word image 87245 1

نحوه شارژ بروکر با پرفکت مانی (خرید پرفکت مانی)

گاما

بازار فارکس یکی از بزرگ ترین و مهم ترین بازار های مالی در جهان می باشد. فارکس مکانی برای تبادل جفت ارز ها و خرید و فروش و کسب سود از تفاوت قیمت ارز ها می باشد. تریدر برای ورود به به این بازار بزرگ از بروکر ها استفاده می کند. او در ابتدای کار باید بروکر مناسبی برای معاملات خود انتخاب کرده و در آن ثبت نام کند. بعد از ثبت نام باید برای خود یک و یا در صورت نیاز چند حساب معاملاتی ایجاد کند.

بعد از افتتاح حساب تریدر باید حساب خود را شارژ کند. همانطور که می دانید بسیاری از درگاه ها و سیستم های پرداخت آنلاین برای ایرانیان تحریم بوده و ایرانیان همیشه با مشکلات شارژ بروکر ها و نیز انتقال وجه به حساب فردی در کشور دیگر و یا واریز وجه به قصد خرید و … در نقطه ای دیگر از جهان روبه رو بوده اند. به این دلیل به آموزش یکی از روش های شارژ بروکر می پردازیم.

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی Perfect Money یک سیستم پرداخت آنلاین می باشد که می توان در آن تبادلات و انتقالات ارزی را به راحتی انجام داد. با توجه به اینکه بسیاری از سیستمهای پرداخت آنلاین ارزی برای ایران تحریم می باشد ، این شرکت ایران را تحریم نکرده و کاربران ایرانی به راحتی می توانند در آن ثبت نام کرده و از خدمات آن استفاده کنند.

word image 87245 2

پرفکت مانی برای کاربردهای متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد. برای مثال اکثر افرادی که در شرکت های خارجی سرمایه گذاری می کنند ، خدمات مالی خود و واریز ها و برداشت هایشان را با استفاده از پرفکت مانی انجام می دهند. و یا اگر فردی بخواهد به فرد دیگری خارج از کشور انتقال وجه داشته باشد و یا کالایی خارج از ایران بخرید می تواند با پرفکت مانی به راحتی این کار را انجام دهد.

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

از طرف دیگر اگر فردی قصد خرید دلار و یا سایر ارز ها را به قصد سرمایه گذاری و حفظ ارزش پولش دارد ، به راحتی می تواند به جای خرید فیزیکی ارز ها با استفاده از پرفکت مانی ارز های مورد نیاز خود را به صورت آنلاین خریده و در کیف پول خود داشته باشد.

نحوه شارژ بروکر با پرفکت مانی

شارژ بروکر با پرفکت مانی بسیار ساده و راحت می باشد که در این قسمت به آن می پردازیم. برای این منظور باید از داخل کابین بروکر مورد نظرتان اقدام کنید. یعنی ابتدا وارد بروکرتان شده و حسابی که می خواهید آن را با پرفکت مانی شارژ کنید و یا پرفکت مانی بخرید را انتخاب کنید.

word image 87245 3

وارد بروکر خود شده و بر روی حساب معاملاتی خود کلیک کرده و گزینه واریز وجه را انتخاب کنید. در ادامه باید نوع ارزی که می خواهید حسابتان با آن شارژ شود ، میزان وجه و نیز روش انتقال را باید مشخص سازید. در این مورد باید روش انتقال را Perfect Money انتخاب کرده و ادامه مراحل را طی کنید.

در انتهای کار و ادامه مراحل صفحه ورود پرفکت مانی را مشاهده خواهید کرد. که باید شناسه کاربری و نیز کلمه عبور خود را وارد کرده و وارد حساب کاربری خود در پرفکت مانی شوید. در نهایت کدی برایتان ارسال خواهد شد و بعد از وارد کدن کد ، واریز برایتان تایید و نهایی شده و پول از کیف پول پرفکت مانی به حساب بروکر شما ارسال و یا همان واریز خواهد شد.

نحوه شارژ پرفکت مانی

برای شارژ پرفکت مانی از ایران ابتدا باید در سایت پرفکت مانی ثبت نام کنید. پرفکت مانی از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند. در صورتی که صفحه را انگلیسی مشاهده می کنید ، می توان زبان آن را به فارسی تغییر دهید. برای استفاده از امکانات اولیه پرفکت مانی نیازی به احراز هویت و … نمی باشد. بعد از ثبت نام و ورود به سایت در صفحه اصلی آن در قسمت حساب های من شماره حساب های کیف پول های ارزی که به صورت پیش فرض وجود دارند را می بینید.

در صورتی که می خواهید کیف پول دیگری نیز داشته باشد از قسمت “افزودن حساب جدید” می توانید برای خود کیف پول دیگری انتخاب کنید. برای شارژ حساب پرفکت مانی از همین قسمت “حساب های من” حسابی که می خواهید آن را شارژ کنید انتخاب کرده و گزینه گذاشتن سرمایه را انتخاب کنید. بعد از چند مرحله سیستم به شما یک شماره کیف پول پرفکت مانی خواهد داد. که آدرس کیف شماست.

شما می توانید با استفاده از صرافی های آنلاین ایرانی که روز به روز به تعداد آنها افزوده می شود ، یه این آدرس پول ارسال کنید. بعدا با این واریزی ها می توانید بروکر خود را شارژ کنید و یا در اصطلاح پرفکت مانی بخرید . همچنین می توانید ارز های مختلف را خریده و در کیف پول پرفکت مانی خود داشته باشد.

مزایای پرفکت مانی

پرفکت مانی علاوه بر کاربرد در شارژ بروکر ها مزایای دیگری نیز دارد که باعث محبوبیت آن مخصوصا میان ایرانیان شده است.

  • امکان خرید ارز های ارز های مختلف و تبدیل ارز های خریداری شده به ارز های دلخواه
  • امکان افتتاح حساب های ارزی مختلف و خرید ارز های مختلف به قصد سرمایه گذاری
  • راحتی انتقال وجه به سراسر جهان
  • امنیت بالا
  • راحتی خرید از فروشگاه های جهانی
  • راحتی انتقالات ارزی برای صاحبان بیزینس بین المللی
  • امکان افزودن کیف پول های مختلف
  • خدمات به ایرانیان
  • پرداخت سود به مشتریان در صورت نگهداری ارز ها در کیف پولشان به قصد سرمایه گذاری
  • پشتیبانی از زبان فارسی
  • کمیسیون پایین
  • عدم کمیسیون برای واریز وجه

وب سایت آموزشی ایتسکا

وبسایت ایتسکا یک وبسایت آموزش فارکس می باشد. این سایت اقدام به آموزش گام به گام و صفر تا صد فارکس کرده است. در این سایت می توانید ابتدایی ترین تا پیشرفته ترین مباحث فارکس را پیدا کنید. تیم ایتسکا نهایت تلاش خود را کرده است تا مطالب را به شیوه ای ساده و روان در اختیار دانشجویان دوره قرار دهد. تا بتوانند مفاهیم آموزشی را در معاملات خود به راحتی پیاده سازی کنند.

راه های تماس با ایتسکا

برای ارتباط با مشاوران و متخصصان تیم ایتسکا می توانید این وب‌سایت را در صفحات اجتماعی زیر دنبال کنید:

  • فیسبوک: itscabrokers
  • توئیتر: tradehouseofir1
  • تلگرام: itscabrokers
  • اینستاگرام: itsca_brokers

همچنین می توانید از طریق شماره تماس 00905516885390 با پشتیبانی این تیم در واتساپ، در ارتباط باشید.

زبانمهر

حتما بخوانید!

1 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • سلام من سوالی داشتم و هیچوقت هیچ سایت یا استادی پاسخ درستی ب من نداد ، من مچفمر میکنم سوالی نیست که انقد پاسخش سخت باشه،،،
    این سوال که: امکان ترید فیوچرز با جفت ارز IRTUSD یا برعکس یا هر ارز دیگری به ریال در صرافی یا بروکرهای دیگه وجود داره و اون بروکرها کدومن؟؟؟
    خیلی بهم کمک میکنید اگر پاسخی صادقانه بهم داده شود

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست