online english websites

معرفی 3 بهترین مراجع اصلی آموزش زبان در ایران

گاما

در ادامه آموزش های کاربردی زبان انگلیسی در این مطلب بیش از ۳ تا از مراجع و وب سایت های اصلی آموزش زبان در ایران را به شما معرفی می کنیم که امیدواریم از آنها استفاده کافی را ببرید.

در مطالب قبلی راجب ۱۵ وب سایت هوشمند برای یادگیری زبان انگلیسی از طریق فیلم‌ و سریال صحبت کردیم و دیدید که وب سایت های متنوعی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد. همچنین گفتیم که به ده ها دلیل، به هیچ وجه از این وب سایت ها یا منابع آنلاین بعنوان منابع اصلی یادگیری زبان استفاده نکنید و فقط بعنوان مکمل و در مواقع فراغت به آنها سر بزنید! امروز قصد داریم ۳ وب سایت خوب (بهترین ها در ایران) در این زمینه را به شما معرفی کنیم:

۱- وب سایت چرب زبان

وب سایت چرب زبان

همین وب سایت که در آن به سر می برید و در حال حاضر بزرگ ترین وب سایت آموزش زبان خارجی در ایران می باشد هر چند ما کامل ترین نیستیم ولی مقالاتی کاربردی در زمینه یادگیری زبان های خارجی برای زبان آموزان عزیز گردآوری می کنیم تا زبان را به صورت اصولی و مطابق جدیدترین متدهای روز دنیا بیاموزند.

   آدرس وب سایت: Charbzaban.com

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

۲- وب سایت بیاموز

مرجع آموزش زبان 2

بیاموز که تمرکز خود را بر آموزش آنلاین زبان آموزان قرار داده است نیز بعد از وب سایت چرب زبان پربازدیدترین و بعنوان یکی از مراجع اصلی آموزش زبان در ایران شناخته می شود. هر چند آموزش در این وب سایت با تمرکز بر یادگیری مبتدی می باشد و بر سطوح متوسط-پیشرفته زبان تاکید چندانی نشده است.

  آدرس وب سایت: b-amooz.com

۳- وب سایت QQEnglish

مرجع آموزش زبان

این کالج در زمینه آموزش آنلاین و حضوری زبان انگلیسی خوب عمل می کند و گرچه جزو پربازدیدترین وب سایت ها نیست ولی مراجعین زیادی دارد. پیشنهاد می کنیم سری به این وب سایت با آدرس زیر بزنید.

   آدرس وب سایت: qqeng.org

۴- وب سایت های دیگر

  سایت زبان ایرانیان لیبر به آدرس: liber.ir

 سایت دانلود زبان ایرانیان به آدرس: languagedownload.ir

حتما بخوانید: معرفی ۶ وب سایت برتر آموزش آنلاین و رایگان زبان انگلیسی

هرگونه سوال یا نظری در این زمینه دارید یا اگر وب سایتی جا افتاده است در بخش نظرات با ما مطرح بفرمایید.

زبانمهر

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست