مدت زمان یادگیری زبان آلمانی

گاما

مدت زمان یادگیری زبان آلمانی خیلی طولانی نیست زیرا این زبان با زبان انگلیسی از یک خانواده هستند و زیر مجموعه زبان های ژرمانیک می‌باشند که حدود 40درصد از واژگان زبان آلمانی همانند زبان انگلیسی هست که امر آموزش را راحت تر و مدت زمان یادگیری را کمتر میکند .ما در سخن برتر راحت ترین آموزش و کوتاه ترین زمان ممکن برای تدریس خصوصی زبان آلمانی در اختیار زبان آموز قرار می‌دهیم. برای یادگیری هر زبانی که مد نظر زبان آموز باشد داشتن علاقه از مهمترین معیارها است که فرد چقدر به یادگیری زبان مورد نظرعلاقه دارد و طبق شرایط ، فرد زمان مشخصی را برای یادگیری در نظرمی‌گیرد که یادگیری زبان آلمانی از این امر مستثنی نیست .

زبان آموز بر اساس انگیزه و علاقه ای که دارد میتواند به طور فشرده از مبتدی تا پیشرفته آموزش ببیند .

word image 88095 1

علت سخت بودن زبان آلمانی

از آنجایی که در بالا اشاره کردیم که واژگان زبان آلمانی 40درصد همانند زبان انگلیسی هست ما در یادگیری واژگان این زبان مشکلی نداریم سخت بودن زبان آلمانی به گرامر و قواعد دستوری این زبان برمی‌گردد ساختار گرامری این زبان پیچیدگی های خاص خود را دارد که حتما باید توسط استاد به شما آموزش داده شود .

در زبان آلمانی صحبت کردن به آلمانی راحت تر از نوشتن همان جمله میباشد چون باید در هنگام نوشتن قواعد گرامری رعایت شود .

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

تفاوت زبان آلمانی با زبان انگلیسی و فارسی

ما برای اینکه شما آشنایی بیشتری نسبت به زبان آلمانی داشته باشید این زبان را با زبان انگلیسی و فارسی مقایسه میکنیم تا برای آموزش این زبان بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید .

1)در زبان آلمانی نوشتن سخت تر از صحبت کردن است برخلاف اینکه در زبان فارسی و انگلیسی تقریبا جملات نوشتاری با گفتاری فرد باهم خیلی تفاوت ندارد.

2)ساختار جمله در زبان آلمانی یعنی فعل و فاعل و مفعول جایگاه خاصی ندارد اما در زبان انگلیسی و فارسی ساختار برای تمام جملات به یک صورت است.

3)تلفظ واژگان آلمانی از تلفظ واژگان انگلیسی راحت تر است.

4)حالت محور بودن زبان آلمانی باعث میشود که افراد با یادگیری آن کمی به مشکل برخورد کنند .حالت محور بودن به این منظور است که یک اسم بسته به این که درچه موقعیتی در جمله قرار دارد معنایش تغییر میکند در صورتی که در زبان انگلیسی اسامی در هر جایگاهی باشد تغییری در اسم ندارد.

5)تلفظ کلمات زبان انگلیسی و آلمانی با هم شباهت های زیادی دارند که این خود باعث سرعت در یادگیری این زبان میشود .

6)نداشتن حروف صامت در زبان آلمانی فراگیری املایی ونوشتاری این زبان را راحت کرده است در صورتیکه زبان انگلیسی مملو از حروف صامت است .

7)نداشتن استثنائات در زبان آلمانی روند آموزش و یادگیری این زبان را سریع تر کرده یعنی در زبان آلمانی استثنائات کمتری نسبت به زبان انگلیسی و فارسی وجود دارد .

عوامل موثر بر یادگیری سریع زبان آلمانی

بسته به اینکه شما چقدر علاقه وزمان برای یادگیری دارید طول میکشد که بر زبان آلمانی تسلط پیدا کنید .شما باید برای یادگیری در کوتاهترین زمان به موارد زیر توجه کنید :

الف) علاقه

ب)انگیزه

ج)اصول تدریس صحیح

ه)آموزشگاه متخصص در این حوزه

چه مدت زمانی برای یادگیری زبان آلمانی نیاز است ؟

شما باید حداقل روزانه 3الی4ساعت تمرین برای یادگیری داشته باشید .

یادگیری باید به طور پیوسته و مداوم باشد .

مطالعات شما باید اختصاصی و مستقل و عمیق باشد .

برای ما ایرانی ها که در کشور آلمان حضور نداریم و بدون بودن در فضای این کشور زبان آلمانی را یاد میگیریم با روزانه 4ساعت تکرار و تمرین میتوانیم حدود 30تا40هفته به سطح متوسط برسیم .

اگر بتوانید برای مدتی در آلمان زندگی کنید یا مقاله های زبان آلمانی مطالعه کنید این روند سریعتر پیش میرود

پیشنهاد سخن برتر برای یادگیری سریعتر زبان آلمانی

اگر مطالب بالا باعث انگیزه شما برای یادگیری زبان شده است و شما تصمیم به یادگیری این زبان گرفته اید ما در آموزشگاه سخن برتر با بهترین اساتید و با محیطی علمی دوره های این زبان را برگزار میکنیم این دوره فشرده زبان آلمانی به صورت حضوری ،آنلاین،خصوصی،می‌باشد . شما دراین کلاسها از مبتدی تا پیشرفته زبان آلمانی را با پشتیبانی اساتید فرامی‌گیرید.

مزایای دوره زبان آلمانی در سخن برتر

  • کلاس های منعطف و متغیر
  • دوره متناسب با شرایط شما
  • تمرکز برمکالمه
  • برگزاری آزمونهای زبان آلمانی

شما در آموزشگاه سخن برتر در ابتدای دوره هیچ مبلغی را پرداخت نمیکنید و در صورت رضایت کامل اقدام به پرداخت شهریه می‌کنید .

ما با ایجاد محیط آموزشی و اساتید برتر بستر را برای زبان آموزان فراهم میکنیم و هدف پیشرفت زبان آموز است.

زبانمهر

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست