کلاس زبان

4 بهترین آموزشگاه های زبان در شیراز (عمومی آیلتس تافل)

گاما

در این مطلب بهترین موسسات برگزار کننده کلاس های آموزشی زبان در شهر شیراز را معرفی می کنیم. نه تنها برای یادگیری عمومی زبان یا آزمونهای مختلف مثل دکتری، آیلتس و تافل بهترین هستند بلکه بسیار مدیریت منسجمی دارند و در حال حاضر بهترین اساتید زبان شهر در این موسسات تدریس می کنند.

5 روش برای تقویت زبان انگلیسی

1- خارج از کلاس زبانتان انگلیسی صحبت کنید

فرض می کنیم که شما در روز مجموعا 4 ساعت زمان صرف کلاس زبان و انجام تکالیفتان می کنید. فکر می کنید این میزان کافیست؟ باید بگوییم که نه! بیایید دیدمان را کمی وسیع تر کنیم و موضوع را فقط به کلاس زبان محدود نکنیم. آیا شما خارج از کلاستان هم انگلیسی صحبت می کنید؟ با دوستانتان چه؟ با آنها انگلیسی حرف میزنید؟ در وقتهای استراحت و اوقات فراغتتان چطور؟ به انگلیسی مکالمه می کنید یا فقط به زبان مادری خودتان؟

همانطور که می بینید، فرصت های زیادی برای تقویت مهارت مکالمه به زبان انگلیسی وجود دارد. اگر بتوانید در اکثر موقعیت ها به جای به کار بردن زبان مادری تان از زبان انگلیسی استفاده کنید، قطعا بعد از مدتی متوجه پیشرفت خودتان می شوید. پس یادگیری و تمرین را فقط محدود به کلاس زبان نکنید و در سایر موقعیت ها هم به صحبت کردن به زبان انگلیسی بپردازید. این کار هم اعتماد به نفس و هم مهارت هایتان را افزایش می دهد.

2- فیلمها و سریالهای انگلیسی بیشتری تماشا کنید

سعی کنید فیلمها و سریالهای زبان اصلی بیشتری بدون زیرنویس تماشا کنید. هنگام دیدن این فیلمها، کلمات و عبارتهایی که متوجه نمی شوید را یادداشت کنید و بعدا از دوستان یا معلم خودتان بپرسید. فیلمهای مورد علاقه تان را ببینید تا هم سرگرم شوید و هم کلی کلمه و اصطلاح جدید یاد بگیرید. فیلم و سریال انگلیسی منبع بسیار خوبی برای یادگیری زبان است، چون در آنها از زبان رایج و کلمات متداول استفاده می شود. قسمت خوب ماجرا اینجاست که شما می توانید هر قسمت را که متوجه نشدید متوقف و آن را دوباره پخش کنید.

3- به یک گروه یا انجمن یادگیری زبان ملحق می کنید

گروههای مجازی و حضوری زیادی وجود دارد که افرادی مثل شما در آن جمع شده اند تا با هم زبان یاد بگیرند. این گروهها و انجمن ها فرصتی بسیار عالی برای یادگیری هستند که علاوه بر تقویت مهارت های زبان به شما امکان می دهد با افراد جدید آشنا و دوست شوید. پیوستن به گروهی که اعضای آن کم و بیش در سطح خودتان هستند اعتماد به نفستان را بیشتر می کند. می توانید هر روز نکات و مطالب جدید را با هم به اشتراک بگذارید، از همدیگر یاد بگیرید و به هم یاد بدهید.

4- هر چیزی که می شنوید را تکرار کنید تا بتوانید دقیقا آن را تقلید کنید

شاید شنیدن این حرف برایتان تعجب آور باشد، اما تقلید کردن یکی از راههای طبیعی یادگیری یک زبان جدید است. به حالت و لحن صحبت کردن انگلیسی زبانها توجه کنید. دقت کنید ببینید استرس روی کدام بخش کلمات قرار دارد. صحنه ای از یک فیلم را تماشا کنید و بعد تلاش کنید دیالوگهای بازیگران را تکرار و حالت هایشان را موقع حرف زدن تقلید کنید. فقط یادتان باشد آنها را مسخره نکنید! قصد شما از این کار یادگیری است نه مسخره کردن! مطمئن باشید بعد از مدتی متوجه می شوید که لحن حرف زدنتان شبیه انگلیسی زبانها شده است. آن وقت دیگر لازم نیست لهجه کسی را تقلید کنید، چون خودتان لهجه انگلیسی درستی دارید!

5- بخوانید، بخوانید، و باز هم بخوانید!

واقعیتی که خیلیها از آن بی خبرند این است که افرادی که زیاد مطالعه می کنند صحبت کردن بهتر و روانتری هم دارند. در واقع خوانندگان خوب، سخنرانان خوبی هم هستند! خواندن متون انگلیسی به شما کمک می کند تا به انگلیسی «فکر کنید». هر چه بیشتر بخوانید، بهتر هم می توانید بنویسید و خیلی زود می توانید بهتر هم صحبت کنید. این مساله مخصوصا زمانی اثر بیشتری دارد که متنها را با صدای بلند بخوانید یا با دیگران درباره کتاب، روزنامه و یا هر مطلب انگلیسی دیگری که خوانده اید بحث و تبادل نظر کنید. این وبسایت را ذخیره کنید پر از متن های ساده و بسیااااار کاربردی ست.

سوالات رایج کاربران از زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی هیچ رمز و رازی ندارد اما 10 ترفند فوق العاده موثر را در انتهای همین مطلب به همراه دانلود منابع به صورت رایگان معرفی کرده ایم

هزینه های کلاسهای زبان (بطور متوسط)

تقریبا همه موسساتی که در این لیست معرفی می کنیم هزینه های کلاسهای شان در محدوده زیر است:

عنوان دوره هزینه 
کلاس های آنلاین گروهی حدود 900 هزار تومان برای هر ترم
کلاس های خصوصی هرجلسه 120000 تومان (یک ساعت و نیم)
کلاس های فقط مکالمه (نیمه خصوصی دومیلیون تومان (4 ماه)
کلاس های آیلتس 1.5 میلیون تومان (ده جلسه دو ساعته)

موسساتی هم که جلسات ترمیک (یعنی یادگیری زبان در چند ترم به صورت سطح بندی) برگزار می کنندکلاسهای ترمیک بزرگسالان برای سطح مبتدی تا متوسط را حدود دو روز در هفته برگزار می کنند و هر ترم شامل حدود 20 جلسه یک ساعت و نیمی است. هزینه هر ترم بین 600 تا 900 هزار تومان است.

نکته بسیار مهم

دوستانه عرض می کنیم: سمت آموزشگاه هایی که بجای اساتید حرفه ای زبان، از دبیران ضعیف، بی تجربه و نابلد استفاده میکنند یا آموزشگاههای شعبه ای بی کیفیت نروید (زیرا بجای پرداخت هزینه لایق اساتید، آن را صرف تبلیغات در فضای مجازی می کنند، و با کمترین هزینه، مربیان ناشی استخدام می کنند. نمونه آنها در همین سرچ گوگل مشخص هست!) .

نه تنها وقت تان را تلف میکنند بلکه با متدهای بی کیفیت، تلفظ های اشتباه، بی نظمی و نگاه پول محور، آینده تان را به خطر می اندازند. یک آموزشگاه حرفه ای میتواند شما را در ۳ ماه به نمره ۷ آیلتس برساند و در عوض آموزشگاه دیگری که ادعای آیلتس تضمینی هم می کند تا ۶ ماه از شما پول می گیرد و نهایتا نمره ۶ و شانس زیادی را در پذیرش و بورسیه از دست می دهید.

البته توصیه ما شرکت در بهترین کلاسهای آنلاین تهران است (بهترین هزینه و کیفیت و کاملا آنلاین)

فقط با تلفط اشتباهی که یاد خواهید گرفت، در کشور مقصد یک لهجه ضعیف و ناشیانه خواهید داشت که نه تنها دردسرهای خاص خود را دارد بلکه سالها اصلاح آن زمان میبرد!

تمام تلاش خود را کرده ایم تا در این لیست موسساتی را معرفی کنیم که زبان را اصولی، مدون و بابرنامه به شما آموزش دهند و در کمترین زمان ممکن، هموطنان عزیزم را در مسیر موفقیت قرار دهند. از این بابت مطمئن باشید. موسساتی که از تهران و شهرهای بزرگ به شیراز آمده اند و اساتید جوان را فقط با هدف تلکه کردن شما و دریافت پول موسسه زده اند توصیه نمی کنیم این را متوجه خواهید شد!

1-آموزشگاه گاما

آدرس و تماس دارای شعب در تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، یزد و بوشهر. شعبه اول تهران: فلکه دوم صادقیه، خیابان سازمان آب، کوچه گلستان یکم، پلاک ۲۷ تلفن 02191002542 و شعبه میرداماد جنب پمپ بنزین، طبقه فوقانی خدمات ارتباطی پلاک ۱۷۷ تلفن 02191002349  آدرس و تماس همه شعب

گاما شیراز

یک موسسه حرفه ای آموزش زبان که دارای دو شعبه در شهر شیراز می باشد. کافی ست نگاهی به رزومه اساتید و کارنامه درخشان زبان آموزانش بیندازید کاملا متفاوت با سایر موسسات شهر شیراز است. درواقع باید گفت بدون شک بهترین آموزشگاه زبان در شهر اصفهان است نه تنها تجربه چندین دهه خود از شهر تهران را به شیراز آورده است بلکه از بهترین کتابها و متریال های آموزشی و بهترین اساتید و مدیریت بهره می برد. کلاسهای گاما برای شیرازی هم به صورت حضوری و هم آنلاین است.

هزینه آن کاملا متعادل است و هم زبان عمومی، هم آیلتس در سه سطح مقدماتی متوسط و پیشرفته برگزار می کند. کلاسها کاملا با برنامه زبان آموز منطبق است و می توانید در کلاسها هم به صورت عمومی، هم خصوصی و نیمه خصوصی شرکت نمایید. بخصوص در زمینه آیلتس و زبان عمومی بسیار قوی عمل کرده و نتایج درخشانی هم کسب نموده است. این موسسه را می توانید با خیال راحت انتخاب کنید:

  • تجهیزات مناسب و مدیریت قوی و منظم
  • قیمت کلاسها کاملا مناسب
  • برگزاری منظم آزمونهای ترمیک و استاندارد
  • هم حضوری و هم غیر حضوری برای همه سنین

website  اطلاعات بیشتر و وبسایت

2-آموزشگاه زبان رادین

آدرس و تماس  آدرس و تماس: خوابگاه ارم به سمت بلوار دانشجو نبش کوچه 9, بلوار دانشجو تماس 07136267685

رادین

هر چند جزو آموزشگاههای خوب است اما از نظر ما از لحاظ اساتید، کارنامه و سابقه به گاما نمی رسد اما در زمینه تافل قوی تر عمل کرده است. نه از این جهت که مدرن و با تجهیزات خوبی ست بلکه در حال حاضر بهترین اساتید زبان شیراز در این موسسه تدریس می کنند و ضمنا موسسه و آزمونهای آن از خیلی موسسات در شهر شیراز مدون تر و قوی تر است.

چه بخواهید زبان را برای مکالمه یا تافل یاد بگیرید، این موسسه کلاس های خوبی را ارائه می دهد همانطور که نتایج و خروجی موفق آن نشان داده است. البته اشکالات مختلفی هم دارد (متریال ها درجه یک نیست یا زبان آموزان از هزینه هایی که هر ترم افزایش می یابد راضی نیستند) اما باز هم عرض می کنیم که نسبت به بقیه موسسات شیراز این موسسه در اولویت دوم از نظر ما است.

  • دوره های متنوع متناسب با برنامه زمانی شما
  • قیمت کلاسها بالاتر از بقیه موسسات شیراز
  • در زمینه آیلتس و تافل و آزمونهای دیگر بهترین است
  • اساتید با تجربه و مدیریت منظم
  • کاملا مجهز و کلاسهای آنلاین و حضوری

website  اطلاعات بیشتر و وبسایت

حتما دانلود کنید: آموزش مکالمات روزمره و کاربردی زبان در 100 درس

3-آموزشگاه زبان پارسا

آدرس و تماس  آدرس و تماس: شیراز – بلوار شهید بهشتی ( حدفاصل چهار راه خلدبرین و چهار راه بنفشه) تماس 07132357641

آموزشگاه زبان پارسا

بهترین نیست اما بعد از ایلیا برای یادگیری عمومی زبان و مکالمه پیشنهاد می شود. از این جهت که سابقه بالایی دارد و مدیریت قابل قبول همچنین اساتید نیز دیگر تجربه کافی به دست آورده اند هر چند در ابتدا موسسه از اساتید جوان استفاده می کرد اما در حال حاضر قابل قبول است.

آکادمی زبان پارسا در سال 1380 با رویکرد ارتقا سطح علمی جامعه در زمینه زبانهای خارجی شروع به کار کرد و با سابقه ی درخشان در برگزاری کلاس زبان انگلیسی ، آلمانی، فرانسه، ترکی استانبولی، اسپانیایی، نروژی ، روسی، چینی، ژاپنی ، عربی و سوئدی با جدیدترین متد رایج در هر زبان فعالیت کرده است.

  • کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی و عمومی
  • قیمت کلاسها کاملا عالی
  • تجهیزات و محیط عالی نیست اما مدیریت منظمی دارد
  • اساتید در سطح متوسط
  • برای زبان عمومی و مکالمه پیشنهاد می شود

website  اطلاعات بیشتر و وبسایت

4-آموزشگاه زبان مدرس

آدرس و تماس  آدرس و تماس: بلوار مدرس-حدفاصل درب دوم پایگاه و فلکه گل سرخ-جنب کوچه 7 تماس ۳۷۲۲۲۳۱۵

آموزشگاه زبان مدرس

این آموزشگاه در شیراز جزو آموزشگاه های منظم است اما اساتید آن عالی نیستند. تجهیزات هم همینطور ولی باسابقه است و آزمونهای زبان پایان ترم بابرنامه بوده و از متریال های آموزشی مناسبی بهره می برد. توصیه ما آموزشگاه های بالاست اما اگر به این آموزشگاه نزدیک هستید ما همین موسسه را پیشنهاد می کنیم.

در زمینه آیلتس هم خوب کار کرده و نتایج بدی ندارد اما اگر دنبال نمره بهتری هستید ما این موسسه را پیشنهاد نمی کنیم. هر چند برای مکالمه و زبان عمومی مناسب است. ضمنا در همه سنین از کودکان تا بزرگسالان دوره های آموزش زبان دارد.

  • دوره های ترمیک یا فشرده و کاملا منعطف با برنامه شما
  • قیمت کلاسها کاملا مناسب
  • برگزاری کلاس های ترجمه زبان
  • اساتید و تجهیزات درجه یک نیستند

website  اطلاعات بیشتر و وبسایت

نکات مهم تکمیلی یادگیری زبان (حتما دانلود کنید)

چه کلاس بروید یا نروید منابع زیر را هیچ کجا در اختیارتان قرار نمی دهند پس حتما دانلود کنید:

  • مقابل آینه با صدای بلند تمرین کنید (یا اینکه صدای خود را ضبط کنید تا به اشکالات خود پی ببرید)
  • در مواقع بیکاری، رانندگی و … ترانه های انگلیسی گوش کنید و تمرین کنید
  • اصطلاحات رایج زبان انگلیسی را یاد بگیرید (منطورمان این اصطلاحات است)
  • در شبکه های اجتماعی مثل reddit یا اینستاگرام با انگلیسی زبان ها چت کنید (حتما این مخفف ها که انگلیسی ها در چت هایشان زیاد استفاده می کنند را بلد باشید)
  • سعی کنید هر چیزی را که می بینید به زبان انگلیسی بیان کنید (مثلا این یک پرنده است را به انگلیسی بگویید)
  • در وبسایت blogfa.com یک اکانت ایجاد کنید و یک وبلاگ انگلیسی زبان راه اندازی کنید (مطالب را از خودتان بنویسید-با اشکال یا بدون اشکال فرقی نمی کند)
  • برای رسیدن به سطح متوسط زبان انگلیسی بسته به استعداد و زمانی که می گذارد حدود ۵ ماه طول می کشد تا به سطح متوسط برسید
زبانمهر

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست