1

خرید تتر از بیت پین، راه حلی برای واریز پول برای آشنایان به خارج از کشور!

گاما

خرید تتر از بیت پین در بین کاربران و معامله‌گران ارزهای دیجیتال، یکی از بهترین مقاصد و اهداف سرمایه‌گذاری برای جلوگیری از کاهش ارزش دارایی‌هاست. ارز دیجیتال تتر از نظر حجم معاملات به عنوان سومین رمزارز برتر بازار شناخته می‌شود. با توجه به رتبه و بازار بزرگ این ارز دیجیتال، سوالی که احتمالا ذهن شما را درگیر می‌کند این است که اصلا تتر چیست و چه کاربردی دارد؟ چرا خرید تتر در بین معامله‌گران ارزهای دیجیتال محبوب است؟

در این نوشتار قصد داریم تا با پاسخ به این سوالات، در مورد روش‌های خرید تتر نیز صحبت کنیم. پس اگر جزو افرادی هستید که هنوز نتوانسته‌اید کاربرد رمزارز تتر را درک کنید و در مورد خرید تتر اطلاعات کسب کنید، پیشنهاد می‌کنم این مقاله را تا انتها دنبال کنید تا به ابهامات ذهن شما پاسخ دهیم.

از دست ندهید: خرید به انگلیسی و عبارات مشابه

چرا خرید تتر؟!

قبل از پاسخ دادن به این سوال، باید بدانیم که تتر چیست!؟ در واقع، تتر یک ارز دیجیتال است که قیمت آن تقریبا برابر با 1 دلار است و همین قیمت نیز باقی خواهد ماند. دلیل آن این است که به ازای خرید تتر، 1 دلار در دنیای واقعی توسط شرکت مربوطه ذخیره می‌شود تا پشتیبان آن باشد.

رمزارز تتر یکی از برترین ارزهای دیجیتال است که جزو دسته‌ی استیبل کوین‌ها قرار می‌گیرد. به بیان ساده‌تر، استیبل کوین به ارز دیجیتالی گفته می‌شود که هر واحد از آن توسط یک دارایی در دنیای واقعی حمایت می‌شود و به همین دلیل، ارزش آن تقریبا ثابت است.

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

image 1653238574

در واقع، نسبت تتر با هر دلار، نسبت 1 به 1 است؛ به این معنی که مثلا خرید 10 تتر در بیت پین با 10 دلار برابر است. این رمزارز که پس از مدت کمی توانست بخش زیادی از جامعه را به خود جذب کند، با این حال همواره بخشی از سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال با خرید تتر مخالف بوده‌اند.

گره خوردن تتر به یک دارایی اساسی (دلار)، سطح بالاتری از ثبات و امنیت را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهد. پشتیبانی تتر از ارزهای واقعی سبب شده است تا افرادی که روزانه به خرید و فروش ارزهای دیجیتال دیگر می‌پردازند و می‌خواهند یک ارز دیجیتال باثبات (استیبل کوین) را در کیف پول خود بین جلسات معاملاتی ذخیره کنند، از این رمزارز استفاده می‌کنند.

تتر ابتدا در اوایل سال 2014 با نام ریل کوین (Realcoin) راه‌اندازی شد. اما بعد از مدتی در ماه نوامبر، توسط شرکت iFinex، مالک تشکیلات تتر و صاحب صرافی ارز دیجیتال بیت فینکس که آن را بنیان‌گذاری کرده است، دوباره نام‌گذاری شد.

شرکت iFinex که تتر را اختراع کرد و آن را کنترل و مدیریت می‌کند، ادعا دارد که همیشه به اندازه توکن‌های در گردش تتر در بلاک‌چین، دلار آمریکا می‌خرد و ذخیره می‌کند. ادعایی که با بررسی‌های مستمر کارشناسان دنیای رمزارزها، تا امروز تایید شده است.

چرا معامله تتر، انتخاب خوبی برای سرمایه‌گذاری است؟!

خرید تتر با توجه به این‌که در لیست یکی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال قرار گرفته است، خدمات منحصر به فردی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. برای مثال، شما می‌توانید با مراجعه به صرافی بیت پین برای مشاهده قیمت تتر، به راحتی تتر بخرید یا بفروشید و ریال دریافت کنید. اما برای درک این که چرا معامله تتر مناسب است، به بررسی ویژگی‌های این رمزارز می‌پردازیم.

تبدیل و استفاده آسان

تبدیل ارز دیجیتال به پول فیات یکی از ویژگی‌های اصلی ارز دیجیتال تتر محسوب می‌شود. چرا که انجام این کار برای مردم بسیاری از کشورها مثل ایران که شامل تحریم‌های سخت آمریکا هستند، بسیار دشوار است و از آن‌جایی که تتر به‌عنوان پول فیات کاربرد دارد، با هیچ منع قانونی روبه‌رو نخواهد شد. البته احتمال اینکه بعدها تتر هم دچار سرنوشت سرویس‌های دیگر برای ایرانیان و تحریم شود نیز وجود دارد.

انتقال سریع و ساده

قابلیت‌های تتر به قدری زیاد هستند که می‌تواند باعث شکل‌گیری یک انقلاب بزرگ تدر سیستم‌های معاملاتی شود. نکته‌ی قابل توجه این است که شما بی‌نیاز به تبدیل وجه و پرداخت کارمزد می‌توانید ارز دیجیتال تتر را به سایر نقاط جهان منتقل کنید.

مقبولیت بالای تتر

به‌طورکلی، معاملاتی که با استفاده از تتر به انجام می‌رسند، درصد نقدینگی را افزایش می‌دهند. کاربران تتر هم معاملات و مبادلات خود را به‌صورت مستقیم و با کمک پول‌های فیات به انجام می‌رسانند؛ بنابراین، سرمایه‌گذاران دیگر نیازی به پیروی از قوانین ضد پولشویی و گذراندن فرآیند احراز هویت ندارند.

پس از گذشت تمام این سال‌ها، هیچ‌کس نمی‌تواند جایگاه و نقش مهم تتر در بازارهای جهانی امروز را زیر سوال ببرد! چرا که تتر اولین استیبل کوینی است که این انقلاب را در ارزهای دیجیتال به وجود آورد و به همین دلیل، بسیاری از کارشناسان و تحلیل‌گران، سازندگان تتر را شایسته‌ی تقدیر و تشکر می‌دانند.

2

مراحل خرید ارز دیجیتال تتر از بیت پین

شاید تا اینجا که با ویژگی‌ها و کاربردهای ارز دیجیتال تتر آشنا شده‌اید، قصد خرید این رمزارز را داشته باشید، شما برای خرید ارز دیجیتال تتر از بیت‌پین کافی‌است که چند مرحله‌ی ساده را پشت سر بگذارید.

به‌طور خلاصه، مراحل اصلی خرید ارز دیجیتال تتر از بیت‌پین:

  • ثبت نام در سایت bitpin.ir
  • احراز هویت، تکمیل مدارک و ثبت شماره کارت و شبا
  • ورود به صفحه معامله یا خرید آسان و خرید تتر

به همین سادگی می‌توانید از بیت پین، تتر بخرید و در کیف پول خود ذخیره کنید. کیف پول بیت پین با کمک تکنولوژی ذخیره‌سازی سرد کمک می‌کند تا دارایی‌های خود را به‌صورت امن نگه‌دارید.

چطور در ایران تتر بخریم؟

آسان‌ترین روش برای خرید تتر در ایران، استفاده از خدمات وب‌سایت‌هایی مانند بیت پین است. همان‌طور که در بالا گفتیم شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت بیت پین و با پرداخت ریال از طریق درگاه آنلاین، در زمانی کوتاه تتر خریداری کنید.

چطور در ایران تتر بفروشیم؟

سایت بیت پین به‌طور کامل خدمات فروش تتر را به تمام کاربران ایرانی ارائه می‌دهد. بدین ترتیب در صورتی که قصد دارید تتر خریداری کنید و یا موجودی تتر خود را به فروش برسانید و ریال دریافت کنید، می‌‌توانید از خدمات رمزارزی بیت پین برای تبدیل موجودی تتر خود به ریال (تومان) استفاده کنید.

گفتار پایانی

آنچه در این مقاله گفته شد اطلاعاتی بود اجمالی در مورد تتر و شیوه خرید این استیبل کوین محبوب و پرطرفدار. چنانچه در مورد خرید تتر و یا شیوه‌های خرید آن سوالی داشتید، می‌توانید از طریق جستجو در میان مقالات ما و یا ارسال نظر در پایین همین صفحه، پاسخ سوال خود را دریافت کنید.

در کل می‌توان گفت که اگر در بازار ارزهای دیجیتال کم تجربه هستید و قصد خرید تتر را دارید، بهتر است که قبل از هر اقدام جدی تمام اطلاعات لازم را کسب کنید و بعد تصمیم بگیرید. هدف ما در این مقاله ارائه‌ی تعریفی درست از ارز دیجیتال تتر، هدف اصلی و پیش‌بینی عملکرد آن در آینده بود، امیدواریم که تصمیم‌گیری را تا حدی برای شما آسان‌تر کرده باشیم.

نظر شما در مورد ارز دیجیتال تتر چیست؟ آیا گزینه‌ی خوبی برای سرمایه‌گذاری است؟

زبانمهر

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست