1

بهترین گام به گام پایه های متوسطه

گاما

از جمله بهترین گام به گام پایه‌های متوسطه، می‎توان به دروس طلایی، کلاغ سپید و درس یار اشاره کرد. در همگی این کتاب‌های کمک آموزشی مولفان سعی کرده‌‌اند تا منبع جامعی از کلیه دروس را در اختیار دانش‌آموزان و والدین قرار دهند. همانطور که از نام آنها پیداست، در این کتاب‌ها، مطالب درسی به صورت جزء به جزء ارائه شد‌ه‌اند. در واقع اگر به دنبال کتابی هستید که بتوانید با مطالعه آن نکات درسی را بهتر و راحتر یاد بگیرید، شاید بهتر باشد به سراغ انواع کتاب‌های گام به گام بروید.

آیا کتاب کمک آموزشی شاه کلید کلاغ سپید برای پایه پنجم تحصیلی مناسب است؟

از آنجا که کتابهای کمک آموزشی در بازار زیاد است، احتمالا هنگام خرید دچار مشکل خواهید شد، بنابراین توصیه می‌شود از افراد صاحب نظر در این زمینه بهره بگیرید. دقت داشته باشید این نوع از کتاب‌های کمک آموزشی، ارائه نکات و مطالب درسی را اولویت قرار می‎دهند، بنابراین شاید مناسب آن دسته از افرادی نباشد که به دنبال تست،سوالات کنکور و یا تیزهوشان هستند. از جمله کتاب‌های گام به گام پنجم که این روزها بیشتر از سایر کتاب‌های کمک آموزشی مورد استقبال قرار گرفته است، شاه کلید کلاغ سپید است. از ویژگی‌های این کتاب می‌توان به کیفیت چاپ مناسب، محتوای ارزشمند، آموزش نکات و مطالب درسی به بیان ساده، توجه به حل پرسش‌ها و تمرینات کتاب درسی و بیان نکات مهم آموزشی در حین حل تمرین اشاره کرد.

این کتاب در یک جلد طراحی شده است و تمامی دروس این مقطع تحصیلی را در خود جای داده است. دروس پایه پنجم تحصیلی شامل ریاضی، هدیه‌های آسمان، فارسی و نگارش، مطالعات اجتماعی، علوم تجربی و آموزش قرآن است. ارائه همه دروس در یک کتاب باعث شده است تا این کتاب کمک آموزشی، حجم بیشتری نسبت به سایر کتاب‌های دیگر داشته باشد. عناوین مختلف کتاب، به خوبی جداسازی شده‌اند، بنابراین دسترسی به آنها به سادگی انجام خواهد شد.

2

در هر درس سعی شده است تا مطالب و پرسش‌های کتاب درسی به خوبی مورد بررسی قرار گیرد. از ویژگی‌های این کتاب می‎توان به ارائه نکات در طی حل تمرین اشاره کرد. این تکنیک یکی از شیوه‌های آموزشی علوم پایه مانند ریاضی و علوم است. به طور کلی زمانی که نکته‎ایی از طریق پرسش و تمرین به دانش‌آموز ارائه می‌شود، تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت. از دیگر ویژگی‌های این کتاب قرار دادن نکات مهم درسی، در کادرهای مجزا است. این امر سبب می‎شود، تا دانش‌آموز توجه بیشتری به نکات ارائه شده، داشته باشد.

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

کتاب گام به گام شاه کلید کلاغ سپید برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب گام به گام شاه کلید کلاغ سپید، شاید با هدف آموزش به دانش‎آموزان در پایه‌های مختلف تحصیلی گردآوری شده باشد، اما می‎تواند مورد استفاده والدین نیز قرار گیرد. در حال حاضر، مطالب آموزشی در طی دوران تحصیلی بسیار دچار تغییر و تحول شده‌اند. این امر سبب شده است تا والدین نسبت به شیوه تدریس و مطالب احساس بیگانگی و سردرگمی داشته باشند. به همین دلیل زمانی که دانش‌آموز با مشکلی مواجه می‌شود، والدین نمی‌توانند کمک موثری به آنها ارائه دهند.

مطالعه کتاب‌های کمک آموزشی گام به گام، به والدین نیز پیشنهاد می‎شود. این موضوع در روزهایی که  خبری  از کلاس‌های آموزشی حضوری نیست، از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود. چرا که ممکن است دانش‌اموز برای فهم بهتر مطالب و یا راه‌حل‌ها به توضیح و کمک بیشتری نیاز داشته باشد. به این ترتیب والدین بسیار راحتر می‎توانند به فرزند خود کمک نمایند. از دیگر خصوصیات انواع کتاب‌های گام به گام این است که همه درس‌ها در یک کتاب جامع به شما ارائه می‎شود، بنابراین با خرید آنها از دیگر کتاب‌های کمک آموزشی در این زمینه بی‌نیاز خواهید بود.

ویژگی دیگر آنها این است که آموزش مطالب درسی را در اولویت قرار داده‌اند، بنابراین می‎توان گفت سطح کتاب از متوسط به بالا است و همه دانش‌آموزان می‌توانند از آن استفاده نمایند.

دروس پایه هفتم تحصیلی را با کتاب های کمک آموزشی دروس طلایی فرا بگیرید.

کتاب دروس طلایی گام به گام هفتم، از دیگر کتاب‌های کمک آموزشی در این زمینه است. همانطور که از نام آن برمی‌آید، این کتاب مجموعه دروس پایه هفتم را در خود جای داده است: فارسی و نگارش، ریاضی، عربی، زبان انگلیسی، مطالعات اجتماعی، علوم تجربی، کار و فناوری، تفکر و پژوهش، پیام‌های آسمان و آموزش قرآن. بنابراین با خرید آن مرجع کاملی از همه دروس این پایه تحصیلی را در اختیار خواهید داشت. در این کتاب نیز سعی شده است با بیانی ساده و در عین حال موثر مفاهیم و نکات پایه کتاب‌های درسی به خوبی آموزش داده شود. در واقع باید گفت، این کتاب مانند یک معلم خصوصی، آموزش را ارائه کرده است.

برای دسترسی راحت، عناوین کتاب جداسازی شده‌اند. با توجه به ویژگی‌های هر درس، حجم مناسبی از کتاب به آنها اختصاص داده شده است. حل کلیه تمرینات و پرسش‌های کتاب درسی از مهمترین ویژگی‌های آن است.

مطالعه این کتاب نیز می‎تواند برای دانش‌آموزو والدین موثر باشد. با خرید این کتاب دیگر نیازی به کلاس‌های خصوصی آموزشی نخواهید داشت، کافی است نکات و مطالب آموزشی را با دقت مطالعه نمایید.

3

دروس پایه هشتم را با کتاب کمک آموزشی درس یار بیاموزید.

کتاب گام به گام هشتم درس یار نیز می‎تواند انتخاب مناسبی برای دانش‌آموزان و والدین آنها باشد. این کتاب در یک جلد طراحی شده است و دروس پایه هشتم تحصیلی را در خود جای داده است: پیام‌های آسمان، ریاضی ، کتاب کار انگلیسی ، انگلیسی،  فارسی ، ، کار و فناوری، مطالعات اجتماعی، آموزش قرآن، نگارش، علوم تجربی، عربی،  تفکر و سبک زندگی.

از جمله ویژگی‌های این کتاب کمک آموزشی می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آموزش مطالب درسی به شیوه سوال‌های امتحانی از خط به خط کتاب درسی
  • پاسخ جامع و کامل به پرسش‌ها ، فعالیت‌ها و تمرینات کتاب درسی
  • ارائه پاسخ به کلیه آزمایش‎ها و گفتگوها و مسائل
  • ارائه آزمون‎های نوبت اول و دوم

برای خرید بهترین گام به گام پایههای متوسطه، بهتر است بخش‌هایی از کتاب را به طور کاملا تصادفی باز کرده و مطالب مربوط به آن را مطالعه نمایید. اگر احساس کردید، نوع بیان کتاب برای شما قابل درک است، می‎توان گفت همان کتاب برای شما بهترین انتخاب خواهد بود.

زبانمهر

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست