معرفی دوره تربیت مدرس زبان انگلیسی گلدیس

گاما

موسسه آموزشی گلدیس به عنوان بزرگترین قطب تربیت مدرس زبان در شمال غرب کشور، موفق شده است مدرسانی کامیاب و هدفمند را تحویل جامعه علمی کشور دهد. اساتیدی که خود روزی زبان آموز موسسه آموزشی گلدیس بوده و اکنون جزء برترین های کشور و اساتید دانشگاه های ایران و خارج از کشور می باشند و روز به روز بر افتخارآفرینی های خود می افزایند.

گلدیس با برگزاری دوره های تربیت مدرس متفاوت و پیروی از موضوعات تحت تدریس در دوره های CELTA و Delta سعی دارد استانداردترین روش های آموزشی را به متقاضیان دوره های تربیت مدرس خود بیاموزد. طراحی خاص پلن برگزاری دوره تربیت مدرس و برگزاری این دوره با بهترین اساتید ملی و بین المللی که هیئت علمی گلدیس را تشکیل می دهند، نماد عملکرد متفاوت این سازمان و دید مقدس آن نسبت به امر تدریس می باشد.

متقاضیان شرکت کننده در دوره های تربیت مدرس موسسه آموزشی گلدیس پس از حضور در این دوره به راحتی از تضمین شغلی خود در موسسات آموزشی سراسر کشور اطمینان حاصل می کنند. همچنین این دوره ها، با اعطای مدارک بین المللی معتبر در پایان دوره، متقاضیان را برای حضور درخشان در بازار کار ملی و بین المللی آماده می سازد.

معرفی موسسه زبان گلدیس

موسسه آموزش زبان بین المللی گلدیس با بیش از ۳۱ سال سابقه درخشان آموزش زبان های خارجی، برگزاری دوره های تربیت مدرس زبان های مختلف و برگزاری ایونت های آموزشی خاص، روز به روز بر دستاوردهای علمی ملی و بین المللی خود می افزاید.

گلدیس اولین موسسه آموزشی زبان در ایران است که دارای گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001-2008 می باشد. سیستم مدیریتی این موسسه کاملا مطابق با استانداردهای ISO و دارای سیستم مدیریت کاملا پیشرفته می باشد که به طور مداوم به روزرسانی می‌شود و تحت لیسانس کشور آلمان به فعالیت خود ادامه می دهد. گلدیس اولین موسسه آموزش زبان است که با معاونت فرهنگی و پژوهشی دانشگاه تهران تفاهنامه‌ امضا کرده و این دانشگاه مدارک فارغ‌التحصیلی موسسه گلدیس را تایید می‌نماید.

آشنایی با خدمات آموزشی موسسه زبان گلدیس

موسسه آموزشی گلدیس، دوره‌های ترمیک زبان‌های خارجی را به‌صورت عادی و فشرده، خصوصی، گروهی، حضوری (در تبریز)، آنلاین و آفلاین (در پلتفرم اختصاصی گلدیس) و خودآموز برگزار می‌کند. این دوره‌های آموزشی برای تمام سطوح و تمام رده‌های سنی می باشد و در صورت بروز هرگونه مشکل مرتبط با سن زبان آموزان، تیم آموزشی گلدیس با کمک روانشناسان برتر و اساتید دانشگاه به یاری زبان آموز شتافته و اجازه نمی دهند تا سن مانعی برای یادگیری باشد.

بهره گیری از پشتیبان آموزشی رایگان در تمامی دوره ها و پشتیبان ویژه آنلاین برای برگزاری کلاس های آنلاین از موفقیت های فنی موسسه آموزشی گلدیس می باشد. در این موسسه ۱۰ زبان زنده دنیا تدریس شده و از بهترین منابع آموزشی برای تدریس این زبان ها استفاده می گردد.

دوره های موسسه آموزشی گلدیس به این شرح می باشند:

  1. دوره متاورس گلدیس: موسسه گلدیس در طول ۳۱ سال تجربه خود همواره در زمینه آموزش زبان‌های خارجی پیشرو بوده است. در حال حاضر، این موسسه برای اولین بار در ایران با طراحی دوره‌های متاورس، آماده ارائه خدمات آموزشی با استفاده از به روزترین امکانات و تکنولوژی می باشد.
  2. دوره تربیت مدرس و مترجم: دوره های تربیت مدرس و مترجم به ده زبان زنده دنیا در موسسه گلدیس برگزار می‌گردد. افراد متقاضی تدریس در دوره تربیت مدرس زبان انگلیسی یا سایر زبان‌ها می‌توانند با حضور در این دوره‌ها سریعتر و با سهولت بیشتری به هدف مدرس شدن خود دست یابند.
  3. دوره مکالمه محض و بدون گرامر: هدف این دوره تاکید بر افزایش مهارت مکالمه روان بدون تاکید بر تدریس گرامر است. در این دوره گرامر به صورت نامحسوس همراه با مثال و تمرین های مختلف تدریس شده و متقاضیان بدون فراگیری مستقیم گرامر می توانند به راحتی از آن استفاده نمایند.
  4. دوره برگزاری زبان انگلیسی تجاری: این دوره با استفاده از اساتید مجرب دنیای تجارت و زبان انگلیسی در خدمت افراد متقاضی این دوره است. در این دوره‌ها از کتاب‌های به روز و جزوات آموزشی مختلف برای حضور در جوامع تجاری استفاده می‌شود.
  5. دوره فوق پیشرفته CAE: این دوره برای آمادگی در آزمونهای بین‌المللی برگزار شده و نوعی از آموزش فوق پیشرفته زبان می باشد.
  6. دوره رایگان گلدیس: این دوره ها شامل دوره‌های مافیای گلدیس و دوره‌های G-talk هستند. هدف دوره مافیا ایجاد فضایی دوستانه و تفریحی در محیط آموزشی است و هدف دوره‌های G-talk افزایش قدرت بیان و سخنوری و اعتماد به‌نفس زبان‌آموزان است. همچنین افراد فارغ‌التحصیل از دوره تربیت مدرس زبان انگلیسی و سایر دوره‌ها نیز می‎‌توانند در این دوره‌های رایگان شرکت نموده و یادگیری مداوم داشته باشند.
  7. دوره‌های فنی و حرفه‌ای: این دوره‌ها برای ورود به بازار کار مدرک فنی و حرفه‌ای ارائه داده که مدرکی معتبر و بین‌المللی است. این دوره‌ها در حوزه های گردشگری و خدمات آموزشی برگزار می گردند.
  8. دوره‌های خودآموز زبان انگلیسی: این دوره‌ها مانند دوره‌های ترمیک است با این تفاوت که کتب و تمامی فایلهای مورد نیاز به‌صورت پی دی اف در اختیار زبان‌آموزان قرار می‌گیرند. زبان آموزان بر اساس برنامه تدریسی ارسال شده به آنها مطالعه کافی را نموده و سپس تحت پشتیبانی های خصوصی و عمومی مکرر قرار می گیرند.
  9. برگزاری دوره‌های آمادگی برای آزمون‌ها بین المللی: این دوره‌ها برای آمادگی زبان‌آموزان جهت شرکت در آزمون‌های IELTS، TOEFL، GRE، SAT، TOPIK، DELE و … برگزار می‌شود.

مزایای دوره تربیت مدرس زبان انگلیسی گلدیس

سیستم آموزشی در دوره تربیت مدرس زبان انگلیسی گلدیس کاملا مطابق با استانداردهای بین‌المللی است. این استاندارد بین‌المللی CFR نامیده می‌شود که استاندارد آموزش زبان برای دانشگاه کمبریج است.

همچنین کتاب‌هایی که در دوره تربیت مدرس زبان گلدیس تدریس می شوند، مجموعه کتب آکسفورد و مطابق با استانداردهای بین‌المللی است. موسسه گلدیس در طول 31 سال تجربه خود برخلاف سایر رقبا، تنها از کتب استاندارد بین‌المللی استفاده کرده است. در موسسه گلدیس تاکید زیادی بر استفاده از کتب خارجی و تطابق با استانداردهای بین‌المللی می‌شود، زیرا تالیف کتاب در آکسفورد مطابق با یک سری اصول و قوانین خاص انجام می‌شود و از متخصصین زبان‌شناسی، روانشناسی، فرهنگ‌شناسی و جامعه‌شناسی برای تالیف آنها کمک گرفته می‌شود.

مطمئنا چنین کتابی از نظر آموزشی، محتوا و حرفه‌ای بودن با کتابی که تنها یک شخص به‌تنهایی تالیف کرده است، تفاوت زیادی دارد. در موسسه گلدیس از تدریس کتب غیراستاندارد و کم‌هزینه که توسط افراد غیرمتخصص تالیف می‌شود، به‌شدت خودداری می‎‌شود.

برای آشنایی بیشتر با خدمات تربیت مدرس زبان گلدیس می توانید به وبسایت این مجموعه به نشانی gogoldis.com مراجعه کرده یا با شماره تلفن 33373515-041 در تماس باشید.

از ایده تا رویا با گلدیس پرایم و گلدیس پلاس

دپارتمان های گلدیس پرایم و گلدیس پلاس موسسه آموزشی گلدیس به منظور رسیدگی به نظرات و پیشنهادات اساتید محترم و زبان آموزان فرهیخته موسسه، ایده های این عزیزان را به حقیقت می رساند. پروپوزال ها و ایده های جمع آوری شده از زبان آموزان و اساتید محترم گلدیس پس از بررسی تیم های متخصص موسسه جامع عمل گرفته و به صورت دوره های ویژه، کارگاه ها، دورهمی ها و غیره با همکاری خود ایده پرداز به واقعیت تبدیل می گردد. مسئولین دپارتمان های گلدیس پرایم و گلدیس پلاس با هدف جذاب نمودن فضای آموزشی و برگزاری دوره های ترکیبی تفریحی و آموزشی سعی در ایجاد بستری متفاوت از سایر موسسات آموزشی کشور دارند.

زبانمهر

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست