آزمون ام اس ار تی

معرفی و دانلود ۷ تا از بهترین منابع آزمون msrt (آخرین تغییرات)

گاما

در ادامه آموزش های مربوط به آزمون ام اس آر تی، در این مطلب ۷ تا از بهترین منابع آزمون را به شما معرفی می کنیم و همزمان می توانید آنها را خیلی راحت دانلود نمایید.

معرفی و دانلود منابع

طبق آخرین تغییرات، منابع آزمون ام اس آر تی به ترتیب اولویت عبارتند از:

  1. کتاب ۵۰۴ واژه – absolutely essential words504- دانلود کتاب + فایل صوتی واژگان
  2. کتاب واژگان ضروری تافل – essential word for the toefl-  دانلود این کتاب
  3. کتاب تافل کیت – TOEFL Test Preparation Kit ETS with CD- دانلود کامل با فایل صوتی
  4. کتاب لانگمن قرمز – longman preparation course for the toefl test- دانلود نسخه جدید
  5. مجموعه نمونه سوالات گرامر MSRT- دانلود
  6. کتاب راهنمای تافل (منبع ریدینگ و درک مطلب)- دانلود ویرایش جدید
  7. کتاب ۱۱۰۰ واژه بارونز – ۱۱۰۰ words you need to know- دانلود این کتاب

دانلود نمونه سوالات

دقت کنید که برای این آزمون نیازی به نمونه سوال ندارید و اکثر سوالات عینا از ۷ منبع بالا می آیند ولی برای آشنایی بیشتر شما ما در هر بخش نمونه سوالات را برای دانلود قرار داده ایم:

   دانلود نمونه سوالات بخش درک مطلب

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

 دانلود نمونه سوالات بخش گرامر

 دانلود نمونه سوالات بخش شنیداری

حتما بخوانید: آشنایی کامل با آزمون ام اس آر تی و بهترین روش برای موفقیت در آن

هر گونه سوال یا نظری در باره آزمون دارید در بخش نظرات با ما مطرح نمایید.

چند نکته کاربردی موفقیت در آزمون msrt

قبلا هم گفتیم این آزمون یک آزمون سنجش سطح زبان است که معاونت دانشجویی وزارت علوم برگزار می‌کند و برای داوطلبان متقاضی اعزام با هزینه‌ شخصی و بورسیه­ خارج از کشور و نیز دکترای داخل وزارت علوم و وزارت بهداشت و نیز داوطلبان دکترای دانشگاه آزاد اسلامی معتبر است.آزمون MSRT، در مقایسه با امتحانات TOEFL و IELTS، ساده‌تر و کم‌هزینه‌تر است.

آزمون MSRT شامل ۱۰۰ سؤال چهارگزینه‌ای است و مباحث گوناگون زبان انگلیسی را مورد ارزیابی قرار می‌دهد. به عنوان آزمون عمومی زبان انگلیسی که در داخل کشور برگزار می‌شود، به آزمون تافل شباهت زیادی دارد، به همین دلیل به آن «تافل کوچک» نیز می‌گویند.

نحوه طراحی سؤال‌ها و شیوه برگزاری آزمون شباهت زیادی به آزمون تافل دارد، اما همان‌طور که گفته شد، از آن ساده‌تر است. مدرک این آزمون نیز مورد تأیید وزارت علوم است و هر ۴۵ روز یک بار برگزار می‌گردد. این آزمون برای کلیه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نیز معتبر است.

نمره‌دهی آزمون برای دانشجویان دکتری از ۵۰ به بالا و برای دانشجویان مقطع کارشناسی که قصد خروج از کشور را دارند، ۴۰ در نظر گرفته شده است. نمره کل از ۱۰۰ لحاظ شده است و در مجموع، با توجه به دانشگاه موردنظر، نمره قبولی بین ۴۵ تا ۷۵ متغیر خواهد بود. همچنین نمره منفی ندارد. زمان اعلام نتایج نیز بین ۵ تا ۱۰ روز و به صورت اینترنتی خواهد بود و مدرک اعطایی بین ۴۰ تا ۵۰ روز بعد با مهر تأیید وزارت علوم در اختیار داوطلب قرار داده می‌شود.

آزمون MSRT برای شهرهای بزرگ نظیر تهران محدودیت ظرفیت (۱۰۰۰ نفر) دارد و معمولاً بیشتر از ظرفیت اعلام می‌شود. تعداد داوطلبان در کل کشور بین ۵ تا ۶ هزار نفر است و در ۱۷ استان برگزار می‌شود.

زبانمهر

حتما بخوانید!

4 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست