مقایسه بازی کالاف دیوتی وارزون با بازی های مشابه آن

مقایسه بازی کالاف دیوتی وارزون با بازی های مشابه آن

گاما

بازی کالاف دیوتی وارزون را می توان یکی از بهترین بازی ها در سبک بتل رویال دانست که به کاربران خود این اجازه را می دهد تا با خرید سی پی وارزون، از امکانات و ویژگی های جانبی مختلفی بهره مند شوند. اما باید بدانید که بازی های بسیار زیادی وجود دارد که شباهت هایی نیز به بازی کالاف دیوتی وارزون دارند. اگر می خواهید بدانید که این بازی ها چه هستند و در مقایسه با کالاف دیوتی وارزون در چه جایگاهی قرار گرفته اند، با ما همراه باشید.

کالاف دیوتی وارزون، ایستاده بر قله بازی های بتل رویال

بدون شک بازی کالاف دیوتی وارزون را می توان بهترین و محبوب ترین بازی در سبک بتل رویال دانست. ارائه آپدیت ها و قابلیت های مختلف، محیطی واقعی و جذاب، اسلحه ها و مهمات متنوع و امکان یک رقابت تنگاتنگ تنها بخشی از مهمترین دلایلی هستند که بازی کالاف دیوتی وارزون را به چنین جایگاه مهمی رسانده است. از این رو بعید به نظر می رسد که تا سالیان سال، بازی بتواند جایگاه کالاف دیوتی وارزون را تهدید کند.

این بازی همچنین دارای ارز بسیار محبوبی به نام سی پی است. با دریافت و خرید سی پی وارزون موبایل، شما این شانس را خواهید داشت تا از آن برای تهیه امکانات و مهمات، خرید اسکین ها، ارتقا و آپگرید اکانت و … استفاده کنید بدین صورت کاربران می توانند با سرعت بیشتری قدرت خود را افزایش داده و با سایر بازیکنان به رقابت بپردازند. به همین دلیل، بازار کسب و خرید سیپی وارزون، روز به روز در حال داغ تر شدن است

کالاف دیوتی وارزون

مقایسه بازی کالاف دیوتی وارزون با بازی های مشابه

شرکت Activision برای جذب هر چه بیشتر کاربران در کنار امکان خرید سی پی کالاف دیوتی وارزون، نسخه های جدید و قابلیت های متنوعی به آن اضافه کرده است. با این وجود، هیچ چیزی نمی تواند مانع از بروز سایر بازی هایی موبایلی در زمینه بتل رویال شود. هر کدام از این بازی ها دارای ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد خود بوده که تفاوت هایی با بازی کالاف دیوتی وارزون دارند. از مهمترین این بازی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

بازی پابجی PUBG

یکی دیگر از آن دست بازی های بسیار محبوب که به سرعت خودش را در دل مخاطبین جا کرد، بازی پابجی است. این بازی شباهت بسیار زیادی به کالاف دیوتی وارزون دارد و بازیکنان باید در یک منطقه به خصوص با یکدیگر رقابت کنند. در بازی پابجی موبایل نیز به مانند بازی کالاف دیوتی که بازیکنان امکان خرید سی پی وارزون موبایل را دارند، می توانند از ارز درون بازی برای پیشرفت و ارتقا اکانت خود استفاده کنند. اما شاید وجود گرافیک بالاتر کالاف دیوتی منجر شده تا این بازی در مقایسه با پابجی در رتبه بالاتری قرار بگیرد.

بازی فورتنایت Fortnite

یکی دیگر از بازی های بسیار معروف در زمینه بازی های بتل رویال، بازی فورتنایت است. از مهمترین ویژگی های این بازی که موجب رضایت طرفداران آن شده است، می توان به رایگان بودن و ارائه آپدیت های بسیار زیاد آن اشاره کرد. تفاوت بزرگ فورتنایت با بازی کالاف دیوتی در وجود کاراکترهای بیشتر و بعضا فانتزی آن است. محیط فورتنایت یک محیط رنگارنگ و شاد بوده که در مقایسه با محیط جنگی و خشونت بار کالاف دیوتی، جلوه ای متفاوت خواهد داشت. شاید به همین دلیل، مخاطبین با سن کمتر، بیشتر مجذوب فورتنایت می شوند تا کالاف دیوتی. با این حال، هر دو این بازی ها جزو برترین بازی های سبک بتل رویال هستند.

بازی فری فایر Free Fire

بازی فری فایر نیز از آن دست بازی هایی است که شباهت های بسیار زیادی با کالاف دیوتی وارزون دارد. پس اگر عاشق وارزون شده اید، می توانید بازی فری فایر را نیز دوست داشته باشید. وجود بخش های بسیار مختلف و جذاب، نقشه های متنوع، گرافیک مناسب، صداگذاری عالی تفنگ ها و … تنها بخشی از مهمترین ویژگی های بازی فری فایر بوده که دل هواداران خود را به خوبی به دست آورده است.

از مهمترین تفاوت های فری فایر با کالاف دیوتی وارزون، می توان به تفاوت در محیط های بازی اشاره کرد. همچنین نوع سلاح ها، نقشه ها و مهمات نیز در این دو بازی با یکدیگر متفاوت هستند. همانطور که امکان خرید سی پی کالاف دیوتی وارزون وجود دارد، شما نیز می توانید در فری فایر با خرید جم، از امکانات و قابلیت های جانبی بهره مند شوید.

بازی ماسک گان MaskGun

بازی ماسک گان MaskGun نیز در زمره بازی های شوتر تک نفره قرار دارد که شباهت هایی نیز به کالاف دیوتی وارزون دارد. از مهمترین شباهت های آن می توان به مودهای مختلف در هر دو بازی اشاره کرد. اما تفاوت اصلی آن ها در تعداد بازیکنان و پلیرها در هر راند بازی است. در حالی که در بازی کالاف دیوتی وارزون حدود 150 نفر حضور دارند، در یک دور بازی ماسک گان، تنها 10 بازیکن به رقابت با یکدیگر می پردازند. از سوی دیگر، بازی کالاف دیوتی دارای کیفیت بازی، میزان گرافیک و محیط نبرد بهتر و واقعی تری در مقایسه با ماسک گان است.

بازی ماسک گان MaskGun

خرید سی پی وارزون

بازی های سبک بتل رویال همگی دارای یک قابلیت منحصر به فرد هستند. شما می توانید ارز موجود در بازی را جمع آوری کرده و با مراجعه به قسمت فروشگاه، آیتم های متنوعی را برای ارتقا و افزایش قدرت کاراکتر خود تهیه کنید. بازی کالاف دیوتی نیز به شما اجازه جمع آوری و خرید سی پی وارزون موبایل را می دهد. شما هم می توانید با بازی کردن بیشتر سی پی وارزون جمع آوری کنید و هم می توانید دست به خرید آن بزنید.

با خرید سی پی وارزون، شما شانس این را داشته تا اسلحه ها و مهمات بیشتر و جذاب تری برای خود تهیه کرده و بدین صورت در نبردها شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشید. مجموعه ما این فرصت را در اختیار تمامی بازیکنان کالاف دیوتی وارزون قرار داده است تا از این پس به سادگی و با کمترین هزینه، دست به خرید سیپی وارزون بزنند. برای این کار، تنها کافی است تا بسته سی پی مورد نظر را انتخاب کرده و بعد از طی کردن مراحل و پر کردن فرم موجود، سی پی وارزون خود را در کمترین زمان ممکن، روی اکانت خود دریافت کنند.

زبانمهر

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست