لواشک خوشمزه

لواشک به انگلیسی، انواع لواشک و تنقلات رایج در زبان انگلیسی

گاما

لواشک به انگلیسی Fruit Leather است که علت این نام گذاری شباهت لواشک به چرم یا همان Leather می باشد! البته از کلمه fruit-roll هم استفاده می شود ولی اولی رایج تر است. بخواهید بگویید من لواشک دوست دارم باید گفت I like fruit leather و ترشک میشه sorrel. ضمنا هله هوله رو میگن junk food.  بیسکوییت میشه biscuits چیپس سیب زمینی میشه Potato chips و اسمارتیز میشه smarties و پاستیل میشه gummies.

شیرینی جات میشه pastries و پفک میشه cheese curls و آب نبات میشه candy و آب نبات چوبی میشه lollipop و پاپ کورن میشه Popcorn و اسنک میشه snack.

در مورد لواشک باید گفت معمولا جزو تنقلات خانگی یا Snack ها مثل Trail mix‌ (مخلوط آجیل و میوه های خشک)، Ranch Pretzel (چوب شور) و . . . به حساب می آید که طرفدارانِ زیادی هم دارد.

مواد تشکیل دهنده لواشک به انگلیسی

  • توت فرنگی (Strawberry) تازه یا هر نوع میوه دلخواه
  • آب لیمو (Lemon Juice) که به بهتر شدن طعم میوه کمک می کند.
  • شکر دانه ریز (Granulated Sugar یا عسل (Honey) که باعث می شود لواشک شما خیلی ترش نشود.

اصطلاحات مربوط به طرز تهیه لواشک به انگلیسی

1-آماده سازی یا Prepration: گرم کردن فر با دمای 150 درجه یا کم تر و پهن کردن کاغذ داخل سینی

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزشی چرب زبان، هرررر زبانی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان زبان مدنظرتو مثل بلبل حرف بزن!


 

2- ترکیب مواد یا Blend Ingredients: میوه، آب لیمو و شکر را در مخلوط کن ترکیب کرده و آن قدر هم زده می شوند تا پوره و بافتِ یکدستی ایجاد شود.

3-پخت و برش یا Bake and Cut: مواد به مدت چند ساعت یا تا زمانی که لواشک دیگر چسبناک نباشد، پخته شده و بعد از این که خنک شدند، به صورت مستطیل های کوچک برش می خورند.

از لواشک چند نکته جالب دیگر بخوانید

لواشک یک خوراک جذاب و خوشمزه است که می‌تواند برای خارجی‌ها نیز جذاب باشد. لواشک یک نوع شیرینی ترش و مربا است که از میوه‌های تازه یا پوره‌شده ساخته می‌شود. این تنقلات گاهی به عنوان خوراکی سنتی و خاص در برخی از فرهنگ‌ها شناخته می‌شوند.

ترکیب مزه‌های متنوع میوه‌ها و ترشی ملایم لواشک، می‌تواند تجربه مزه‌ای جذاب برای افراد خارجی فراهم کند. همچنین، لواشک می‌تواند به عنوان یک هدیه خاص و متفاوت از فرهنگ و طعم‌های منحصر به فرد شما به دیگران تقدیم شود.

در میان خوراکی‌های ایرانی، لواشک یکی از محبوب‌ترین‌هاست و ممکن است به عنوان یک تجربه متفاوت در سفره خوراکی‌های بین‌المللی مورد استقبال قرار گیرد.

لواشک در بسیاری از فرهنگ‌ها به عنوان یک محصول خوراکی خاص و خوشمزه شناخته می‌شود. به دلیل تنوع میوه‌ها و مزه‌ها در تهیه لواشک، این خوراکی می‌تواند طعم و رنگ منحصر به فردی داشته باشد که جذب توجه افراد خارجی را به خود جلب کند.

در اضافه به طعم لذت‌بخش، لواشک همچنین می‌تواند به عنوان یک گزینه سالم و خوش‌بو برای تنقلات میان‌وعده باشد. اغلب لواشک‌ها از میوه‌های طبیعی تهیه شده و حاوی ویتامین‌ها و مواد مغذی می‌باشند که می‌تواند به سلامتی بدن افراد کمک کند.

اگر شما یک هنرمند در تهیه لواشک هستید و می‌توانید آن را به شکل‌ها و طعم‌های جدیدی تهیه کنید، این می‌تواند تجربه جالبی برای افراد خارجی باشد. همچنین، در صورتی که لواشک به طور محلی و سنتی تهیه شود، می‌تواند به گردشگران افتراقی و خاص از فرهنگ محلی شما ارائه دهد.

بنابراین، می‌توان گفت که لواشک می‌تواند به عنوان یک خوراک جذاب و جالب برای اشتراک گذاری با افراد خارجی مورد استفاده قرار گیرد.

زبانمهر

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست