انیمیشن-یادگیری-زبان-انگلیسی

16 بهترین کارتون/انیمیشن تقویت یادگیری انگلیسی (مبتدی-متوسط)

گاما

کارتون ها و انیمیشن های مختلف، تاثیر قابل توجهی بر تقویت زبان انگلیسی دارند بشرطی که فقط بعنوان منبع مکمل استفاده شوند نه منبع اصلی. در این مطلب با کمک وب سایت ها و موسسات معتبر آموزش زبان بین المللی و نظرات کاربران در فضای مجازی، ۱۲ تا از بهترین کارتن ها و انیمیشن های تقویت یادگیری زبان انگلیسی را به شما معرفی می کنیم.

نکته مهم: دقت کنید که اگر می خواهید زبان انگلیسی خود را تقویت کنید، بسیاری از انیمیشن ها و کارتون های جدید به کار شما نخواهند آمد، زیرا پر از اصطلاحات غیرکاربردی و نامرسوم هستند و سرعت بالای فیلم ها و مکالمات، تنها شما را از یادگیری دلزده می کند. اگر به قصد یادگیری و تقویت زبان انگلیسی، کارتون یا انیمیشن می بینید، آنها را با دقت انتخاب کنید و اگر فقط برای سرگرمی می بینید، قضیه متفاوت خواهد بود.

حتما بخوانید: ۱۳ تا از بهترین فیلم های تاریخ برای تقویت زبان انگلیسی (مبتدی-متوسط)

نکات مهم یادگیری زبان با کمک انیمیشن و کارتون:

  • انیمیشن و کارتون های ساده تر و جذاب تر را انتخاب کنید: اگر کارتون ها و دیالوگ های آنها دشوار باشد، یادگیری شما با مشکل مواجه می شود زیرا به دلیل سرعت بالای صحبت، لغات و عبارات ناآشنا و عدم یادگیری، دلسرد خواهید شد. ضمن اینکه فیلم های سرگرم کننده تر یادگیری موثرتری دارند.
  • جملات کوتاهی که می شنوید را یک بار تکرار کنید: این جملات معمولا بسیار پرکاربرد هستند و یادگیری آنها کمک زیادی در صحبت و مکالمه شما خواهد کرد و این جملات ماندگاری زیادی در ذهن دارند.
  • هر کارتون یا انیمیشن را حداقل دو بار ببینید: بار اول با زیرنویس انگلیسی و بار دوم بدون زیرنویس تماشا کنید.
  • ترجیحا یک دیکشنری داشته باشید: روی گوشی خود، یک دیکشنری آفلاین (پیشنهاد ما گوگل ترنسلیت آفلاین) نصب کنید و لغات یا جملاتی که بیشتر استفاده می شوند و شما معنای آنها را متوجه نمی شوید جستجو کنید (اگر آنها را روی کاغذ بنویسید که چه بهتر!)

دقت کنید 8 کارتون/انیمیشن اول تک قسمتی الی سه قسمتی هستند و کارتون های بعدی سریالی هستند و در قسمت های زیاد و در طولانی مدت می توانید تماشا کنید

۱- پرندگان خشمگین Angry Birds 2016

 

یک انیمیشن عالی برای یادگیری و تقویت عبارات و جملات روزمره زبان انگلیسی! داستان انیمیشن در جزیره ای جریان دارد که مملو از پرندگان شاد و سرخوش می باشد که با آرامش در کنار یکدیگر زندگی می کنند. اما زمانی که خوک های سبز مرموز به جزیره می آیند، سه پرنده به نام های: “قرمز”، “چاک” و “بمب” باید بفهمند خوک ها در آن جزیره به دنبال چه چیزی هستند.

type  تماشای آنلاین

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

volume  دانلود با لینک مستقیم

۲- حیوانات متحد شده ۲۰۱۱  Animal United

 

این انیمیشن که از شخصیت های حیوانی برای بیان احساسات مختلف استفاده می کند، بدلیل سطح مبتدی و سرعت آهسته بیان کلمات و جملات، یکی از بهترین انیمیشن ها برای تقویت زبان انگلیسی شماست در عین اینکه بسیار سرگرم کننده و جذاب است.

type  تماشای آنلاین

volume   دانلود با لینک مستقیم

۳- بانیان و گاو سخنگو Bunyan & Babe 2017

 

بسیار سرگرم کننده و در عین حال گویا. این انیمیشن هم جزو آنهایی است که از عبارات پرکاربرد و روزمره زبان انگلیسی استفاده می کند و با یک بار دیدن آن مطمئنا چند بار دیگر هم انیمیشن را خواهید دید.

type  تماشای آنلاین

volume  دانلود با لینک مستقیم

۴- کاپیتان زیرشلواری Captain Underpants 2017

 

انیمیشن کاپیتان زیرشلواری درباره دو پسربچه بازیگوش به نام های جورج و هارولد است که مدیر مدرسه خود را هیپنوتیزم می کنند و او را به یکی از شخصیت های تخیلی کتاب هایشان یعنی کاپیتان زیرشلواری تبدیل می کنند. عبارات آن بسیار رویتن و کاربردی هستند و به راحتی عبارات و جملات فوق العاده آن را یاد خواهید گرفت.

type  تماشای آنلاین

volume  دانلود با لینک مستقیم

۵- هتل ترانسیلوانیا Hotel Transylvania 2012 (در 4 مجموعه)

 

مطمئنا نام این انیمیشن به گوش تان خورده است. بعنوان یکی از بهترین انیمیشن ها با عبارات جالب و بامزه زبان انگلیسی شناخته می شود و به شما پیشنهاد می کنیم در کنار انیمیشن های بالا، حتما این یکی رو هم ببینید که البته از هتل ترانسیلوانیا 1 تا 4 آن تولید شده است که می توانید از لینک های زیر دانلود نمایید.

type  تماشای آنلاین

volume  دانلود با لینک مستقیم

۶- گیسو کمند Tangled 2010

 

یک انیمیشن رمانس-کمدی که در صحنه های مختلف کمدی و هیجانی، عبارات کاربردی انگلیسی زیادی را به شما می آموزد. ممکن است آن را دیده باشید ولی پیشنهاد می کنیم که دو سه بار این انیمیشن را ببینید زیرا ساختارهای گرامری متنوعی استفاده می کند که با یک بار تماشا یاد نخواهید گرفت.

انیمیشن “گیسو کمند” یا به انگلیسی “Tangled” یک فیلم انیمیشنی محبوب و پرطرفدار از استودیوی والت دیزنی می‌باشد. این انیمیشن که در سال ۲۰۱۰ اکران شد، داستان رپونزل را روایت می‌کند که در برجی بلند زندگی می‌کند و در پی ماجراجویی‌هایی برای کشف جهان خارج از برج، به همراه شخصیت‌های جذاب دیگری ست.

type  تماشای آنلاین

volume  دانلود با لینک مستقیم

۷- انیمیشن The Jungle Book 2016

 

انیمیشن کتاب جنگل یک برنامه بسیار هیجانی و جذاب است که در زمینه آموزش زبان انگلیسی یکی از بهترین هاست. لحن فیلم هر چقدر به انتها نزدیک می شود تندتر شده و گوش شما از لحن آهسته و شمرده ابتدای انیمیشن به حالت سریعتر عادت می کند.

انیمیشن “The Jungle Book”، که برگرفته از داستان معروفی به همین نام است، یک فیلم انیمیشنی ماجراجویی و فانتزی محصول سال ۲۰۱۶ است. این فیلم داستان پسر کوچکی به نام موگل را روایت می‌کند که در جنگل‌های هند زندگی می‌کند و با حیوانات مختلفی از جمله ببر، خرس و پلنگ آشنا می‌شود.

type  تماشای آنلاین

volume  دانلود با لینک مستقیم

۸- من نفرت‌انگیز Despicable Me 2013

 

این کارتون در دو بخش ۱ و ۲ ارائه شده است و بخش دوم آن برای یادگیری بسیار مناسب تر است. ضمن اینکه حرکات جالب و خنده دار پدر مهربان در انیمیشن، جملات را برای شما ماندگار می کند، دارای لغات پرکاربردی است که در زبان انگلیسی به کار شما می آید.

type  تماشای آنلاین

volume  دانلود با لینک مستقیم

۹- پپا پیگ Peppa Pig (در 374 قسمت و 7 فصل پانزده دقیقه ای)

 

کارتون “Peppa Pig” یکی از کارتون‌های آموزشی برای کودکان است که مخاطبان زیادی در سراسر جهان دارد. این کارتون به طور اصلی برای کودکان کوچک طراحی شده و داستان‌های کوتاه و سرگرم‌کننده از زندگی گروهی خوک‌ها و دوستانشان را روایت می‌کند.

از ویژگی‌های این کارتون می‌توان به زبان ساده و روان که برای کودکان مناسب است، اشاره کرد. با این حال، این کارتون برای یادگیری زبان انگلیسی برای افرادی که به انگلیسی علاقه دارند یا می‌خواهند زبان خود را تقویت کنند بسیار مفید است و همواره توسط موسسات زبان توصیه شده است.

type  تماشای آنلاین

volume  دانلود این کارتون با زیرنویس

۱۰-فینیس و فرب Phineas and Ferb (در 190 قسمت و 4 فصل 22 دقیقه ای)

 

انیمیشن “فینیس و فرب” یکی از محبوب‌ترین انیمیشن‌های کودکان و نوجوانان است که از سال‌ها قبل تا به امروز مورد توجه قرار گرفته است. این انیمیشن داستان ماجراهای دو دوست صمیمی به نام‌های فینیس و فرب را روایت می‌کند که همراه با دیگر دوستان و خانواده‌شان، در ماجراجویی‌های مختلفی شرکت می‌کنند.

فیلم “فینیس و فرب” نقش بزرگی در یادگیری زبان انگلیسی می‌تواند داشته باشد، به خصوص برای کودکان و نوجوانان. این انیمیشن از زبان ساده و قابل فهمی استفاده می‌کند که برای فراگیران زبان انگلیسی مبتدی تا متوسط بسیار مناسب است.

type  تماشای آنلاین

volume  دانلود با لینک مستقیم

11- دورا دختر کاوشگر Dora the Explorer (در 178 قسمت و 8 فصل 20 دقیقه ای)

 

انیمیشن “دورا کاوشگر” (Dora the Explorer) یک انیمیشن آموزشی و ماجراجویی برای کودکان و حتی بزرگسالان است که به طور گسترده در سراسر جهان شناخته شده است. این انیمیشن داستان دختر جوانی به نام دورا را روایت می‌کند که با دوستانش در ماجراجویی‌هایی برای حل مشکلات و کشف رازها شرکت می‌کند.

“دورا کاوشگر” به خصوص برای کودکان کوچک، یک ابزار آموزشی موثر است. این انیمیشن با داشتن دیالوگ‌ها و اشاره‌های زبان ساده، واژگان آموزشی، و موضوعات آموزنده، کودکان و بزرگسالان را در یادگیری زبان و مفاهیم مختلف کمک می‌کند.

type  تماشای آنلاین

volume  دانلود با لینک مستقیم

12-خانواده تورنبری The Wild Thornberrys (در 91 قسمت و 5 فصل 30 دقیقه ای)

The-Wild-Thornberrys

یکی دیگر از انیمیشن های درجه یک تقویت زبان که بیشتر برای جوانان و بزرگسالان توصیه می شود. انیمیشن خانواده تورنبری (The Wild Thornberrys) یک انیمیشن محبوب و جذاب است که داستان یک خانواده ماجراجو را دنبال می‌کند که به دور دنیا سفر می‌کنند و در هر قسمت با موجودات و فرهنگ‌های جدیدی روبرو می‌شوند.

این انیمیشن برای یادگیری زبان انگلیسی بسیار مفید است، زیرا دارای دیالوگ‌های زیادی است که می‌تواند به تقویت مهارت‌های شنیداری و تلفظ شما کمک کند. همچنین، از طریق مشاهده این انیمیشن می‌توانید با واژگان و اصطلاحات جدیدی در زمینه‌های مختلف محیط زیست، سفر و فرهنگ‌های مختلف آشنا شوید.

type  تماشای آنلاین

volume  دانلود با لینک مستقیم

برای خرید انیمیش های آموزشی زبان انگلیسی اینجا کلیک کنید

۱۱- کارتون های دیگر تا سال 2024

حتما بخوانید: با این ۱۱ داستان فوق العاده انگلیسی، هم بخندید و هم زبانتان را تقویت کنید!

هرگونه سوالی در زمینه انیمیشن ها و کارتون های آموزش زبان انگلیسی دارید، یا اگر کارتون بهتری برای یادگیری می شناسید، در بخش نظرات با ما مطرح بفرمایید.

دانلود رایگان منابع کاربردی زبان انگلیسی

زبانمهر

حتما بخوانید!

59 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • سپاسگزارم

    پاسخ
  • ببخشید چ جور میشه این ۱۲انیمشن رو خرید ک هم با زبان اصلی باشه و هم زیر نویس انگلیسی شو داشته باشه ممنون میشم اگ پاسخگو باشید

    پاسخ
  • سلام
    من تقریبا یک مبتدی هستم. به نظرتون با زیرنویس انیمیشن ها را ببینم یا بدون زیرنویس؟!

    پاسخ
    • سلام با زیر نویس انگلیسی ببینی بهتره

      پاسخ
      • سلام دوستان من معلم زبانم میگفت یه کارتون رو همراه بازیرنویس انگلیسی و فارسی تو یه دفتر بنویسید و تمام جملاتشو حفظ کنید خیلی کمک کنندست

        پاسخ
  • برنامه کودک خیلی برای Listeningمفیده من تا حالا چند صد تا برنامه کودک نگاه کردم

    پاسخ
  • سلام. من کارتون اسباب بازی های ۲رو می خوام چطور میتونم تهیه کنم از اینجا. لطفا راهنمایی بفرمائید. ممنونم.

    پاسخ
  • سلام ببخشید یه سوال میخواستم بدونم آیا خوبه که مثلاً یک انمیشن یا فیلم رو که ۱۲۰ دقیقه هست رو تقسیم کنم توی یک هفته یا شش روز مثلاً روزی ۲۰ دقیقه رو یکی دوبار تکرار کنم و جملات و کلمات مهمش رو توی یک برگه بنویسم
    با تشکر از لطفتون

    پاسخ
    • سلام. استفاده از فیلم و انیمیشن برای یادگیری زبان بیشتر برای غرق شدن در زبان هست اگر تقسیم کنید به زمان های کوتاه یادگیری ش غیرموثر میشه

      پاسخ
    • عزیزم کارت درسته،همه ی متخصیص زبان میدونن همون بیست دقیقه رو چند دفعه ببینی خیلی ناثیرش بیشتره، تایم کمتر تکرار بیشتر ، خیلی بهتر نتیجه میگیری

      پاسخ
      • سلام.آیا این انیمیشن ها زیرنویس فارسی و انگلیسی دارن و میتونیم اون ها رو فعال و غیر فعال کنیم ؟ یعنی فقط زیر نویس انگلیسی داشته باشه یا فقط فارسی

        پاسخ
  • سلام خواستم یه پیشنهاد بدم. انیمیشن TARZAN 1990 هم خیلی ساده و زیبا صحبت میکنن. پیشنهاد میکنم ببینید

    پاسخ
  • سلام و‌عرض ا‌ب
    من خارج از کشور هستم و میخ‌استم پکیج شماره ۲ شما رو‌تهیه کنم چگونه میتپنم از طریق اینترنتی تهیه کنم .چون فقط پستی نوشته بودین.

    پاسخ
  • چطور ک دانلود میزنم ولی دانلود نمیشه لطفا کمک کنید

    پاسخ
  • انیمیشن ملاقات با خانواده رابینسون (زبان اصلی)رو بارگزاری کنین لطفا.

    پاسخ
  • سلام. انیمیشن پپا پیگ رو میخام کامل ۲۱۰ قسمتش رو میخام.با زیرنویس انگلیسی و فارسی.چطور میتونم تهیه کنم،قسمت خرید رفتم ولی این ۱۰ تا انیمیشن که تو این صفحه اومده جزو اون ۱۲ تا انیمیشن که میشه خرید کرد نیست.چطور تهیه کنم؟؟؟

    پاسخ
  • عفهلبعات
    آبان 22, 1398 1:54 ب.ظ

    از چه سایتی این ویدیو ها را با زیر نویس فارسی دانلود کنیم

    پاسخ
    • زیرشون لینک تماشای آنلاین هست (یوتیوب). میتونین از همونجا تماشا یا دانلودشون کنید. زیرنویسشون هم توی گوگل سرچ کنید به راحتی پیدا میشه

      پاسخ
  • چطور میتوانم انیمیشین انگلیسی با زیرنویس فارسی بخرم؟

    پاسخ
  • انیمیشن های سریالی زبان اصلی هم بعترین منبع برای یادگیری هستند.مثلا انیمیشن های:
    Miraculous tale of lady bug and cat noir که البته فرانسوی هم دارد.
    Star vs force of evil
    Gravity fall
    Captain underpants
    Tangled Adventure
    هم قشنگ هستند و هم برای یادگیری عالی .

    پاسخ
  • اگه میشه با زیرنویس انگلیسی هم بارگزاری کنید.

    پاسخ
    • توی پیج هاشون زیرنویسا هست

      پاسخ
      • سلام ،خسته نباشید
        من پسری هستم ۱۹ ساله و زبانم در حد مبتدی بود،۶ ماه بود درگیر بودم که چه طوری یاد بگیرم خیلی عذاب میکشیدم،روش آکادمیک اصلا برام نه جذابیتی داشت نه حوصلشو میکردم،خوشبختانه ۱۰ روز هستش روش انیمیشن رو انتخاب کردم واقعا برام معجزه اتفاق افتاد،هم بهش علاقه پیدا کردم هموقتشو داشتم،این انیمیشن هایی که معرفی کردید عالی عالی هستن ،واقعا روش انیمیشن یه چیز دیگس،دنیای دیگس
        هر کس میخواد زبان یاد بگیره حتما با روش انیمیشن بره جلو قسم میخورم در عرض ۱ سال نتیجشو میبینه،معجزه گوش دادن ،خسته نباشید

        پاسخ
  • سلام من میخواهم یک فیلم سینمایی با زیر نویس انگلیسی پیدا کنم زبان خود فیلم برام مهم نیست فقط میخواهم زیر نویس انگلیسی داشته باشد اگر کمکم کنید از کجا دانلود کنم از هیجا نتوانستم یک فیلم بازیر نویس انگلیسی پیدا کنم یا دوبله فارسی دارد یا زیر نویس فارسی اگر کمکم کنید
    ممنون میشود

    پاسخ
  • سلام .لینک ها سانسور شده هستن؟
    آخه برای کلاس زبان میخوام

    پاسخ
  • شاهکار Inside Out اصلیشه همه جا زدن واسه تقویت زبان عالیه شما نزدید لطفاً اون رو هم قرار بدید.

    پاسخ
  • سلام به شما ..انگلیسی زیاد خوب نیست…میخوایم یک انیمیشن معرفی کنین به سطح مبتدی..که صحبت انمیشن ساده باشد..و کارتون هم دلچسپ باشد ممنون تان

    پاسخ
    • به نظر من اپلیکشن زبانشناسو دان کن کارتون و فیلم داره از خیلی مبتدی تا پیشرفته

      پاسخ
    • برای تازه کارا
      انگلیش سینگ سینگ عالیه
      آموزشش از صفره
      حتی آموزش حروف هم داره
      سرعت و بیانشم عالیه
      آروم آروم حرفه ای شدی پاپا پیگو ببین
      موفق باشی

      پاسخ
  • سلام خسته نباشید من یه سوال داشتم اینم که الان پپا پیگو دانلود کردم ولی زیر نویسی پیدا نکردم ک حالا انگلیسی باشه یا فارسی میشه بیشتر راهنمایی کنید!
    از کجا باید زیرنویسشو پیدا کنم؟؟؟ممنون میشم اگه جواب بدید

    پاسخ
  • سلام خسته نباشید
    من ۳ ساله کلاس زبان میرم و انیمیشن هایی که تا حالا کار کردیم و خیلی به درد بخور بودن یکیش موآنا بود یکیش هم فروزان

    پاسخ
  • سلام من ۱۰ ساله کلاس میرم
    و مهم ترین انیمیشن برای تقویت شما inside out هستش و Hotel transilvania هم عالیه
    به نظرم اگه مبتدی هستین کارتون baby buss رو ببینید بچه گانه هست و شعر داره اما خیلی خوب صحبت میکنن ک کامل متوجه میشین

    پاسخ
    • امیدوارم اشتباه تایپی بوده باشه چون برای کسی که 10 ساله میره کلاس زبان خیلی زشته boss رو buss بنویسه

      پاسخ
      • baby boss بچه رییسه
        baby bus یه سریال دیگست
        آموزش زبانه همراه با شعر
        یه خانواده ی پنج نفره

        پاسخ
  • سلام.خسته نباشین.
    من دوست دارم پسرم زبان انگلیسی یاد بگیره.الان 5سالش هست.میشه کمکم کنید.ممنون

    پاسخ
  • سلام ببخشید نظرتون در مورد باب اسفنجی چیه

    پاسخ
  • سلام خواستم ازتون یه تشکر کنم
    من به پیشنهاد یکی از اساتید زبانم میخواستم شروع به دیدن انیمیشن کنم ولی نمیدونستم چه انیمیشن هایی خوبن
    بعد این مطلب شمارو داخل گوگل دیدم و با روش سایت لینگویچ شروع کردم به دیدنشون و جملاتشون رو می نویسم
    راستی شما روش خاصی علاوه بر روش Linguich برای یادگیری زبان با کمک انیمیشن معرفی کردین داخل سایتتون که موثرتر باشه؟

    پاسخ
  • سلام ممنون از مطلب عالیتون انیمیشن Ferdinand هم عالیه بزارید توی لیست

    پاسخ
    • زبان اموز
      مهر 18, 1401 3:13 ب.ظ

      انیمیشن زوتوپیا فوق العاده هستش برای یادگیری زبان هم داستان خوبی دارم و هم شمرده و خوب صحبت می کنن و لحجه خیلی غلیظی ندارن

      پاسخ
  • معلم زبان من می گه بدون زیرنویس بهتر است

    پاسخ
  • سلام خسته نباشید
    بعضی از قسمت های این کارتون ها و انیمیشن های زیبا و آموزنده هستند و خیلی خوب میشه جملات رو فهمید. ولی بعضی هاشون هم یه قسمت هایی دارند که ممکنه خوب نباشه و بد آموزی داشته باشه . درهر حال ممنون.لطفا انیمیشن های خوب دیگری هم که میتونیم باهاشون زبان انگلیسی رو تقویت کنیم بگذارید.متشکر
    خدانگهدار.

    پاسخ
  • سلام.خسته نباشید. پسر من ۴ سالشه و میخام آموزش زبانش رو شروع کنم. چه انیمیشن هایی براشون پیشنهاد میشه؟؟ میخام مبتدی باشه. ممنون میشم از راهنماییتون.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست