یادگیری زبان با آهنگ

۲۰۰ بهترین نمونه سوالات آزمون تولیمو که باید دانلود کنید

گاما

در ادامه آموزش های کاربردی آزمون تولیمو در این مطلب بیش از ۲۰۰ نمونه سوال آزمون تولیمو را برای دانلود رایگان قرار می دهیم. هر چند دقت کنید که تولیمو آزمون آسانی است و با خواندن ۳-۴ کتاب اصلی، هیچ نیازی به نمونه سوال ندارید و بعضا سوالات عینا از همان منابع می آیند.

دانلود نمونه سوالات تولیمو

دقت کنید که برای این آزمون نیازی به نمونه سوال ندارید و اکثر سوالات عینا از ۳-۴ منبع بالا می آیند ولی برای آشنایی بیشتر شما ما در هر بخش نمونه سوالات را برای دانلود قرار داده ایم:

  نمونه سوالات Reading

  نمونه سوالات Structure

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

  نمونه سوالات listening

  نمونه سوالات دیگر

دانلود ویرایش جدید منابع اصلی

  1. کتاب ۵۰۴ واژه absolutely essential words504- دانلود کتاب + فایل صوتی واژگان
  2. کتاب واژگان ضروری تافل – essential word for the toefl-  دانلود این کتاب
  3. کتاب ۱۱۰۰ واژه بارونز – ۱۱۰۰ words you need to know- دانلود این کتاب
  4. کتاب ۵۰۰۰ کلمه آکادمیکدانلود این کتاب
  5. مجموعه نمونه سوالات گرامر MSRT (کاملا شبیه به تولیمو-اختیاری) – دانلود

هرگونه سوال یا نظری راجب آزمون راحت تولیمو دارید در بخش نظرات با ما مطرح فرمایید.

چند نکته کاربردی موفقیت در تولیمو

آزمون تولیمو (با نام اصلی Test of English for International Communication – TOEIC) یکی از معروف‌ترین آزمون‌های بین‌المللی زبان انگلیسی است که توسط شرکت ETS (Educational Testing Service) تدارک دیده می‌شود. این آزمون، برای سنجش توانایی زبان انگلیسی افراد غیربومی در محیط کار و تجارت تهیه شده است.

آزمون تولیمو دو بخش عمده دارد: بخش شنیداری و بخش خواندن. هر بخش شامل یک سری پرسش‌های چندگزینه‌ای است که به وسیلهٔ پاسخ‌دهی به آن‌ها می‌توان توانایی فهمیدن، تفسیر کردن و ارائهٔ اطلاعات به زبان انگلیسی را سنجید.

بخش شنیداری یا Listening Comprehension شامل 100 پرسش می‌باشد و به دانشجویان کمک می‌کند تا توانایی خود در فهمیدن مکالمات و متون انگلیسی را بهبود بخشند.  این سوالات تنها یکبار پخش می‌شوند و به دانشجویان فقط یک بار فرصت داده می‌شود برای پاسخ به هر سؤال.

بخش خواندن یا Reading Comprehension شامل 100 پرسش است و توانایی فهم و تفسیر متونی نظیر اخبار، روند کاری، ایمیل‌ها و گزارش‌های مربوط به محیط کار را مورد سنجش قرار می‌دهد.

در نهایت، نمره آزمون تولیمو بر اساس تعداد پاسخ‌های صحیح در هر بخش محاسبه می‌شود و امتیاز کلی بین ۱۰ و ۹۰۰ خواهد بود. نمره بالاتر نشان دهندهٔ سطح بالاتر زبان انگلیسی است.

آزمون تولیمو در سراسر جهان از سوی شرکت‌ها، مؤسسات و دانشگاه‌ها به عنوان ابزاری برای امتحان و سنجش توانایی زبانی در محیط کار استفاده می‌شود.

زبانمهر

حتما بخوانید!

9 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست