۱۹۹ درس آموزش زبان آلمانی به فارسی اشکان

۵۰ درس آموزش زبان آلمانی به فارسی اشکان

در ادامه آموزش های کاربردی زبان آلمانی، در این پست ۵۰ درس آموزش زبان آلمانی به فارسی اشکان را برای تماشا و دانلود رایگان شما قرار داده ایم. برای دانلود ویدیوها از دانلود منجر استفاده کنید.

در یادگیری آلمانی به روش اشکان ما در هر درس با یک دیالوگ روبرو هستیم. اشکان از ساده‌ترین عبارات آلمانی این مجموعه‌ی آموزشی را شروع کرده است. برای مثال، از عباراتی چون «سلام و خداحافظی»، «احوالپرسی»، «مسیریابی»، «تشکر و تاسف» و مواردی اینچنینی دیالوگ‌هایی را در اختیار زبان آموز قرار می‌دهد و در خلال این دیالوگ‌ها، نکات گرامری آموزش داده می‌شود. بیننده با تنها دیدن قسمت اول این مجموعه متوجه‌ جذابیت بالای آن می‌شود و با پیش رفتن، بیشتر و بیشتر مشتاق می‌شود که ویدیوهای بعدی را ببیند.

ویدیوهای آلمانی به روش اشکان برای چه سطحی مناسب است؟

از سطح صفر تا پیشرفته! توجه کنید که روش تدریس قدم به قدم در آلمانی‌ به فارسی متفاوت از روش‌های سنتی‌ و کلاس‌های زبان معمول هست. در کّل می‌توان گفت تا درس ۲۰۰ و با کمی‌ تمرین دوستان میتوانند سطحی بین B1 تا B2 کسب کنند. تا درس ۳۳۰ تقریبا کل گرامر آلمانی‌ حتی سطح C1 تدریس شده است.

  1. از صفر تا سطح A2 تا درس ۱۳۵ را ببینید
  2. برای سطح B1 تا درس ۲۰۰ را نگاه کنید
  3. برای سطح B2 یا C1 تا ویدیوی ۳۳۰ را ببینید.

اشکان مرتب این ویدیوها را در سایتش به روز می‌کند و سعی دارد به سوالات مخاطبان پاسخ دهد. اشکان درباره چگونگی دیدن ویدیوها می‌گوید:«حتما درسها را “به ترتیب و هر روز” دنبال کنید. مطالب به طور خودکار در ذهن شما شکل خواهند گرفت. دیدن یک تا دو درس در روز توصیه میشود. صبح‌ها نگاه کنید و شب‌ها همان درسها را تکرار کنید و روز بعد ادامه دهید. دوستانی که دانش قبلی‌ دارند میتوانند بیش از دو درس در روز هم کار کنند و اگر درسی‌ آسان بود سریعتر جلو بروند».

درس ۱

 درس ۲

 

حتما ببینید! آموزش آرتیکل در زبان آلمانی (به زبان ساده+فیلم آموزشی)

download  برای دانلود ۵۰ درس ابتدایی اینجا کلیک کنید

از دیگر ویژگیهای شیوه‌ی ابداعی اشکان در تهیه‌ی این مجموعه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که البته از زبان خود اشکان در وبسایتش منتشر شده است:

  • زبان آلمانی قدم به قدم برای شما آموزش داده خواهد شد.
  • برای این مجموعه از قانون ۸۰%-۲۰% استفاده شده است: ۲۰ درصد کلمات مسئول ۸۰ درصد کل زبان هستند.
  • حافظه‌ی کوتاه و بلند مدت: تکرارهای زمانبندی شده (یادگیری خودکار)
  • مطالب یکجا گفته نمی‌شود! و هیچ جدول افعالی در کار نیست (یادگیری بصورت افقی است نه عمودی)
  • نویسنده در آلمان زندگی کرده است و زبان آلمانی را در دانشگاه آلمانی یاد گرفته است. ازینرو، متد آموزشی مبتنی بر تجربه‌ای است که از زندگی و تحصیل در آلمان به دست آمده است.
  • روانشناسی آموزشی این متد برای مولف کاملا شناخته شده و اثبات شده است.
  • ویدیوها در محیطی دوستانه و جذاب به زبان آموز آموزش داده می‌شوند.

چگونه به ویدیوها دسترسی پیدا کنیم:

شما می‌توانید از این لینک به مجموعه‌ی کامل ویدیوهای آموزش زبان آلمانی به روش اشکان در یوتیوب دسترسی پیدا کنید. همچنین اشکان این ویدیوها را در سایت خودش نیز گذاشته است که می‌توانید از این لینک آنها را جستجو کنید.

آموزشهای زبان آلمانی اشکان از پرطرفدارترین آموزشها میباشد که دارای تدریس خوب مدرس میباشد هر چند اشکالاتی نیز دارد هم در زمینه روش تدریس هم بعضا جمله ها و ترجمه های ارائه شده همخوان نیستند. البته اپلیکیشن چرب زبان که سالها برای تولید آن وقت گذاشته ایم بسیاری از دروس اشکان را در خود دارد و علاوه بر آن مکالمات کاربردی دیگری را بعنوان مکمل اموزش می دهد و تا حد امکان اشکالات رفع شده اند.

زبانمهر

حتما بخوانید!

42 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست