4 بهترین نرم افزار جدید آموزش زبان ژاپنی (خودآموز)

4 بهترین نرم افزار جدید آموزش زبان ژاپنی (خودآموز)

گاما

در این پست چند تا از بهترین و جدیدترین نرم افزارهای اموزش زبان ژاپنی بصورت خودآموز را به شما معرفی می کنیم. اینکه کدام یک از این مجموعه سی دی یا دی وی دی ها از همه بهتر است بستگی به هدف شما دارد. اینکه برای سفر این زبان را نیاز دارید، برای کار یا برای دانشگاه یا زندگی؟

۱- اپلیکیشن چرب زبان

اپلیکیشن چرب زبان

بر خلاف بسیاری از اپلیکیشن ها/پکیج های فارسی که سرشار از ایرادات و اشتباهات تلفظ و معنایی هستند یا متد استانداردی ندارند، برای تهیه این پکیج از تجربه و متدهای اپلیکیشن های معروف استفاده شده است. با کمک سالها تجربه، کاربردی ترین مکالمات روزمره ژاپنی، کلمات و تلفظها را در کمترین زمان ممکن یاد می گیرید ضمن اینکه با کمک متد جدید و خاص، خودبخود حافظه شما نیز تقویت خواهد شد.

نکته جالب تر اینکه کل وبسایت چرب زبان (همین سایت حاضر) و مطالب، ترفندها، عبارات و اصطلاحات و هر چیزی که داخل سایت هست را نیز در جیب خود خواهید داشت. تلفظ ها، معنی ها و خود جملات نمایش داده می شوند آنهم بدون اشتباه یا ایراد. با کمترین قیمت ممکن می توانید بدون هیچ دردسری زبان ژاپنی را شروع به یادگیری کنید. اما دقت کنید این پکیج برای سطوح پیشرفته مناسب نیست فقط مبتدی و متوسط.

 


ژاپنی

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان ژاپنی چرب زبان، ژاپنی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان ژاپنی رو مثل بلبل حرف بزن!


 

۲- نرم افزار رزتا استون آموزش زبان ژاپنی

نرم افزار رزتا استون آموزش زبان ژاپنی

رزتا استون را به خانه ببرید ! این نرم افزار استادی است هوشمند و قدرتمند که با صرف هزینه ای اندک همیشه همراه شما خواهد بود و زبان ژاپنی را برای شما شیرین و جذاب آموزش میدهد.

رزتا استون نرم‌ افزاری قدرتمند و تعاملی برای آموزش زبان با استفاده از تصویر، صدا و ویدیو و بهترین و ساده‌ترین راه حل برای یادگیری یک زبان دوم و بخشهای مختلف آن نظیر خواندن، نوشتن، مکالمه، تلفظ و گرامر می‌‌باشد.

شیوه آموزشی در رزتا استون بر این اصل ساده که یادگیری زبان باید آسان، موثر، سرگرم کننده و کاربر محور باشد، استوار است. در واقع این شیوه آموزشی از طریق ایجاد وابستگی کلمات و عبارات با تصاویر از طریق مثال‌هایی که در زندگی واقعی و روزمره با آن روبرو می‌‌شویم، مشابه یادگیری زبان مادری به صورت طبیعی و بدون ارائه ترجمه و شرح گرامر یا دستورات گیج کننده است. این مجموعه آموزشی به شکلی طراحی شده است که زبان‌آموز به سادگی و به صورت ناخودآگاه معنی و مفهوم کلمات و عبارات را درک کرده و آموخته‌های موجود ملکه ذهن او می‌‌شود.

۳-  نرم افزار آموزش زبان ژاپنی تل می مور

  نرم افزار آموزش زبان ژاپنی تل می مور

نرم افزار تل می مور که مانند خود چشم بادامی های ژاپنی باهوش میباشد شما را مانند یک استاد در خانه و یا محل کار خود از مبتدی تا پیشرفته آموزش خواهد داد. این نرم افزار قدرتمند وبسیار کاربردی است.

این نرم افزار فوق العاده با هوش مصنوعی بالایش، درست همانند یک معلــم خانگی فوق هوشمند وخستگی ناپذیر، تمامی ارکان مورد نیاز برای آموزش زبان ژاپنــی و تمامی مهارت های لازم یادگیـری هر زبان را همچون خواندن، نگارش، قدرت شنیدار، گفتار، دایره لغـات و گرامر و حتی فرهنگ مورد نیاز یادگیری کشورهای سخن گوینده آن زبان را به تمرین و تکرار وا می دارد و دارای سطوح مختلفی از مبتدی تا پیشرفته می باشد که برای تمامی افراد در پکیج های مختلفی از سوی کمپانی سازنده عرضه شده است.

۴- اپلیکیشن های موبایل

متاسفانه اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان ژاپنی در سطح جهانی و ایران بسیار کم و یا خیلی ضعیف هستند. پیشنهاد می کنیم وقت تان را روی این اپلیکیشن ها هدر ندهید. از سه بسته آموزشی بالا استفاده کنید. هر چند اپلیکیشن Duolingo را برای یادگیری تا حدودی پیشنهاد  می کنیم:

اپلیکیشن Duolingo

دانلود اپلیکیشن Duolingo برای اندروید

دانلود اپلیکیشن Duolingo برای io

باز هم هرگونه سوالی در زمینه یادگیری زبان کره ای بصورت خودآموز دارید در بخش نظرات با ما مطرح کنید.

مطالب بسیار کاربردی

زبانمهر

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست