آموزش آنلاین

چگونه با آموزش آنلاین آیلتس نمره بالای ۶ بگیریم؟

گاما

اگر داوطلب شرکت در آزمون آیلتس هستید، اما امکان شرکت در کلاس های حضوری آیلتس را ندارید و برای شرکت در کلاس های آنلاین مردد هستید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید و با آموزش آنلاین آیلتس به طور کامل آشنا شوید.

آیلتس (IELTS) چیست؟

آیلتس (IELTS) که مخفف عبارت International English Language Testing System است، در واقع یک آزمون بین المللی می‌باشد که به منظور سنجش مهارت افراد در زبان انگلیسی برگزار می‌شود. آزمون آیلتس در دو نوع آکادمیک (Academic)
و جنرال (General) برگزار می‌گردد. به منظور توضیح بیشتر، لازم به ذکر است که آزمون آکادمیک مخصوص کسانی که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند، است و آزمون جنرال مناسب کسانی است که تصمیم به مهاجرت دارند.

اما قبولی در این آزمون کار چندان راحتی نیست و برای بسیاری از افراد چالش برانگیز است. کسب نمره قبولی در این آزمون منوط به شرکت در کلاس ها و مطالعه منابع معتبر است، در صورتی که بسیاری از افراد قادر به استفاده از این ابزار ها نیستند و یا دسترسی به کلاس های آموزشی را ندارند.

آشنایی با دوره های آموزشی آیلتس

در ابتدای ورود به هر موسسه آموزش آیلتس، داوطلب بایستی آزمون تعیین سطح بدهد تا سطح مهارتی که در زبان انگلیسی دارد، مشخص شود. سپس داوطلب، با پیشنهاد مسئولین مربوطه و با توجه به سطح مهارت، به یکی از دوره های آیلتس هدایت می‌شود.

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

دوره های مقدماتی آمادگی آیلتس (Pre-IELTS)

این دوره مخصوص افرادی است که بنا به دلایلی نیازمند کسب مدرک آیلتس هستند، اما در زبان انگلیسی ضعیف هستند و مهارت لازم را ندارد ( نمره زیر۴ در آزمون). در این دوره، داوطلب با مطالب اولیه زبان انگلیسی با رویکرد شرکت در آزمون آیلتس، آشنا می‌شود و برای ورود به دوره بعدی آماده می‌گردد.

دوره تخصصی(Post-IELTS)

دوره تخصصی، مخصوص افرادی است که آشنایی لازم و مهارت کافی در آزمون را دارا می‌باشند، اما تا فرا رسیدن زمان آزمون وقت دارند و قصد تکمیل کردن و بهبود سطح دانش خود را دارند. این دوره ها به ارتقا دانش زبان انگلیسی داوطلب و افزایش اعتماد به نفس او کمک می‌کند.

دوره های VIP

در بسیاری از موسسات آموزش آیلتس که توسط مهندس مردان و سایر اساتید مجرب اداره می‌شود، علاوه بر دوره هایی که گفته شد، دوره های VIP نیز برگزار می‌شود. این دوره ها که در قالب کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی (حداکثر تا ۵ نفره) تشکیل می‌شود، به منظور کسب نمره ۶ به بالا در هر مهارت است و در ۴۰ تا ۵۰ جلسه ۹۰ دقیقه ای گنجانده شده است.

در دوره های آنلاین آموزش آیلتس محمدجواد مردان علاوه بر تشکیل انواع دوره های آمادگی آیلتس، امتیازاتی نظیر پشتیبانی و حمایت علمی داوطلب تا پایان آزمون، مشاوره و تعیین سطح رایگان و برگزاری آزمون های ماک آیلتس رایگان ارائه می‌دهد. آزمون ماک در واقع همان آزمون آزمایشی است که در پایان دوره، در ۳ نوبت از داوطلب به صورت رایگان گرفته می‌شود و پس از بررسی دقیق عملکرد داوطلب، توسط اساتید آکادمی آیلتس میکس، نتایج در جلسه مشاوره به داوطلب منتقل می‌گردد.

دوره های آنلاین آموزش آیلتس

آیا آموزش آنلاین آیلتس امکان پذیر است؟

در آموزش آنلاین آیلتس با استفاده از بستر آموزشی ای که بدین منظور در فضای وب فراهم شده است، تمامی شرایط کلاس های حضوری شبیه سازی می‌شود و مدرس با به اشتراک گذاشتن صدا و تصویر خود و نیز تخته کلاس مجازی، مطالب را بیان می‌کند. شاید برخی افراد تصور کنند کلاس های آیلتس به صورت مجازی، به دلیل حجم بالای مطالب، بازدهی کافی را نداشته باشد. اما لازم به ذکر است که بسیاری از افراد هستند که به صورت مجازی و در محیطی خلوت مطالب را بهتر فرا می‌گیرند و این ویژگی برای افراد با تیپ شخصیتی درونگرا کاملا صادق است.

در کلاس های آنلاین آیلتس مهندس محمد جواد مردان، زبان آموز می‌تواند با به اشتراک گذاشتن صدای خود، سوالات را از مدرس بپرسد و جای هیچ ابهامی وجود ندارد. همچنین تمامی افراد در کلاس می‌توانند در جلسات تمرین مکالمه و بحث ها شرکت کنند و شرایط کلاس های حضوری به طور کامل در کلاس های آنلاین آیلتس پیاده سازی می‌شود. تمامی داوطلبان آزمون آیلتس از سراسر کشور، می‌توانند از این دوره ها استفاده کنند و با حداقل دانش زبان، پس از شش ماه به نمره قبولی آیلتس دست یابند.

ویژگی های آموزش آنلاین آیلتس

دوره های آموزش آنلاین آیلتس دارای ویژگی های منحصر به فردی است و همین امر باعث شده تا روز به روز به تعداد زبان آموزانی که در این کلاس ها شرکت می‌کنند افزوده شود.

مزایا

  • شرکت در کلاس های آیلتس برای بسیاری از داوطلبان به دلایل شخصی امکان پذیر نیست، اما آموزش آنلاین این امر را میسر می‌کند تا بدون محدودیت جغرافیایی در سراسر کشور بتوانند از این کلاس ها بهره ببرند.
  • در این نوع کلاس ها، زبان آموز می‌تواند آموزش های هر جلسه را ضبط کند و بعد از کلاس، در هنگام مطالعه اگر دچار مشکلی شد، ویدیو های آموزشی ضبط شده را مرور کند و به رفع مشکلات خود بپردازد. همچنین در صورت عدم شرکت در یک جلسه از کلاس، مطالب آن روز را از دست نخواهد داد و می‌تواند از فایل ضبط شده کلاس استفاده کند. در آکادمی آیلتس میکس، پشتیبانی و حمایت علمی تا زمان دریافت کارنامه وجود دارد، بنابراین جای هیچ گونه نگرانی بابت از دست دادن مطالب نیست.
  • از دیگر مزیت هایی که شامل آموزش آنلاین آیلتس می‌شود، ارتقا مهارت شنیداری (Listening) داوطلب می‌شود و گوش دادن به آموزش ها از راه اسپیکر یا هندزفری، ذهن را در دریافت مطالب زبان انگلیسی ‌‌قوی تر می‌کند.
  • این نوع کلاس ها از لحاظ هزینه مقرون به صرفه تر است و علاوه بر هزینه ای که از جانب آموزشگاه از شهریه کسر خواهد شد، هزینه رفت و آمد به کلاس و نیز اتلاف وقت در مسیر را نیز نخواهید داشت.

ویژگی های آموزش آنلاین آیلتس

معایب

در کنار مزیت هایی که کلاس های آنلاین آیلتس دارند، معایبی نیز برآن وارد است که برای انتخاب صحیح تر و رسیدن به بهترین نتیجه لازم است ذکر شود.

  • عدم ارتباط چشمی با مدرس و به دنبال آن کاهش تمرکز، یکی از معایب اصلی آموزش آنلاین است. البته برای فردی که هدف قبولی صد درصد در آزمون آیلتس را دارد، عدم تمرکز و حواس پرتی معنی نخواهد داشت و با تمرکز بر روی هدف خود می‌تواند مطالب را به خوبی فرا بگیرد.
  • یکی دیگر از مشکلاتی که در کلاس های آنلاین به وفور دیده می‌شود، ایجاد اختلال در اینترنت است، که گاهی دچار قطعی می‌شود. البته با امکان ضبط هر جلسه آموزشی، در نهایت زبان آموز مطلبی را از دست نخواهد داد.

سخن پایانی

برگزاری کلاس های آنلاین برای بسیاری از افراد که تا به امروز امکان شرکت در دوره های حضوری را نداشته اند، فرصت بسیار خوبی را به وجود آورده است تا بتوانند مدرک آیلتس خود را با کمک دوره های آموزش آنلاین آیلتس اخذ کنند و به اهدافی که تا امروز از آن بازمانده بودند برسند. اگر شما نیز بنا به شرایطی نتوانسته اید نمره قبولی را در آیلتس کسب کنید، همین امروز از طریق سایت مردان وب با تیم حرفه ای مهندس مردان همراه شوید و از آموزش های مفید اساتید این آکادمی بهره ببرید تا شما را در این مسیر یاری کنند و به موفقیت در آزمون آیلتس دست یابید. برای مشاهده رزومه کاری تحصیلی کلیک کنید.

زبانمهر

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست