oxford word skills

راهنمای خرید کتاب های oxford word skills

گاما

چرا متخصصان مطالعه مجموعه کتاب های oxford word skills را توصیه می کنند؟

آیا می دانید که چرا باید کتاب oxford word skills را مطالعه کنید؟ در گذشته افرادی که قصد ادامه تحصیل در خارج کشورو یا مهاجرت داشتند، خود را ملزم به یادگیری زبان انگلیسی می دانستند. ولی امروزه با افزایش تعداد پلتفرم های ارتباطی و تبدیل جوامع به دهکده جهانی، دیگر هر کسی که نمی خواهد فرصت های طلایی را از دست بدهد و قصد دارد در زندگی پیشرفت کند، باید یادگیری زبان انگلیسی را در برنامه خود قرار دهد. اگر شما زبان انگلیسی بلد باشید، با کمک پلتفرم ها و فرصت های مختلفی که در سطح اینترنت وجود دارد، به راحتی می توانید به کسب درآمد دلاری بپردازید، یا با کمک اطلاعات دست اولی که در اینترنت وجود دارد، علم و مهارت های تخصصی خود را ارتقا دهید!

حتما بخوانید: بهترین کتاب های آموزش زبان

اگر این سوال برایتان پیش آمده است که حرف هایی که زدیم چه ربطی به مطالعه کتاب word skill دارد، بهتر است بدانید این مجموعه کتاب یکی از بهترین و کاملترین منابعی است که شما با مطالعه آن می توانید مهارت های زبانی خود را ارتقا دهید. کتاب آکسفورد ورد اسکیل همانطور که از اسمش معلوم است با هدف ارتقا دایره لغات زبان آموزان نگارش یافته است. مجموعه کتاب oxford word skills یکی از منابع ارزشمند آمادگی برای آزمون آیلتس و سایر آزمون های بین المللی زبان انگلیسی نیز می باشد.

خواندن کتاب oxford word skills چگونه به موفق شدن شما در عرصه های بین المللی کمک می کند؟

در آزمون های معتبر زبان انگلیسی مانند آیلتس، تافل و… 4 مهارت اصلی گوش دادن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن مورد سنجش قرار می گیرد. درست است که تسلط به لغات انگلیسی در این آزمون ها به صورت مستقیم مورد توجه قرار نمی گیرد، ولی تا حدود زیادی گستردگی دایره واژگان شما نتیجه آزمون را تعیین می کند!

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

اگر شما در حدقابل قبولی به واژگان زبان انگلیسی مسلط نباشید، مطمئن باشید نمی توانید در آزمون مهارت های اصلی زبان انگلیسی هم موفق شوید. به جرات می توان گفت مسلط شدن به واژگان پرکاربرد و ضروری هر زبانی اولین و مهمترین کاری است که باید انجام داد.

هنگام مکالمه تسلط شما به دایره واژگانی گسترده باعث می شود تا راحت تر با افراد انگلیسی زبان ارتباط برقرار کنید. اینکه لغات زیادی بلد باشید و بدانید از آنها چگونه استفاده کنید، باعث می شود شما فردی باهوش، آداب دان و خوش صحبت به نظر برسید. در نتیجه شما در برقراری ارتباط با افراد انگلیسی زبان اعتماد بنفس بالاتری خواهید داشت. نکته جالب در مورد یادگیری لغات این است که هیچ راه میانبری ندارد و شما باید با مطالعه مستمر کتاب های مناسب، لغات جدید و کاربردی را بیاموزید.

چرا مطالعه کتاب Word Skill بهترین روش برای یادگیری لغات زبان انگلیسی است؟

کتاب oxford word skills مجموعه کاملی از واژگان پرکاربرد و ضروری زبان انگلیسی است. تمام لغات گردآوری شده در این مجموعه با دقت و وسواس فوق العاده ای توسط اساتید معتبر زبان انگلیسی و طراحان آزمون های معتبری مانند آیلتس و تافل شناسایی و انتخاب شده اند. تک تک لغاتی که در کتاب آکسفورد ورد اسکیل چاپ شده اند، واژگان مدرنی هستند که در مکالمات روزمره و یا اخبار روز بارها مورد استفاده قرار می گیرند. یکی دیگر از ویژگی های برتر این کتاب طراحی درست و هوشمندانه آن است. بطوریکه با مطالعه این کتاب به مرور شما با لغات جدیدی مواجه می شوید، اما در عین حال شیوه صحیح استفاده از هر واژه وجایگاه درست آن در جمله را نیز خواهید آموخت.

در ضمن هر لغت در طول کتاب چندین بار تکرار می شود تا با مرور چندین باره، در حافظه بلندمدت شما ثبت شود. درضمن این کتاب یکی از بهترین منابع آموزش زبان انگلیسی است که ترفندهای مفید برای مواقعی که با یک لغت جدید و ناآشنا مواجه می شوید، را به شما می آموزد. درنتیجه با مطالعه این کتاب نه تنها تسلط شما به واژگان که مهارت درک مطلب، ریدینگ و مکالمه شما نیز ارتقا خواهد یافت.

مطالعه کتاب آکسفورد ورد اسکیل برای چه سطحی از زبان آموزان مناسب است؟

 oxford word skills

مجموعه کتاب های oxford word skills از 3 سطح مختلف تشکیل شده است. اولین سطح این مجموعه، کتاب Oxford Word Skills basic بوده که به آموزش لغات ابتدایی و روزمره زبان انگلیسی می پردازد. مطالعه این کتاب به تمام زبان آموزانی که سطح علمی آن ها در حد متوسط به پایین است توصیه می شود. سطح دوم این مجموعه کتاب کتاب oxford word skills intermediate می باشد. زبان آموزان با سطح زبانی متوسط به بالا با مطالعه این کتاب می توانند تسلط خود به زبان انگلیسی را به طرز چشمگیری گسترش دهند. آخرین کتاب این مجموعه کتاب Oxford Word Skills Advanced برای زبان آموزان با تسلط بالا به زبان انگلیسی مناسب است. مطالعه این کتاب به تمام داوطلبان آزمون آیلتس، تافل و سایر آزمون های بین المللی توصیه می شود.

شیوه صحیح مطالعه کتاب oxford word skills چگونه است؟

شما باید با توجه به سطح و میزان تسلط خود به لغات زبان انگلیسی، کتاب oxford word skills مناسب را انتخاب کنید. هر کدام از کتاب های آکسفورد اسکیل دارای هشتاد درس بسیارکوتاه با موضوعات روز و پرطرفدار هستند. شما با مطالعه این کتاب 2000 لغت جدید و کاربردی را می آموزید. تمام درس های کتاب آکسفورد اسکیل به گونه ای طراحی شده اند که بتوانید هر درس را فقط در عرض 20 دقیقه مطالعه کنید. به این ترتیب شما در هر زمانی، حتی وقتی پشت چراغ قرمز و… هستید، می توانید یک درس کامل را مطالعه کنید.

شما می توانید کتاب word skill را به همراه یک استاد زبان و در کلاس درس بیاموزید. سبک نگارش این کتاب بسیار ساده، واضح و قابل فهم است، درنتیجه شما می توانید از آن به عنوان کتاب خودآموز زبان انگلیسی نیز بهره ببرید. در صورتیکه قصد یادگیری مطالب این کتاب در کلاس درس را دارید، می توانید با راهنمایی استاد خود تمرینات آنرا به صورت گروهی انجام دهید. اما اگرقصد مطالعه کتاب به صورت خودخوان را دارید، می توانید دروس کتاب را با همان ترتیبی که چاپ شده، مطالعه کرده و به تمرینات آن پاسخ دهید. سپس پاسخ های خود را با پاسخنامه ای که در انتهای کتاب چاپ شده، مقایسه کرده و اشتباهات خود را اصلاح کنید.

سخن آخر

مجموعه کتاب آکسفورد ورد اسکیل توسط انتشارات برجسته آکسفورد منتشر شده و یکی از محبوبترین منابع کتاب آموزش لغات انگلیسی است که در بسیاری از آموزشگاه های معتبر زبان انگلیسی به عنوان مرجع آموزش زبان انگلیسی استفاده می شوند. من توسط یکی از زبان آموزانم متوجه شدم که انتشارات زبان مهر مجموعه کتاب های آکسفورد اسکیل را با تخفیف ویژه به فروش می رساند. این موضوع زمانی جذابیت بیشتری یافت که نظرات مشتریان این انتشارات را در اینترنت مطالعه کردم و فهمیدم تقریباً تمام خریداران این کتاب از کیفیت چاپ و صحافی آن راضی هستند. به همین دلیل لازم دیدم تا شما را نیز در جریان تخفیف ویژه ای که این انتشارات برای کتاب oxford word skills در نظر گرفته است، قرار دهم. امیدوارم مطالب این مقاله برای شما مفید بوده و به شما کمک کند راحت تر به هدف خود برسید.

زبانمهر

حتما بخوانید!

2 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • سلام خیلی خوبه زبان گرجی چون خودم از گر جیهای ایران استان اصفهان شهر ستان بو ئین میا ندشت هستم اگر امکان دارد حروف گرجی را مثال نان =بوری = گرجی بنویس Bore گرجی چطوری هست الفبا یی

    پاسخ
  • سلام. من یک ساله که برای یادگیری لغات انگلیسی کتاب های oxford word skills رو دارم میخونم، از سطح یک شروع کردم و باید بگم به نسبت کتاب های مشابه مثل vocabulary in use برای من بهتر جواب داده. علتش هم اینه که با عکس های قشنگ کلمات رو آموزش میده و جلوه بصری خوبی داره. خوندن هر درس از کتاب ورد اسکیل هم حدودا 20 دقیقه وقت میبره.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست