ناوگان هواپیمایی ایرلاین‌های داخلی

گاما

برای خرید بلیط هواپیما ارزان چارتر، لحظه آخری، فرست کلاس و هر بلیط دیگر شما باید از ناوگان هواپیمایی ایرلاین‌های داخلی استفاده کنید. در واقع ناوگان هواپیمایی ایران مجموعه شرکت‌های هواپیمایی و هواپیماهایی است که شما می‌توانید برای سفرهای هوایی خود از آن‌ها استفاده کنید. در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر با این ایرلاین‌های داخلی آشنا شویم.

C:\Users\Administrator\Desktop\New folder\ناوگان\139403061602076225380684.jpg

شرکت هواپیمایی ماهان

ماهان یکی از مجهزترین و بهترین ایرلاین‌های داخلی در ناوگان هواپیمایی داخلی به شمار می‌رود. اغلب خدمات این ایرلاین از ایرلاین‌های اروپایی الگو گرفته شده و در سطح خود بهترین است. در این پروازها مسافران می‌توانند حداقل تا 72 ساعت قبل از پرواز، غذای مورد نظر خود را برای سرو حین سفر سفارش دهند.

هرگونه تاخیر و یا تغییر در زمان پروازها از طریق پیامک یا ایمیل به مسافران اطلاع داده می‌شود. فضای کابین بزرگ و مناسب، صندلی‌های راحت، سیستم تهویه عالی، امکان استفاده از سیستم پخش فیلم از جمله امکانات این شرکت هواپیمایی به شمار می‌رود.

دانلود ۵ مکالمه انگلیسی پرکاربرد در فرودگاه، هواپیما

شرکت هواپیمایی ایران ایر یا هما

این شرکت هواپیمایی قدیمی ترین شرکت در ناوگان هواپیمایی ایران بوده و در حال حاضر بزرگ‌ترین ایرلاین نیز به شمار می‌رود. هما در رده دوم از لیست بهترین ایرلاین در ناوگان هواپیمایی ایران قرار دارد. شرکت هواپیمایی هما 43 هواپیما دارد که همگی جز هواپیماهای درجه یک محسوب شده و از جدیدترین تکنولوژی‌ها استفاده می‌کنند. این شرکت هواپیمایی دارای افتخاراتی مانند دریافت گواهی نامه رضایت مشتری و رتبه اول از نظر اطلاع رسانی به مسافران در سال 92 است.

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

یکی از ویژگی‌های عالی در این شرکت هواپیمایی کیترینگ آن است که کاملا براساس سلیقه و نظر مسافر انجام می‌شود. در صورتی که به دنبال خرید بلیط هواپیما ارزان هستید، پرواز اکونومی ایران ایر با داشتن صندلی‌هایی راحت و با فاصله از یکدیگر می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

شرکت هواپیمایی آتا

یکی دیگر از ایرلاین‌های داخلی که مسافران زیادی آن را به دلیل امنیت بالا انتخاب می‌کنند، شرکت هواپیمایی آتا است. این شرکت هواپیمایی در حال حاضر 13 هواپیما بوئینگ و ایرباس داشته و روزانه پروازهای مختلفی را به مقاصد داخلی و خارجی انجام می‌دهد. یکی از ویژگی‌های اصلی این شرکت در ناوگان هواپیمایی ایران، کم حادثه بودن آن است. این شرکت هواپیمایی از ابتدای تاسیس تا کنون تنها 5 حادثه داشته که هیچ کدام از آن‌ها منجر به فوت و فاجعه انسانی نشده است.

C:\Users\Administrator\Desktop\New folder\ناوگان\airline-1-1024x576.jpg

شرکت هواپیمایی کیش ایر

یکی از شرکت‌های هواپیمایی جدید که می‌توانید آن را برای سفرهای داخلی و خارجی خود انتخاب کنید، شرکت کیش ایر است. این شرکت هواپیمایی تا چند سال گذشته از دو هواپیمای مسافربری توپولوف استفاده می‌کرد اما با توجه به ممنوع شدن استفاده از آن در ناوگان هواپیمایی، این شرکت هواپیماهای خود را به مدل‌های جدید و پیشرفته ارتقا داد. کیترینگ این شرکت هواپیمایی یکی از بهترین‌ها در حوزه خود است و می‌تواند روزانه تا 10 هزار سرویس غذایی را آماده کرده و سرو کند.

شرکت هواپیمایی قشم ایر

یک شرکت هواپیمایی جدید و مدرن در ناوگان ایرانی که دارای 13 هواپیما جدید و به روز است. این شرکت هواپیمایی در ابتدای تاسیس تعداد کمی هواپیما در اختیار داشت اما در سال 1397 توانست آن را به تعداد 7 عدد برساند. در سال 1393 این ایرلاین به شرکت نفت واگذار شد. خدمات با کیفیت و البته هواپیمای اختصاصی این شرکت برای تیم پرسپولیس از جمله عوامل محبوبیت آن به شمار می‌رود.

شرکت هواپیمایی معراج

این شرکت هواپیمایی را خوش قول ترین شرکت در ناوگان جمهوری اسلامی می‌دانند که میزان تاخیر در پروازهای آن در مقایسه با شرکت‌های دیگر بسیار کمتر است. این شرکت هواپیمایی با داشتن پروازهای روزانه مختلف داخلی و بین المللی در حال حاضر یکی از شناخته شده‌ترین ایرلاین‌های ایرانی در داخل و خارج کشور به شمار می‌رود.

یکی از ویژگی‌های بارز این شرکت هواپیمایی پیشرفت‌های پرسنل آن در زمینه تعمیرات هواپیما است به طوری که موفق به کسب گواهی نامه مدیریت تداوم صلاحیت پروازی شده است. پرسنل این شرکت هواپیمایی همگی در کار خود بهترین هستند بنابراین اگر به دنبال یک بلیط هواپیما ارزان هستید که به موقع و با کیفیت شما را به مقصد برساند، معراج بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

شرکت هواپیمایی اسمان

این شرکت هواپیمایی از ادغام 4 ایرلاین کوچک به وجود آمده است، در حال حاضر یکی از قوی‌ترین ایرلاین‎های ناوگان هواپیمایی داخلی به شمار می‌رود. این ایرلاین در حال حاضر 33 هواپیما دارد که به 40 مقصد داخلی و 13 مقصد خارجی پرواز می‌کنند. رشد توانایی‌های فنی و عملیاتی و گسترش ناوگان هوایی دو ویژگی اصلی این ایرلاین داخلی به شمار می‌رود. آسمان یکی از ایرلاین‌های پیشرو در زمینه‌های مختلف مانند تجهیز آشیانه‌ها، افزایش تعداد مسافران، افزایش مقاصد داخلی و خارجی و آموزش نیروهای خبره بوده است.

C:\Users\Administrator\Desktop\New folder\ناوگان\news-aviation-best-airlines-2020-introducing-the-best-airline-in-the-world-in-2020-800-505-1052c5b7cec575d7138768053891b927.jpg

شرکت هواپیمایی کاسپین

این شرکت هواپیمایی در سال 1372 تاسیس شده و در هر هفته بیش از 300 پرواز را برگزار می‌کند. این شرکت هواپیمایی نیز دارای خدمات و امکانات ویژه برای مسافران است تا در کنار خرید بلیط هواپیما ارزان، یک سفر با کیفیت را نیز تجربه کنند.

زبانمهر

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست