learning korean

5 بهترین نرم افزار/اپلیکیشن آموزش زبان کره ای (خودآموز)

در این پست ۳تا از بهترین و جدیدترین نرم افزارهای اموزش زبان کره ای بصورت خودآموز را به شما معرفی می کنیم. اینکه کدام یک از این مجموعه سی دی یا دی وی دی ها از همه بهتر است بستگی به هدف شما دارد. اینکه برای سفر این زبان را نیاز دارید، برای کار یا برای دانشگاه یا زندگی؟

1- اپلیکیشن چرب زبان

korean

احتمالا نام اپلیکیشن ما را شنیده اید. بعد از حدود 8 سال کار با اپلکیشن های مشابه بخصوص زبان کره ای، همه عیب و ایرادات اپلیکیشن های محیط فارسی را رفع کرده ایم و یک اپلیکیشن با بهترین و ماندگارترین متد برای هموطنان عزیز ارائه نمودیم.

نه تنها همه سایت چرب زبان را در  این اپلیکیشن در جیب خود خواهید داشت، بلکه کاربردی ترین مکالمات روزمره کره ای، واژگان، اصطلاحات و ترفندها نیز به یادگیری هر چه بیشتر شما کمک می کنند. آموزش کاملا تصویری، به زبان ساده و با بهترین قیمت ممکن است. به گواه خود کاربران، بهترین اپلیکیشن ایرانی تهیه شده برای آموزش زبان کره ای است. از این بابت مطمئن باشید.

⇐ اطلاعات بیشتر یا خرید اینترنتی

2- نرم افزار/اپلیکیشن رزتا استون کره ای

رزتا استون زبان کره ای

نرم افزار هوشمند آموزش زبان کره ای رزتا استون با محیطی فارسی و ۲۵۰ ساعت آموزش تعاملی زبان شما را مانند یک معلم خصوصی با زبان کره ای آشنا خواهد کرد. این آموزش یکی از بهترین آموزشهای دنیا شناخته میشود که در ایران هم طرفداران بسیاری پیدا کرده است. اما این برنامه را فقط برای سطح کاملا مبتدی توصیه می کنیم و بعد از مدتی کار کردن متوجه خواهید شد که کاملا مبتدی ست و ابزارهای چندانی برای یادگیری هم ندارد. توصیه ما دانلود نسخه رایگان آن که محیط انگلیسی دارد از اینجاست (کلیک کنید). بجز آن خریداری نکنید.

رزتا استون نرم‌ افزاری قدرتمند و تعاملی برای آموزش زبان با استفاده از تصویر، صدا و ویدیو و بهترین و ساده‌ترین راه حل برای یادگیری یک زبان دوم و بخشهای مختلف آن نظیر خواندن، نوشتن، مکالمه، تلفظ و گرامر می‌‌باشد.

اطلاعات بیشتر یا خرید اینترنتی

3-  پکیج های آموزش زبان کره ای نصرت

Nosrat Korean 570x640

این مجموعه برگرفته از چند متد آموزشی روز در ایران است و با این مجموعه شما می توانید در هر مکان و موقعیتی که هستید مکالمه کره ای خود را تقویت کنید زیرا این بسته قابل اجرا بر روی کامپیوتر، موبایل و دی وی دی پلیر (DVD Player) و MP3 می باشد. مجموعه ای که در این سایت برای شما فراهم کرده ایم، آخرین و کامل ترین نسخه کره ای نصرت است که دارای ۶۰ درس و همراه با آموزش مکالمات صوتی زبان کره ای نصرت است یعنی دقیقا مشابه اپلیکیشن چرب زبان اما فقط به صورت صوتی! (چرب زبان تصویری ست و همه جملات و عبارات را همزمان هم به کره ای هم به فارسی نمایش می دهد) به عقیده خود سازنده شما تنها در ۶۰ روز می توانید تمامی مهارت های مکالمه زبان کره ای را به دست آورید هر چند با تهیه اپلیکیشن چرب زبان نیازی به این برنامه یا گزینه شماره 2 هم نیست.

اطلاعات بیشتر یا خرید اینترنتی 

4- کتاب جامع آموزش زبان کره ای در ۶۰ روز

کتاب اموزش زبان کره ای

این کتاب مکمل اپلیکیشن چرب زبان براحتی می تواند هر فرد مبتدی را در کمتر از 4 ماه تا حد زیادی کره ای اموزش دهد، آنهم بدون اشتباه و اصولی! در کنار هر اپلیکیشن یا نرم افزار کره ای حتما باید از این کتاب بهره ببرید. در واقع هیچ اپلیکیشن یا نرم افزاری به تنهایی برای یادگیری یک زبان کافی نیست. این کتاب نسبتا کامل و عالی در زمینه یادگیری زبان کره ای. کتاب آموزش زبان کره ای در ۶۰ روز کتابی کامل با محتوایی چون مکالمه ، گرامر ، تمرین ، اصطلاحات و … یکی از بهترین مجموعه ها برای آموزش زبان کره ای می باشد که توسط انتشارات نسل نوین منتشر شده است و مناسب دانش آموزان، دانشجویان، بازرگانان و افراد علاقه مند به تحصیل و کار در کشور کره جنوبی می باشد.

  • نویسنده: زهرا یوسفی راد
  • ناشر: نسل نوین
  • تعداد صفحه : ۳۰۴ صفحه
  • قطع کتاب : وزیری
  • نوع جلد :شومیز

اطلاعات بیشتر یا خرید اینترنتی

5- اپلیکیشن های موبایل با محیط کره ای با ترجمه انگلیسی

متاسفانه اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان کره ای در سطح ایران بسیار کم و یا خیلی ضعیف هستند و متاسفانه خیلی از آنها دارای اشتباهات املایی و نگارشی هستند. تقریبا همه اپلیکیشن های آموزش زبان کره ای که ترجمه فارسی دارند پولی هستند اما برنامه های زیر رایگان هستند تا حد زیادی ولی ترجمه فارسی ندارند!

البته بعد از اپ چرب زبان، اپلیکیشن Duolingo را برای یادگیری تا حدودی پیشنهاد می کنیم:

اپ روسی

دانلود اپلیکیشن Duolingo برای اندروید

دانلود اپلیکیشن Duolingo برای io

بعد از آن هم اپلیکیشن Memrise یکی از اپلیکیشن های کارا می باشد که هر دو هم رایگان هستند:

⇐ دانلود اپلیکیشن Memrise برای اندروید

⇐ دانلود اپلیکیشن Memrise برای io

باز هم هرگونه سوالی در زمینه یادگیری زبان کره ای بصورت خودآموز دارید در بخش نظرات با ما مطرح کنید.

حتما بخوانید!

23 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • ممنونم از راهنماییتون. اپ چرب زبان دو ماهه کار می کنم با اپ دولینگو. بعد دوماه همه تعجب کردن دارم مکالمه می کنم با لهجه عالی :)) عشق بی تی اس

    پاسخ
  • واقعا ممنون . ولی چطور می تونیم این کتاب ها رو تهیه کنیم ؟من واقعا به این زبان علاقه مندم

    پاسخ
  • باسلام خسته نباشید خدمت شما خیلیی ممنون بابت توضیحات کاملتان اما می خواستم بپرسم ایا اموزش زبان کره ای نصرت بهتر است یا چرب زبان؟کدام یک برتر و پذیرفته تر است؟

    پاسخ
  • سلام خوبین ؟خیلییییی ممنون از توضیحاتتون میخواستم بپرسم ایا پی دی اف کتاب جامع اموزش زبان کره ای در ۶۰ روز رو از کجا میتونم رایگان بدست بیارم ؟
    ممنون میشم اگه جواب بدین

    پاسخ
  • ببخشید نرم افزار رزتا از حروف و ترتیب حروف ها یعنی از پایه یاد میده و اینکه تو هر سطحی باشی میشه متوجه بشی و زبانش فارسی کره ای هست دیگه ؟؟

    پاسخ
  • برای استفاده از این نرم افزار ها لازمه انگلیسی بلد باشیم یا اگر بلد نباشیم هم متوجه میشیم ممنون اگه راهنماییم کنید

    پاسخ
    • خیر هیچ نیازی به دانستن زبان دیگه ای نیست چون معنای عبارت ها و محیط نرم افزار فارسی هست. ضمنا بهتر هست به عنوان مکمل یادگیری در کنار خرید این بسته، موضوعات آموزشی سایت ما رو هم دانلود کنید

      پاسخ
  • ببخشید کدوم کتاب از بقیه بهتره

    پاسخ
  • سلام نمیشه برای خرید کردن لینگ دانلود فعال بشه رو گوشی نصب بشه …

    پاسخ
  • نادیا مهراد
    دی 21, 1400 6:36 ق.ظ

    سلام من یه سوال داشتم یعنی اگه من بخوام از پایه شروع کنم و هیچی بلد نیستم این اگه این پکیج هارو سفارش بدم قشنگ به زبان کره ای مسلط میشم؟؟؟؟؟

    پاسخ
    • این پکیج ها کاملا از پایه و بیس شروع می کنن و اینکه مسلط بشین یا نه بستگی به استعداد و تایم و … شما داره

      پاسخ
  • این اپ خودتون عجب چیزیه واقعا دمتون گرم. ی مدته استفاده می کنم یه سر ورگردن از بقیه بالاتر. اما انصافا باید کنار اپ از کتاب هم استفاده کرده اپ به تنهایی جواب نمیده

    پاسخ
  • سلام خیلی ممنون برا راهنماییتون اگر میشه بگید چطوری با برنامه ها کار کنیم

    پاسخ
    • روش کار با اپلیکیشن سخت نیست. در اکثر انها شما فقط باید به مکالمات گوش کنید، بعد از شما خواسته می شود تکرار کنید، همزمان هم تلفظ هم معنی و ترجمه نمایش داده میشود. وقتی وارد برنامه شوید گام به گام مشخص است که روش کار به چه صورت. اما حتما حتما کتاب کار کنید درکنار هر نرم افزاری (توصیه ما کتاب کره ای در 60 روز)

      پاسخ
  • سلام من گوشیم ایفون هست برنامه چرب زبان هم برای اندروید هست چیکار کنم؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست