نقش زبان انگلیسی در سفر

گاما

انسان‌ها بدلایلی مانند تحصیل یا کسب یک مهارت، درمان، دیدن زیبایی­‌های کشورهای دیگر، شرکت در مسابقات ورزشی و دیگر موارد، به کشور خارجی سفر ­کنند. سفر کردن باعث می­‌شود تا انسان خود و دنیای پیرامون خود را بهتر بشناسد و به او فرصت می‌­دهد تا شهامت، قدرت تحمل، دانش و دیدگاه خود را تقویت کند. حال برای کسب چنین تجربه‌ای، آموختن زبان انگلیسی که یک زبان بین‌­المللی و رایج در سایر کشورها می­‌باشد الزامی است. آموزش زبان و یادگیری آن احساس نگرانی شما را از حضور در یک کشور بیگانه برطرف می­‌کند. در واقع آموزش زبان سبب می‌­شود تا سفر یا گردش شما با شناخت عمیق­‌تری صورت گیرد زیرا در زمان یادگیری شما با بسیاری از خصوصیات فرهنگی و اجتماعی ملت­‌های دیگر آشنا می‌­شوید و این موضوع باعث می­‌شود که شما در آنجا یک رفتار نادرست اجتماعی انجام ندهید. به عنوان مثال انعام دادن به یک گارسن در ژاپن یک رفتار توهین‌­آمیز محسوب می‌­شود و بسیار موارد دیگر.

http://file.tesmino.ir/content/35493416/image_99c2dbeeb31d9d0d247874e58c0fefa4c764591a.png

مزایای یادگیری زبان

زمانی که وارد یک کشور خارجی می شوید باید بتوانید با مردم آن کشور ارتباط برقرار کنید در غیر این صورت با یک سردرگمی بزرگ مواجه می‌شوید مگر این که همراه خود یک مترجم داشته باشید. همچنین به همراه داشتن مترجم زمانی کاربرد دارد که سفر شما چند روزه باشد. چنانچه بخواهید یک ماه یا بیشتر در آن کشور بمانید دیگر مقرون به صرفه نخواهد بود؛ بنابراین یادگیری زبان انگلیسی به شما کمک می کند که بدون نیاز به کسی یا بدون هزینه خودتان براحتی صحبت کنید و از سفر خود لذت ببرید. دیگر آن که فراگیری یا آموزش زبان انگلیسی سبب می شود تا زمانی که در یک مکان عمومی مانند رستوران، پارک، نمایشگاه و… هستید با ساکنین همان کشور یا کسانی که مثل خودتان مسافر هستند معاشرت کنید، با فرهنگ آداب و رسوم و اعتقادات آنان آشنا شوید، از تجربیات آنها استفاده و یا تجربیات خود را به آنها انتقال دهید و فرهنگ و تاریخ کشور خود را به دوستان خارجیتان معرفی کنید.

این حس که خودتان می‌توانید با دیگران ارتباط برقرار کنید و نیازهای خودتان را برطرف کنید به شما اطمینان خاطر و اعتماد بنفس بیشتری می‌دهد و این حس باعث تقویت روحیه شما در یک کشور بیگانه و احساس غربت کمتری در آنجا می­‌شود. اگر تابحال برای آموزش زبان اقدامی نکرده‌­اید و قصد دارید در آینده به یک کشور خارجی سفر کنید بهتر است از هم اکنون آموزش زبان را شروع کرده و بسیاری از اصطلاحات و زمان استفاده از آنها را یاد بگیرید. با توجه به برنامه­ ریزی سفری که در پیش دارید می­‌توانید در کلاس­‌های فشرده یا غیرفشرده شرکت کنید و اگر در حال حاضر برنامه سفری ندارید باز هم یادگیری زبان را شروع کنید زیرا بسیاری از اتفاقات زندگی بدون پیش‌­بینی رخ می­‌دهد و بهتر است از قبل خود را برای قرار گرفتن در چنین موقعیتی آماده کنیم. شاید بگویید ما با یک تور یا گروهی از دوستان به سفر خارجی می­‌رویم و همسفرانمان با زبان انگلیسی آشنایی دارند و نیازی به یادگیری نداریم اما این کار لذت سفر شما و همسفرتان را کم می‌­کند.

 مکالمه زبان

زمانی که شما به مکالمه زبان انگلیسی مسلط می­‌شوید استقلال پیدا می­‌کنید تا خودتان خیلی راحت سؤالات خود را از دیگران بپرسید و پاسخ آنها را بشنوید یا برای خودتان دوستان بین‌­المللی پیدا کنید. آموزش زبان برای سفر به بسیاری از کشورها دارای اهمیت می‌­باشد حتی اگر یادگیری آن برایتان سخت یا وقت­‌گیر است با اصطلاحاتی که در سفر کاربردی­‌تر است آشنا شوید مثلاً در فرودگاه از شما سؤالاتی را می­‌پرسند که باید قادر باشید آنها را درک کرده و به آنها پاسخ دهید. در گمرک، در هتل و یا حتی ممکن است که در راه گم شوید و از دوستانتان جا بمانید باید بتوانید تا از یک پلیس کمک بخواهید. یادگیری مکالمه زبان با دانستن مزایای بسیاری که در آینده برایتان به ارمغان خواهد آورد و انتخاب یک آموزشگاه مناسب برای شروع یا تقویت آموزش زبان کار سختی نیست و تنها به پشتکار شما بستگی دارد که چقدر خود را ملزم به یادگیری می­‌کنید.

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

http://file.tesmino.ir/content/35493416/image_a0b335d38674c58ddb40cb3571111f22379641d9.png

زمانی که شما قادر به مکالمه زبان انگلیسی باشید این آزادی را دارید که هر زمان که خواستید برای خرید به بازار بروید و منتظر دیگران نمانید یا برای گردش به جاهای دیدنی، پارک، سینما و… بروید، در بین مردم قرار بگیرید و تفاوت‌­های بین ملت­‌ها را از نزدیک ببینید، از غذاهای موردعلاقه، نحوه زندگی، شادی و غم­‌هایش، تفاوت در قیمت‌­ها، از چیزهایی که برایشان باارزش یا بی‌­ارزش است و بسیاری چیزهای دیگر را از نزدیک حس کنید و با کسانی که دوست می­‌شوید عکس بگیرید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید و این حس خوب را به دیگران منتقل کنید و بدانید یادگیری یا آموزش زبان به شما یک منزلت اجتماعی می­‌دهد زیرا در هر سنی که باشید این استقلال، به شما کمک می‌­کند تا مهارت­‌های اجتماعی­تان را بالا ببرید و با شناخت بهتری با آنها ارتباط برقرار کنید. شما می­‌توانید با برنامه‌­ریزی و ایجاد انگیزه در خود موقعیتی را برای خود فراهم کنید تا با فراگیری زبان انگلیسی اوقات آرام­‌بخشی را در یک سفر خارجی داشته باشید.

بهترین مرجع برای یادگیری زبان انگلیسی

با وجود آموزشگاه‌­ آنلاین زبان هایی که به آموزش زبان انگلیسی در ایران مشغول بکار هستند و دوره آنلاین زبان برگزار میکنند، یادگیری زبان و امکان دسترسی به کلاس‌­ها راحت‌تر شده است. البته کتاب‌های بسیاری در این زمینه وجود دارد که می‌­تواند به شما کمک کند اما همه افراد قادر نیستند بدون کمک یک استاد خود را آماده یادگیری کنند یا ممکن است این کار برایشان وقت­‌گیرتر یا کسل کننده باشد اما شرکت در یک کلاس گروهی و هم صحبتی با هم کلاسی یا استاد بسیار کمک می­‌کند که هم لهجه خود را تقویت کنید و هم برای جا نماندن از آموزش، سرعت یادگیری زبان را در خود بالا ببرید و به رفع اشکال بپردازید.

http://file.tesmino.ir/content/35493416/image_3339b5e484e6437fdf60adfc217e885e6643a4e5.png

اگر قصد دارید تا از یک آموزش زبان خوب بهرمند شوید تا در زمان مسافرت در یک کشور خارجی دچار مشکل نشوید ما موسسه زبان آفاق را به شما معرفی می­‌کنیم. سیستم آموزشی قوی و با برنامه‌­ریزی، تعهد کاری، اساتید باتجربه، ارائه خدمات آموزشی، کلاس‌­های آنلاین آموزش زبان موفق، اینترنت پرسرعت، استفاده از کتاب‌های کاربردی و استاندارد، کیفیت آموزشی بالا، تعیین سطح زبان‌­آموزان و نتایج مطلوبی که زبان‌­آموزان از شرکت در کلاس‌­های آموزشگاه آفاق گرفته‌­اند از جمله مزیت­‌های این آموزشگاه می‌­باشد. برای آشنایی بیشتر و یا شرکت در کلاس‌­های آموزشگاه آفاق می‌­­توانید به سایت afaq-lc.com مراجعه کرده و اطلاعات لازم را بدست آورید.

زبانمهر

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست