آشنایی کامل با انواع اقامتگاه‌ها و تجربه اقامت در آن‌ها با لیدوماتریپ

آشنایی کامل با انواع اقامتگاه‌ها و تجربه اقامت در آن‌ها با لیدوماتریپ

گاما

این روزها همه ما برای فرار از روزمرگی‌های زندگی به دنبال راه و چاهی هستیم تا حتی برای چند روز هم که شده چیزهای جدیدی را کشف و تجربه کنیم. برای همین است همیشه در تقویم به دنبال تعطیلاتی می‌گردیم تا بتوانیم چند روزی به دل جاده بزنیم.

برای اکثر ما تا حرف از سفر و محل اقامت پیش می‌آید اولین چیزی که به ذهنمان خطور می‌کند رزرو هتل است. شاید تا همین چند وقت پیش هم واقعاً اقامت در هتل راحت‌ترین و در دسترس­ ترین گزینه برای ما بود، اما حالا با وجود وب‌سایت‌های رزرواسیون آنلاین سبک سفرها به‌کلی تغییر کرده و از اجاره سوئیت ارزان در شمال بگیر تا گزینه‌های متفاوت و هیجان‌انگیزی را برای اقامت در دسترس داریم.

یکی از همین وب‌سایت‌ها «لیدوماتریپ» است که امکان اجاره اقامتگاه‌های متفاوتی را به وجود آورده تا در سفرهایتان بتوانید فرصت کشف تجربیات جدیدتری را داشته باشید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر با انواع اقامتگاه‌های موجود در لیدوماتریپ آشنا شویم.

  1. اجاره ویلا، مناسب برای سفرهای دسته‌جمعی

به‌قول‌معروف سفر دسته‌جمعی میچسبه! اگر شما هم اهل سفرهای دسته‌جمعی هستید یکی از بهترین گزینه‌هایی که می‌توانید برای اقامت خود انتخاب کنید ویلاهای دربستی می­ باشد. فرقی هم ندارد که قصد سفر به کدام شهر را داشته باشید. لیدوماتریپ از بزرگ‌ترین و جامع‌ترین وب‌سایت‌های رزرواسیون آنلاین اقامتگاه در سطح کشور است که این امکان را به وجود آورده تا در سراسر ایران برای اقامت خود ویلاهای دربستی را پیدا کنید. از ویلاهایی با فضایی بزرگ که حتی امکان اقامت برای بیش از 10 نفر را هم دارند تا ویلاهایی با ساحل اختصاصی در شمال و یا در همین نزدیکی‌های پایتخت با اجاره سوئیت در کردان که دارای استخری اختصاصی است بتوانید حسابی تفریح کنید.

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

  1. سوئیت، انتخابی مناسب برای سفرهای اقتصادی

نمی‌توان منکر این قضیه شد که برای خیلی از ما هزینه‌های بالای سفر کردن تبدیل به مانعی بزرگی شده تا ما را از سفر کردن منصرف کند. اما با وجود سوئیت‌هایی ارزان‌قیمت که امکانات رفاهی مطلوبی هم برای اقامت در آن‌ها تجهیز شده تا حدودی این مشکل حل شده است. وب‌سایت لیدوماتریپ دارای بیش از 8 هزار اقامتگاه در سراسر ایران است که از ویلاهایی لوکس و لاکچری شمال تا اجاره سوئیت ارزان در تهران باقیمت‌های بسیار مناسبی را پوشش داده و این امکان را به وجود آورده تا همه افراد باسلیقه و بودجه‌های متفاوت بتوانند اقامتگاه مناسب خود را برای سفر پیدا کنند.

  1. بوتیک هتل، اقامت در خاص‌ترین اقامتگاه‌ها

بدون شک می‌توان بوتیک هتل‌ها را از خاص‌ترین اقامتگاه‌هایی دانست که لیدوماتریپ امکان اقامت در آن‌ها را فراهم کرده است. هتل‌هایی که حتی به‌تنهایی دلیل خوبی هستند تا ما را برای سفر به آن شهر قانع کنند تا بتوانیم اقامت در این هتل بوتیک‌ها را تجربه کنیم. اقامت در هتلی صخره‌ای و سنگی که با دست کنده شده و مشابه آن را تنها در 2 جای جهان می‌توان پیدا کرد. یا تجربه زندگی در هتلی که همه چیز آن از دیوارهایش بگیر تا تخت خوابش از سنگ نمک ساخته شده است! یا حتی اقامت در مضیف ­هایی که از نی مرداب ساخته شده‌اند. هیجان‌انگیز است مگر نه! ترجیح شما اقامت در کدام یکی از این بوتیک هتل‌هاست؟

  1. هتل‌آپارتمان، اقامتی راحت و بی‌دغدغه

از دیگر اقامتگاه‌هایی که می‌توانید در وب‌سایت لیدوماتریپ پیدا کنید هتل‌آپارتمان‌ها هستند. این نوع از اقامتگاه‌ها را می‌توان ترکیبی از هتل و آپارتمان‌های مبله دانست که امکانات رفاهی کامل را برای مسافرین فراهم کرده‌اند. بزرگ‌ترین تفاوتی که در خدمات ارائه شده هتل و هتل‌آپارتمان وجود دارد می‌توان به وجود امکانات آشپزی و پخت‌وپز در هتل‌آپارتمان‌ها اشاره کرد. هتل‌آپارتمان‌ها از اقامتگاه‌های محبوبی به‌حساب می‌آیند که با تنوع بالایی در همه شهرها برای اقامت مسافرین قرار گرفته‌اند. در بیشتر شهرهای ایران مثل کیش امکاناتی که با اجاره هتل آپارتمان در کیش دراختیارتان قرار می گیرد مشابهی امکاناتی است که با اجاره سوئیت ارزان در کیش خواهید داشت.

  1. اقامتگاه بوم‌گردی، سفر به دل فرهنگ اصیل هر شهر

اقامتگاه بوم‌گردی

به هر شهر و روستایی که سفر کنیم با فرهنگ‌های بومی متفاوتی مواجه می‌شویم که سفر را برایمان جذاب‌تر می‌کند. پس اگر علاقه به کشف فرهنگ‌های بومی هر منطقه دارید اجاره اقامتگاه بوم گردی در سفرها گزینه مناسبی برای شما هستند. اقامتگاه‌های بوم‌گردی شامل اقامتگاه‌هایی هستند که کاملاً متناسب بافرهنگ و سازگار با محیط منطقه ساخته شده‌اند. در بوم‌گردی‌ها از معماری و تزئینات آن بگیر تا غذاهایی که در آن سرو می‌شود همگی بافرهنگ منطقه‌ای که به آن سفر کرده‌اید متناسب بوده تا تجربه متفاوت و جدیدی را در مدت اقامتتان داشته باشید.

  1. هتل‌های سنتی، محبوب‌ترین گزینه در سفر به شهرهای تاریخی

ایران با تاریخ و تمدن چند هزار ساله‌اش از بهترین مکان‌ها برای سفرهای تاریخی می‌باشد. سفری که با اقامت در هتل‌های سنتی کامل می‌شود. مخصوصاً در سفر به شهرهایی قدیمی مثل کاشان، اصفهان، شیراز و یزد هتل‌های سنتی یکی از جذاب‌ترین گزینه‌های اقامتی لیدوماتریپ برای شماست. اقامت در خانه‌ای که متعلق به یکی از بزرگان قاجاریه بوده و عمر آن به بیشتر از 200 سال پیش برمی‌گردد از آن انتخاب‌های جذاب و هیجان‌انگیز برای اقامت است. تجربه اقامت در این هتل‌های سنتی درست مثل سفر در زمان است که شما را به دوران قاجاریه و سال‌ها پیش می‌برد تا در خانه‌هایی زندگی کنید که تا همین 200 سال پیش حاکمان در آن زندگی می‌کردند.

  1. خانه روستایی، تجربه زندگی ساده روستایی

ما ایرانی‌ها هر تعطیلی که پیش می‌آید چمدان خود را جمع می‌کنیم و به دل به جاده می‌زنیم و راهی سفر به شمال و این خطه سرسبز می‌شویم. سفر به رامسر، متل قو، آستارا و… هر شهر شمالی دیگری را که فکرش را بکنید تبدیل به‌پای ثابت سفرهای داخلی شده است. اما این بار به شما پیشنهاد می‌کنیم که مقصدتان در سفرهای شمالی را به روستاهای اطراف شهرهای شمالی تغییر دهید و در طول مدت اقامتتان همه استرس‌ها و اضطراب‌های زندگی شهری را فراموش کنید. البته که این خانه‌های روستایی تنها به شمال ایران محدود نمی‌شوند و شما می‌توانید در سراسر ایران زندگی ساده روستایی را تجربه کنید.

  1. اجاره کلبه جنگلی انتخاب محبوب طبیعت گردان

اگر اهل طبیعت‌گردی باشید اقامت در کلبه‌ای چوبی که در دل جنگل قرار گرفته یکی از مناسب‌ترین گزینه‌های اقامتی برای شماست. اگر از علاقه‌مندان به کمپینگ کردن در وسط جنگل هستید اما اهل ریسک‌کردن هم نیستید به سراغ کلبه‌های جنگلی لیدوماتریپ بروید. کلبه‌هایی که در جنگل قرار گرفته‌اند اما با امکانات رفاهی مناسبی این امکان را به شما داده‌اند تا در کمال آرامش و رفاه چند روزی را در سکوت جنگل خلوت کنید.

از بین اقامتگاه‌های متنوع لیدوماتریپ انتخاب شما کدام است؟

لیدوماتریپ

لیدوماتریپ نه‌تنها امکان رزرو اقامتگاه را در بستری امن و آسان فراهم کرده است بلکه با وجود اقامتگاه‌های متنوعی که در خودش جای‌داده این امکان را به وجود آورده تا بتوانید در سفرهایتان انتخاب‌های متنوعی داشته باشید و تجربیات متفاوت‌تری داشته باشید.

بیش از 8 هزار اقامتگاه فعال در 500 شهر و روستای ایران در وب‌سایت لیدوماتریپ وجود دارد تا بتواند با اقامتگاه‌های متفاوت سلیقه و خواسته‌های همه افراد را پوشش دهد و خاطره خوشی را در سفر برایشان رقم بزند. چه به دنبال اجاره ویلا در کیش باشید چه خانه‌ای روستایی در شمال کشور دست‌خالی از این سایت بیرون نخواهید آمد.

برای دسترسی به این اقامتگاه‌ها می‌توانید کلمه لیدوماتریپ را در گوگل جستجو کنید و یا از طریق آدرس اینترنتی https://lidomatrip.com وارد وبسایت شوید. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر می توانید با شماره های موجود در سایت تماس گرفته از کارشناسان پشتیباتی سایت کمک بگیرید.

زبانمهر

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست