learn-french

بهترین کانال تلگرام آموزش زبان فرانسه با متد جدید و زبان ساده

گاما

در این پست یکی از بهترین کانال های تلگرام آموزش زبان فرانسه را به شما معرفی می کنیم. در این کانال سعی کرده ایم با کمک متد جدید تقویت حافظه، با تاکید بر بخاطرسپاری کلمات و جملات در قالب مکالمات روزمره صوتی، زبان فرانسوی را به بهترین وجه به شما آموزش دهیم.

در واقع در این کانال سعی ما این است که نه تنها به کمک صوت و تصویر، بلکه جدیدترین تحقیقات در زمینه یادگیری زبان فرانسوی را در کانال قرار دهیم تا شما همواره با زبان فرانسوی ارتباط داشته باشید.

مطالب قرار داده شده در کانال جزو بهترین و باکیفیت ترین مطالب آموزشی روز دنیا هستند و از نرم افزارهای نصرت، تل می مور و رزتا استون، همچنین چند وب سایت معتبر آموزش زبان فرانسه خارجی، برگرفته می شوند.

 


french

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان فرانسه چرب زبان، زبان فرانسه رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان فرانسه رو مثل بلبل حرف بزن!


 

کانال تلگرام آموزش زبان فرانسوی با روش جدید (franceeasy@)

در این کانال آموزش زبان فرانسه:

  • مکالمات کوتاه، کاربردی و روزمره را به همراه فایل صوتی و متن و ترجمه فارسی آن، بصورت منظم و به رایگان قرار می دهیم
  • مطالب جالب و متنوع آموزش زبان فرانسه را بصورت اتفاقی در کانال به اشتراک می گذاریم
  • مقالات مفید و تحقیقات جدید پیرامون یادگیری سریع تر زبان فرانسوی را بلافاصله در کانال برای تان به اشتراک می گذاریم.
  • مطالب این کانال برای افرادی که فرانسوی را جهت مقاصد توریستی، کار یا تحصیل می خواهند کاملا کاربردی است

کانال تلگرام آموزش زبان فرانسوی با روش جدید (franceeasy@)

6 فایده جالب استفاده از تلگرام برای یادگیری زبان فرانسه

یادگیری زبان فرانسه روش های مختلفی دارد اعم از شرکت در کلاس های حضوری استفاده از کلاس های انلاین و دوره های پکیج شده و…یکی از این روش ها استفاده از کانال های تلگرامی میباشد استفاده از کانال‌های تلگرام برای یادگیری زبان فرانسه می‌تواند به چندین شکل مفید باشد. در زیر تعدادی از فواید این روش آموزشی آورده شده است:

  1. محتوای تنوع‌پذیر: کانال‌های تلگرام متعددی وجود دارند که محتوای متنوعی برای یادگیری زبان فرانسه فراهم می‌کنند. از جمله موارد ممکن می‌توان به عکس‌ها، ویدئوها، مقالات، تمارین، و حتی گروه‌های گفتگو اشاره کرد.
  2. آموزش مفهومی و کاربردی: بسیاری از کانال‌ها به طور کامل به آموزش مفاهیم زبان فرانسه می‌پردازند و از موارد متنوعی برای تقویت مهارت‌های شنیداری، خواندن، نوشتن و صحبت کردن استفاده می‌کنند.
  3. آخرین اخبار و مطالب فرهنگی: با دنبال کردن کانال‌های مرتبط با فرانسه، می‌توانید به طور مداوم با زبان و فرهنگ فرانسه آشنا شوید. این شامل آخرین اخبار، مقالات فرهنگی، رویدادها و مطالب دیگر می‌شود.
  4. تمرینات عملی و تعاملی: برخی از کانال‌ها تمرینات عملی و تعاملی ارائه می‌دهند که به شما کمک می‌کنند مهارت‌های زبانی خود را بهبود ببخشید. این ممکن است شامل چالش‌های نوشتاری، تمرینات گرامری، گفتگوها و سوالات مرتبط با موضوعات روز باشد.
  5. اشتراک‌گذاری تجارب: در کانال‌های تلگرام، می‌توانید با دیگرانی که به یادگیری زبان فرانسه مشغولند، تجربیات و نکات خود را به اشتراک بگذارید. این امکان به شما کمک می‌کند تا از تجربیات دیگران بهره‌مند شوید و با جامعه‌ای از زبان‌آموزان دیگر ارتباط برقرار کنید.
  6. رفع اشکالات و سوالات فوری: با پیوستن به گروه‌ها و کانال‌های مرتبط با زبان فرانسه، می‌توانید سوالات خود را مطرح کنید و از دیگران کمک بخواهید. این امکان به شما کمک می‌کند که به سرعت به اشکالات خود پاسخ پیدا کنید.

توجه داشته باشید که انتخاب کانال‌ها و گروه‌های مناسب با توجه به سطح شما از زبان فرانسه و اهداف آموزشی شما مهم است.

زبانمهر

حتما بخوانید!

2 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست