aid6871676-v4-728px-Pronounce-the-Years-in-French-Step-4

آموزش تلفظ درست واژگان در زبان فرانسه+ نکات کاربردی

گاما

با توجه به حساسیت تلفظ درست در زبان فرانسه، در این پست و در ادامه سری جذاب آموزش های کاربردی زبان فرانسه، همکار عزیزم جناب مهدی عسگری، به شما، نحوه تلفظ صحیح و اصولی واژگان در زبان فرانسه را آموزش خواهد داد. 

نکته مهم! دانلود رایگان ۴۱ درس ضروری آموزش گرامر زبان فرانسه (فیلم فارسی+PDF)

   دانلود این ویدیو

 


french

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان فرانسه چرب زبان، زبان فرانسه رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان فرانسه رو مثل بلبل حرف بزن!


 

ترفندهای زبان فرانسه (کلی)

8 ترفند برای تلفظ راحت تر در زبان فرانسه

تلفظ صحیح واژگان در زبان فرانسه اهمیت زیادی دارد. این نکات به شما کمک می‌کنند تا بهترین تلفظ را بیاموزید و با اطمینان بیشتری زبان فرانسه صحبت کنید:

  1. آشنایی با صوت‌ها: در زبان فرانسه، برخی از صوت‌ها متفاوت از زبان انگلیسی هستند. برای مثال، صدای “u” در کلماتی مانند “fou” (دیوانه) باید به شکلی خاص تلفظ شود.
  2. آموزش صوت ناشناخته: برخی از صوت‌ها در زبان فرانسه ممکن است در زبان‌های دیگر وجود نداشته باشند. به عنوان مثال، صدای “r” در آخر کلمات به شکلی خاص در فرانسه تلفظ می‌شود.
  3. گوش دادن به بومی‌زبانان: گوش دادن به بومی‌زبانان و تلاش برای تقلید تلفظ آن‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا لحن و تلفظ صحیح را بیاموزید.
  4. استفاده از منابع آموزشی: از منابع مختلف مانند ویدیوهای آموزشی، اپلیکیشن‌ها و کتاب‌های تلفظ استفاده کنید تا با قوانین و نکات تلفظ آشنا شوید. حتما اگر مبتدی هستید اپلیکیشن چرب زبان را تهیه کنید، به شکل معجزه اسایی تلفظ و مکالمه تان را تقویت خواهد کرد!
  5. توجه به حروف صامت و حروف بی‌صدا: توجه به حروف صامت و بی‌صدا و نحوه تلفظ آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
  6. تمرین با فرکانس‌ها و توانایی‌های مختلف: در تلفظ کلمات، توانایی تغییر صدا و لحن بسیار مهم است. تمرین با فرکانس‌های مختلف صداها و لحن‌ها برای بهبود تلفظ کمک می‌کند.
  7. استفاده از تلفظ‌نامها: تلفظ‌نامها و فرهنگ‌نامها می‌توانند به شما در درک صحیح تلفظ واژگان کمک کنند.
  8. تمرین مداوم: تلفظ به تمرین مداوم نیاز دارد. ایجاد عادت به تمرین روزانه با کلمات مختلف و موضوعات متنوع به بهبود تلفظ شما کمک خواهد کرد.
  9. ضبط صدا و مقایسه: خود را ضبط کنید و تلفظ خود را با نمونه‌های صحیح مقایسه کنید. این کمک می‌کند تا نقاط ضعف تلفظ خود را شناسایی کنید.
  10. شرکت در کلاس‌های تلفظ: شرکت در کلاس‌های تلفظ با مربی متخصص می‌تواند به بهبود تلفظ واژگان شما کمک کند.

با توجه به این نکات و تمرین مداوم، می‌توانید تلفظ خود را بهبود دهید و با اعتماد بنیاد به زبان فرانسه صحبت کنید.

 

زبانمهر

حتما بخوانید!

14 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • antoine griezmann
    تیر 2, 1397 3:25 ب.ظ

    متاسفانه در کانالهای مختلف TV هیچ برنامه ای به زبان فرانسه پیدا نکرده ام، چند نرم افزار فارسی تهیه کردم که پر از عیب و ایراد تلفظ و نگارش و معنی بود. دوماه پیش اپلیکیشن چرب زبان نصب کردم میتوان گفت بدون عیب و ایراد بود و بسیار غنی از مکالمات روزمره کاربردی. خسته نباشید و تشکر از شما اما هنوز در زمینه گرامر مایلم آموخته های فراموش شده را دوباره بیاموزم ، چه راهکاری پیشنهاد میفرمائید؟

    پاسخ
  • باسلام، چه طور میتونیم فایل پی دی اف تلفظ هارا داشته باشیم؟
    ایا امکان دانلود فایل پی دی اف وجود دارد؟

    پاسخ
  • خیلی ممنون تازه به یادگیری کردم خیلی بهم کمک کرد

    پاسخ
  • عالی بود

    پاسخ
  • سلام نمیشه دانلودش کرد؟

    پاسخ
  • محمدمهدی
    آذر 20, 1397 6:02 ب.ظ

    آقای مهدی عالی بود آموزشتون.مسلط و فصیح. برنامه چرب زبان تهیه کردم مدتی ست کار میکنم واقعا برای مکالمه معجزه می کند اما مشکل بزرگی که دارد گرامر و قواعد را جداگانه کار نمیکند این عیب را برطرف سازید بسیار ممنون از شما

    پاسخ
  • سلام
    خیلی فوق العاده بود
    من کلاس فرانسه تو سفارت دارم میرم ولی تلفظها رو یاد نگرفتم. دنبال یه فایل اموزشی بودم که شیوه شما فوق العاده بود.
    سپاس

    پاسخ
  • من و دوستم تازه شروع به یادگیری زبانه فرانسه و ژاپنی کردیم و بیش از حد به این دو زبان علاقه داریم و فیلم اموزشی شما خیلیییی خوب بود و بهمون خیلی کمک کرد

    پاسخ
  • سلام وقت بخیر. ممنون از آموزش خوبتون.
    بقیه‌ی فایلها را از چه سایت یا از کجا میتونم دانلود کنم؟

    پاسخ
  • @ چگونه تلفظ میشود؟

    پاسخ
  • سلام عالی بود ممنونم کاش امکان قرار دادن فایل پی دی آف ویدیو را داشتید .که پرینت بگیریم همراه ویدیو چندبار مطالب رو مرور کنیم ملکه بشه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست