یادگیری زبان با برنامه های Duolingo و Memrise

یادگیری زبان با برنامه های Duolingo و Memrise

گاما

توانایی صحبت کردن به چندین زبان فقط یک مهارت ارزشمند نیست، بلکه عملاً یک ضرورت است. خوشبختانه، به لطف برنامه های نوآورانه ای مانند Duolingo و Memrise، یادگیری زبان های مختلف به خصوص زبان انگلیسی، هرگز به این آسانی نبوده است. چه فردی باشید که مشتاق یادگیری یک زبان جدید باشد و چه یک فرد که به چند زبان مختلف مسلط است، این دو پلتفرم راه های جذاب، موثر و سرگرم کننده ای را برای تسلط بر زبان های مختلف دنیا ارائه می دهند. در این راهنمای جامع، ویژگی‌ ها، روش ‌ها و مزایای یادگیری با Duolingo و Memrise را بررسی خواهیم کرد.

آموزش زبان با اپلیکیشن Duolingo

Duolingo با سرگرم کننده کردن فرایند آموزش زبان، یادگیری آن را متحول کرده و درس ‌ها را به چالش ‌ها و پاداش‌ های کوچک تبدیل کرده است. برنامه دوئولینگو با گستره وسیعی از زبان ‌ها، تمرین ‌های تعاملی و جامعه ‌ای پویا، یادگیری یک زبان جدید را به یک ماجراجویی لذت ‌بخش تبدیل می‌کند.

ساختار درس های دولینگو

درس ‌های دولینگو در قسمت ‌هایی بخش بندی شده‌اند که هر کدام بر روی واژگان خاص، قواعد دستور زبان و عبارات تمرکز دارند. با نسخه پریمیوم این برنامه یعنی Duolingo Premium Apk تمرینات تعاملی مانند تطبیق، چند گزینه ای، صحبت کردن و گوش دادن را برای تقویت یادگیری کامل کنید. هم چنین این نسخه، تجربه ‌ای بدون آگهی، دسترسی آفلاین به درس‌ ها و قلب نامحدود برای اشتباهات را نیز شامل می شود.

پیگیری پیشرفت

پیشرفت خود را از طریق داشبورد بصری برنامه، که نمودار روزانه، امتیاز XP و درخت مهارت شما را نشان می‌دهد، ردیابی کنید. برای تکمیل درس ها و حفظ ثبات، جوایزی مانند نشان ها و دستاورد ها به دست آورید.

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

سطوح مهارت و چالش ها

همانطور که پیشرفت می کنید، سطوح مهارت های جدید و تمرین های چالش برانگیزتر را باز کنید تا درک خود را عمیق تر کنید. مطالب آموخته شده قبلی را از طریق تکرار فواصل مرور کنید، که این امر یک روش علمی اثبات شده برای نگهداری طولانی مدت است.

اپلیکیشن Duolingo

یادگیری تطبیقی و تعاملی زبان با برنامه Memrise

Memrise رویکرد منحصر به فردی برای یادگیری زبان دارد که بر الگوریتم های یادگیری تطبیقی و محتوای چند رسانه ای تعاملی تمرکز دارد. برنامه ممرایس با کتابخانه ای از دوره های آموزشی که توسط متخصصان زبان ایجاد شده است، راهی پویا و موثر برای یادگیری زبان ها ارائه می دهد.

دروس چند رسانه ای تعاملی

الگوریتم تکرار فواصل این برنامه تضمین می کند که کلمات و عبارات را در فواصل بهینه برای یادگیری طولانی مدت مرور کنید. هم چنین برای کمک به حفظ لغات در حافظه، با کلیپ‌ های ویدئویی تعاملی، ضبط ‌های صوتی توسط سخنرانان بومی و دستگاه‌ های یادگاری تعامل داشته باشید.

یادگیری تطبیقی و تعاملی زبان با برنامه Memrise

ساخت گرامر و واژگان

از طریق درس ها و تمرین های ساختارمند Memrise بر قواعد گرامر مسلط شوید و دایره لغات خود را گسترش دهید. هم چنین شما می توانید مهارت های خواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش دادن را از طریق انواع وظایف تعاملی تمرین کنید.

ویژگی ها و قابلیت های نسخه پریمیوم

ارتقا به Memrise Premium Apk را برای ویژگی ‌های اضافی مانند دسترسی آفلاین، ربات ‌های گرامر برای بازخورد شخصی و آمار یادگیری پیشرفته در نظر بگیرید.

مزایای یادگیری با برنامه های Duolingo و Memrise

از مزایای مهم هر دو برنامه Duolingo و Memrise این است که در دستگاه های تلفن همراه در دسترس هستند و یادگیری در حالات مختلف را آسان و انعطاف پذیر می کنند.

تجربه یادگیری جذاب و سرگرم کننده

رویکرد بازی ‌سازی شده اپلیکیشن Duolingo و محتوای چند رسانه ‌ای تعاملی Memrise یادگیری زبان را لذت ‌بخش و فراگیر می‌کند. با پیشرفت در سطوح و باز کردن مهارت های جدید، با پاداش ها، چالش ها و حس پیشرفت انگیزه خود را حفظ کنید.

برنامه درسی انعطاف پذیر

یک برنامه درسی ساختار یافته را با هر دو پلتفرم دنبال کنید و از یک تجربه یادگیری جامع از سطوح مبتدی تا پیشرفته اطمینان حاصل کنید. هم چنین مسیر یادگیری خود را بر اساس علایق خود، با تمرکز بر مهارت های مکالمه، تسلط بر گرامر یا مضامین خاص واژگان سفارشی کنید.

آموزش زبان مقرون به صرفه

هر دو برنامه نسخه های رایگان با ویژگی های قوی ارائه می دهند که یادگیری زبان را برای همه قابل دسترس می کند. نسخه Mod Apk Full هر کدام از برنامه های (Duolingo Plus و Memrise Pro) مزایای بیشتری را برای کسانی که به دنبال تجربه ‌ای بدون آگهی و ویژگی‌ های پیشرفته تر هستند، فراهم می‌کند.

زبانمهر

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست