ارزانترین بلیط هواپیما تبریز تهران را از کجا بگیریم؟

گاما

یکی از دغدغه های تهرانی ها و یا کسانی که به دنبال سفر ارزان به تهران هستند، پیدا کردن بلیط هواپیما ارزان است. روزانه تعداد زیادی پرواز از تهران به و تبریز و یا بالعکس انجام می‌شود. این سفرها هم تفریحی و در برخی موارد کاری و تحصیلی هستند. با توجه به مسافت زیاد تهران تبریز، سفر هوایی یکی از بهترین راه ها برای سفر به حساب می‌رود که با بررسی پروازها در ساعات و روزهای مختلف می‌توانید حدود قیمت بلیط هواپیما تهران تبریز را به دست آورید. در ادامه همراه ما باشید تا به شما بگوییم ارزان ترین بلیط تبریز تهران را از کجا بگیریم.

برج میلاد تهران

بلیط هواپیما را آنلاین بخرم یا آفلاین؟

با توجه به گسترش اینترنت و توسعه شرکت های اینترنتی، خرید بلیط آنلاین هواپیما، به یکی از راحت ترین و آسانترین اقدامات سفر تبدیل شده است. شما به راحتی چند کلیک ساده می‌توانید در هر نقطه ای از جهان که باشید، بلیط هواپیما خود را خریداری کنید. دیگر برای خرید بلیط هواپیما نیازی نیست تا در آژانس های گردشگری حضور یافته و بلیط خود را خریداری کنید. در خرید اینترنتی بلیط هواپیما تبریز، شما این امکان را دارید تا قیمت بلیط هواپیما ایرلاین های مختلف را بررسی کرده و ارزانترین بلیط هواپیما را خریداری کنید.

چه روزهایی بلیط هواپیما تبریز تهران ارزانتر است؟

قیمت بلیط هواپیما تبریز تهران با توجه به ساعت و روزهای هفته، متفاوت خواهد بود. در اوایل هفته، حتی جمعه، شنبه و یکشنبه، که همراه با شروع هفته است قیمت های بلیط هواپیما به تهران گرانتر خواهد بود. بالا رفتن تقاضا موجب افزایش قیمت بلیط هواپیما می‌شود. بنابراین اگر محدودیتی بابت سفر به تهران ندارید، پیشنهاد می‌کنیم آخر هفته یا وسط هفته را برای سفر به تهران انتخاب کنید.

هواپیما

کدام سایت ها برای خرید بلیط هواپیما معتبر هستند؟

برای خرید بلیط هواپیما تبریز تهران، سایت های گردشگری زیادی وجود دارند اما آیا همه آنها مطمئن هستند تا بتوانید با خیال راحت، خرید خود را انجام دهید؟ فلای تودی به عنوان یکی از معتبرترین سایت های گردشگری، بهترین و ارزانترین ایرلاین های هواپیمایی را در تاریخ مورد نظر جستجو می‌کند و در کوتاهترین زمان، انواع بلیط هواپیما را همراه با نام ایرلاین، مسافت، کلاس پروازی و مدت زمان پرواز به شما نمایش می‌دهد.

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

کدام ایرلاین ها قیمت مناسب تری دارد؟

برای پرواز به تهران، شما هیچ محدودیتی بابت انتخاب ایرلاین نخواهید داشت. اکثر شرکت های هواپیمایی نظیر ماهان، ایران ایر، ایران ایرتور، معراج و سایر ایرلاین های هوایی، از سراسر کشور به تهران پرواز دارند و شما می‌توانید با توجه علاقه و یا حساسیتی که نسبت به خرید ایرلاین دارید، بلیط هواپیما خود را خریداری کنید.

بلیط چارتری، سیستمی یا لحظه آخری، کدام را بخرم؟

اگر بلیط هواپیما تبریز تهران را در اینترنت جستجو کرده باشید، انواع بلیط های هواپیما نظیر چارتری، سیستمی و یا لحظه آخری را مشاهده خواهید کرد. اما این بلیط ها چه تفاوتی باهم دارند؟ بلیط سیستمی همان بلیط هایی هستند که مستقیما توسط شرکت هواپیمایی قیمت گذاری می‌شوند. این پروازها دارای نرخ ارزانتری برای کودکان و نوزادان هستند و در صورتی که به هر دلیلی نتوانید سفر بروید، می‌توانید بلیط هواپیما خود را استرداد کنید. به این نکته توجه داشته باشید که استرداد بلیط سیستمی تبریز تهران با توجه به تعداد روزهای باقی مانده تا پرواز شامل جریمه خواهد شد.

فرودگاه

بلیط چارتری و لحظه آخری تهران، نوعی دیگر از بلیط های هواپیمایی هستند که توسط چارترکننده به فروش می‌رسند. این بلیط ها اغلب در روزهای منتهی به پرواز که ظرفیت خالی داشته باشند برای جلوگیری از ضرر احتمالی، بلیط های باقی مانده را ارزانتر می‌فروشند. این نکته نیز قابل اهمیت است که نرخ بلیط سیستمی و چارتری برای کودکان و نوزادان هم قیمت با بزرگسالان است.

تغییرات قیمت بلیط هواپیما تبریز تهران را چطور متوجه شویم؟

بلیط هواپیما در روزها و ساعات مختلف متفاوت است، برای بررسی تغییرات قیمت باید روزانه پروازها را چک کنید تا تغییرات قیمت را متوجه شوید. اما در سایت فلای تودی با استفاده از تقویم قیمتی می‌توانید به راحتی قیمت بلیط هواپیما را در حوالی تاریخ انتخابی خود مشاهده کنید. همچنین با ثبت نام در سایت و فعال کردن گزینه آخرین تغییر قیمت بلیط، جدیدترین قیمت ها در صورت تغییر برایتان ارسال می شود.

خرید بلیط هواپیما ارزان تهران تبریز در فلای تودی

برای خرید بلیط هواپیما کافی است، وارد سایت فلای تودی شوید. و مبدا و مقصد خود را انتخاب کنید. اگر قصد خرید بلیط یک طرفه را دارید، تاریخ ورود و اگر بلیط رفت و برگشت می‌خواهید، تاریخ خروج را هم وارد کنید، پس از وارد کردن تعداد نفرات و کلاس پروازی موردنظر بر روی گزینه جستجو کلیک کرده تا قیمت بلیط هواپیما ایرلاین های مختلف به شما نمایش داده ‌شود.

در کادر بالای صفحه، تمامی ایرلاین های موجود به شما نشان داده خواهند شد و با کلیک روی تقویم قیمتی، می‌توانید مناسبت ترین قیمت در روزهای مختلف را مشاهده کنید. با نمایش قیمت بلیط ها، می‌توانید نوع پرواز (سیستمی، چارتری یا لحظه آخری) را مشاهده و با توجه به بودجه و ایرلاین مورد نظر بر روی گزینه خرید بلیط کلیک کنید. با ثبت نام در سایت، ارزانترین نرخ بلیط پیرامون روز جستجو، از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد. اگر هم بابت خرید، سوالی داشتید، پشتیبانی 24 ساعته فلای تودی آماده پاسخگویی به شما است.

زبانمهر

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست