پکیج تل می مور برای همه زبان ها

۶ نکته بسیار مهم قبل از خرید بسته آموزش زبان تل می مور Tell me more

گاما

چه برای آموزش زبان انگلیسی، فرانسوی، عربی یا آلمانی باشد (نسخه اندروید یا کامپیوتر)، حتما قبل از خرید یا دانلود بسته نرم افزاری آموزش تل می مور این مطلب را بخوانید! این نوشته حاصل تجربیات تعدادی از اساتید باتجربه آموزش زبان های مختلف در موسسات معتبر خارجی می باشد.

نقد زیر که بر اساس وب سایت های معتبر همچون toptenreviews و languagesoftware و نظرات کاربران در سرتاسر فضای مجازی می باشد. در ابتدا مزایای استفاده از مجموعه بسته آموزش زبان Tell me more برای زبانهای انگلیسی، آلمانی، عربی و فرانسوی را توضیح می دهیم سپس به سراغ ضعف ها (برای برخی کاربران) و نحوه صحیح استفاده و نکات هنگام خرید می رویم.

۱- مزایای پکیج آموزش زبان تل می مور (نسخه موبایل اندروید و کامپیوتر)

این نرم افزار شهرت و سابقه چندین ساله در تدریس و تولید نرم افزارهای آموزش زبان های خارجی دارد. از تکنولوژی تشخیص صدا یا Speech recognition استفاده می کند و توسط متخصصان زبده با تحقیقات مختلف تهیه شده است.

نرم افزاری که ۲۰۰۰ ساعت آموزش داره و ده هزار تمرین آموزشی زبان انگلیسی و یکی از خوب های آموزش زبان شناخته میشود.

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

این نرم افزار طیف متنوعی از موضوعات را آموزش می دهد و شما می توانید در انواعی از شرایط مکالمه در هر زبانی را انجام دهید (از صحبت راجب آب و هوا گرفته تا شروع دوستی با یک نفر، پرسیدن آدرس، مصاحبه و …)

بسته های آموزش تل می مور فرانسوی، انگلیسی، آلمانی و عربی

تل می مور انگلیسی نرم افزاری فوق حرفه ای و قدرتمند در زمینه آموزش زبان انگلیسی است که از سوی اکثر منتقدان نرم افزار دنیا، لقب برترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی را از آن خود کرده است که نمونه بارز آن جایگیری در رتبه اول و کسب مدال طلای برترین نرم افزار آموزش زبان دنیا برای چندمین سال پیاپی در وب سایت نقد نرم افزاری دنیا TopTenReviews است.

  • بهره‌گیری از انیمیشن‌های ۳ بعدی
  • دارای ویدیوها و دیالوگ‌های متعدد روزمره در جریان آموزش
  • قابلیت تشخیص صوت speech recognition
  • ارائه سرویس به بیش از ۵۰۰ شرکت معتبر
  • ارائه مسیر تکاملی برای آموزش ابتدایی تا پیشرفته
  • و ویژگی های متعدد دیگر….

پس بطور کلی نرم افزار شناخته شده ای در زمینه آموزش زبان انگلیسی، آلمانی، عربی و فرانسوی می باشد و شکی در این موضوع نیست!

۲- ضعف های بسته Tell me more (برای برخی کاربران)

اما خب این بسته نرم افزاری قدرتمند ضعف هایی هم دارد. پیش از اینکه این پکیج را خرید کنید، به یک سری نکات هم باید توجه نمایید.

همانگونه که قبلا نیز اشاره کردیم هر فردی روش های خاص خود را برای یادگیری زبان انگلیسی دارد. یکی از طریق بصری یا بینایی یاد می گیرد یکی از طریق  شنیدن یکی از طریق تصاویر ثابت و برخی هم از طریق سرگرمی. اگر از آن دسته افرادی هستید که می خواهید زبان را از طریق فان یا سرگرمی یاد بگیرید این بسته برای شما ایده آل نیست (هر چند تنوع زیادی در ارائه تصاویر و انیمیشن ها دارد).

یکی از مشکلات دیگر این نرم افزار این است که سیستم تشخیص صدای آن speech recognition نسبت به نرم افزارهای دیگر ضعیف تر عمل می کند (اگر از این ویژگی استفاده می کنید!). 

قابلیت تشخیص صدای تل می مور

ضمنا اگر هیچ چیزی در مورد زبان های مختلف نمی دانید و در حد الفبا هستید، بهتر است از نرم افزارهای دیگر استفاده کنید چون این نرم افزار کمی از سطح کاملا مبتدی بالاتر است.

در کنار همه این ها باید سعی کنید که با وجود محیط فارسی، یک دیکشنری مخصوص همان زبان را در کنار خود داشته باشید تا همزمان با یک لغت جدید چند لغت هم معنی جدیدتر نیز یاد بگیرید.

خرید جدیدترین نسخه (کاملا اورجینال) تل می مور آلمانی  با بهترین قیمت در سرتاسر اینترنت 

۳- نحوه استفاده صحیح از این بسته آموزش زبان خارجی

تل می مور زبان فرانسه

برای استفاده از این نرم افزار نکاتی را باید رعایت کنید. به این شرح:

  • حتما باید یک وقت ثابت را بصورت روزانه به یادگیری اختصاص دهید. مثلا روزانه ۱ ساعت و به آن تحت هر شرایطی پایبند باشید. (سعی کنید بیش از ۳-۴ ساعت تمرین انجام ندهید چون تحقیقات ثابت کرده اند که بیش از این مقدار تمرین روزانه باعث فررار شدن و فراموشی مطالب می شود)
  • حتما در حال استفاده از این نرم افزار از دیکشنری های آنلاین یا کتاب های دیکشنری مخصوص همان زبان استفاده کنید تا اگر معنای کلمه یا جمله ای را متوجه نشدید خودتان آن را متوجه شوید (یادگیری interactive)
  • جملات و کلمات را با صدای کاملا بلند بخوانید (اصلا داد بزنید!) به شکل قابل توجهی یادگیری و قدرت مکالمه شما افزایش می یابد. اگر باور ندارید امتحان کنید.
  • در کنار استفاده از این نرم افزار تل می مور یا هر نرم افزار دیگری حتما از بهترین کتاب های هر زبان که ما معرفی کرده ایم (برای هر زبان به طور جداگانه) استفاده کنید و به این صورت برای یادگیری هیچ نیازی به کلاس حضوری یا مجازی ندارید. یک یادگیری کاملا اصولی و سریع!

۴- نکات مهم هنگام خرید اینترنتی یا دانلود Tell me more

یکی از مهم ترین مشکلات موجود در مجموعه های دانلودی یا برخی از فروشگاه های تل می مور این است که بعضی از بخش های مهم این مجموعه را بدلایل مختلف حذف کرده اند!! یا برنامه زمانی Curriculum بسته را بهم زده اند. 

یا اینکه نسخه ای که ارائه می دهند نسخه های قدیمی تر مجموعه می باشد یا اصلا محیط برنامه فارسی نیست. پس حتما جدیدترین نسخه و نسخه اورجینال را تهیه بفرمایید.

buy shop icon   خرید جدیدترین نسخه (کاملا اورجینال) تل می مور برای همه زبان ها با بهترین قیمت در سرتاسر اینترنت (از منوی سمت چپ زبان خود را انتخاب کنید)

 

زبانمهر

حتما بخوانید!

3 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست