کتابهای تاپ ناچ

کتاب تاپ ناچ (دانلود جدیدترین نسخه و معایب و مزایای آن)

گاما

من به عنوان یک معلم زبان کتاب های تاپ ناچ را به عنوان کتاب اصلی برای یادگیری مطالب آموزشی زبان انگلیسی برای زبان آموزان مبتدی توصیه نمی کنم. اما پیشنهاد می کنم از آن ها در کنار سایر کتاب های درسی شخصی استفاده کنید.

ساختار هر درس برای معلم بسیار آسان است زیرا فعالیت ها در یک طرف صفحه و جزئیات در طرف دیگر قرار دارند . هر درس به بخش های مختلفی تقسیم شده و به هر درس یک زمان تخمینی اختصاص داده شده که اگر محدودیت زمانی داشته باشید، به دردتان می خورد. یکی از بخش های اصلی که حس می کنم جای آن مخصوصا برای زبان آموزان مبتدی در این کتاب خالی است، بخش واژگان است .

5 تا از بهترین کتاب های یادگیری زبان انگلیسی

در طول آموزش برخی از درس‌ هایم به کمک این کتاب کار دریافتم که دانش‌آموزان اغلب در یادگیری هر بخش به چالش کشیده می شوند یا به دلیل کمبود واژگان ، تکمیل یک درس خیلی طول می‌کشد. ممکن است آموزش از هر معلمی به معلم دیگر متفاوت باشد، اما من متوجه شدم که افزایش دایره لغات دانش آموزان مبتدی راهی حیاتی برای افزایش اعتماد به نفس و کنار آمدن آن ها با زبان جدید است. برای آموزش این کتاب به شدت به یک معلم خوب نیاز است ، زیرا برخی از موارد نسبتا مبهم هستند و فعالیت ها همیشه مناسب بزرگ سالان نیست.

top notch (fundamentals)_

گرامر را یک بار برای همیشه یاد بگیرید: 4 جزوه PDF یادگیری گرامر زبان

از ایده های خوبی برای فعالیت های کتاب استفاده شده و بیشترشان به صورت جمع و جور نوشته شده اند که برای تمرین دستور زبان مفید است. این کتاب کار از نظر پوشش چهار حوزه یادگیری صحبت کردن، نوشتن، خواندن و شنیدن فوق العاده است. این ویژگی دانش آموزان را تشویق می کند تا مهارت های اساسی شان را در این چهار زمینه توسعه دهند. هر واحد یک موضوع نسبتا جامع مثل آب و هوا ، خانواده و زمان را پوشش می دهد. هر بخش بسیار کاربردی اما در برخی موارد خیلی کوتاه است. هدف هر بخش پوشش یک موضوع خاص به طور کامل است، اما اغلب در پایان هر درس، دانش‌آموزان اعتماد به نفس کافی برای ادامه کار آنطور که روند کتاب کار توصیه می کند، ندارند. من اغلب مجبور بودم قبل از رفتن به درس بعدی، برای کمک به دانش آموزان فعالیت هایی را سرهم کنم که برای شان جا بیفتد.

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

کتاب تاپ ناچ

به طور کلی، این کتاب کار فوق العاده ای است که استفاده از آن برای یک معلم آسان است. برای یک دانش آموز هم حضور یک معلم جهت آموزش این کتاب کار حیاتی است. موضوعات منتخب درسها همگی برای یک دانش آموز مبتدی به هم مرتبط و لازم هستند. صفحات کتاب با تصاویر رنگارنگ و بخش های تفکیک شده با زیر عنوان هایی که هر بخش را تقسیم می کنند، جذاب شده است . این کتاب کار خیلی به وجود یک معلم وابسته است و بنابراین سطحش بسته به معلمی که از آن استفاده می کند، می تواند از متوسط ​​تا بسیار خوب متغیر باشد.

حتما دانلود کنید: 100 درس رایگان آموزش مکالمات ضروری زبان انگلیسی (رایگان)

دانلود جدیدترین ویرایش های کتاب تاپ ناچ

pdf   دانلود از سایت شماره 1 (پیشنهادی)

pdf   دانلود از سایت شماره 2

pdf   دانلود از سایت شماره 3

بررسی کتاب های تاچ استون و دانلود جدیدترین ویرایش آن

زبانمهر

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست