بدرخش مبتکران

بهترین کتاب زبان انگلیسی در کنکور سراسری نظام جدید

گاما

در مقاله پیش رو به بررسی و تحلیل بهترین منابع کمک آموزشی موجود، برای آمادگی دربخش زبان انگلیسی کنکور سراسری نظام جدید می پردازیم.

همانطور که میدانید زبان انگلیسی در کنکور سراسری شامل 25 پرسش چهار گزینه ای می باشد و به طور دقیق سوالات در 4 بخش تقسیم بندی میشود:

  1. لغات
  2. گرامر
  3. کلوزتست
  4. ریدینگ

داشتن آمادگی کافی در حل هر پرسش چهارگزینه ای در کنکور سراسری، نیازمند بررسی و تحلیل انواع تیپ سوال و تقویت مهارت تست زنی نیامند حل تست های فراوان و استاندارد میباشد.

پیشنهاد مشاوران برتر در زمینه، زبان انگلیسی کنکور سراسری استفاده از کتاب های کمک آموزشی در کنار کتاب درسی میباشد تا با حل پرسش های متنوع با انواع تیپ سوالات آشنا شوید و مهارت کافی در مواجه با هر سطح تست زبان انگلیسی کسب کنید.

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

با اندکی بررسی در بازار کتاب های کمک آموزشی با تعداد فراوانی از انواع کتاب در سطح های گوناگون مواجه میشوید که در هر بخش جهت تسهیل در سبک آموزشی و متناسب با سطح آگاهی زبان انگلیسی دانش آموزان تالیف شده است.

مشاوران و کارشناسان سایت کتاب جم با بررسی و تحلیل کتاب های برتر از ناشران ارشد در زمینه کنکور سراسری، بهترین منبع زبان انگلیسی را در مقاله فوق معرفی میکنند.

کتاب زبان انگلیسی جامع کنکور دکتر شهاب اناری انتشارات مبتکران

بی شک کتاب زبان انگلیسی جامع کنکور نوشته دکتر شهاب اناری و مهندس روزبه شهلایی از انتشارات مبتکران در رتبه اول در لیست کتاب های کمک آموزشی کنکور سراسری و سبد خرید دانش آموزان میباشد.

این کتاب مورد استفاده برترین رتبه های کنکور چه در بخش کنکور عمومی و چه در بخش زبان تخصصی قرار گرفته و درصد های درخشانی را بین دانش آموزان حاصل شده است.

لازم به ذکراست برای کنکور زبان تخصصی کتاب دو جلدی زبان تخصصی (جلد اول واژگان و جلد دوم گرامر تخصصی) از همین نویسنده در انتشارات مبتکران منتشر شده است.

ویژگی های کتاب در یک نگاه

در کتاب زبان انگلیسی جامع شهاب اناری مبتکران تمامی مفاهیم را از سال دهم تا سال دوازدهم به صورت جامع به صورت درسنامه + پرسش های چهارگزینه ای + آزمون + پاسخ های تحلیلی و تشریحی ارائه میشود.

درسنامه کتاب نوشته شده یکی از برترین اساتید زبان ایران میباشد که با زبانی ساده و صمیمی آموزش را آسان کرده و دانش آموزان، چه در سطح مبتدی و چه در سطح پیشرفته میتوانند از درسنامه کنکوری کتاب استفاده کنند.

پرسش های تالیفی در کنار پرسش های برگرفته از کنکورهای سراسری سالهای گذشته و چالشی در حجم فوق العاده ای ارائه میشود تا دانش آموزان با انواع تیپ سوال آشنا شوند.

از بخش های فوق العاده کتاب میتوان به پاسخ های تشریحی اشاره کرد که به مانند درسنامه ای قدرتمند، تمامی بخش های یک سوال را به صورت تشریحی تحلیل میکند و کلید های طلایی را در اختیار دانش آموزان قرار میدهد.

بررسی دقیق بخش های مختلف کتاب زبان جامع مبتکران

به طور کلی کتاب به 5 بخش اصلی تقسیم میشود:

  • زبان دوازدهم
  • زبان دهم و یازدهم
  • درک مطلب
  • ضمیمه
  • واژه نامه جیبی هوشمند کنکور

درسنامه

درسنامه در هر بخش با آموزش گرامر آغاز میشود.

با بررسی کتاب های زبان دهم تا دوازدهم به آسانی متوجه آموزش پراکنده گرامر و استفاده کم از مثال های متنوع میشوید، در کتاب زبان جامع اناری مبتکران با جبران کاستی های کتاب درسی تلاش در ارائه منبعی جامع و کاربردی شده است تا دانش آموزان را از بررسی کتاب های دیگر بی نیاز کند.

تمامی اطلاعات کاملا طبقه بندی شده و در ترتیب منظمی آموزش داده میشود و نکات از صفر تا صد در کنار حل مثال، ذکر فرمول های کاربردی، کلید های طلایی حل تست و.. ارائه میشود.

در هر بخش درسنامه با حل مثال آغاز میشود تا دانش آموزان را با چالش های پیش رو آشنا کند.

اطلاعاتی مانند: کاربرد ها، ساختارها، نکات مهم، جمع بندی و.. در کادر های طبقه بندی شده ای ارائه میشود تا دانش آموزان به راحتی بتوانند ضعف خود را در هر بخش شناسایی کنند و چندین بار مطالعه و بررسی انجام دهند.

در بخش های کلوز تست و ریدینگ نکات قابل توجهی که با گذراندن کلاس های زبان تخصصی حاصل میشود ارائه شده تا دانش آموزانی که برای اولین بار به مطالعه تخصصی زبان انگلیسی مراجعه میکنند دریافت کرده و خود را به سطح مطلوبی برسانند.

بدون شک نکته ای از کتاب درسی از قلم نمانده و اطلاعات فوق کاربردی را برای دانش آموزان مختلف در هر سطح زبان گردآوری کرده است.

پرسش های چهار گزینه ای

کسب مهارت در یادگیری بهتر در هر معقوله با حل پرسش های متنوع و سطح بندی شده حاصل میشود به همین منظور دانش آموزان میتوانند پس از مطالعه درسنامه در هر بخش با در نظر گرفتن سطح خود به پرسش های متنوعی پاسخگو باشند.

پرسش های چهارگزینه ای کاملا طبقه بندی شده و قالب های زیر ارائه میشود:

تست های سطح یک

بهتر از پس از مطالعه درسنامه پرسش های این بخش را حتما پاسخگو باشید، تا مطالب را در ذهن خود تثبیت کنید.

میتوانید در دسته بندی مشخصی به تعدادی از پرسش های این بخش پاسخگو باشید تا در روزهای بعدی برای یادآوری به تست های دیگر پاسخگو باشید.

تست های نوادگان شکسپیر

همانطور که از اسم آن انتظار میرود، نیازمند پایه قوی در زبان انگلیسی میباشد، پس دانش آموزانی میتوانند راحت پاسخگوی سوالات در این بخش باشند که تسلط کافی بر زبان دهم، یازدهم و دوازدهم داشته اند.

سوالات در این بخش چالشی تر و سخت تر میباشد و در صورتی که درسنامه به طور کامل موشکافی شده و پرس های سطح یک را حل کرده اید، میتوانید پاسخگوی سوالات نوادگان شکسپیر باشید.

تست های مروری

تمامی مشاوران در زمینه زبان انگلیسی به مطالعه فراوان و مرور اطلاعات تاکید زیادی دارند و همواره تشویق به مرور مطالب و بررسی جزوه های دست نویستان میکنند.

به همین منظور در هر درس برای مرور اطلاعات درس های قبل، از پرسش های مروری استفاده شده و حل تست های این بخش در زمان جمع بندی و مرور مطالب بسیار کارآمد و مفید میباشد.

تست های کنکوری

آشنایی با سبک طراحی سوال کنکور سراسری، گام اول در شروع تست زدن برای کسب درصد مطلوب در هر موضوع کنکوری میباشد.

پرسش های کنکوری سال های قبل همراه با شناسنامه سوال از کنکورهای تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زبان گردآوری شده و به راحتی میتوانید با سبک طراحان کنکور آشنا شوید.

پیشنهاد میشود در زمان نزدیک به کنکور سراسری بارها تست های این بخش را مورد بررسی و تحلیل قرار دهید.

امیدواریم این مقاله مورد استفاده شما قرار گرفته باشد و چنانچه قصد خرید کتاب های مبتکران با تخفیف را نیز دارید میتوانید با مراحعه به سایت فروشگاه کتاب جم از تخفیف های همیشگی کتاب جم بهره مند شوید.

زبانمهر

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست