word image 77

بهترین موسسه مهاجرتی برای مهاجرت کانادا

گاما

آیا می‌خواهید در آینده‌ای نزدیک مهاجرت موقتی و یا دائمی به کشور محبوب، پیشرفته و پهناور کانادا را تجربه کنید؟ آیا به دلیل نداشتن اطلاعات، شناخت و تجربه کافی در مورد انواع روش‌های مهاجرتی، روال آماده سازی و ترجمه رسمی مدارک، پروسه رزرو وقت سفارت و اپلای ویزا و همچنین مصاحبه سفارت، روند مهاجرت به کشور کانادا برای شما ناشناخته، دست نیافتنی و یا حتی ترسناک به نظر می‌رسد و به خاطر این دلایل، مایل به انجام شخصی این قدم بزرگ در زندگی خود نیستید؟

اگر جواب شما به سوالات بالا مثبت است، پیشنهاد می‌کنیم تا چند دقیقه از زمان ارزشمندتان را به خواندن این مطلب کوتاه اختصاص داده و با راه‌های شناسایی بهترین موسسه مهاجرتی برای مهاجرت کانادا آشنا شوید.

حتما بخوانید: نکات مهاجرت به کانادا

بهترین موسسه مهاجرتی

چنانچه کشور کانادا را به عنوان مقصد نهایی خود برای مهاجرت انتخاب کرده‌اید، قدم بعدی شما این است که به سراغ انتخاب روش مهاجرتی بروید.

در این مرحله مهم و حیاتی، بهترین موسسه مهاجرتی برای مهاجرت کانادا گزینه‌ای است که فارغ از تلاش بیهوده برای ترغیب شما به اخذ یکی از انواع ویزای این کشور، اول از همه راهنمایی‌های لازم را در قالب یک مشاوره و ارزیابی تخصصی به شما ارائه داده و بهترین روش مهاجرتی را مطابق با شرایط فعلی تحصیلی، کاری و مالی به شما معرفی نماید.

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

به بیانی دیگر، ممکن است با موسسات مهاجرتی زیادی روبرو شوید که بدون در نظر گرفتن شرایط فعلی و خواسته‌های شما، قول و تضمین اخذ ویزای کانادا را به شما داده و تنها به دنبال عقد قرارداد و دریافت مبلغ هنگفتی از شما هستند، اما باید در این مواقع هوشیار باشید و براساس سابقه موسسه مهاجرتی، نظرات مشتریان قبلی و تنوع خدمات قابل ارائه، موسسه مهاجرتی مورد نظر خود برای ارائه خدمات مهاجرتی کانادا از جمله رزرو وقت سفارت، آماده سازی مدارک، کامل کردن تراول هیستوری، رفع نواقص احتمالی فرم‌ها و مدارک، اپلای ویزا و غیره را انتخاب نمایید.

بگذارید برای درک بهتر تفاوت یک موسسه مهاجرتی درجه یک، معتبر و شفاف با یک موسسه به ظاهر مهاجرتی و متقلب، مثالی برای شما بزنیم.

فرض کنید که بدون هیچ دیدگاه و اطلاعات قبلی، به یک موسسه مهاجرتی رجوع کرده و قصد خود را برای اخذ ویزا و مهاجرت به کشور کانادا اعلام می‌کنید.

ممکن است به عنوان یک فرد تاجر و سرمایه‌گذار مایل باشید که بدون قبول هرگونه زحمتی و تنها با پرداخت پول زیاد، بخواهید تا در کانادا سرمایه‌گذاری کرده و با خرید ملک و یا مستغلات در این کشور و یا تامین بودجه یک شرکت فعال کانادایی، قصد دریافت ویزا و اقامت دائم کشور کانادا برای خود و اعضای خانواده داشته باشید.

در صورتی که موسسه مهاجرتی فرضی کم تجربه و نامعتبر باشد و دریافت سود بالا را در اولویت کار خود قرار داده باشد، می‌تواند بدون شفاف سازی تمامی مراحل سرمایه گذاری و اخذ ویزای استارتاپ کانادا، از شما بخش و یا کل مبلغ قرارداد مهاجرتی را دریافت کرده و این ادعا را داشته باشد که پرونده در جریان قرار گرفته است.

اما در حقیقت، اگر به سراغ بهترین موسسه مهاجرتی برای مهاجرت به کانادا بروید، در وهله اول به شما توضیح داده می‌شود که روش سرمایه گذاری ساده در کانادا وجود نداشته و نیاز به سوابق مدیریتی، تجاری، مدرک متوسط زبان، بیزینس پلن موثق و شرایط مختلف دیگر دارد.

به بیانی دیگر، با حضور در بهترین موسسه مهاجرتی برای مهاجرت به کانادا، حتماً مورد مشاوره و ارزیابی تخصصی اولیه قرار گرفته و خواسته ذهنی شما با شرایط کلی مالی، سوابق تحصیلی و کاری تان بررسی می‌شود و در نهایت گزینه‌های متناسب به شما پیشنهاد می‌گردد.

در این مرحله، ممکن است از میان روش های متنوع مهاجرتی کشور کانادا از جمله مهاجرت تحصیلی، اسپانسرشیپ، مهاجرت کاری اسکیلد ورکر و یا استارتاپ و سایر موارد، گزینه دیگری به شما پیشنهاد شود که بازه زمانی و هزینه کمتری را طلب کرده و از شانس موفقیت بالاتری برخوردار باشد.

خدمات مهاجرت کانادا نیلگام

به طور خلاصه، اگر مایل به استفاده از خدمات یک موسسه مهاجرتی برای مهاجرت به کانادا هستید، حتماً فاکتورهای مختلفی مثل میزان اعتبار و تجربه موسسه، میزان صداقت و شفاف سازی، کیفیت ارائه خدمات به مشتری، معقول بودن میزان هزینه به تناسب پیچیدگی و سختی پروسه مهاجرتی، زمان مورد نیاز برای رسیدن به نتیجه نهایی و موارد این چنینی را مورد توجه قرار داده و از این طریق به سراغ بهترین موسسه مهاجرتی برای امر مهم مهاجرت به کشور زیبای کانادا بروید.

یعنی اگر دیدید که خدمات یک موسسه به طور غیرمنطقی و غیرقابل باوری ارزان است، بدون داشتن شرایط خاصی به شما تضمین موفقیت در پروسه داده می‌شود و زمان اعلام شده برای کسب نتیجه (اخذ یکی از انواع ویزای کانادا و موفقیت در پرونده) خارج از عرف و واقعیت بوده و جنبه فریب دهنده و غیرواقعی دارد، حتماً از انتخاب آن موسسه دوری کرده و با کمی صبر، تحقیق و البته مقایسه خدمات گزینه‌های در دسترس، موسسه مهاجرتی مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

موسسه مهاجرتی نیلگام با بیش از 10 سال سابقه موفق در امر برگزاری تورهای گردشگری بین‌المللی، اخذ انواع ویزا، انجام پروسه کامل مهاجرت دائمی به کشور کانادا و سایر کشورهای معتبر دنیا، رزرو وقت سفارت و پیکاپ ویزا با پروازهای اختصاصی و سایر خدمات مرتبط، مفتخر به ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات مهاجرتی به مشتریان عزیز ایرانی بوده و قدم به قدم متقاضیان را تا حصول نتیجه نهایی همراهی می‌نماید.

اگر خواستار مهاجرت و اخذ ویزای کانادا از طریق موسسه مهاجرتی نیلگام باشید، منطقی‌ترین و جامع‌ترین مشاوره و ارزیابی به شما ارائه شده و با قرار دادن انواع گزینه‌های مناسب و جدید مهاجرتی، روش‌های متنوعی متناسب با نیازها و خواسته‌های شما در اختیارتان قرار داده می‌شود.

با موسسه مهاجرتی نیلگام، دیگر مهاجرت به کانادا تنها یک آرزو و رویا نیست و مسیر پیشرفت و تحقق رویاهای شما در تنها چند قدم خلاصه می‌شود.

بنابر نرخ قبولی ویزاهای کانادا و میزان رضایت مشتریان عزیز در طی سالهای گذشته، می‌توانیم این اطمینان را به شما بدهیم که خدمات تخصصی، منطقی و با کیفیتی را به شما ارائه داده و موانع آزاردهنده احتمالی برای رسیدن به هدف نهایی را از سر راه شما بر خواهیم داشت.

زبانمهر

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست