هتل های نزدیک اسکله تفریحی کیش

با هتل های نزدیک اسکله تفریحی کیش آشنا شوید

گاما

جزیره زیبا و محبوب کیش در تمام ایام سال، میزبان گردشگران بسیاری است که در هتل‌های زیبای این شهر مانند هتل ارم کیش، اقامت دارند. جاذبه‌های تاریخی و دیدنی و همین‌طور تفریحات آبی جزیره کیش، از مهمترین مواردی است که این جزیره را به یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری تبدیل کرده است.

هتل‌های متنوع و بسیاری در جزیره کیش، برای رفاه بیشتر گردشگران ساخته شده است. اسکله تفریحی کیش از اماکن جذاب کیش می‌باشد که محبوبیت بسیاری در بین گردشگران دارد. در ادامه با هتل های نزدیک اسکله تفریحی کیش آشنا خواهیم شد.

هتل شایان کیش

هتل شایان از هتل‌های ۵ ستاره جزیره کیش است که در سال ۱۳۵۴ افتتاح شد. این هتل پنج ستاره در سال ۱۳۹۸ آخرین بازسازی خود را در جهت ارتقاء سطح کیفی امکانات و خدمات خود انجام داده است.

معماری و دکوراسیون هتل و همچنین فضای سبز و آرام محوطه هتل، بخشی از مزایای این هتل به شمار می‌آید. همچنین موقعیت مکانی، امکانات و خدمات هتل و همچنین پرسنل مجرب و کارآزموده هتل از مواردی است که موجب رضایت مهمانان قرار گرفته است.

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

هتل شایان کیش دارای ۱۰۰ واحداقامتی لوکس می‌باشد که در ۶ طبقه هتل قرار دارند. این هتل با ارائه امکانات و خدمات مناسب و رضایت‌بخش، توجه مهمانان را به خود جلب کرده است. این هتل از هتل های نزدیک اسکله تفریحی کیش می‌باشد که در خود اسکله قرار دارد.

این هتل به سایر جاذبه‌های تفریحی کیش ازجمله تله کابین میکامال، ساحل مرجان، پارک هنگام، پارک شهر، بازار پردیس ۱ و ۲، اسکله تفریحی، شهر بازی هایلند، مرکز خرید مروارید، کلوپ ورزشی دریایی، پارک برفی پنگوئن، تالار شهر، مسیر تونل دروازه شاهی، مسیر دوچرخه سواری و… دسترسی آسانی دارد.

هتل هلیا کیش

هتل 3 ستاره هلیا در سال ۱۳۸۲ تاسیس و شروع به فعالیت کرد. این هتل دو طبقه شامل ۶۱ واحداقامتی است که مجهز به امکاناتی مناسب می‌باشد. از امکانات ویژه هتل می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، ترانسفر فرودگاهی رایگان، فضای سبز و… اشاره نمود.

این هتل سه ستاره در میدان امیر کبیر قرار گرفته و فاصله نزدیکی به ساحل دریا و دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین‌الملل دارد. هتل هلیا از هتل های نزدیک اسکله تفریحی کیش است که حدود 700 متر تا اسکله فاصله دارد.

هتل بین المللی کیش

هتل 5 ستاره بین‌المللی کیش در سال ۱۳۹۶ به بهره‌برداری رسید. این هتل شامل ۱۲ طبقه و ۹۶ واحداقامتی است که امکانات و خدمات خود را به بهترین نحو به مهمانان ارائه می‌دهد.

واحدهای اقامتی هتل با چشم‌اندازی روبه دریا، اقامتی لذت‌بخش را برای مهمانان رقم می‌زند. هتل بین‌المللی کیش با توجه به موقعیت مکانی، امکانات و خدمات ارائه شده، دکوراسیون و طراحی زیبای هتل، توانسته توجه بسیاری از مهمانان را به خود جلب نماید.

هتل ۵ ستاره بین‌المللی کیش از هتل های نزدیک اسکله تفریحی کیش است که حدود 900 متر با آن فاصله دارد. مهمانان می‌توانند با کمی پیاده‌روی، خود را به ساحل زیبای دریا برسانند.

دسترسی آسان هتل به برخی از جاذبه‌های تفریحی کیش، از مزیت‌های هتل بین‌المللی کیش به شمار می‌رود. این جاذبه‌ها شامل اسکله تفریحی، بولینگ مریم، پارک شهر، بازار پردیس ۱ و ۲، تله کابین میکامال، شهر بازی هایلند، کلوپ ورزشی دریایی، کاخ الیت و… می‌باشد.

هتل بین‌المللی کیش تا فرودگاه جزیره حدود ۷.۴ کیلومتر فاصله دارد. از امکانات ویژه هتل می‌توان به فروشگاه و غرفه، استخر، سالن کنفرانس، ترانسفر فرودگاهی و… اشاره نمود.

هتل بین المللی کیش

هتل آنا کیش

هتل 3 ستاره آنا در سال ۱۳۷۷ در جزیره زیبا و مرجانی کیش افتتاح شد. این هتل سه ستاره در سال ۱۳۹۱ به جهت ارائه بهتر امکانات و خدمات خود، مورد بازسازی قرار گرفت. هتل آنا دارای دو طبقه می‌باشد که واحدهای اقامتی هتل در این دو طبقه قرار دارند.

هتل آنا فاقد آسانسور می‌باشد و در بخش ورودی هتل چند پله وجود دارد. این هتل از هتل های نزدیک اسکله تفریحی کیش است که حدود یک کیلومتر با آن فاصله دارد. هتل آنا در فاصله کمی از دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین‌الملل قرار گرفته است.

هتل گراند کیش

هتل گراند از هتل‌های 3 ستاره کیش است که دارای ۵ طبقه و 62 واحداقامتی مجهز به امکانات و خدمات مناسب می‌باشد. چشم‌انداز واحدهای هتل روبه جزیره می‌باشند که منظره زیبایی را به تصویر می‌کشند. هتل گراند کیش زیر مجموعه گروه هتل‌های هلیا می‌باشد که در بلوار موج جزیره قرار دارد.

این هتل سه ستاره به مراکز خرید مانند مرکز خرید مریم و ونوس فاصله نزدیکی دارد. فاصله هتل تا اسکله تفریحی کیش حدود یک کیلومتر است که از مزیت‌های این هتل به شمار می‌آید. از امکانات ویژه هتل گراند کیش می‌توان ترانسفر فرودگاهی رایگان، رستوران و کافی‌شاپ هتل را نام برد.

هتل صدف کیش

از دیگر هتل های نزدیک اسکله تفریحی کیش، هتل 4 ستاره صدف است که در سال 1375 ساخته شد. این هتل دارای دو طبقه و ۵۵ واحداقامتی است که واحدهای آن در طبقات همکف، اول و دوم قرار دارند.

هتل صدف در میدان امیرکبیر کیش واقع شده و حدود 1.08 کیلومتر با اسکله تفریحی کیش فاصله دارد. این هتل ۴ ستاره، امکانات و خدمات خود را با بهترین کیفیت به مهمانان خود ارائه می‌دهد و اقامتی به یادماندنی را برای آنها رقم می‌زند.

هتل صدف عضو گروه هتل‌های سورینت می‌باشد. این هتل 4 ستاره کیش، دسترسی راحتی به مرکز خرید سارینا ۲، مرکز خرید زیتون و دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین‌الملل دارد. از امکانات ویژه هتل می‌توان به ترانسفر فرودگاهی، رستوران، کافی‌شاپ و سالن کنفرانس اشاره نمود.

هتل آرامیس پلاس کیش

هتل آرامیس پلاس کیش در سال 1388 افتتاح شد. این هتل در نزدیکی میدان پردیس واقع شده و فاصله کمی تا مرکز تجاری کیش، کارتینگ، اسکله تفریحی کیش و مراکز خرید پردیس 1و2 دارد.

هتل آرامیس دارای چهار طبقه و 64 واحداقامتی مجهز است که اقامت آرام و دلنشینی را برای مهمانان خود به ارمغان می‌آورد. این هتل دارای پارکینگ، فضای سبز، رستوران، چایخانه سنتی، ترانسفر فرودگاهی رایگان و سایر امکانات می‌باشد.

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس از قدیمی‌ترین هتل‌های 3 ستاره کیش است که در سال‌های نخست فعالیت خود با نام هتل لاله آغاز نمود. هتل لوتوس دارای دو طبقه و ۷۲ واحداقامتی است که در طبقات همکف، اول و دوم هتل قرار دارند.

هتل لوتوس زیر مجموعه گروه هتل‌های هلیا می‌باشد. این هتل سه ستاره از هتل های نزدیک اسکله تفریحی کیش است که حدود 1.09 کیلومتر با آن فاصله دارد.

از امکانات ویژه هتل می‌توان به ترانسفر فرودگاهی رایگان، پارکینگ، رستوران، کافی‌شاپ و… اشاره نمود. مرکز خرید مروارید کیش یکی از مراکز خرید نزدیک به هتل لوتوس است که تنها یک کیلومتر با آن فاصله دارد.

هتل پارس نیک کیش

هتل سه ستاره پارس نیک، یکی دیگر از هتل‌های خوش‌نام کیش است که در سال ۱۳۷۷ ساخته شد و به منظور بالا بردن سطح کیفی بخشی از واحدهای هتل، در سال ۱۳۹۵ و برخی دیگر از واحدها در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفتند. هتل پارس نیک دارای یک طبقه و ۳۴ واحداقامتی می‌باشد.

این هتل سه ستاره از هتل های نزدیک اسکله تفریحی کیش است که 1.12 کیلومتر با آن فاصله دارد. از امکانات خاص هتل می‌توان به ترانسفر رایگان، رستوران و کافی‌شاپ هتل اشاره نمود.

از ویژگی‌های هتل می‌توان به فاصله نزدیک هتل به مراکز خرید مانند مریم، مروارید و مرکز خرید کیش اشاره نمود؛ همچنین هتل به دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین‌الملل، دسترسی راحتی دارد.

هتل پارس نیک

هتل ویدا کیش

هتل ۵ ستاره ویدا از لوکس‌ترین و بهترین هتل‌های جزیره زیبای کیش است که در سال ۱۳۹۶ ساخته شد. این هتل لاکچری دارای ۹ طبقه و ۱۴۴ واحداقامتی می‌باشد. معماری هتل به سبک مدرن و امروزی است که امکانات و خدمات مدرن و مجهزی دارد.

هتل ویدا در بلوار موج جزیره کیش قرار گرفته و از هتل های نزدیک اسکله تفریحی کیش می‌باشد که 1.32 کیلومتر با آن فاصله دارد. این هتل 5 ستاره دارای کلیه امکانات رفاهی، اقامتی و تفریحی می‌باشد.

این هتل دسترسی راحتی به تله کابین میکامال، اسکله تفریحی کیش، پارک شهر، کاخ الیت، پارک هنگام، بازار پردیس ۱ و ۲، پارک برفی پنگوئن، پلاژ آقایان و پلاژ بانوان، ساحل مرجان، مرکز خرید مروارید، کلوپ ورزش‌های دریایی، شهر بازی هایلند و… دارد.

هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون در سال ۱۳۹۶ به عنوان هتل سه ستاره کیش شروع به فعالیت نمود. این هتل دارای دو فاز A وB می‌باشد که مجموعاً ۱۶۰ واحداقامتی در این دو فاز وجود دارد. ساختمان A هتل گامبرون شامل چهار طبقه و ۸۸ واحداقامتی است و ساختمان B هتل گامبرون دارای ۶ طبقه و ۷۲ واحداقامتی می‌باشد.

چشم‌انداز اکثر واحدهای هتل روبه دریای نیلگون خلیج فارس است و برخی دیگر، تصاویر زیبایی از جزیره را به نمایش می‌گذارند. هتل گامبرون از هتل های نزدیک اسکله تفریحی کیش به شمار می‌آید.

موقعیت مکانی خوب هتل باعث شده تا مهمانان دسترسی راحتی به مراکز خرید، ساحل دریا و دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین‌الملل داشته باشند. امکانات ویژه هتل گامبرون شامل پارکینگ، فروشگاه، ترانسفر فرودگاهی، سالن کنفرانس، رستوران، کافی‌شاپ و… است.

سخن پایانی

اسکله تفریحی کیش یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های تفریحی جزیره است که جذابیت زیادی دارد. به همین خاطر هتل های نزدیک اسکله تفریحی کیش، در بین گردشگران از محبوبیت بیشتری برخوردار می‌باشند. زیرا مهمانان در کمترین زمان ممکن، می‌توانند به تفریحات مختلفی دسترسی داشته باشند.

زبانمهر

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست