آموزش زبان چکی از صفر تا صد با 22 درس

آموزش زبان چکی از صفر تا صد با 22 درس (فیلم+ PDF)

گاما

در این مطلب بیش از ۸ درس کاربردی و مهم آموزش زبان چکی (مقدماتی-پیشرفته) را به زبان فارسی و با کمک فیلم برای دانلود رایگان قرار داده ایم. این مباحث شامل مباحث مختلفی از مقدماتی تا پیشرفته شامل موضوعات متنوع ولی کاربردی هستند. دقت کنید که به دلیل جدید بودن مبحث آموزش زبان چکی در ایران، در هیچ کجا آموزش این زبان با ترجمه فارسی وجود ندارد و بلافاصله بعد از تولید چنین محصولاتی در وب سایت چرب زبان شما را مطلع خواهیم کرد.

مقدمه

در انتخاب این ویدیو های آموزشی سعی کرده ایم اصولی ترین و کاربردی ترین آموزش ها را (مقدماتی-پیشرفته) برایتان گرد هم آوریم. این ۸ ویدیوی آموزشی در این پست شامل بهترین موضوعات کاربردی چکی (مقدماتی-پیشرفته) و زیر مجموعه های آن می باشد، از جمله:

  • صحبت راجب آب و هوا
  • سلام و احوالپرسی و خداحافظی
  • صحبت راجب امور ساده روزمره
  • صحبت راجب خواسته ها
  • افعال رایج و کاربردی
  • کلمات روزمره در زبان چکی
  • و … .

نمونه ویدیوی آموزشی و تصاویر دروس

نمونه ای از این ویدیوها را در زیر می بینید (البته ویدیوهایی که دانلود می کنید، از کیفیت بالاتری برخوردار هستند):

 

و تصاویر مختلف از این دروس:

نکته مهم! هیچ فیلم رایگان یا وب سایتی در سرتاسر اینترنت، این آموزش ها را به صورت مدون و اصولی، به شما آموزش نمی دهد و آموزش های آنها فقط جنبه تکمیلی دارند. سعی کنید از بسته حرفه ای خودآموز (کلیک کنید) استفاده کنید تا زبان چکی (مقدماتی-پیشرفته) را بصورت اصولی، سریع و کامل بیاموزید.

لینک های دانلود دروس گلچین شده

download  دانلود همه دروس

آموزش های جدید (آپدیت 2023)

در اینجا دروس پیوسته آموزش مقدماتی زبان چکی را از پیج اپارات سلف آموز در اختیارتان قرار می دهیم اما باز هم تاکید می کنم بهترین راه یادگیری حرفه ای این زبان، تهیه پکیج تبلیغ شده در همین صفحه است در فروشگاه ما:

جلسه اول

جلسه دوم و سوم

جلسه چهارم

جلسه پنجم

جلسه ششم و هفتم

جلسه هشتم

جلسه نهم

جلسه ده و یازدهم

جلسه دوازدهم

جلسه سیزدهم

جلسه چهارده پانزده و شانزدهم

جلسه هفده و هجدهم

جلسه نوزدهم

جلسه بیستم

جلسه بیست و یک

جلسه بیست و دو

دانلود اپلیکیشن آموزش زبان چکی (بهترین)

download   دانلود برای اندروید

اگر سوالی در ارتباط با این دروس زبان چکی (مقدماتی-پیشرفته) دارید در بخش نظرات با ما و سایر هموطنان عزیز مطرح کنید.

9 گام برای یادگیری بهتر زبان چکی

زبان چکی به عنوان زبان رسمی در جمهوری چک (کشوری واقع در مرکز اروپا) شناخته می‌شود و بیش از ۱۰ میلیون نفر به عنوان زبان اصلی و مادری آن استفاده می‌کنند. این زبان دارای گرامر و واژگان پیچیده‌ای است و از نظر تاریخی با دیگر زبان‌های اسلاوی مرتبط است.شروع یادگیری زبان چکی می‌تواند یک تجربه جالب و مفید باشد. در اینجا چند مرحله را برای شروع یادگیری زبان چکی معرفی می‌کنم:

  1. تعیین هدف: قبل از شروع هر کاری، مهم است که هدف خود را مشخص کنید. آیا می‌خواهید زبان چکی را برای مسافرت، تحصیل یا کار بیاموزید؟ تعیین هدف به شما کمک می‌کند تا برنامه مطالعه و یادگیری خود را بهتر تنظیم کنید.
  2. منابع آموزشی: استفاده از منابع آموزشی مناسب امری مهم است. در این زمینه می‌توانید از کتاب‌های آموزش زبان چکی، منابع آنلاین، ویدئوهای آموزشی و نرم‌افزارهای زبانی استفاده کنید. در ابتدا، ممکن است از منابع مبتدی شروع کنید و سپس به مرور به منابع پیشرفته‌تر بروید.
  3. گرامر و واژگان: یادگیری گرامر و واژگان اساسی زبان چکی از مراحل اولیه بسیار حیاتی است. مطالعه کتاب‌های گرامر، حل تمرینات گرامری، و یادگیری واژگان از راهکارهای اصلی در این زمینه است.
  4. گوش دادن به زبان صوتی: گوش دادن به زبان صوتی به شما کمک می‌کند تا با لحن، تلفظ و ساختار جملات زبان آشنا شوید. پادکست‌های زبان چکی، فیلم‌ها و موسیقی‌های چکی می‌توانند بهترین منابع برای این منظور باشند.
  5. مکالمه: برای تقویت مهارت مکالمه، می‌توانید با یک هم‌یادگیری یا معلم زبان چکی مکالمات خود را تقویت کنید. اگر امکان حضور در گروه‌های زبانی یا کلاس‌های آنلاین وجود دارد، از این فرصت بهره‌مند شوید.
  6. تمرین مداوم: یادگیری زبان نیازمند تمرین مداوم است. هر روز به مدت کوتاهی به یادگیری زبان اختصاص دهید تا مهارت‌های زبانی خود را بهبود بخشید.
  7. انگیزه: اهمیت حفظ انگیزه در طولانی‌مدت بسیار زیاد است. به یاد داشته باشید که یادگیری زبان یک مسیر طولانی است و انگیزه شما در تمام این مسیر بسیار حائز اهمیت است.
  8. اشتباه‌ها را ترسیم کنید: اشتباه کردن جزء فرآیند یادگیری است. از اشتباهات خود یاد بگیرید و آنها را به عنوان یک فرصت برای پیشرفت ببینید.
  9. تعامل با جامعه‌ی زبانی: در اینترنت یا جوامع زبانی آنلاین، با افراد چکی زبان در ارتباط باشید. این امکان به شما کمک می‌کند تا در محیط‌های واقعی تر با زبان چکی در تعامل باشید.
زبانمهر

حتما بخوانید!

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست