1

شرایط مهاجرت به المان از طریق اوسبیلدونگ

گاما

شرایط مهاجرت به المان از طریق اوسبیلدونگ

کشور آلمان یکی از بهترین کشورهای اروپایی در زمینه ی کار و تحصیل می باشد و همراه به دنبال جذب نیروی کار خارجی در این کشور می باشد. به همین دلیل ایرانیان زیادی قصد دارند تا با بررسی شرایط مهاجرت به المان از طریق کار و اوسبیلدونگ به دریافت ویزای کشور آلمان بپردازند. اگر شما هم به دنبال مهاجرت از طریق آوسبیلدونگ و اطلاعاتی پیرامون تمکن مالی، شرایط اوسبیلدونگ، لیست رشته ها و ثبت نام در آوسبیلدونگ هستید، حتما تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: آموزش زبان آلمانی

مهاجرت به المان از طریق اوسبیلدونگ چیست؟

دوره های آموزشی کشور آلمان که در آن افراد به یادگیری یک حرفه ی خاص پرداخته و برای ورود به بازار کار کشور آلمان آماده می شوند، آوسبیلدونگ نامیده می شود. در این دوره ها افراد می توانند در رشته های متفاوتی به تحصیل بپردازند و مهارت های لازم برای شغل موردنظر خود را به طور کامل فرا بگیرند و سپس به عنوان یک متخصص وارد بازار کار کشور آلمان شوند. افراد در این دوره ها مهارت های لازم را به طور عملی و در طی دوره های کارآموزی یاد می گیرند. افراد در سراسر جهان می توانند با شرکت در این دوره ها، ویزای کشور آلمان را دریافت کنند و پس از موفقیت در این دوره ها، به کار در این کشور بپردازند.

شرکت در دوره های آوسبیلدونگ برای چه افرادی مناسب است؟

اگر شما هم جز آن دسته از افراد هستید که علاقه ای به تحصیلات آکادمیک در دانشگاه ها ندارید و سعی دارید تا با یادگیری یک حرفه ی خاص به سرعت وارد بازار کار شوید، شرکت در دوره های اوسبیلدونگ می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. با این کار شما با تحصیل و یادگیری یک حرفه در مدت زمان یک تا سه سال می توانید به کار در آلمان بپردازید.

انواع آوسبیلدونگ در آلمان

دوره های اوسبیلدونگ آلمان در دو نوع مختلف برگزار می شوند و افراد با توجه به نوع دوره ی ثبت نامی، شرایط متفاوتی را در طول دوره و پس از آن تجربه می کنند. انواع مختلف دوره های اوسبیلدونگ در آلمان به شرح زیر است:

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

  • آوسبیلدونگ آموزشی: آموزش و یادگیری مهارت فنی بدون دریافت حقوق.
  • آوسبیلدونگ دوگانه: آموزش همراه با کارآموزی و دریافت حقوق به صورت ماهانه یا سالانه.

2

شرایط سنی مهاجرت به آلمان از طریق آوسبیلدونگ

یکی از شروط مهم برای شرکت در دوره های آوسبیلدونگ، شرط سنی می باشد. افراد برای شرکت در این دوره ها با محدودیت سنی روبرو هستند و افراد با سن بالا اجاره ی شرکت در این دوره ها را ندارند. دلیل این موضوع آن است که کشور آلمان به دنبال جذب افراد جوان می باشد تا از این طریق بتواند نیاز خود به نیروی کار جوان را تامین کند. میانگین سن افراد برای شرکت در این دوره ها بین 18 تا 25 سال می باشد و افرادی که در این بازه ی سنی قرار ندارند، درصد احتمال ریجکتی ویزای آن ها بالاتر است.

تمکن مالی برای آوسبیلدونگ چقدر است؟

اگر موفق به کسب پذیرش در یک دوره آوسبیلدونگ در آلمان شده اید، اکنون باید به سراغ دریافت ویزای این کشور بروید. یکی از شروط اصلی برای دریافت ویزای هر کشوری، داشتن تمکن مالی مناسب می باشد و شما باید بتوانید به سفارت این کشور ثابت کنید که توانایی پرداخت هزینه های زندگی خود در آلمان را دارید. در صورتی که دوره ی ثبت نامی شما دارای حقوق باشد، ارائه ی حداقل تمکن مالی 832 یورو در ماه برای دریافت ویزا کافی است. البته هر چه میزان تمکن مالی شما بیشتر باشد، شانس شما برای دریافت ویزای آلمان افزایش پیدا می کند.

رشته های پردرآمد در اوسبیلدونگ

بیش از 300 رشته ی اوسبیلدونگ در آلمان وجود دارد که شما با توجه به علاقه ی خود می توانید برای ثبت نام در هر یک از آن ها اقدام کنید و برای کار در حوزه ی دلخواهتان آماده شوید. میانگین حقوق دریافتی برای رشته های مختلف اوسبیلدونگ بین 600 تا 1200 یورو می باشد. در ادامه لیستی از پردرآمدترین رشته ها اوسبیلدونگ برای شما ارائه شده است.

  • متخصص مکاترونیک
  • کارمند بانک
  • مکانیک هواپیما
  • پرستار
  • فروشنده بیمه
  • متخصص IT
  • کنترل کننده ترافیک هوایی
  • مکانیک کشتی
  • پلیس

ثبت نام در اوسبیلدونگ و دریافت ویزای Germany

اکنون که با شرایط مهاجرت به Germany از طریق اوسبیلدونگ آشنا شدید و اطلاعات مهمی درباره ی تمکن مالی، حقوق، شرط سنی و … برای شرکت در این دوره ها دریافت کردید، می توانید با مراجعه به سایت اپلای فور جرمنی، از خدمات مهاجرت به المان از طریق کار و اوسبیلدونگ؛ در این مجموعه در حوزه ی مهاجرت به آلمان و مشاوره های کارشناسان مجرب این مرکز بهره مند شوید.

زبانمهر

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست