معرفی کتاب کمک درسی

گاما

انتشارات مبتکران کار خود را از سال ۱۳۶۷ شروع کرده است و در زمینه ی چاپ کتاب های کمک درسی مخصوصا کتاب های دوره ی دبیرستان فعالیت می کند. هم چنین برا مقاطع ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و کنکور کتاب های کمک درسی منتشر کرده است. این انتشارات حدود ۲۰۵۰ کتاب در زمینه های دایره المعارف و فرهنگ لغات، کتاب های ورزشی، کتاب های دانشگاهی، کتاب های کودک و نوجوان، کتاب های آموزشی و کمک درسی نیز منتشر کرده است.

انتشارات مبتکران از قدیمی ترین انتشارات در زمینه ی فروش و خرید کتاب کمک درسی می باشد. این انتشارات در زمینه ی کتاب ها ی کمک درسی برای تمامی پایه ها کتاب دارد.

در بیشتر مواقع معلمان نیز برای تدریس از کتاب های این انتشارات استفاده می کنند.

در ادامه چند عدد از کتاب های کمک درسی انتشارات مبتکران را معرفی می کنیم با ما همراه باشید.

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

word image 54

کتاب فارسی نهم مبتکران :

کتاب فارسی مبتکران نوشته ی آقای حمید طالب تبار است و در ۴۲۰ صفحه تهیه شده است و ۹۴۳ تست دارد.

این کتاب چهار بخش دارد که بخش اول حاوی معنی شعرها و نثرها، بخش دوم دانش های زبانی همراه با پاسخ های تشریحی، بخش سوم سوال های تستی و بخش آخر آزمون های شبیه ساز تیزهوشان به همراه پاسخ های تشریحی قرار دارد.

درسنامه ی کتاب ساده و کاربردی است و حجم آن مناسب می باشد و همه ی مطالب کتاب درسی را پوشش می دهد.

درسنامه در چارچوب کتاب درسی می باشد و مطالب آن طوری نوشته شده که برای افرادی که می خواهند در مدرسه های تیزهوشان و استعداد درخشان و امتحانات نهایی موفق شوند مفید است.

دانش آموزان با سطح ضعیف هم می توانند با مطالعه ی کتاب مهارت خود را بالا ببرند.

یکی از نکات مثبت این کتاب استفاده از نمودار درختی و جدول و کادر برای بیان نکته های مهم است.

سطح تست های کتاب بسیار بالاست و برای آزمون های تیزهوشان و مدارس برتر و آزمون های نهایی طراحی شده و هم چنین دارای پاسخنامه ی کلیدی و تشریحی می باشد.

در بخش تست های کتاب در برخی موارد برخی گزینه ها یا همه ی گزینه ها به شکل خلاصه توضیح داده شده است و انواع تست ها همچون جای خالی، صحیح غلط و تستی هم در کتاب قرار دارد.

در این کتاب از سوالات آزمون تیزهوشان از سال ۹۵ تا ۹۸ همراه با پاسخ های تشریحی نیز قرار دارد. مطالب اضافی یا خارج از کتاب درسی در تست ها وجود ندارد.

word image 55

کتاب فارسی دهم مبتکران :

مولف کتاب آقای حمید طالب تبار می باشد که در ۴۹۲ صفحه تهیه شده است.

کتاب دو بخش دارد که در بخش اول درسنامه ها قرار دارد که در این قسمت معنی شعرها، لغت ها، نثرها قرار دارد. آرایه های ادبی، دستور زبان فارسی مورد بررسی قرار گرفته و پاسخ کارگاه متن پژوهی نیز بیان شده است.

در بخش دوم سوالات چهار گزینه ای قرار گرفته است که در سه بخش مطابق با کتاب درسی، فراتر از کتاب درسی و تست های کنکور سراسری قرار دارد.

پاسخ های تشریحی هم بعد از سوالات قرار دارد.

در بخش درسنامه در آغاز معنی لغت ها به ترتیب قرار گرفتن بیت ها بیان شده و سپس معنی بیت ها بررسی شده است. در پایان درسنامه ها هم لغت های مهم قرار گرفته است.

هم چنین در این بخش کادرهایی به نام نکته و توجه قرار دارد که نکات مهم و کلیدی را بیان کرده است.

بخشی نیز به نام بیشتر بدانیم وجود دارد که دانش آموزان با مطالعه ی آن مطالب را بهتر متوجه خواهند شد. کارگاه متن پژوهی هر درسی هم پاسخ داده شده است.

تست های کتاب بسیار جامع هستند و انواع مختلفی دارند. سوالات تستی در سه بخش سوالات مطابق با کتاب درسی که با مباحث کتاب درسی همسو است و پاسخ دادن به این بخش از سوالات موجب یادگیری شما از متن کتاب درسی می شود و موجب تسلط شما بر کتاب خواهد شد.

در بخش دوم سوالات فراتر از کتاب درسی قرار گرفته که در این بخش نکات مهم کتاب درسی در سوالات قرار دارد. بخش سوم تست های کنکور سراسری است که برای آزمون های آزمایشی و کنکور سراسری مناسب است و موجب آشنایی دانش آموزان با سوال ها می شود و هم چنین به عنوان سوال های جمع بندی هم می توانند استفاده کنند.

پاسخنامه ی تشریحی هم بعد از سوالات قرار دارد.

در پایان…

حجم کتاب های مبتکران مناسب است و دارای تست های جامع و متنوع هستند، هیچ گونه اشکال علمی و نگارشی ندارند، تست ها به صورت درس به درس قرار گرفته است. این کتاب ها هم برای دانش آموزان پایه ی نهم و دهم مناسب است هم داوطلبان کنکوری می توانند برای موفقیت در کنکور از آن استفاده کنند.

برای خرید کتاب می توانید به وبسایت تلکتاب مراجعه نمایید و کتاب های کمک درسی را به صورت اینترنتی خریداری نمایید.

زبانمهر

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست