برترآموز: روش های تولید محتوا سال 1401

گاما

تولید محتوا یکی از بهترین روش ها برای کسب درآمد است. روش های بسیار زیادی برای تولید محتوا وجود دارد که در این مقاله آموزشی قصد داریم در مورد مهم ترین روش های موجود صحبت کنیم.

در دنیای کنونی محتوا همه چیز است. با استفاده از محتوا می توانید رئیس خودتان باشید و کسب درآمد کنید. محتوا همان چیزی است که شما را از رقبایتان متمایز می کند و همچنین منجر به ایجاد ترافیک آنلاین مرتبط می شود. با استفاده از تولید محتوا می توانید کاربرانی را جذب کرده و ارتباطات مهمی بسازید. سپس می توانید کسب درآمد خود را شروع کنید.

روش های تولید محتوا سال 1401

حتما بخوانید: روش یادگیری گرامر زبان انگلیسی (16 ترفند موثر)

انواع محتوا

پست های متنی-مقالات

مهم ترین شکل محتوا در دنیای سنتی و مجازی، محتواهای متنی و مقاله ها هستند. برای تولید محتوای متنی به یک وب سایت یا وبلاگ احتیاج دارید. البته قدرت وبلاگ ها مانند گذشته زیاد نیست. در نتیجه پیشنهاد می کنیم که یک سایت ایجاد کنید. با استفاده از وردپرس یا جوملا می توانید این کار را به راحتی انجام دهید. البته پیشنهاد می شود که از وردپرس استفاده کنید.

چون قالب و پلاگین های بسیار دیگری داشته و ضمنا متخصصان زیادی در زمینه وردپرس کار می کنند تا اگر دچار مشکل شدید بتوانید از آن ها کمک بگیرید. محتوای متنی می تواند حرف های زیادی برای ارائه به مخاطبان شما داشته باشد. محتوای متنی می تواند ترافیک زیادی را به سایت شما وارد کرده و در عین حال مشتریان بالقوه را درباره محصولات، برند و تخصص شما در این زمینه آگاه کند.

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

پادکست

شاید تا همین ده سال پیش نز پادکست ها چیز مهمی نبودند، اما حالا بیش از 29 میلیون پادکست روی پلتفرم های مختلف وجود داشته و هر روز به تعداد آن ها افزوده می شود. حدود 30 درصد از افراد جهان گفته اند که گاها پادکست هایی به شکل نامنظم گوش می دهند و 32 درصد به طور منظم گوش می دهند.

بر اساس تحقیقات Statista، تا سال 2022 تعداد شنوندگان پادکست به 132 میلیون نفر در جهان رسیده است. این نوع از تولید محتوا در چند سال گذشته به سرعت رشد کرده است و ایده ای هوشمندانه برای کسب‌ و کارها است که از این روش تولید محتوا استفاده کنند.

پادکست ها یک استراتژی جذاب و با کلاس کاری بالا هستند که با استفاده از آن ها می توانید به کاربران جدیدی دست پیدا کنید. مهم ترین مزیتی که می توان برای پادکست در نظر گرفت آن است که افراد با سلایق مختلفی که از خواندن مطالب لذت نمی برند می توانند در مورد محصولات و برند شما اطلاعات کسب کنند.

ساخت ویدئو

ویدئو را می توان مهم ترین شیوه تولید محتوا در حال حاضر دانست که تاثیرگذاری بسیار بالایی دارد. آیا می دانید که به صورت روازنه بیش از 50 میلیون ایرانی یک ویدیو آنلاین را تماشا می کنند؟

سهولت استفاده از ویدئوها و در دسترس بودن آن ها در چند سال گذشته به علت افزایش سرعت اینترنت، آن را به یک روش محتوایی ضروری برای کسب و کارها در هر شکل و اندازه تبدیل کرده است. همچنین به گفته مارک زاکربرگ در آینده ای بسیار نزدیک، بخش بزرگی از محتوای آنلاین را ویدئوها تشکیل می دهند. به نوعی کسانی که آموزش پریمیر و یا آموزش افترافکت رو دیده باشند میتوانند به خوبی ویدئوهای بسیار عالی تولید کنند.

ویدئو به یکی از بهترین شیوه های تولید محتوا تبدیل شده است که تاثیرگذاری فوق العاده بالایی دارد، بیشتر موفقیت ویدئو به این دلیل است که مردم انواع رسانه ‌ها را در گوشی های هوشمند خود در تمام ساعات شبانه ‌روز تماشا می ‌کنند.

اینفوگرافیک

اینفوگرافیک ها عالی هستند چون خیلی راحت می توان آن ها را اشتراک گذاری کرد و استفاده از آن ها نیز نیازی به دانش بالا ندارد. با استفاده از آموزش فتوشاپ می توانید روش ساخت اینفوگرافیک های جذاب را یاد بگیرید.

اینفوگرافیک ها تصاویری هستند که حاوی اطلاعات جالبی از اطلاعات و آمارهای مختلف هستند و به علت آنکه مغز تصاویر و ویدئوها را خیلی سریع تر از متن پردازش می کند، مطالعه آنها را بسیار ساده تر از یک فهرست متنی پر از اعداد و آمار می کند.

با استفاده از نرم افزارهای قدرتمندی همچون فتوشاپ می توان اینفوگرافیک ها و تصاویر جذابی ایجاد کرد که کاربران آن ها را دوست داشته باشند. با استفاده از آموزش فتوشاپ برترآموز می توانید ساخت اینفوگرافیک را خیلی سریع و حرفه ای یاد بگیرید.

جالب است که بدانید مردم خیلی اینفوگرافیک ها را دوست دارند چون اغلب درک و هضم مفاهیم مختلف را بسیار آسان تر می کنند. در واقع کسانی که اینفوگرافیک ها را می بینند، احتمالا 30 برابر بیشتر از کسانی که مقاله یا داده های متنی را می خوانند، راغب هستند که اینفوگرافیک را مشاهده و مطالعه کنند. هستند.

اگر کسب و کار شما و کارکرد برند یا حوزه کاری شما به گونه ای است که بسیاری از محتواهای شما بر اساس فکت، داده ها و آمار هستند، تبدیل این مقالات به محتوای بصری مانند اینفوگرافیک راهی ساده اما بسیار موثر برای جذب ترافیک بیشتر است.

استفاده از تصاویر

یکی دیگر از شیوه های تولید محتوا که می توان آن را راهی پراهمیت برای اعتمادسازی دانست استفاده از تصاویر است. بهتر است در برند خود از تصاویری استفاده کنید که مختص شما هستند. می توانید از کمک افراد متخصصی که عکسبرداری تخصصی تبلیغاتی انجام می دهند کمک بگیرید. اما پیشنهاد می شود که تا حد ممکن از عکس های آماده استفاده نداشته باشید.

چون چنین عکس هایی باعث می شوند که اعتماد به برند شما کاهش پیدا کند. مهم ترین مزیت تصاویر قابلیت مکمل بودن آن هاست. می توان از تصاویر در ویدئوها، اینفوگرافیک و محتواهای متنی استفاده کرد تا محتوایی پویا و گویاتر داشته باشیم.

به عنوان مثال، فرض کنید که مقاله ای بسیار جذاب می نویسید که حاوی نکات محتوایی جذابی است. اما این محتوا تصویری نداشته باشد. آیا این محتوا را می توان به راحتی هضم کرد؟ خیر. خواننده پس از انداکی مطالعه خسته می شود. اما به کار بردن تصویر به صورت دوره ای در محتوای شما، علاوه بر زیباتر کردن ساختار محتوایی که دارید، برای سئو سایتتان نیز عالی خواهد بود.

با استفاده از نرم افزارهایی مانند فتوشاپ می توانید تصاویر و طرح های گرافیکی جذابی را برای برند خود ایجاد کنید. همچنین می توانید با دریافت پروژه یا کار به صورت استخدامی، درآمد داشته باشید. ما در آموزش فتوشاپ برترآموز، 0 تا 100 فتوشاپ را به شما آموزش داده ایم تا با استفاده از آن بتوانید به یک متخصص تمام عیار فتوشاپ تبدیل شده و ضمن شکوفا کردن استعدادهای خود، از آن کسب درآمد مستقیم یا غیرمستقیم داشته باشید.

زبانمهر

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست