تحصیل در انگلستان

تحصیل در انگلستان (دلیل، شرایط لازم و هزینه)

گاما

انگلستان یکی از مشهورترین و محبوب ترین مکان های دنیا برای تحصیل است و صد ها هزار دانشجوی بین ‌المللی را هر ساله به خود جذب می کند. دانشگاه های انگلستان جزء بهترین دانشگاه ها در جهان هستند. کیفیت بالای تحصیل در هزاران رشته را برای انتخاب در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید در سطح آکادمیک و مهارت ‌های زبانی در آ نها تحصیل کنید تا در هر گونه شغلی در کل جهان به موفقیت برسید.

اما چرا باید انگلستان را به عنوان یک مقصد تحصیلی بین المللی نسبت به جا های دیگر انتخاب کرد؟

۷ دلیل برای انتخاب انگلستان

۱- تحصیلات در سطح جهانی با کیفیت بالا

دانشگاه های انگلستان به طور مداوم جزء دانشگاه های برتر جهان هستند و کیفیت بالای تحصیلات و درجات تحقیقاتی را به طور بین المللی به افراد ارائه می دهند. اطلاعات آکادمیک در کنار ارتقاء مهارت های مطالعاتی و مهارت های زبان انگلیسی باعث شده است که تحصیلات شما در انگلستان بتواند در کل سطح بین ‌الملل شناخته شده باشد.

برنامه های تحصیلی مربوط به دوره لیسانس، فوق لیسانس و فارغ التحصیلی و درجات مختلف دانشگاهی که در انگلستان انجام می ‌شود، توسط هر کارفرمایی در کل دنیا قابل پذیرش است. یعنی شما می توانید در هر جایی که خواستید به شغل مورد علاقه خود دست پیدا کنید.

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

۲-تنوع فرهنگی

انگلستان به دلیل تنوع فرهنگی مشهور شده است. در نتیجه شما می توانید در یک جامعه چند فرهنگه حضور داشته باشید و انواع مذهب ها، آداب و رسوم ها و زبان ها را در یک کشور تجربه کنید.

همچنین قادر خواهید بود که انواع مختلف غذا ها را تست کنید، خانه ‌های مختلف را ببینید که با ویژگی های متفاوت اما نزدیک به هم قرار گرفتند. همچنین قادر خواهید بود از فستیوال ها و مراسم های بی شمار، تاریخ، موسیقی، ورزش و مذهب لذت ببرید.

تحصیل در یک کشور با گوناگونی فرهنگی، فهم صحیحی در مورد دیدگاه های مختلف در کشوری که زندگی می کنید به شما می دهد. در نتیجه قادر خواهید بود مهارت های زبانی را با یک دیگر به اشتراک بگذارید و راه های جدید تفکر، اطلاعات و تجربه های جدید را یاد بگیرید.

هم دانشجویان بین ‌المللی و هم افراد مختلفی با شرایط مشابه شما در اطرافتان هستند. در نتیجه قادر خواهید بود یک شبکه از دوستان و مخاطبان را در سطح جهان برای خودتان ایجاد کنید.

۳-هزینه کمتر در مقایسه با ایالات متحده آمریکا

در آمریکا هزینه یک سال تحصیل معمولاً بالای ۲۵ هزار دلار است. عموما این هزینه در انگلستان به طرز قابل توجهی کم تر است. اگرچه یکی از عوامل اصلی که تحصیل را در انگلستان ارزانتر از تحصیل در آمریکا می کند، زمان کامل کردن درجه تحصیلی است.

در انگلستان برنامه ‌های تحت فارغ التحصیلی، عموماً سه ساله هستند. در حالی که در آمریکا چهار سال زمان می ‌برد. همچنین یک راه عالی برای شروع شغل مورد نظرتان می باشد و باعث می شود که بتوانید پول بیشتری را در مورد هزینه مربوط به زندگی، امکانات و شهریه صرفه جویی و پس انداز کنید.

۴-دسترسی مستقیم به اروپا

نه تنها می ‌توانید از راه‌ های ارتباطی و حمل و نقل در کل انگلستان بهره ‌مند شوید، بلکه به راحتی می توانید مکان های مختلف از جمله انگلستان، والز و اسکاتلند را ببینید. همچنین دسترسی مستقیم به اروپا داشته باشید. خوشبختانه به دلیل وجود راه های تونلی و کانالی و همچنین خطوط هوایی ارزان قیمت قادر خواهید بود به راحتی کل اروپا را ببینید.

-البته از قبل باید شرایط ویزا را بررسی کنید. همچنین می توانید از دیدنی هایی مثل برج ایفل در فرانسه و مکان های دیدنی اسپانیا بازدید کنید. در نتیجه انگلستان یک دروازه عالی به سمت این مکان های دیدنی در اروپا است.

۵-هزاران گزینه مطالعاتی

هر چیزی را که می خواهید برای مطالعه روی آن تمرکز کنید، در انگلستان موجود است. در نتیجه این دانشگاه ها می توانند طیف وسیعی از گزینه های مطالعاتی را در اختیار شما قرار دهند؛ از مهندسی گرفته تا علوم، قانون و رسانه. هر چیزی که بخواهید مطالعه کنید را قادر خواهید بود در انگلستان پیدا کنید.

این رشته ها همچنین انواع مختلفی با نیاز های مطالعاتی متفاوت دارند؛ مثلاً درجات مطالعاتی هستند که کاربردی ‌تر می باشند اما بعضی از موارد دیگر تئوری محسوب می شود. همچنین رشته هایی هستند که در مقایسه با دیگر رشته ها، باید با افراد ارتباط بیشتری برقرار کنید. بعضی از رشته‌ ها دوره کوتاه تری نسبت به انواع دیگر دارند و بعضی دیگر فرصت های مختلفی را برای یک سال مطالعه در خارج از کشور در اختیار شما قرار می دهند یا حتی ممکن است در همان دوره تحصیل، شما را وارد بازار کار کنند.

۶-ارتقای سطح زبان انگلیسی

یکی از اصلی ‌ترین فواید تحصیل در انگلستان، این است که شما می توانید سطح مهارت های زبان انگلیسی خود را در یک کشور انگلیسی زبان ارتقا دهید. در طول درجات فارغ التحصیلی می توانید مهارت های زبانی خود را در مطالعات آکادمیک و حتی زندگی شخصی خود نیز ارتقا دهید.

برای مواجه شدن با زبان انگلیسی به شکل کاملاً واقعی از همان خریدن قهوه تا معاشرت کردن با دوستان، برای شما روش های مختلفی وجود دارد. در نتیجه همین امر به بهبود وضعیت تحصیلی تان در انگلستان هم کمک می کند. اگر احساس کردید که می خواهید مهارت های زبان خود را قبل از شروع رشته تحصیلی ارتقا دهید، می توانید در یک فونداسیون بین ‌المللی یا در برنامه های آموزشی قبل از رسیدن به درجه تخصص، شرکت کنید. این برنامه های آموزشی برای دانش آموزان بین ‌المللی بسیار عالی هستند و در نتیجه می توانید مهارت های اساسی مورد نیاز را برای تحصیل در دانشگاه یاد بگیرید.

۷-نظر بهتر کارفرمایان در مورد شما

تحصیل در یک کشور خارجی، معمولاً برای کارفرمایان جذاب تر است اما تحصیل در کشوری که زبان آن، زبان اصلی خود شما نیست، نشان دهنده ویژگی های ارزشمند شما است که قطعاً در شغل آینده به دردتان می ‌خورد.

تحصیل در انگلستان توسط یک فرد خارجی نشان می ‌دهد که شما می ‌توانید با چالش‌ ها کنار بیایید، خودتان را با سناریو های جدید تطبیق دهید و تصمیمات بزرگ بگیرید. همچنین می توانید سازش پذیری، استقامت، استقلال، خودآگاهی و حل مشکلات را در خودتان ارتقا دهید. همه این موارد به شما کمک می کند تا بتوانید در بازار شغل جهانی و فارغ التحصیلی موفق شوید.

word image 71

نیازمندی های مربوط به ورود به دانشگاه ها

بسته به سطح مطالعاتی که دارید، فرایند درخواست برای تحصیل در انگلستان کمی متفاوت است.

برای پذیرش دوره لیسانس

خدمات پذیرش کالج ها و دانشگاه ها (UCAS) همه درخواست ‌ها را در انگلستان بررسی می کنند. اکثر برنامه های مربوط به دوره لیسانس، به گونه ‌ای است که باید درخواست شما توسط این سازمان، قبل از تاریخ ۱۵ ژانویه برای ورود به دانشگاه در ماه سپتامبر به ثبت برسد (یک سال تحصیلی)

این فرایند درخواست به صورت آنلاین انجام می ‌شود و می‌ توانید ۵ رشته مختلف را با محدودیت هایی در مورد ترکیب این رشته ها انتخاب کنید. برای درخواست از طریق این سرویس هم باید هزینه پرداخت کنید. میزان هزینه بستگی به تعداد رشته ها و دانشگاه هایی دارد که برای آن ها درخواست می دهید. پس حتماً به وب سایت UCAS ، برای آشنایی و بررسی جزئیات بیشتر مراجعه کنید.

اگر می خواهید برای آکسفورد یا کامپیوتر یا رشته های دارو، دندانپزشکی و پزشکی درخواست دهید، حتماً باید قبل از تاریخ ۱۵ اکتبر برای ورودی ماه سپتامبر، درخواست خود را به ثبت برسانید ( یک سال تحصیلی)

پذیرش فوق لیسانس و فارغ التحصیلی

برای پذیرش فارغ التحصیلی و فوق ‌لیسانس، بعضی از رشته ها و برنامه های تحصیلی از طریق UCAS فعالیت می کنند اما اکثر آن ها نیازمند درخواست مستقیم به دانشگاه یا کالج است. در نتیجه باید اطمینان حاصل کنید که نیازمندی‌ های مربوط به ورود دانشگاه را در مورد رشته انتخاب شده دارید.

نیازمندی های متنوعی برای هر سطح مطالعاتی وجود دارد. این نیازمندی ها موازی با توانایی آکادمیک مورد نیاز برای کامل کردن یک رشته مورد نظر است. ممکن است UCAS برای ویژگی هایی در طول مسیر و یا تکمیل بعضی از درجات درخواستی، اطلاعاتی را از شما درخواست کند که باید معادل سازی همان اطلاعات را در سطح بین المللی برای سیستم انگلستان در سطوح A و GCSE ارسال کنید.

اگر در سطح فوق لیسانس تحصیل می کنید و نمی توانید هیچ نیازمندی در مورد آن رشته را در این سیستم برآورده کنید، باید به وبسایت کالج یا دانشگاه مراجعه کنید تا هرگونه فرایند درخواست را مربوط به رشته خود مورد بررسی قرار دهید.

وضعیت شخصی

دانشگاه ها همچنین برای اطلاع پیدا کردن از وضعیت شخصی شما درخواست می دهند تا ببینند چه فرقی با گزینه های دیگر دارید. اگر قرار است که به یک دانشگاه بین ‌المللی درخواست دهید، پیشنهاد می ‌کنیم که دلایلی را همراه داشته باشید تا آن ها بتوانند با توجه به شرایط شخصی شما، تحصیل در انگلستان را بپذیرند.

اگر به انگیزه ای برای شروع کار نیاز دارید، در این قسمت توصیه هایی را در مورد دانشجویان بین ‌المللی خواهیم داشت که برای نوشتن وضعیت شخصی آن ها کارآمد خواهد بود.

کلیرینگ

کلیرینگ یک روش برای دانشگاه‌ هاست تا بعد از برگزاری آزمون و مشخص شدن نتایج، بتوانند فضا های خالی را در دانشگاه ها پر کنند. در سال ۲۰۱۸ بیش از ۶۰ هزار دانشجو از طریق کلیرینگ توانستند وارد دانشگاه های انگلستان شوند.

برای انتخاب شدن در این روش، باید به مکانی در دانشگاه انگلستان از طریق سیستم UCAS درخواست دهید و هیچ پیشنهاد دیگری را دریافت نکنید یا ذهنتان را در مورد این انتخاب ها تغییر ندهید و پیشنهادات دیگر را رد کنید. اگر شایسته این انتخاب باشید، این سیستم به طور اتوماتیک درخواست شما را جزء درخواست‌ های in clearing قرار می دهد.

ممکن است در این مکالمه، دانشگاه از شما در مورد تحصیلات آکادمیک در گذشته، سطح تخصص در زبان انگلیسی همچنین جزئیات دیگر در مورد سطح تحصیلی تان سوال بپرسد. همچنین ممکن است سوالات جزئی تری را در مورد این که چرا می ‌خواهید در این رشته تحصیل کنید از شما بپرسد. بنابراین تمام اطلاعات مربوط را از قبل آماده کنید. اگر دانشگاه تصمیم بگیرد که شما را قبول کند، در نتیجه یک پیشنهاد شفاهی تلفنی به شما می دهد و شما نیز می توانید دوباره به UCAS برگردید و دانشگاه را به عنوان انتخاب کلرینگ اضافه کنید. در نتیجه این سازمان می ‌تواند انتخاب را برای شما راحت تر کند و شما نیز یک نامه تاییدی دریافت کنید.

توانایی زبان انگلیسی

اگر زبان انگلیسی زبان اول شما نیست، باید بدانید که اکثر دانشگاه ها نیاز دارند که شما سطح توانایی زبان انگلیسی خود را به تایید آن ها برسانید. همچنین می توانید این کار را از طریق شرکت کردن در آزمون زبان انگلیسی (تافل) یا سیستم آزمون زبان انگلیسی بین المللی (آیلتس) انجام دهید. در نتیجه تضمین می کند که می توانید به طور کامل در رشته ای که می خواهید شرکت کنید و از بیشترین فواید این رشته بهره مند شوید .

هزینه شهریه

دانشجویان اروپایی باید شهریه یکسانی را با دانشجویان بومی انگلیسی ‌زبان پرداخت کنند. هزینه شهریه برای هر سال، برابر با ۹۲۵۰ یورو با ۷۶ درصد هزینه شارژ آموزشگاه به طور کامل است.

دانشجویان بین المللی فارغ از ملیت های اروپایی یا تحت اقتصاد اروپا هم این شهریه بین ‌المللی را به صورت یکسان در کل انگلستان پرداخت می ‌کنند که این شهریه ها بالاتر از افرادی است که بومی انگلستان و اروپا هستند.

عموماً در دوره لیسانس در مورد علوم انسانی و اجتماعی، هزینه شهریه بین ۱۰ هزار تا ۱۷ هزار یورو است. در مورد رشته هایی مثل مهندسی و علوم دیگر، هزینه بین ۱۰ هزار تا ۲۰ هزار یورو و در مورد رشته های پزشکی تا بیش از ۳۸ هزار یورو است.

هزینه ها ممکن است در سطوح بالاتر نوسان هم داشته باشد اما برای سطوح لیسانس و فوق لیسانس متفاوت است و بسته به برنامه مطالعاتی و مکان آموزشی که دارد، با یکدیگر تفاوت خواهد داشت. از آنجایی که هزینه شهریه انگلستان بالاتر از هر جای دیگری در جهان است، باید به یاد داشته باشید که هزینه های فارغ التحصیلی در آن به جای ۴ سال، فقط برای سه سال است و بیشتر درجات فوق لیسانس به جای دو سال، یک سال طول می‌ کشد.

word image 72

اگر یک دانشجوی اروپایی یا بومی انگلستان باشید، می توانید در مورد گزینه های مختلف شهری از طریق مراجعه به کنسول انگلستان برای تسهیلات دانشجویان یا بخش مالی دانشجویی، گزینه حمل و نقل ماهای مختلف را بررسی کنید.

اشتباهات فاحش که نباید در رزومه خود درج کنید

تحصیل در انگلستان: هزینه زندگی

از آنجایی که شهریه اغلب جزء اصلی ترین دغدغه های ذهنی دانشجویان، هنگام انتخاب تحصیل در خارج از کشور است، در نتیجه ممکن است هزینه های دیگر هم در ذهن فرد باشد تا بخواهد منابع مالی خودش و ضروریات مورد نیاز را برای تحصیل در خارج از کشور مورد بازبینی قرار دهد.

بنابراین در این قسمت لیستی از هزینه ‌های میانگین را برای هزینه های معمول در انگلستان برای شما تهیه کرده ایم. البته ممکن است بتوانید تخفیف های دانشجویی را هم برای این آیتم ها داشته باشید:

  • وعده غذایی: ۲۲٫۵ یورو
  • قهوه: ۲٫۳۷ یورو
  • بلیت سینما: ۹٫۵۰ یورو
  • اجاره ماهانه: ۸۲۲ یورو
  • حمل و نقل ماهانه: ۶۰ یورو

اگر به دنبال گزینه های تحصیلی در سطوح بالاتر هستید، می توانید از ماشین حساب استفاده کنید تا ببینید هزینه زندگی در انگلستان در مقایسه با شهر ها و مکان های دیگر چگونه است.

کمک هزینه تحصیلی

اکثر موسسه ها حتی بهترین آن ها، معمولاً هزینه ی یکسانی با هم دارند. به عنوان یک دانشجوی بین ‌المللی تقریباً باید ۲۰ هزار یورو به طور میانگین پرداخت کنید. برنامه های تحصیلی نیاز به تجهیزات و گاهی اوقات مواردی مانند هزینه های پزشکی هم دارند. در نتیجه ممکن است این هزینه دو برابر چیزی که گفتیم باشد.

سه کمک هزینه تحصیلی به طور مشخص برای دانشجویان بین المللی برای تحصیل در بریتانیا در دسترس است:

۱-کمک هزینه chevening

این کمک هزینه ها برای تحصیلات در یک سال استادی مناسب است. می توانید از آن برای اطمینان حاصل پیدا کردن از اطلاعات برنامه های آموزشی استفاده کنید. در نتیجه باید مهارت های قدرت تصمیم گیری و رهبری خود را در طیف گسترده ‌ای از موضوعات مثل بیزینس، رسانه، سیاست و رشته های آکادمیک نشان دهید.

۲-بورسیه تحصیلی و کمک هزینه های مشترک المنافع

این فرصت های بودجه بندی توسط کمیسیون بورسیه تحصیلی مشترک المنافع انگلیس ارائه می شود. بیش از ۹۰۰ بورسیه تحصیلی و کمک هزینه، هر ساله برای دانشجویان کشورهای مشترک المنافع در دسترس است تا به آن ها کمک کند که هزینه های تحصیلات تکمیلی خود را تأمین کنند.

۳-بورسیه تحصیلی مارشال برای دانشجویان آمریکایی

این بورسیه ها به ۴۰ فارغ التحصیل از ایالات متحده ارائه می شود. دانشجویان باید حداقل معدل ۳٫۷ را برای درخواست خود داشته باشند و مدرک آن ها باید در سه سال گذشته اعطا شده باشد. این هزینه ها شامل هزینه های دانشگاه، هزینه های زندگی، هزینه های سفر (پرواز ها و رفت و آمد روزانه) است و مشارکت در حمایت از همسر وابسته را شامل می شود.

اما این لیست به همین جا ختم نمی شود!

بسیاری از موسسات انگلستان طرح های بورسیه و بودجه خود را ارائه می دهند. برای آگاهی از گزینه های بودجه موجود در دانشگاه، با دانشگاه خود تماس بگیرید. علاوه بر این، بسته به کشور مبدا و برنامه تحصیلی تان، برنامه های بودجه خاص و زمینه مطالعاتی در دسترس است.

ویزای دانشجویی

اتباع اتحادیه اروپا که قبلاً در انگلستان زندگی می کردند یا در آن جا مشغول به کار یا تحصیل بودند، می توانند دقیقاً از همان حقوقی که اکنون دارند، استفاده کنند؛ تا زمانی که قبل از ۳۰ ژوئن ۲۰۲۱ در طرح تسویه حساب اتحادیه اروپا ثبت نام کنند. برای واجد شرایط بودن در این طرح، باید حداکثر تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۰ به انگلیس مهاجرت کرده باشید.

با این حال، از اول ژانویه ۲۰۲۱، “سیستم مهاجرت مبتنی بر امتیاز” برای کلیه دانشجویان بین المللی که برای اولین بار برای تحصیل به انگلستان وارد می شوند، از جمله دانشجویان اتحادیه اروپا، EEA ، ایسلند، لیختن اشتاین، نروژ و سوئیس اعمال می شود. برنامه ها در مسیر جدید دانشجویی، از ۵ اکتبر ۲۰۲۰ باز می شوند.

موارد استثنایی برای اتباع جمهوری ایرلند هم وجود دارند.

۱۶ سوال رایج درباره اپلای و پذیرش دانشگاههای خارج از کشور+ پاسخ

دانشجویان بین المللی از سایر کشور ها برای ورود به انگلیس به ویزای تحصیلی نیاز دارند.

به طور کلی، دانشجویان بین المللی برای یک برنامه کامل مطالعه با “Tier-4 Visa” وارد انگلستان می شوند. دانشجویانی که زبان انگلیسی یا دوره های آموزشی را می خوانند، می توانند برای ویزای کوتاه مدت تحصیلاتی اقدام کنند.

ویزای مهاجرت و انگلستان، کلیه موارد ویزا و امور مهاجرت را کنترل می کند. شما باید از طریق وب سایت ویزای تحصیلی انگلستان اقدام کنید. می توانید حداکثر سه ماه قبل از تاریخ شروع دوره خود برای ویزا اقدام کنید. با این وجود، روند کار پیچیده است، بنابراین مراحل را زودتر شروع کنید تا زمان کافی برای تکمیل صحیح درخواست خود داشته باشید.

انگلستان ویزای دانشجویی را بر اساس سیستم مبتنی بر امتیاز اعطا می کند. برای به دست آوردن تعداد امتیاز مورد نیاز، به اطلاعات و اسناد پشتیبانی نیاز دارید. به طور کلی، این شامل موارد زیر است:

  • مشخصات گذرنامه و یک عکس جدید
  • یک “تأیید پذیرش برای تحصیلات” (CAS) از موسسه تحصیلی شما که دانشگاهتان پس از انجام شرایط پذیرش برای شما ارسال می کند.
  • اگر شما غیر بومی هستید، اثبات مهارت در زبان انگلیسی، توسط “آزمون امن زبان انگلیسی” (SELT) نیاز است.
  • اثبات این که شما تمکن مالی لازم برای تأمین هزینه زندگی خود در طول مدت تحصیل در انگلیس را دارید، نیاز به یک بیانیه بانکی دارد.

انواع ویزاهای مورد نیاز شما به مدت زمان برنامه تحصیلی شما بستگی دارد. اطلاعات بیشتر را در زیر بیابید!

ویزا کوتاه مدت / مطالعاتی – بازدید

دانشجویان خارج از EEA یا تحت اقتصاد اروپا که ۱۸ سال به بالا دارند و قصد انجام یک برنامه کوتاه تحصیل را دارند، می توانند برای ویزای کوتاه مدت / بازدید از تحصیل اقدام کنند. این مربوط به دانش آموزانی است که قصد تحصیل در دوره های آموزش زبان انگلیسی یا دوره های آموزشی یا گذراندن یک دوره کوتاه تحقیق به عنوان بخشی از برنامه تحصیل در خارج از کشور را دارند.

این نوع ویزا حداکثر تا شش ماه اعتبار دارد (هزینه ۹۷ GBP) یا ۱۱ ماهه (هزینه ۱۸۶ GBP) اعتبار دارد.

پس از انقضا، نمی توان آن را تمدید کرد. این ویزا به شما اجازه کار در انگلیس یا تحصیل در یک موسسه آموزش عالی با بودجه دولتی را نمی دهد.

یک نامه ریکام (Recommendation) خوب چه ویژگیهایی دارد؟ چطور بنویسیم؟

ویزای دانشجویی ردیف ۴ (عمومی)

دانشجویان ۱۶ سال به بالا که به آن ها مکانی برای دوره طولانی تر در یک موسسه معتبر پیشنهاد شده است، می توانند برای ویزای عمومی دانشجویی Tier 4 اقدام کنند.

این مورد به شما امکان می دهد تا مدت زمان طولانی تری نسبت به ویزای کوتاه مدت اقامت داشته باشید. همچنین به دارنده، این اجازه را می دهد که در بیشتر مشاغل کار کند و در صورت انتخاب تحصیل در سطح بالاتر، ویزا را تمدید کند.

هزینه ویزا ۳۲۸ GBP است و اگر بیش از ۶ ماه اقامت داشته باشید، برای دسترسی به سرویس بهداشت و درمانی ملی، ملزم به پرداخت ۱۵۰ GBP “اضافی برای امور سلامت” خواهید بود.

دولت انگلستان راهنمای مفصلی در مورد آنچه برای درخواست ویزای دانشجویی Tier-4 مورد نیاز است، شامل اسناد ارائه شده و میزان منابع مالی مورد نیاز برای تأیید ویزای دانشجویی، منتشر کرده است.

هنگامی که درخواست آنلاین خود را انجام دادید، باید جزئیات بیومتریک و اطلاعات تان را در کشور خود ارسال کنید تا دولت انگلستان پردازش درخواست شما را آغاز کند . مرکز درخواست برای ویزای محلی که بتوانید اطلاعات بیومتریک خود را در آنجا ارسال کنید را پیدا کنید.

ویزای دانشجویی ردیف ۴ (کودک)

دانش آموزان ۱۷ سال به پایین، که مایل به تحصیل در یک مدرسه مستقل در انگلستان هستند، می توانند برای ویزای دانشجویی بخش ۴ (کودک) اقدام کنند. این ویزا به شما امکان می دهد تا ۶ سال بسته به سن و مدت تحصیل در یک رشته خاص، در انگلستان اقامت داشته باشید. همچنین اجازه می دهد که افراد ۱۶ سال به بالا حتی کار پاره وقت یا در تعطیلات کار تمام وقت هم داشته باشند.

نکات بسیار مهم برای ایمیل کردن رزومه انگلیسی برای دانشگاهها یا شرکتها

قصد مهاجرت یا تحصیل در خارج از کشور را دارید؟ حتما بخوانید

زبانمهر

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست