موسسه برگزار کننده کلاس زبان

5 بهترین آموزشگاه های زبان در مشهد (عمومی آیلتس تافل)

گاما

در این مطلب بهترین موسسات برگزار کننده کلاس های آموزشی زبان در شهر مشهد را معرفی می کنیم. نه تنها برای یادگیری عمومی زبان یا آزمونهای مختلف مثل دکتری، آیلتس و تافل بهترین هستند بلکه بسیار مدیریت منسجمی دارند و در حال حاضر بهترین اساتید زبان شهر در این موسسات تدریس می کنند.

چگونه دایره لغات انگلیسی خود را تقویت کنیم؟

وقتی در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید، مهم است که تا حد امکان دایره لغات وسیع و گسترده ای داشته باشید. هر چه کلمات بیشتری بلد باشید مهارت های خواندن، گوش دادن و صحبت کردن شما هم بهتر می شود. دایره لغات گسترده به شما کمک می کند تا دنیای اطراف خودتان را بفهمید و بتوانید آن را به انگلیسی توضیح بدهید.

در اینجا چند روش برای تقویت دایره لغات انگلیسی در اختیارتان می گذاریم:

1- زیاد بخوانید

خواندن منابع مختلف زبان انگلیسی مثل کتاب، روزنامه و صفحات سایت ها به شما کمک می کند تا با کلمات جدیدی روبرو شوید. بسیاری از این کلمات، لغاتی هستند که در مکالمات روزمره به آنها برخورد نمی کنید. سپس می توانید این واژگان جدید را به لیست یادگیری خود اضافه کنید و از تکرارهای فاصله دار برای به خاطر سپردنشان استفاده کنید.

2- از دیکشنری استفاده کنید

وقتی با کلمات جدیدی روبرو می شوید (چه در حال خواندن باشید، چه گوش کردن یا صحبت کردن)، داشتن یک فرهنگ لغت کمک زیادی به شما می کند. اگر معنای کلمه ای را نمی دانستید، فقط کافیست که آن را در دیکشنری تان جستجو کنید. خوشبختانه این روزها اپلیکیشن های دیکشنری کامل و دقیقی وجود دارد که می توانید آنها را روی گوشی تان نصب و استفاده کنید.

3- کلمات رایج را یاد بگیرید

کلمات و تنوع لغتی زیادی در زبان انگلیسی وجود دارد که باعث می شود یادگیری این زبان سخت به نظر برسد. با این حال تحقیقات نشان می دهد که شما می توانید با یادگیری 800 تا 1000 لغت رایج انگلیسی به سطح مکالمه در این زبان برسید.

روی کلماتی تمرکز کنید که بیشتر به شما و زندگی تان مربوط هستند. به این فکر کنید می خواهید در محل کارتان از انگلیسی استفاده کنید یا با دوستانتان به این زبان صحبت کنید و بعد واژگان مربوط به همان زمینه را یاد بگیرید.

چگونه گرامر انگلیسی را یاد بگیریم؟

بخش مهمی از درک مطلب و روان صحبت کردن در انگلیسی به گرامر متکی است. اگر می خواهید معنای چیزی که به انگلیسی گفته یا نوشته شده را بفهمید و با دیگران به شکل درستی ارتباط برقرار کنید باید گرامر انگلیسی خودتان را تقویت کنید.

از این روش ها می توانید برای افزایش مهارت گرامر زبان انگلیسی استفاده کنید:

1- به سخنرانی های انگلیسی گوش بدهید

گوش دادن به نحوه صحبت کردن افراد انگلیسی زبان بومی یکی از بهترین روش ها برای تقویت گرامر زبان است. سعی کنید اخبار را به زبان انگلیسی تماشا کنید، به صحبت های دوستانتان موقع انگلیسی حرف زدن گوش دهید یا مکالمات واقعی انگلیسی زبانها را دنبال کنید. اگر فیلم های زبان اصلی می بینید بهتر است از زیرنویس استفاده کنید تا متوجه شوید که افراد چه می گویند.

2- با گرامری که یاد گرفته اید جمله بسازید

کتابها و منابع آموزش زبان، اغلب موقع یاد دادن نکات گرامری نمونه ها و مثال هایی می آورند تا شما کاملا آن گرامر را بفهمید. این مثالها مفید هستند ولی بهتر است که سعی کنید بعد از یاد گرفتن هر نکته گرامری جدیدی، خودتان با استفاده از آن یک جمله بسازید تا با نحوه استفاده از آن را کاملا یاد بگیرید. این مثال ها نشان می دهند که شما می توانید از این گرامر در جملاتتان استفاده کنید. همچنین به این معنی است که شما عبارات جدید را به خاطر می آورید.

3- با دیگران صحبت کنید

یکی از بهترین راه‌ها برای یادگیری سریع انگلیسی، صحبت کردن با دیگران به زبان انگلیسی است. وقتی با دیگران صحبت می کنید می توانید گرامری که یاد گرفته اید را تمرین کنید. این تعامل باعث می شود دیگران بتوانند خطاها و اشتباهات شما را تصحیح کنند. خیلی زود متوجه می شوید که بقیه از این گفتگو استقبال می کنند و مایلند که به شما در یادگیری زبان کمک کنند.

سوالات رایج کاربران درباره زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی هیچ رمز و رازی ندارد اما 10 ترفند فوق العاده موثر را در انتهای همین مطلب به همراه دانلود منابع به صورت رایگان معرفی کرده ایم

هزینه های کلاسهای زبان (بطور متوسط)

تقریبا همه موسساتی که در این لیست معرفی می کنیم هزینه های کلاسهای شان در محدوده زیر است:

عنوان دوره هزینه 
کلاس های آنلاین گروهی حدود 800 هزار تومان برای هر ترم
کلاس های خصوصی هرجلسه 90000 تومان (یک ساعت و نیم)
کلاس های فقط مکالمه (نیمه خصوصی دومیلیون تومان (4 ماه)
کلاس های آیلتس 1 میلیون تومان (ده جلسه دو ساعته)

موسساتی هم که جلسات ترمیک (یعنی یادگیری زبان در چند ترم به صورت سطح بندی) برگزار می کنندکلاسهای ترمیک بزرگسالان برای سطح مبتدی تا متوسط را حدود دو روز در هفته برگزار می کنند و هر ترم شامل حدود 20 جلسه یک ساعت و نیمی است. هزینه هر ترم بین 400 تا 700 هزار تومان است.

نکته بسیار مهم

دوستانه عرض می کنیم: سمت آموزشگاه هایی که بجای اساتید حرفه ای زبان، از دبیران ضعیف، بی تجربه و نابلد استفاده میکنند یا آموزشگاههای شعبه ای بی کیفیت نروید (زیرا بجای پرداخت هزینه لایق اساتید، آن را صرف تبلیغات در فضای مجازی می کنند، و با کمترین هزینه، مربیان ناشی استخدام می کنند. نمونه آنها در همین سرچ گوگل مشخص هست!) .

نه تنها وقت تان را تلف میکنند بلکه با متدهای بی کیفیت، تلفظ های اشتباه، بی نظمی و نگاه پول محور، آینده تان را به خطر می اندازند. یک آموزشگاه حرفه ای میتواند شما را در ۳ ماه به نمره ۷ آیلتس برساند و در عوض آموزشگاه دیگری که ادعای آیلتس تضمینی هم می کند تا ۶ ماه از شما پول می گیرد و نهایتا نمره ۶ و شانس زیادی را در پذیرش و بورسیه از دست می دهید.

البته توصیه ما شرکت در بهترین کلاسهای آنلاین تهران است (بهترین هزینه و کیفیت و کاملا آنلاین)

فقط با تلفط اشتباهی که یاد خواهید گرفت، در کشور مقصد یک لهجه ضعیف و ناشیانه خواهید داشت که نه تنها دردسرهای خاص خود را دارد بلکه سالها اصلاح آن زمان میبرد!

تمام تلاش خود را کرده ایم تا در این لیست موسساتی را معرفی کنیم که زبان را اصولی، مدون و بابرنامه به شما آموزش دهند و در کمترین زمان ممکن، هموطنان عزیزم را در مسیر موفقیت قرار دهند. از این بابت مطمئن باشید.

1-آموزشگاه گاما (هم آنلاین و هم حضوری)

آدرس و تماس دارای شعب در تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، یزد و بوشهر. شعبه اول تهران: فلکه دوم صادقیه، خیابان سازمان آب، کوچه گلستان یکم، پلاک ۲۷ تلفن 02191002542 و شعبه میرداماد جنب پمپ بنزین، طبقه فوقانی خدمات ارتباطی پلاک ۱۷۷ تلفن 02191002349  آدرس و تماس همه شعب

گاما

اگر در مشهد هستید یکی از موسسات درجه یک آموزش زبان، کلاسهای آنلاین و حضوری موسسه گاماست که چند سالی به عنوان آموزشگاه برگزیده زبان در ایران انتخاب شده است. کافی ست نگاهی به رزومه اساتید و کارنامه درخشان زبان آموزانش بیندازید کاملا متفاوت با سایر موسسات شهر مشهد است. درواقع باید گفت بدون شک بهترین آموزشگاه زبان در شهر مشهد است نه تنها تجربه چندین دهه خود از شهر تهران را به مشهد آورده است بلکه از بهترین کتابها و متریال های آموزشی و بهترین اساتید و مدیریت بهره می برد.

هزینه آن کاملا متعادل است و هم زبان عمومی، هم آیلتس در سه سطح مقدماتی متوسط و پیشرفته برگزار می کند. کلاسها کاملا با برنامه زبان آموز منطبق است و می توانید در کلاسها هم به صورت عمومی، هم خصوصی و نیمه خصوصی شرکت نمایید. بخصوص در زمینه آیلتس و زبان عمومی بسیار قوی عمل کرده و نتایج درخشانی هم کسب نموده است. این موسسه را می توانید با خیال راحت انتخاب کنید:

  • تجهیزات مناسب و مدیریت قوی و منظم
  • قیمت کلاسها کاملا مناسب
  • برگزاری منظم آزمونهای ترمیک و استاندارد
  • کلاسهای مجازی غیر حضوری برای همه سنین

website  اطلاعات بیشتر و وبسایت

2-آموزشگاه حافظ ارتباطات

آدرس و تماس  آدرس و تماس: مرکز دخترانه: مشهد، بلواراحمدآباد، خیابان ابوذرغفاری، بین ابوذرغفاری 9 و 11 و مرکز پسرانه خیابان احمد آباد ، بین ابوذر غفاری و رضا. تماس 05138410400

حافظ ارتباطات

هر چند بعضی کلاسهای آن به تفکیک جنسیت است! اما در زمینه یادگیری زبان برای آیلتس و تافل و سایر آزمونهای زبان، جزو آموزشگاههای خوب در سطح مشهد است. نه تنها نتایج و خروجی قابل قبولی داشته است (مثلا نمرات 6.5 به بالای آیلتس) بلکه اساتید با تجربه ای دارد.

کلاس های شان هم حضوری و هم آنلاین برگزار می شوند و مدیریت با برنامه ای دارد و مثل برخی موسسات شهر دنبال جیب زبان آموز نیست! موسسه زبان هاي خارجي حافظ با چند مركز و با در اختيار داشتن بيش از 100نفر نيروي اداري و آموزشي و سابقه آموزشي طولاني خود و با ارائه سيستمي منحصر به فرد براي سطوح متفاوت توانسته است طيف گسترده ای از علاقه مندان به زبانهای مختلف رایج و در دوره های كاربردی زبان را به این مركز جلب كند. معمولا این آموزشگاه را برای سطوح مبتدی پیشنهاد می کنیم:

  • اساتید کاملا باتجربه
  • مدیریت قوی و منظم و باسابقه
  • استفاده از متریال های قابل قبول و استاندارد آموزشی
  • نتایج عالی آیلتس و تافل
  • برای کودکان توصیه نمی شود و گزینه 3 و 1 این لیست برای کودک و نوجوان مناسب تر است

website  اطلاعات بیشتر و وبسایت

حتما دانلود کنید: آموزش مکالمات روزمره و کاربردی زبان در 100 درس

3-آموزشگاه زبان ماهان

آدرس و تماس  آدرس و تماس: جنب پل سید خندان خیابان میر مطهری پلاک 64 طبقه 2 تماس 02188518944

 

یا همان کالج ماهان در مشهد یکی از مجهزترین و منظم ترین موسسات زبان در مشهد است. اگر قصد یادگیری عمومی زبان یا مکالمه را دارید این موسسه پیشنهاد می شود. در زمینه آیلتس و تافل هم فعال است اما در این زمینه ما موسسه زبان حافظ (گزینه بالا) را پیشنهاد می کنیم.

متریالهای یادگیری این موسسه زبان کاملا استاندارد هستند و حتی در بعضی از زبانها از اساتید بومی بهره می برد که از این جهت آن را متمایز می کند. اساتید ماهان در زمینه زبان انگلیسی کاملا باتجربه هستند و آزمونهای پایان ترم اصولی و با دقت اجرا می شوند. زبان آموزان از این موسسه کاملا راضی بوده اند اما مجددا عرض می کنیم برای آیلتس نتایج عالی نداشته اما بد هم نبوده است!

  • کاملا مجهز و با مدیریت با برنامه
  • قیمت کلاسها عالی
  • برگزاری دوره های متنوع در همه گروههای سنی از کودکان تا بزرگسالان
  • منعطف با برنامه زمانی شما و بیشتر برای یادگیری مکالمه و عمومی زبان

website  اطلاعات بیشتر و وبسایت

4-آموزشگاه کیش نوین

آدرس و تماس  آدرس و تماس: دارای 8 شعبه در مشهد که می توانید در وبسایتشون مشاهده کنید تماس 09154444876

کیش نوین

یکی از آموزشگاههای خوب مشهد است که توصیه می کنیم به عنوان سومین موسسه در اولویت خود قرار دهید. اساتید آن در سطح موسسات شماره 1 و2 نیستند اما کتاب ها و پک های آموزشی به روز و مدرنی ارائه می دهد و مدیریت منظمی هم دارد.

دوره های متنوعی ارائه می کند اما برای آزمونهایی مثل آیلتس و تافل همان گزینه شماره 1 توصیه می شود. برای کودکان، نوجوانان و یادگیری عمومی زبان کاملا مناسب است و هزینه های آن نیز کمتر از بقیه آموزشگاه هاست. ضمنا فرقی نمی کند در کدام شعبه ثبت نام کنید زیرا اکثر اساتید آن مشابه هستند.

  • دارای 8 شعبه در مشهد و کاملا در دسترس
  • مدیریت منظم و بابرنامه علیرغم داشتن شعبه های زیاد
  • بیشتر برای مبتدی ها، کودکان و نوجوانان
  • ارائه بهترین متریال های اموزشی
  • اساتید نسبتا جوان و تجهیزات و محیط عالی نیست

website  اطلاعات بیشتر و وبسایت

نکات مهم تکمیلی یادگیری زبان (حتما دانلود کنید)

چه کلاس بروید یا نروید منابع زیر را هیچ کجا در اختیارتان قرار نمی دهند پس حتما دانلود کنید:

  • مقابل آینه با صدای بلند تمرین کنید (یا اینکه صدای خود را ضبط کنید تا به اشکالات خود پی ببرید)
  • در مواقع بیکاری، رانندگی و … ترانه های انگلیسی گوش کنید و تمرین کنید
  • اصطلاحات رایج زبان انگلیسی را یاد بگیرید (منطورمان این اصطلاحات است)
  • در شبکه های اجتماعی مثل reddit یا اینستاگرام با انگلیسی زبان ها چت کنید (حتما این مخفف ها که انگلیسی ها در چت هایشان زیاد استفاده می کنند را بلد باشید)
  • سعی کنید هر چیزی را که می بینید به زبان انگلیسی بیان کنید (مثلا این یک پرنده است را به انگلیسی بگویید)
  • در وبسایت blogfa.com یک اکانت ایجاد کنید و یک وبلاگ انگلیسی زبان راه اندازی کنید (مطالب را از خودتان بنویسید-با اشکال یا بدون اشکال فرقی نمی کند)
  • برای رسیدن به سطح متوسط زبان انگلیسی بسته به استعداد و زمانی که می گذارد حدود ۵ ماه طول می کشد تا به سطح متوسط برسید
زبانمهر

حتما بخوانید!

2 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • حاجیان محمد
    آبان 14, 1401 6:20 ب.ظ

    سلام من پسرم را در آموزشگاه کیش نوین ثبت نام کردم که شیوه آموزشی در اونجا سنتی بصورت مشق و تکلیف در سر کلاس هست که این موضوع بعضا چهل تا پنجاه دقیقه در سر کلاس می‌رسد که وقت آموزش که کلاس مکالمه هست را می‌گیرد. من نمی‌دانم چطور ابن موسسه جز آموزشگاه‌های برتر مشهد در ابن وب سایت ثبت شده . در مورد یاور آموزشگاهها خدا بخیر بگذراند . مدیریت مجموعه کیش نوین در شعبه مطهری در خصوص این موضوع بسیار سلیقه ای و جسارت به فرزندان محصل عمل نموده است .

    پاسخ
  • موسسه کیش نوین از نظر هماهنگ کردن کلاس ها افتضاحه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست