اتاق پرو

اتاق پرو به انگلیسی، مترادف ها و روش استفاده در جمله

گاما

Dressing room در زبان انگلیسی به معنی اتاق پرو می باشد اما چون به معنی اتاق مخصوص لباس هم هست بهتر است برای اتاق پرو استفاده نکنید. پیشنهاد این است از دو واژه fitting room و changing room برای اتاق پرو استفاده کنید و تفاوتی هم ندارند هر دو واژه. در این مطلب مترادف ها و روش استفاده واژه dressing room رو توضیح می دیم.

  • تلفظ: /drɛsɪŋ ˌruːmˈ/
  • نوع کلمه: اسم قابل شمارش (countable noun)

تعریف اتاق پرو به انگلیسی

1- A room where an actor or performer can get ready before going on stage, appearing on television etc.  اتاقی که بازیگر یا مجری می تواند قبل از رفتن روی صحنه، جلوی دوربین تلویزیون و یا غیره در آن آماده شود.

2- American English a room or area in a store where you can try on clothes. SYN changing room British English. در انگلیسی آمریکایی به اتاق یا محوطه ای در فروشگاه گفته می شود که شما می توانید لباسها را در آنجا امتحان کنید، مترادف کلمه اتاق پرو در انگلیسی بریتانیایی.

3- A small room next to a bedroom in some houses where you can get dressed.  اتاق کوچکی کنار اتاق خواب در برخی خانه ها برای لباس پوشیدن.

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزشی چرب زبان، هرررر زبانی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان زبان مدنظرتو مثل بلبل حرف بزن!


 

از دست ندهید: به عنوان یک توریست در اروپا این ۱۵ کار را هرگز انجام ندهید!

مثالهای بیشتر برای کلمه Dressing room

1- I thought Julie Rose would be there and would return the yellow shoes I’d left in a dressing room two weeks ago. فکر می کردم جولی رز آنجا باشد و کفشهای زرد رنگی که دو هفته پیش در اتاق پرو جا گذاشته بودم را پس بدهد.

2- He spent the interval just sitting in his dressing room, gathering his strength for the next act. او این وقفه را صرف نشستن در رختکنش و جمع کردن قدرتش برای اقدام بعدی کرد.

3- So why was he all smiles in his dressing room after the fight? پس چرا او بعد از دعوا در رختکنش خیلی خوشحال بود؟

4- Always check a store’s policy about trying on underwear before hitting the dressing room. همیشه قبل از ورود به اتاق پرو، خط مشی فروشگاه در مورد لباس زیر را بررسی نمایید.

5- Try to walk and sit in the dressing room once you’ve tried these jeans. موقع پوشیدن این شلوار جین در اتاق پرو راه برو بنشین.

هنگام سفرهای خارجی چه لباسی بپوشیم؟ (و چه لباسی نپوشیم؟)

نکات استفاده از اتاق پرو در کشورهای خارجی (جالبه)

1-بررسی اطلاعات: قبل از خرید لباس، در مورد وجود اتاق پرو در فروشگاه‌های مورد علاقه خود در کشور خارجی تحقیق کنید. این اطلاعات را می‌توانید از وبسایت یا راهنمای سفر به دست آورید.

2-قوانین و ضوابط: مطمئن شوید که با قوانین و ضوابط استفاده از اتاق پرو آشنا هستید. ممکن است برخی از فروشگاه‌ها محدودیت‌هایی در مورد نحوه استفاده از این اتاق‌ها داشته باشند، مانند محدودیت زمانی یا طرح‌های خاص.

3-هزینه: برخی از فروشگاه‌ها هزینه‌ای بابت استفاده از اتاق پرو دریافت می‌کنند. پیش از استفاده، از هزینه‌های مربوطه مطلع شوید تا آمادگی مالی لازم را داشته باشید.

4-نحوه استفاده: مطمئن شوید که با نحوه استفاده از اتاق پرو آشنا هستید. معمولاً باید لباس‌های خریداری شده را به پرسنل مربوطه تحویل دهید و با یک برچسب یا شماره شناسایی مشخص شوند تا بعداً آن‌ها را دریافت کنید.

5- محدودیت زمانی: دقیقاً بدانید که تا چه زمانی لباس‌های خریداری شده شما می‌توانید در اتاق پرو باشند. معمولاً این مدت زمان از چند ساعت تا چند روز متغیر است، لذا مراقب باشید زمان مشخص را رعایت کنید تا از از دست دادن لباس هایتان جلوگیری شود.

حتما بخوانید: سفر به اروپا: زمان مناسب، وسایل مورد نیاز و نکات مهم دیگر

بهتر است قبل از خرید لباس‌ها، همیشه از فروشگاه یا پرسنل مربوطه در مورد جزئیات استفاده از اتاق پرو جویا شوید تا همه نکات را به درستی رعایت کنید.

زبانمهر

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست