ای از کلمات و جملات فارسی و معادل آموزش فارسی و عربی عربی در سفرعربی آنها را در بر دارد، برای علاقمندان به عربی نیز مفید است. این کتاب موضوعات متنوعی دارد که آن را برای همه مخصوصا کسانی که در سفر نیاز به عربی دارند سودمند کرده است. عبارات و کلمات این کتاب بر اساس موضوع تقسیم بندی شده و فایل پی دی اف کتاب از یک فهرست هوشمند نیز برخوردار است که دسترسی به مطالب را آسانتر می کند. ساختار این کتاب تقریبا شبیه کتاب عربی در سفر می باشد.

≡   دانلود کتاب 

 


arabic app

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان عربی چرب زبان، عربی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان عربی فصیح رو مثل بلبل حرف بزن!


 

رمز همه فایل ها در صورت نیاز  www.arabic20.ir

۲- کتاب آموزش مکالمه عربی

asasi_sudan_1

کتاب حاضر از آخرین کتابهای آموزش مکالمه عربی است که توسط دانشگاه بین المللی آفریقا واقع در سودان تالیف شده است. این دانشگاه یکی از بزرگترین دانشگاه های قاره آفریقاست که از حدود ۸۰ کشور دانشجو دارد و به علت عربی بودن دروس این دانشگاه، دانشجویان ابتدا باید عربی را یاد گرفته و سپس درسهایشان را آغاز کنند. لذا این دانشگاه در سال ۲۰۰۹ کتاب آموزشی جدیدی را به نام الکتاب الأساسی تالیف نمود که ازمطالب مفید و فضای جذابی برخوردار است. شایان ذکر است که این کتاب ارتباطی با کتاب اساسی عربستان یا مصر، یا مرحله اساسی صدی الحیاه ندارد و صرفا میان آنها تشابه اسمی وجود دارد. فایل پی دی اف این کتاب بخاطر کیفیت بالای تصویر دارای حجم نسبتا بالایی است و می توانید آن را از  لینک دانلود کنید.

    دانلود کتاب

با این نرم افزارهای برتر آموزشی ما، زبان عربی را بصورت آسان، اصولی و فقط در سه ماه یاد خواهید گرفت

۳-کتاب آموزش مکالمه عربی (دانشگاه ام القری عربستان)

asasi_sudan

کتابی است که با روش های جدیدتری مکالمه زبان عربی را به شما آموزش می دهد. این کتاب که توسط مرکز تحقیقات و تالیف کتب آموزش عربی در دانشگاه ام القرای عربستان تالیف شده از ۶ بخش تشکیل شده و دارای کتاب تمرین هم هست. از این مجموعه برای آموزش مکالمه عربی برای دانشجویان غیر عرب زبان در دانشگاه ام القرای مکه مکرمه استفاده می شود. این مجموعه مفید از مهمترین منابع مورد استفاده در تالیف کتاب صدی الحیاه (کتاب مورد استفاده در کانون زبان ایران) است.
تنوع موضوع،ذکر کلمات جدید هر درس و تمارین بسیار کاربردی و خالی از اشتباه این مجموعه از ویژگی های بارز آن است.

    لینک دانلود

۴- جزوه کامل آموزش قواعد زبان عربی

Screenshot-(148)

طبق گفته خود مولف که از رتبه های برتر کنکور زبان عربی هم هست، این جزوه از کامل ترین جزوه های موجود در بازار است که از کتاب های کنکور استخراج گردیده است.

   لینک دانلود

هر گونه سوال یا نظری در زمینه کتاب های آموزش عربی دارید در بخش نظرات با چرب زبان مطرح کنید.

زبانمهر

حتما بخوانید!

31 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • ba salam
    kheyli mamnoonam az zahmatetoon ke inghad matalebe mofidi ke dar ekhtiyar e ma gharar dadid.
    pirooz bashid

    پاسخ
  • سلام، من مبتدی هستم چه منبعی برای یادگیری سریع عربی پیشنهاد میکنید چون این کتاب ها که دانلود کردم پر از غلط نگارشی هست کلی ادم رو عقب میندازه!!

    پاسخ
  • سلام
    خسته نباشید
    جزوه کامل قواعد عربی فایل زیپ هست و رمز داره,
    رمزش چیه؟بعد از دانلود نمیتونم ازش استفاده کنم

    پاسخ
  • یاد گیری عربی در ۹۰ روز ۶۴۸ صفحه هست که خیلی زیاده ,ایا گرامر و مطالب ضروری برای یاد گیری اولیه امده است؟

    پاسخ
    • کتاب عربی در ۳۰ روز را تهیه نمایید و اپلیکیشن چرب زبان که سالها طول کشیده تا تهیه ش کردیم. دو منبع بی عیب و نقص و عالی برای عربی

      پاسخ
      • سلام.اول تشکر فراوان.بعدا من رو لینک عربی در نود روز میزنم ولی میگه این صفحه دردسترس نیست

        پاسخ
  • سلام وسپاس از شما مطالب مفیدی هستن

    پاسخ
  • سلام من سوالی داشتم ایا ۴۵۰۰۰هزارتومن پول پکیجو که پرداخت کنیم پکیج تو گوشیم باز میشه من ترکیه هستم

    پاسخ
  • سلام من عربی کلاسیک رو می‌دونم ولی میخوام عربی استاندارد را یاد بگیرم چه کتابی پیشنهاد می دهید تا خرید کنم و دیگه اینکه اگه کتابی بخرم برام پست میکنید

    پاسخ
  • بابا من خودم عربم این عربیایی اموزشی کتابی هستن اصلا تو عراق و سوریه خوزستان حتی عمان هم اینجوری حرف نمیزنن این عربی کتابی عربی محلی نیست هرکشوری لهجه خودشو داره و بک کلمشم متفاوت

    پاسخ
  • باسلام به پیج ahang_arabi سر بزنید پر از جملات عربیه برای یادگیری

    پاسخ
  • موفق باشید

    پاسخ
  • سلام خسته نباشید ببخشید یک سوال داشتم میخواستم بدونم که کسی که بخواد عربی خودش بخونه یاد بگیره از کجا باید شروع کنه و چه منابعی باید استفاده کنه؟ ممنون با تشکر

    پاسخ
    • تو کتابخانه ها و یا سایت ها کتاب زیاد هست و توصیه میکنم اول سلام تشکر و اشنایی رو یاد بگیری

      پاسخ
    • سلام منم خودم یاد گرفتم. اول کلمه‌های خیلی ابتدایی و رایج رو تو برنامه ممرایز و کویزلت یاد گرفتم از برنامه های آموزش عربی اینترنت هم خیلی نصب میکردم همه تستهاش رو میزدم و تمرین‌هاشو انجام میدادم بعد جمله های ساده یاد گرفتم داستانهای کوتاه گوش میدادم و رفتم تو گروههای عربی چتهای اعضا رو میخوندم کارتون می‌دیدم. گوش دادن و کارتون دیدن خیلی کمک میکنه سریع یاد بگیرید.
      الان هم تمرین ترجمه می‌کنیم تو گروه صوتی روبیکا متن و فیلم عربی میگذاریم تو مکالمه صوتی ترجمه می‌کنیم

      پاسخ
      • میشه معرفی کنی این گروه هار و کانال هایی رو که داری و حتی اپ هایی رو که کاربردی بودن واست و ازشون یادگرفتی
        ممنون.

        پاسخ
    • حرف زدن هم خیلی کمک میکنه. سعی کنید هر جمله ای که یاد گرفتید حرف بزنید تو مکالمه ازش استفاده کنید مخصوصا مکالمه صوتی. شنیدن و صحبت کردن

      پاسخ
  • سلام فیلم عربی معرفی نمی کنید؟؟؟

    پاسخ
  • سلام علیکم امید که خوب باشید اگر زحمت نیست ریکاردر کتاب اموزشی مکالمه عربی را نیز بانید ممنون شما

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست