نقاش

نقاشی به انگلیسی، کلاس نقاشی، دختر نقاش، طراحی و بقیه عبارات

گاما

نقاشی به انگلیسی می شود Painting (پِینتینگ) و نقاش می شود Painter. البته Drawing هم برای نقاشی استفاده می شود اما بیشتر معنای طراحی می دهد نه نقاشی (طراحی به معنی طرح یک چیز جدید اما نقاشی لزوما ایجاد طرح جدید نیست و ممکن است شما چهره یک فرد را نقاشی کنید). ضمنا کلاس نقاشی میشه painting class و دختر نقاش میشه painter girl رشته نقاشی هم میشه Paint یا painting field و در این مطلب نکات جالب و حقایق اخر مطلب خصوصا شما رو شگفت زده می کنه.

دانلود کنید برای گوشی: 5 دیکشنری برتر دنیا

  • Painting: نقاشی
  • نوع کلمه: اسم قابل شمارش (countable noun) یا غیر قابل شمارش (uncountable noun)
  • تلفظ بریتیش: /ˈpeɪn.tɪŋ/
  • تلفظ آمریکایی:  /ˈpeɪn.t̬ɪŋ/

تعریف Painting (نقاشی) در انگلیسی در نقش اسم قابل شمارش

picture made using paint   تصویری که با استفاده از رنگ ساخته شده است

مثال:

  • The walls are covered in oil paintings.   دیوارها با رنگ روغن نقاشی شده اند
  • an exhibition of 19th-century French painting   نمایشگاه نقاشی فرانسوی قرن نوزدهم

تعریف Painting (نقاشی) در انگلیسی در نقش اسم غیر قابل شمارش

The skill or activity of making a picture or putting paint on a wall   مهارت یا عمل کشیدن یک تصویر یا رنگ آمیزی روی دیوار

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزشی چرب زبان، هرررر زبانی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان زبان مدنظرتو مثل بلبل حرف بزن!


 

مثال:

  • We were taught painting and drawing at art college.   ما در دانشکده هنر، نقاشی و طراحی یاد گرفتیم
  • When we bought the house, we had to do a lot of painting and redecorating.   وقتی این خانه را خریدیم، مجبور شدیم کارهای زیادی برای رنگ آمیزی و دکوراسیون آن انجام بدهیم
  • Any painting by Van Gogh is worth a fortune.   هر یک از آثار ون گوگ به اندازه یک ثروت بزرگ ارزشمند هستند
  • He always uses vibrant colours in his paintings.   او همیشه در نقاشی هایش از رنگ های پرطراوت و زنده استفاده می کند
  • The curator guided us round the gallery, pointing out the most famous paintings in the collection.   مسئول نمایشگاه، ما را در گالری چرخاند و معروف ترین آثار نقاشی مجموعه را نشانمان داد
  • Edvard Munch’s “The Scream” is a famous Expressionist painting.   تابلوی نقاشی «جیغ» اثر ادوارد مونک یک نقاشی معروف به سبک اکسپرسیونیسم است
  • The painting portrays a beautiful young woman in a blue dress.   این نقاشی تصویر یک زن جوان زیبا در لباس آبی را نشان می دهد

در حال نقاشی کشیدن

10 حقیقت جالب درباره نقاشی

نقاشی کشیدن آن قدر شگفت انگیز است که به ما اجازه می دهد تا هر چیزی را که می خواهیم به تصویر درآوریم. همانطور که می دانید، نقاشی کردن روش های مختلفی دارد. از نقاشی دیوارها و نرده ها گرفته تا طراحی منظره، مرمت و انواع روش های دیگر، همه و همه راه های سرگرم کننده ای برای گذراندن یک آخر هفته جذاب هستند. با وجود اینهمه رنگ مختلف، اغراق نیست اگر بگوییم که رنگ آمیزی و نقاشی کردن فرایندی جادویی است که می تواند به شکل های مختلف تصاویر جالبی را خلق کند.

برای مثال، رنگی وجود دارد که به عنوان یک پرایمر نقاشی عمل می کند یا رنگی وجود دارد که به کاهش خاک و گرد و غبار کمک می کند. رنگهایی هستند که بافت خاصی دارند و همین طور انواع و اقسام رنگ های مختلفی پیدا می شوند که کاربردهای متفاوتی دارند.

حتما بخوانید: آموزش رنگ های اصلی و فرعی به انگلیسی

شاید برایتان کمی گیج کننده باشد، اما خبر خوب این است که ما می توانیم به شما کمک کنیم تا از همه انواع رنگها در بیاورید. بنابراین، با خودمان گفتیم که اگر بتوانیم برخی حقایق شگفت انگیز در مورد رنگ و نقاشی را با شما به اشتراک بگذاریم، حتما برایتان جالب است. به این ترتیب می توانید نقاشی را به شیوه ای جدید بشناسید.

1-رنگ بنفش (purple) زمانی یک رنگ سلطنتی محسوب می شد. در آن زمان، فقط اشراف زادگان می توانستند بهای رنگ بنفش را بپردازند. در زمان رومیان، از چهار میلیون صدف شکسته خرد شده حلزون برای تهیه یک پوند رنگدانه بنفش استفاده کردند.

2-570 گالن رنگ برای پوشش نمای بیرونی کاخ سفید واقع در واشنگتن دی. سی بکار گرفته شد.

3- در سال 2004، مارکو اواریستی (Marco Evaristti) هنرمند شیلیایی، از سه شلنگ آتش نشانی و 3000 لیتر رنگدانه برای نقاشی کردن استفاده کرد. او این کار را انجام داد تا قله یک کوه یخ در گرینلند را به رنگ قرمز روشن رنگ آمیزی کند.

4- اسپری رنگ فقط به خاطر نیاز سازنده اش اختراع شد. تاریخچه اسپری رنگ به فرانسیس دیویس میلت (Francis Davis Millet) بر می گردد. او در حال کار وزمانی که مجبور بود در فرصت کمی ساختمان نمایشگاه جهانی شیکاگو را تکمیل کند، اسپری رنگ را اختراع کرد.

5- زمانی گران ترین رنگ، رنگ آبی اولترامارین (ultramarine) یا همان رنگ لاجوردی بود. این رنگ به این خاطر گران بود که از سنگ لاجورد ساخته می شد. احتمالا می توانید نمونه هایی از این رنگ را در یک نسخه خطی قدیمی پیدا کنید. این نسخه های خطی با رنگ هایی تهیه می شدند که با ترکیب سنگ های قیمتی خرد شده و یک ماده چسبنده برای اتصال آنها بهم ساخته می شدند.

کاربردی: تشکر از دوست یا یک فرد به انگلیسی (25 روش)

6- آیا می دانستید که رنگ های روغنی خشک نمی شوند؟ در عوض، بر اثر اکسیداسیون سخت و سفت می شوند. این اتفاق معمولا حدود دو هفته طول می کشد و سپس، رنگ ها آماده هستند تا در مدت تقریبا شش ماه جلا داده شوند. اما گاهی اوقات این فرآیند می تواند سال ها طول بکشد تا رنگ روغن به طور کامل سفت شود.

7- آیا می دانستید که اولین نقاشی های رنگ روغن، نقاشی های دیواری بودایی است که در غارهای بامیان افغانستان پیدا شد؟ و سابقه پیدایش آنها به قرن هفتم میلادی بر می گردد..

8- چرخه رنگ ها را به خاطر دارید؟ باید بگوییم که چرخه رنگ ها از ایالات متحده هم قدیمی تر است. سر آیزاک نیوتن (Sir Isaac Newton) در سال 1706 چرخه رنگ را خلق کرد. با توجه به تاریخچه هر رنگ، او «نوار رنگ هایی که با عبور نور از طریق یک منشور ایجاد می شدند را می گرفت و آنها را به یک دایره تقسیم شده تبدیل می کرد، دایره ای که اندازه هر بخش آن با توجه به محاسبات او از طول موج و عرض مربوطه آن در طیف رنگ متفاوت بود.»

9- آیا می دانستید رنگ در درجه حرارت حدود 70 درجه، سریع تر خشک می شود؟ در واقع، در این درجه نسبت به دمای خیلی بالا یا پایین، رنگ به آرامی پخش شده و سریع تر جذب می شود.

10- آیا می دانستید که رنگ های مختلف می توانند درمانگر باشند؟ به عنوان مثال، رنگ قرمز (Red) اغلب به مردم افسرده کمک می کند تا انرژی شان را دوباره به دست آورند. و رنگ سبز (Green) هم به کاهش استرس کمک می کند.

دانلود کنید: ضروری ترین اصطلاحات انگلیسی که باید بلد باشید

یک حقیقت جالب دیگه

سقف معروف کلیسای سیستین

میکل آنژ (Michelangelo) طی 4 سال سقف معروف کلیسای سیستین (Sistine Chapel) را در دهه 1500 طراحی و نقاشی کرد، اما بازسازی این بنا در اواخر دهه 1900 نزدیک 20 سال طول کشید.

دفعه بعد که به یک اثر نقاشی نگاه می کنید، حتما از تاریخچه و واقعیت های جالبی که در آن نهفته است، شگفت زده می شوید.

در کنار این مطلب بخوانید: چگونه افراد مختلف را در زبان انگلیسی صدا بزنیم؟ 

زبانمهر

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست