با فراکنش دیگر نگران پرداخت شهریه دانشگاه‌های خارج از ایران نباشید!

گاما

دانشجویان بسیار زیادی در سال‌های اخیر تصمیم گرفته اند که برای ادامه تحصیل به خارج از کشور مهاجرت کرده و در دانشگاه‌های خارج از ایران، ثبت نام کنند. کشورهایی چون کانادا، استرالیا، انگلستان، آلمان و… برخی از رایج‌ترین مقاصد دانشجویان ایرانی هستند. در طی مسیر ثبت نام و تحصیل در این دانشگاه‌ها، دانشجویان ایرانی به خاطر تحریم‌های مالی که وجود دارد، با چالش‌های مختلفی مواجه هستند. پرداخت اپلیکیشن فی، پرداخت شهریه و… تنها برخی از فرآیندهای مالی هستند که به منظور تحصیل در دانشگاه‌های خارج از ایران باید انجام دهید. در این بین مجموعه‌های مختلفی در داخل کشور فعال هستند که به دانشجویان کمک می‌کنند تا بتوانند با کمترین چالش اقدام به انتقال پول به دانشگاه‌های خارج از کشور کرده و از این طریق شهریه خود را پرداخت کنند. یکی از برترین مجموعه‌های فعال در این حوزه، وب سایت فراکنش است. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد روند  پرداخت شهریه دانشگاه ها در خارج از کشور صحبت کنیم.

مهاجرت

مشکلات  پرداخت شهریه دانشگاه ها در خارج از ایران چیست؟

به صورت کلی به منظور ثبت نام در دانشگاه‌های خارج از کشور برای ادامه تحصیل نیاز است تا زمان قابل توجهی را صرف کرده تا بتوانید روند تحصیل در آزمون‌های ورودی و اخذ پذیرش تحصیلی دانشگاه‌ها را طی کنید. پس از این که توانستید در آزمون ورودی دانشگاه مورد نظر خود امتیاز کافی را دریافت کرده و روند ثبت نام را طی کنید، گام بعدی پرداخت شهریه دانشگاه است. فرایند  پرداخت شهریه دانشگاه خارجی با تنوع به نوع دانشگاه و کالجی که قصد تحصیل در آن را دارید متفاوت است. در چنین شرایطی مهم‌ترین چالشی که برای پرداخت شهریه پیش روی شما وجود دارد، روند انتقال پول از ایران به خارج از کشور است.

به واسطه تحریم‌هایی که علیه مردم ایران اعمال شده، روند انتقال پول از ایران به خارج از کشور بسیار چالش برانگیز است. مشکل دیگری که پیش روی دانشجویان وجود دارد، کندی روند انتقال پول است. انتقال پول به سریع‌ترین شکل ممکن برای پرداخت شهریه دانشگاه‌های خارج از کشور بسیار مهم است چرا که دانشگاه‌ها ددلاینی را برای دانشجویان در نظر می‌گیرند تا در طی بازه مشخصی شهریه خود را پرداخت کنند.

از دیگر مشکلاتی که دانشجویان ایرانی در راستای پرداخت شهریه با آن مواجه هستند، هزینه بالا کارمزد انتقال پول است. در واقع اکثر روش‌هایی که از طریق آن می‌توان مشکلات گفته شده را برطرف کرد، به نحوی هستند که کارمزد بالایی از شما دریافت می‌کنند.

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

برای این که بتوانید تمامی این مشکلات را برطرف کنید، می‌توانید از خدمات مجموعه فراکنش استفاده کنید. وب سایت فراکنش یکی از برترین مجموعه‌های فعال در حوزه ارائه خدمات مالی است که به دانشجویان ایرانی نیز خدمات خود را ارائه می‌دهند.

شهریه دانشگاه

معرفی مجموعه فراکنش

یکی از برترین مجموعه‌های فعال در حوزه ارائه خدمات مالی در داخل کشور، مجموعه فراکنش است. farakonesh سال سابقه در حوزه ارائه خدمات مالی داشته و همواره تلاش کرده تا رویکردی نوآورانه برای پرداخت‌های بین المللی از ایران داشته باشد.

مجموعه فراکنش با تبعیت از قوانین و مقررات کشور، این امکان را فراهم کرده تا دانشجویان بتوانند به صورت امن، اقدام به ارسال انواع حواله جات ارزی از داخل کشور کرده و از این طریق پرداخت‌های مورد نظر خود را انجام دهند.

مزایا سایت فراکنش برای پرداخت شهریه دانشگاه‌های خارج از کشور

در صورتی که قصد دارید تا از خدمات مجموعه فراکنش برای پرداخت شهریه دانشگاه‌های خارج از کشور استفاده کنید، باید به این نکته توجه کنید که این مجموعه مزایا و ویژگی‌های جذابی دارد که باعث محبوبیت آن در بین کاربران شده است. از مهم‌ترین مزایا سایت فراکنش برای پرداخت شهریه دانشگاه‌های خارج از کشور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ارائه مشاوره تخصصی در زمینه پرداخت‌های بین الملل

مجموعه فراکنش دارای کارشناسان خبره و متخصص در حوزه پرداخت‌های ارزی هستند. این کارشناسان به کاربرانی که قصد انتقال پول به خارج از کشور را دارند مشاوره تخصصی ارائه می‌دهند. شما می‌توانید سوالات و ابهامات خود را با کارشناسان تیم فراکنش مطرح کرده و بهترین پاسخ را دریافت کنید. این ویژگی کمک می‌کند تا بتوانید با دانش و اطلاعات کافی در مورد روند پرداخت‌های بین المللی، اقدام به جا به جایی پول از ایران به خارج از کشور کنید.

ثبت تراکنش در ٢۴ ساعت شبانه روز و در 7 روز هفته

شما می‌توانید با ایجاد یک حساب در وب سایت فراکنش، در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته به راحتی تراکنش خود را ثبت کرده و اقدام به انتقال پول به دانشگاه مورد نظر خود کنید. اهمیت این ویژگی زمانی معلوم می‌شود که به ددلاین پرداخت شهریه نزدیک می‌شوید. در چنین شرایطی می‌توانید با خیال آسوده و با کمک فراکنش، سریعاً اقدام به جا به جایی پول کنید.

پشتیبانی از ارزهای مختلف

برخی از دانشگاه‌های خارجی قوانینی دارند که بر اساس آن دانشجویان موظف هستند تا از ارز رسمی آن کشور برای پرداخت شهریه استفاده کنند. از آن جایی که اکثر مجموعه‌های فعال در حوزه پرداخت‌های ارزی از یورو و دلار پشتیبانی می‌کنند، این موضوع برای دانشجویان ایرانی چالش‌های مختلفی ایجاد می‌کند. مزیت دیگری که مجموعه فراکنش دارد پشتیبانی از ارزهای مختلف است. شما می‌توانید با کمک فراکنش اقدام به انتقال ارزهایی چون یورو، روبل، دلار، یوآن و… کنید.

هزینه انتقال و کارمزد پایین

همان طوری که بیان کردیم، مجموعه‌هایی که خدمات ارزی را به دانشجویان ارائه می‌دهند معمولاً مبلغ قابل توجهی را به عنوان کارمزد دریافت می‌کنند. این موضوع باعث می‌شود تا هزینه انتقال پول به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند. مجموعه farakonesh برای کمک به دانشجویان و کاهش هزینه‌های آن‌ها، اقدام به دریافت کارمزد بسیار کمی می‌کند. این موضوع باعث می‌شود تا روند انتقال پول شما با کمترین هزینه ممکن صورت گیرد.

حرف آخر

در این مطلب تلاش کردیم به بررسی مشکلاتی که پیش روی دانشجویان ایرانی برای پرداخت شهریه دانشگاه‌های بین المللی دارند پرداخته و شما را با این چالش‌ها آشنا کنیم. در ادامه به معرفی مجموعه فراکنش پرداخته و بیان کردیم که چگونه این مجموعه به شما کمک می‌کند تا بتوانید به راحتی شهریه دانشگاه‌های خود را واریز کنید.

زبانمهر

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست