Learn-German-

خرید بهترین CD/DVD های آموزشی زبان آلمانی (جدیدترین ها)

German-gama-min

سی دی آموزشی زبان آلمانی یکی از راه های یادگیری این زبان جذاب، بدون نیاز به کلاس است. امروز ۳ تا از بهترین سی دی های آموزش زبان آلمانی موجود در بازار را (طبق تجارب سه تن از اساتید دانشگاهی و موسسات آموزشی) برای خرید پستی یا اینترنتی شما قرار داده ایم.

نکته! دقت کنید بهترین روش یادگیری زبان آلمانی استفاده از برنامه چرب زبان است که نسخه رفع عیب شده و رفع ایراد شده برنامه های زیر است که مثلا اشتباهات معنایی و تلفظی اکثر برنامه های ایرانی را رفع کرده و بعد از سالها در قالب یک اپلیکیشن قابل نصب روی گوشی اندروید و ایفون ارائه شده است که از اینجا قابل دانلود می باشد.

اما اگر اصرار بر خرید سی دی یا دی وی دی دارید، معمولا بهترین روش، استفاده از گزینه ۱ و۲ بصورت همزمان است، چون هم بهترین بسته آموزش زبان آلمانی در حال حاضر همین نصرت است که از صفر، آلمانی را بصورت اصولی به شما می آموزد و هم اینکه می توانید در گوشی خود همه جا به یادگیری بپردازید. اگر هم قصد سفرکاری کوتاه مدت یا توریستی به آلمانی را دارید از سی دی شماره ۳ استفاده کنید.

۱- سی دی آموزش تصویری زبان آلمانی نصرت (جدید)

سی دی آموزش نصرت آلمانی

آسانترین و پرطرفدارترین پکیح آموزشی زبان آلمانی در ایران در حال حاضر همین آموزش به روش نصرت میباشد .شما به راحتی به صورت تصویری با روزی ۳۰ دقیقه استفاده از این پکیج از مقدماتی تا پیشرفته زبان آلمانی را خواهید آموخت و با آن صجبت خواهید کرد.

 


german

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی چرب زبان، آلمانی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان آلمانی مثل بلبل حرف بزن!


 

آموزش زبان آلمانی نصرت در حال حاضر از معروفترین و محبوبترین مجموعه های آموزش زبان آلمانی به فارسی در ایران است. بسته آموزش آلمانی نصرت به صورت تصویری زبان آلمانی را از مقدماتی تا پیشرفته به شما آموزش می دهد. هدف مجموعه آموزش زبان نصرت آلمانی، صرفا آموزش لغات نیست بلکه آموزش تصویری و تقویت شنیدار و گفتار و همزمان آموزش جملات و لغات آلمانی نیز هست. روش کار این مجموعه به این شکل است که می بایست زبان آموز هر روز یک درس را از این مجموعه (در منزل یا بیرون از منزل) ببینید و گوش دهد. از آنجایی که این مجموعه به صورت تصویری است، به راحتی می توانید یاد بگیرید و صحبت کنید.

توضیحات بیشتر و خرید سریع پستی

۲- سی دی جدید آموزش زبان آلمانی رزتا استون

رزتا-استون-آلمانی

یکی از کارآمد ترین و با اصولترین آموزش های حال حاضر دنیا رزتا استون آلمانی است .این نرم افزار به شکلی هوشمند به شما آلمانی را آموزش میدهند به طوری که مانند یک استاد تا حرفه ای شدن در کنار شما خواهد بود.هزینه های گزاف کلاسهای آموزشی و کلاسهای شلوغ را کنار بگذارید و این کلاس خصوصی را آغاز کنید.

توضیحات بیشتر و خرید سریع پستی

 ۳- آموزش زبان آلمانی پیمزلر در ۱۰۰ روز

آموزش زبان آلمانی پیمزلر در ۱۰۰ روز

مجموعۀ پیمزلر آلمانی در ۱۰۰ روز از معتبرترین و موثرترین روش های آموزش زبان در دنیا می باشد. مردم در سرتاسر دنیا از متد آموزشی پیمزلر برای درک یک زبان جدید و صحبت به آن زبان در کوتاه ترین زمان ممکن بهره می برند. اگر تجربه ای در این زمینه ندارید، ممکن است در ابتدا چنین امر ساده ای که در عین حال بسیار نتیجه بخش هم است، برای شما غیر قابل باور به نظر برسد؛ اما حقیقت آن است که هر شخص می تواند زبان های خارجی را با استفاده از یک سیستم آموزشی درست، فرا بگیرد. با استفاده از متد آموزشی پیمزلر، شما از سال ها تلاش و پژوهش در امر آموزش زبان بهره خواهید برد. متد آموزشی پیمزلر سالهاست که مورد توجه و اطمینان نهادهای دولتی، سیاستمداران، شرکت ها و هر فردیست که می خواهد و یا نیاز دارد تا زبان جدیدی را در کوتاه ترین زمان ممکن و بطور کارآمد بیاموزد. تمامی اصول آموزشی در این مجموعه در نظر گرفته شده است که این امر آن را به مطمئن ترین راه برای فراگیری زبان تبدیل می نماید.

توضیحات بیشتر و خرید سریع پستی

 اگر هیچ کدام از این بسته ها، شما را متقاعد نکرد، سایر نرم افزارهای آموزشی برتر موجود در زمینه زبان آلمانی را ببینید!

ترفندهای کاربردی برای تقویت زبان آلمانی

راحت ترین روش برای یادگیری یا تقویت زبان آلمانی از صفر، تهیه اپلیکیشن چرب زبان هست که ضروری ترین مکالمات/عبارات و واژگان در شرایط مختلف را طی 6 سال تجربه گلچین کرده و در قالب یک متد موثر همراه با نمایش همزمان ترجمه و تلفظ درست به شما نمایش میدهد انهم در یک تا یک و نیم ماه! در کل تقویت زبان آلمانی نیازمند تمرین مداوم و استفاده از روش‌های موثر است اما ترفندهای زیر برای تقویت زبان بسیار کمک کننده هستند:

  1. مکالمه صوتی یا تصویری با المانی زبانها در فضای مجازی: نه هزینه ای دارد نه مهارت خاصی میخواهد، فضای مجازی بخصوص شبکه های مجازی مثل یوتیوب و اینستاگرام پر از آلمان هاست، با یکی از انها دوست شوید و خیلی رک بگویید میخواهید المانی یاد بگیرید تا با شما تمرین کنند با علاقه خاصی این کار را می کنند! قبلش اما اگر صفر صفر هستید برنامه چرب زبان را تهیه و شروع به کار کنید بعد از یک ماه خواهید توانست با انها صحبت کنید.
  2. استفاده از اپلیکیشن‌های آموزشی: اپلیکیشن‌هایی مانند چرب زبان با محیط فارسی یا برنامه های با ترجمه المانی به انگلیسی مثل Tandem یا HelloTalk امکان گفتگو با افراد زبان محلی را فراهم می‌کنند.
  3. تقلید از فیلم‌ها و پادکست‌ها: گوش دادن به فیلم‌ها و پادکست‌های آلمانی و تقلید از لحن و اصطلاحات می‌تواند به بهبود مهارت زبانی بسیار کمک کند بهترین فیلم ها و سریالها را اینجا معرفی کرده ایم اما شدیدا توصیه ما تماشای کارتونها و انیمیشن های کودکانه است که لحن ساده تر اهسته تر و واژگان کاربردی تری دارند. همه آنها را بصورت گلچین شده با زیرنویس فارسی المانی در اینجا می توانید خریداری کنید.
  4. پخش خبرها به زبان آلمانی: گوش دادن به خبرها به زبان آلمانی می‌تواند به شما کمک کند تا با لهجه‌ها و واژگان رسمی آشنا شوید.
  5. نقش‌آفرینی: بازیگری در نقش‌های مختلف و سناریوها می‌تواند به بهبود توانایی مکالمه کمک کند. می‌توانید این کار را با دوستان یا حتی تنها انجام دهید.
  6. سخنرانی با خود: در خلوت، سعی کنید درباره موضوعات مختلف صحبت کنید و به خود گوش دهید. این کمک می‌کند تا با تلفظ واژگان آشنا شوید و خودرا به چالش بکشید.
  7. تماشای کمدی‌ها و برنامه‌های طنز: کمدی‌ها و برنامه‌های طنز آلمانی می‌توانند به شما کمک کنند تا با لهجه‌ها و جذابیت‌های زبان آشنا شوید.
  8. آزمایش با اصطلاحات و عبارات روزمره: استفاده از اصطلاحات و عبارات روزمره در مکالمات خود می‌تواند شما را به سرعت به سطح بالاتری از مهارت مکالمه برساند.
زبانمهر

حتما بخوانید!

6 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست