Learn-Arabic

بهترین کانال تلگرام آموزش زبان عربی (به زبان ساده)

گاما

در این نوشته می خواهیم یک کانال تلگرام نسبتا جدید که زبان عربی را با روش جدید، زبان ساده و بصورت کاملا اصولی به شما آموزش می دهد، معرفی نماییم. این کانال تلگرام با تاکید بر یادگیری لغات، جملات مهم و کاربردی و گرامر، از طریق مکالمات روزمره تاکید می کند.

روشی که این کانال برای یادگیری زبان عربی دارد نسبتا جدید و بسیار موثر است! بعد از گذشت یک ماه پیشرفت خود در زبان عربی را به وضوح خواهید دید. در این کانال بصورت منظم، هر دو روز یک بار فایل های صوتی از مکالمات بسیار کاربردی در زمینه های مختلف آب و هوا، احوالپرسی ها، شرایط اضطراری و … را دریافت خواهید کرد.

همزمان با فایل صوتی، متون و ترجمه آنها را هم در اختیار شما قرار می دهیم.

کانال تلگرام آموزش زبان عربی با روش جدید (arabiceasy@)

 


arabic app

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان عربی چرب زبان، عربی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان عربی فصیح رو مثل بلبل حرف بزن!


 

در این کانال سعی شده است:

  • مکالمات روزمره، کاربردی و مهم زبان عربی ، بهمراه فایل صوتی و متن مکالمات (و البته معنای فارسی) هر روزه به اشتراک گذاشته می شوند
  • نتایج جدیدترین تحقیقات در زمینه یادگیری سریع تر زبان عربی، معرفی کتاب های جدید و … را بلافاصله در کانال به اشتراک می گذاریم
  • نکاتی جالب و متنوع درباره زبان عربی در کانال قرار می گیرد

کانال تلگرام آموزش زبان عربی با روش جدید (arabiceasy@)

10 تکنیک عالی برای یادگیری بهتر زبان عربی

یادگیری زبان عربی ممکن است به نظر برخی افراد دشوار به نظر برسد، اما با استفاده از تکنیک‌های صحیح و منابع آموزشی مناسب  می‌توانید این فرآیند را ساده‌تر و لذت‌بخش‌تر کنید. در اینجا ما بهترین کانال های آموزش زبان عربی را که در دسته استفاده ازمنابع آنلاین میباشد  به شما معرفی کرده ایم  در ادامه، تکنیک‌هایی برای یادگیری زبان عربی به طور ساده آورده شده است:

    1. آشنایی با الفبای عربی شروع با یادگیری الفبای عربی، که به نام الأبجدية معروف است، اولین گام مهم است. به یادگیری حروف، نحوهٔ تلفظ و نوشتن آنها توجه کنید.
    2. استفاده از منابع آموزشی آنلاین از منابع آموزشی مانند دوره‌های آنلاین، ویدئوها، وب‌سایت‌ها و نرم‌افزارهای یادگیری زبان عربی بهره‌مند شوید.
    3. تکنیک گوش دادن فعال به موسیقی، پادکست‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی عربی گوش دهید. این کمک می‌کند تا با لهجه، اصطلاحات و نحوهٔ استفاده از کلمات آشنا شوید.
    4. تکرار فعال کلمات و عبارات عربی را بارها و بارها تکرار کنید. این کمک می‌کند تا به تدریج در ذهن شما جا بیفتند.
    5. خواندن متون ساده با خواندن کتب یا مقالات ساده به زبان عربی، با گرامر و واژگان آشنا شوید. شروع با متون ساده و سپس به تدریج به متون پیچیده‌تر پرداخته شود.
    6. مشارکت در گروه‌های زبانی به گروه‌ها یا انجمن‌های آنلاین زبان عربی بپیوندید. اینجا می‌توانید با دیگران ارتباط برقرار کرده و زبان را در یک محیط تعاملی تمرین کنید.
    7. استفاده از فلش‌کارت‌ها فلش‌کارت‌ها با کلمات عربی و ترجمه‌های آنها به شما کمک می‌کنند تا واژگان را به خاطر بسپارید.
  1. تماشای فیلم‌ها و سریال‌ها فیلم‌ها و سریال‌های عربی را تماشا کنید تا با لهجه، اصطلاحات رایج، و شیوهٔ گفتار اشخاص زبان آشنا شوید.
  2. درگیری با فرهنگ عربی با فرهنگ عربی و سنت‌ها آشنا شوید. این موضوع به درک بهتر از زبان و اصطلاحات آن کمک می‌کند.
  3. صبوری و تداوم یادگیری زبان زمان می‌برد، بنابراین صبور باشید و به تداوم در تمرین زبان ادامه دهید.

با این تکنیک‌ها و تمرین مداوم، می‌توانید زبان عربی را به طور موثر یاد بگیرید.

زبانمهر

حتما بخوانید!

3 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست