فلای تودی، مرجع رزرو هتل های داخلی و خارجی

فلای تودی، مرجع رزرو هتل های داخلی و خارجی

گاما

یکی از اولین کارهایی که برای داشتن سفری خوب باید انجام دهید، رزرو هتل ارزان است. امروزه آژانس‌های مسافرتی بسیاری در این زمینه فعالیت می‌کنند و می‌توانید هتل مورد نظرتان را از طریق هر کدام از آن‌ها، رزرو کنید؛ اما طبیعتا هیچ‌کدام از این آژانس‌ها بی‌نقص نبوده و مزایا و معایب به‌خصوصی را به‌همراه دارند. در ادامه، ضمن ارائه نکاتی کلیدی در مورد هتل‌ها، شما را با آژانس مسافرتی فلای تودی نیز بیشتر آشنا خواهیم کرد تا بتوانید رزروی مطمئن را انجام داده و سفری شیرین را برای خود رقم بزنید.

مهم‌ترین فاکتورها در انتخاب هتل

برای این که بتوانید هتل مناسبی را رزرو کنید، لازم است تا به یک‌سری از موارد دقت داشته باشید. مهم‌ترین‌ها عبارت‌اند از:

تعداد ستاره‌های هتل

هر یک از هتل‌های داخلی یا خارجی، تعداد مشخصی ستاره دارند. این ستاره‌ها طبق امکانات و خدمات هتل مشخص شده و طبیعتا، هر چقدر که ستاره‌های یک هتل بیشتر باشد، امکانات و خدمات آن نیز بیشتر خواهد بود. پایین‌ترین سطح کیفی، مربوط به هتل‌های ۱ ستاره و بالاترین سطح کیفی، مربوط به هتل‌های ۵ ستاره است؛ معمولا هتل‌های ۱ و ۲ ستاره، کم‌تر مورد استقبال قرار می‌گیرند و به همین خاطر، هتل‌داران معمولا به‌نحوی هتل خود را تجهیز می‌کنند که حداقل ۳ ستاره به آن تعلق بگیرد.

قیمت هتل

یکی دیگر از فاکتورهای پراهمیت، قیمت هتل است. عوامل زیادی مانند میزان عرضه و تقاضا، آژانس مسافرتی که هتل را از طریق آن رزرو می‌کنید، تعداد ستاره‌های هتل و… می‌توانند روی قیمت اتاق‌ها تاثیر گذاشته و نمی‌توان یک فرمول ثابت را برای آن مشخص کرد؛ اما به‌طور کلی، باید دقت داشته باشید که میزان قیمت، نباید اختلاف چندانی با هتل‌های هم‌سطح داشته باشد. برای مثال، اگر می‌خواهید یک اتاق دو تخته را در هتلی ۳ ستاره رزرو کنید، قیمت آن نباید اختلاف چندانی با همین نوع اتاق در هتل های ۳ ستاره دیگر داشته باشد.

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

همان‌طور که گفته شد، آژانس‌های مسافرتی از عوامل دیگری هستند که می‌توانند روی قیمت هتل‌ها تاثیر بگذارند. برای این که بتوانید اقامتی ارزان داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم تا به وب‌سایت فلای تودی مراجعه کرده و پس از مقایسه هتل‌ها، هر کدام که نظرتان را به خود جلب کرد، رزرو کنید.

هتل

نظرات کاربران

هر چقدر که تعداد ستاره‌های یک هتل زیاد باشد یا این که تبلیغات فراوانی انجام دهد، اگر کامنت‌های افرادی که مهمان هتل بوده‌اند کامنت‌های خوبی نباشند، نمی‌توان آن هتل را در گروه هتل‌های موفق قرار داد. پیشنهاد می‌کنیم که قبل از رزرو، حتما نظرات کاربران را نیز مورد بررسی قرار داده تا از نقاط ضعف هتل آگاه شوید؛ اینگونه، می‌توانید اقامت بسیار راحت‌تری را تجربه کنید.

یکی دیگر از مزایایی که فلای تودی به‌همراه دارد، امکان خواندن نظرات کاربران است. هر یک از افرادی که از طریق فلای تودی هتل خود را رزرو کرده باشند، می‌توانند در همین وب‌سایت، نظر خود را در رابطه با محل اقامت، امکانات، کیفیت خدمات، رفتار کارکنان، کیفیت غذا و… به‌ثبت برسانند و افراد دیگر از این نظرات بهره ببرند.

لوکیشن هتل

یکی دیگر از نکات مهمی که باید به آن توجه داشته باشید، لوکیشن هتل است. به‌خصوص در سفرهای زیارتی که قرار است هر روز به حرم رفت‌وآمد کنید، این مورد اهمیت دوچندانی پیدا می‌کند. دور بودن هتل از مکان‌های مهم شهر، سبب می‌شود تا مجبور به پرداخت هزینه‌های زیاد حمل‌ونقل باشید.

مزایای رزرو کردن هتل از طریق فلای تودی

فلای تودی به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین آژانس‌های مسافرتی کشور و مرجع رزرو هتل داخلی و خارجی، همواره در تلاش بوده است تا امکانات و خدمات خوبی را برای کاربران خود فراهم کند. مهم‌ترین مزایایی که رزرو کردن هتل از طریق فلای تودی در پی خواهد داشت عبارت‌اند از:

اتاق های یک هتل

بهره‌گیری از تخفیفات

فلای تودی برای جلب رضایت کاربرانش، معمولا تخفیفات زیادی را روی تمامی خدمات خود اعمال می‌کند. گاها می‌توانید بعضی از هتل‌های لوکس را فقط با پرداخت ۳۰ درصد از هزینه اصلی (۷۰ درصد تخفیف) رزرو کرده و از اقامت خود لذت ببرید. همچنین با دریافت هر کدام از خدمات فلای تودی، تعدادی امتیاز به شما تعلق می‌گیرد که این امتیازها، می‌توانند به تخفیف تبدیل شده یا صرف افزایش شانس شما در قرعه‌کشی‌های این مجموعه شوند.

اطلاع یافتن از تمامی امکانات و خدمات

هر یک از هتل‌هایی که فلای تودی امکان رزرو آن‌ها را فراهم کرده است، مجموعه‌ای کامل از اطلاعات خود را در اختیار این مجموعه قرار داده‌اند و می‌توانید قبل از انجام رزرو، تمامی جزئیات در رابطه با امکانات و خدمات آن‌ها را مطالعه کنید. داشتن یا نداشتن پارکینگ، نوع سرویس بهداشتی، سرو یا عدم سرو صبحانه، تعداد کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها، موقعیت مکانی و…، از جزئیاتی هستند که می‌توانید به‌وسیله وب‌سایت فلای تودی از تمامی آن‌ها مطلع شوید.

اطلاع یافتن از قوانین هتل

یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای فلای تودی، دربرداشتن قوانین تمامی هتل‌ها است؛ اینگونه دیگر نیاز نیست تا نگرانی‌ در مورد همراه داشتن حیوان خانگی، استعمال دخانیات، ساعات تحویل اتاق، قوانین کنسل کردن رزرو و… داشته باشید. توجه کنید که اطلاع داشتن و رعایت کردن قوانین هتل، یکی از مهم‌ترین موارد در طول اقامت است.

رزرو سریع و آسان

طراحان و برنامه‌نویسانی که وب‌سایت فلای‌ تودی را راه‌اندازی کرده‌اند، تمامی تلاش‌شان را به‌کار گرفته‌اند تا کاربران بتوانند بسیار سریع و بدون پیچیدگی، هتل مورد نظرشان را رزرو کنند. تمامی فرآیندهای خرید، رزرو، ثبت‌نام و…، به نحوی انجام می‌شوند که نیاز به هیچ‌گونه راهنما وجود ندارد؛ با این حال، کارشناسان فلای تودی همواره پاسخگوی شما خواهند بود.

تجهیزات هتل

امکانات دیگر فلای تودی

فلای تودی به عنوان یکی از محبوب‌ترین آژانس‌های مسافرتی کشور، خدمات خود را فقط به رزرو هتل محدود نکرده و این امکان وجود دارد که خرید بلیط هواپیما، خرید بلیط قطار، ثبت نام در تورهای گردشگری و… را نیز از طریق وب‌سایت همین مجموعه انجام دهید. پیشنهاد می‌کنیم که اگر می‌خواهید سفری آسان را تجربه کنید، در یکی از تورهای گردشگری فلای تودی شرکت کرده و با تورلیدرهای مجرب این مجموعه همراه شوید.

علاوه بر این، فلای تودی در زمینه اخذ ویزا نیز فعالیت کرده و اگر قصد دارید تا به یک سفر خارجی بروید، می‌توانید فرآیند اخذ ویزا را به کارشناسان فلای تودی بسپارید؛ کارشناسان این مجموعه به‌واسطه داشتن تجربه بالا، می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن و کم‌ترین احتمال ریجکتی، ویزای شما را اخذ کنند.

زبانمهر

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست