بهترین آموزشگاه زبان در کرج کجا است؟

گاما

آموزشگاه زبان در کرج

در طول سالیان اخیر همیشه کمبود یک آموزشگاه تخصصی زبان در شهر کرج احساس می شده است ، آموزشگاهی که با ارائه جدید ترین متد های آموزشی بتواند در پیشرفت آموزشی و تاثیر پذیری زبان آموزان مفید واقع شود .

1 25

حال آموزشگاه دیار دانش به عنوان تنها آموزشگاه زبان بین المللی در شهر کرج با ارائه نوین ترین سیستم های آموزش آنلاین و حضوری کلاس های زبان های خارجه دلخواه شما را با بهره مندی از برترین اساتید آموزش زبان های خارجه ( انگلیسی ، ترکی استانبولی ، آلمانی ، فرانسه ، ایتالیایی و ……. ) برگزار می نماید .

چرا آموزشگاه دیار دانش بهترین آموزشگاه زبان در کرج است ؟

  • بهره مندی از برترین و تخصصی ترین اساتید مربوط به هر زبان
  • استفاده از به روز ترین سیستم های نرم افزاری برای برگزاری کلاس های آنلاین
  • بهره مندی از به روز ترین سیستم های سخت افزاری برای برگزاری کلاس های حضوری زبان در کرج
  • پی گیری و برگزاری آزمون های مبحثی مختص به هر زبان
  • ارائه کارنامه های تحلیلی در پایان هر ترم

و در پایان کلیه زبان آموزان آموزشگاه دیار دانش می توانند پس از به اتمام رسیدن دوره زبان مورد نظر خود و هم چنین گذراندن دوره های روش تدریس (TTC) ، به عنوان مدرس در آموزشگاه دیار دانش مشغول به کار شوند .

لازم به ذکر است که مدرک TTC آموزشگاه دیار دانش جزء معتبر ترین مدارک صادر شده از تمامی آموزشگاه ها می باشد و شما می توانید با ارائه این مدارک در هرجایی مشغول به کار شوید .

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

آموزشگاه زبان در گوهردشت کرج

2 21

آموزشگاه دیار دانش واقع در سه راه گوهردشت به سمت میدان سپاه نبش ولیعصر 5 پلاک 884 طبقه اول واحد 6

به شماره تماس های :

026-32728197

026-32764081

آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد .

ویژگی های یک آموزشگاه زبان ایده آل :

3 13

در ادامه به بررسی برخی از ویژگی های یک آموزشگاه زبان خوب می پردازیم که برای انتخاب یک آموزشگاه زبان خوب بسیار مفید می باشد ؛

  1. اساتید آموزشگاه : یعنی چه ؟ یعنی اینکه زمانی که ما ناامید از یادگیری زبان هستیم و انگیزه مان به شدت کاهش یافته است ، استاد ما بتواند به ما انگیزه مضاعف برای ادامه مسیر بدهد .
  2. پرسنل آموزشگاه : برخورد هر یک از پرسنل یک مجموعه نقش بسیار مهمی در انرژی محیط و انتقال این انرژی به زبان آموز دارد .
  3. پی گیری آموزشی : بله ، هر یک از ما نیاز داریم که در هر لحظه دانش فعلی ما مورد ارزیابی قرار بگیرد که برای انجام این مهم ، آزمون های ترمیک و مصاحبه های مکرر با ما بسیار حائز اهمیت می باشد .
  4. دسترسی آسان : آموزشگاه زبان دیار دانش به عنوان یک آموزشگاه پیشرو در امر آموزش با قرار گرفتن در مرکز شهر کرج ، دسترسی و رفت و آمد را برای شما عزیزان به سهولت رسانیده است .

درباره آموزشگاه دیار دانش

آموزشگاه زبان دیار دانش با بیش از 15 سال سابقه در امر آموزش زبان های خارجه ، خاصه زبان ترکی استانبولی و آلمانی با هدف ارائه روش های نوین آموزشی از ابتدا سعی در جلب رضایت زبان آموزان خود داشته است .

حال آموزشگاه دیار دانش به عنوان پر مخاطب ترین آموزشگاه زبان در کرج در خدمت شما عزیزان می باشد .

آموزشگاه زبان ترکی استانبولی در کرج

شاید شما عزیزان آموزشگاه دیار دانش را با زبان ترکی استانبولی این آموزشگاه به یاد آورید که همچنین است و برترین اساتید آموزش زبان ترکی استانبولی در کرج ، اینجا در آموزشگاه دیار دانش گرد هم جمع شده اند تا شما را به هدف خود و رسیدن به بالاترین سح از آموزش زبان برسانند .

زبانمهر

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست