عجایب تور پوکت که از وجود آن ها بی اطلاع بودید!

گاما

اگر شما قصد خرید تور پوکت را دارید بهتر است با تمام نکات مرتبط با آن آشنایی پیدا کنید تا بتوانید یک خرید درست و آگاهانه داشته و سفر بی‌ نظیر خود را به جزیره زیبای پاکت آغاز نمایید. امروزه جزیره زیبای پوکت به یکی از جذاب‌ ترین جاذبه‌ های گردشگری در آسیا تبدیل شده است. همچنین در بین گردشگران و توریست‌ ها نیز بسیار پرطرفدار می‌ باشد.

اقامتگاه‌ های شیک و بی‌ نظیری در این جزیره قرار گرفته اند. همچنین شما می‌ توانید از سواحل بی‌ نظیر آن نیز حداکثر استفاده را ببرید. البته در نظر داشته باشید اگر قصد سفر به کشور تایلند را دارید جزیره پوکت نسبت به جزایر دیگر از هزینه‌ های بیشتری برخوردار می‌ باشد. پس اگر در بودجه خود محدودیتی ندارید می‌ توانید به راحتی به این جزیره زیبا سفر کرده و از امکانات بی‌ نظیر آن حداکثر استفاده را ببرید.

در این جزیره جاذبه‌ های مختلفی مانند اقامتگاه‌ های لوکس، مراکز خرید بی‌ نظیر، رستوران‌ های متنوع نیز وجود دارند که شما می‌ توانید از تمام این جاذبه‌ ها استفاده کرده و سفر خود را به یک سفر خاطره انگیز و فراموش نشدنی تبدیل کنید. در نظر داشته باشید که تا حدودی محبوبیت این جزیره به دلیل آب و هوای استثنایی و بی‌ نظیر آن می‌ باشد. به همین دلیل گردشگراناین جزیره را انتخاب می کنند تا بتوانند از این آب و هوای گرم و عالی بهره ببرند.

می‌ توان گفت در تمام سال این جزیره گرم و مرطوب بوده و افراد می‌ توانند ماه‌ های بین مارس تا می را برای مسافرت خود انتخاب کنند. اگر می‌ خواهید در فصل بارانی به این جزیره سفر نکنید بهتر است در ماه اکتبر به هیچ عنوان به این جزیره نروید. زیرا در این ماه شما شاهد بارش‌ های موسمی بسیار شدید خواهید بود.

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

اگر می‌ خواهید در فصل سرد سال به این جزیره سفر کنید بهتر است بین فصل نوامبر تا فوریه بلیط خود را خریداری کرده و به جزیره پوکت سفر کنید تا بتوانید از آب و هوای خنک آن لذت ببرید.

پوکت

علت انتخاب جزیره پوکت برای سفر

همانطور که عنوان کردیم تور پوکت بسیار پرطرفدار است و در کشور تایلند این جزیره جزو جزیره‌ های بسیار محبوب در بین گردشگران می‌ باشد. پوکت جزو بزرگترین جزیره‌ های کشور تایلند به حساب می‌ آید و دارای ۳۲ جزیره کوچک نیز می‌ باشد. پوکت در غرب تایلند قرار گرفته است و به عنوان زیباترین جزیره تایلند نیز به حساب می‌ آید.

جزیره پوکت به شهر کرابی بسیار نزدیک است. شما می‌ توانید از این جزیره خود را به راحتی به این شهر رسانده و از تاریخ غنی و بسیار متنوع کشور تایلند دیدن کرده و اطلاعات بسیار خوبی به دست بیاورید.

بررسی تفریحات جزیره پوکت

شما با خرید تور پوکت می‌ توانید از تفریحات جدید و بی‌ نظیری در این جزیره بهره ببرید. به عنوان مثال گشت و گذار در طبیعت بکر این جزیره جزو یکی از تفریحات بی‌ نظیر آن محسوب می‌ شود. همچنین می‌ توانید بر روی فیل‌ ها سوار شده و از میان جنگل‌ های بکر آن عبور کنید و با پوشش‌ های گیاهی بسیار متنوع آشنا شوید.

همچنین می‌ توانید در کنار آبشار بسیار بزرگی نیز عکس‌ های زیبایی به یادگار ثبت کنید. یکی از معروف‌ ترین و محبوب‌ ترین سرگرمی‌ های جزیره پوکت قایق سواری در تنداب می‌ باشد. گردشگران زیادی سوار قایق‌ های بادی می‌ شوند و یک مسیر ۴ کیلومتری را از بین جنگل عبور می‌ کنند. می‌ توان گفت این کار یکی از پر هیجان ترین تفریحات جزیره پوکت است. یکی دیگر از هیجان انگیزترین تفریحات این جزیره سر خوردن بر روی طناب می‌ باشد. این طناب بر روی رودخانه است و می‌ تواند لحظات بسیار دلهره آوری برای گردشگران به وجود بیاورد.

ارزان‌ ترین زمان برای خرید تور پوکت

بسیاری از افراد که به دنبال خرید تور پوکت هستند؛ همواره به دنبال یک تور ارزان قیمت می‌ باشند تا بتوانند سفر خود را بسیار مناسب و مقرون به صرفه به اتمام برسانند. این افراد به دنبال دانستن ارزان‌ ترین زمان سفر به جزیره پوکت هستند تا بتوانند تور خود را در این زمان‌ ها خریداری کرده و هزینه‌ های سفر خود را تا حدود بسیار زیادی کاهش دهند.

می‌ توان گفت نیمه دوم فصل بهار و فصل تابستان و همچنین نیمه اول فصل پاییز جزو زمان‌ های بسیار مناسب برای این افراد محسوب می‌ شوند. افراد می‌ توانند تور پوکت خود را در این زمان‌ ها خریداری کرده و سفر خود را به این جزیره با قیمتی بسیار مناسب شروع کنند. البته شما اگر یک آژانس هواپیمایی مناسب را انتخاب کنید می‌ توانید با قیمت‌ های بسیار مناسب در هر زمان که تمایل داشته باشید به جزیره زیبای پوکت سفر کنید. برای خرید تور پوکت نوید گشت می توانید از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید.

https://navidgasht.com/tours/تورهای-آسیا/تایلند/پوکت

اماکن دیدنی در پوکت

جمع‌ بندی

خرید تور پوکت خواسته افراد زیادی است. به همین دلیل افراد به دنبال کسب اطلاعات زیاد در این زمینه هستند تا بتوانند یک خرید درست داشته و سفر خود را آگاهانه آغاز نمایند. اگر شما نیز می‌ خواهید در کنار عزیزان و خانواده خود به این جزیره زیبا سفر کنید بهتر است یک سری اطلاعات به دست آورده و سفر خود را آگاهانه آغاز نمایید.

این اطلاعات به شما کمک زیادی می‌ کند تا بتوانید به بهترین نحو ممکن سفر خود را سپری کنید‌. در نظر داشته باشید که انتخاب آژانس هواپیمایی اهمیت بسیار زیادی دارد. با انتخاب آژانس هواپیمایی نوید گشت شما می‌ توانید این مسیر سخت را به یک مسیر راحت و آسان تبدیل کرده و یک سفر بسیار عالی و مهیج را تجربه کنید.

آژانس هواپیمایی نوید گشت می‌ تواند اطلاعات بسیار عالی در مورد تور پوکت اختیار شما قرار داده و شما را در این زمینه یاری کند. شما می‌ توانید انواع تور های مختلف را با قیمت بسیار عالی و امکانات بی‌ نظیر خریداری کرده و سفر خود را آغاز نمایید.

اگر به دنبال خرید تور پوکت هستید می‌ توانید تمام کار ها را به کارشناسان این مجموعه بسپارید. افراد با تجربه این مجموعه می‌ توانند به راحتی ویزای شما را دریافت کرده و شما را در سریع‌ ترین زمان ممکن راهی جزیره زیبای پوکت کنند. همچنین می‌ توانید از امکاناتی که بر روی تور قرار دارند نیز بهره ببرید.

زبانمهر

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست