a girl after learning german

۳۰ درس آموزش ۴۰۰۰ واژه ضروری زبان آلمانی (فیلم+ PDF)

German-gama-min

قطعا لغات و واژگان یک زبان، تاثیر زیادی در یادگیری دارند، اما کدام لغات و چگونه؟ دقت کنید که یادگیری لغات بصورت تصویری، تا ۱۰ برابر بیشتر از حافظه نوشتاری (صرفا خواندن متن) پایدار می باشد. از این رو در این پست ۳۰ ویدیوی آموزش لغات زبان آلمانی که بیش از ۴۰۰۰ کلمه یا واژه پرکاربرد زبان آلمانی را برای شما توضیح می دهند آماده کرده ایم. در ادامه هم ۳ اپلیکیشن برتر اندروید و آیفون (برنامه های گوشی برای یادگیری بهتر واژگان زبان آلمانی) را برای دانلود رایگان قرار داده ایم.

این واژگان برای سطح مقدماتی تا پیشرفته کاربرد دارند و طبق تجربیات همکاران بنده که به زبان آلمانی مسلط هستند، تهیه شده اند. (پس حاصل سال ها تجربه را در این پست در اختیار شما قرار داده ایم- هر سوال یا راهنمایی دیگری هم نیاز داشتید در بخش نظرات مطرح کنید)

نکته مهم! این پست جالب را هم از دست ندهید: مهارت های زبانی خود را با این ۵ کتاب صوتی آلمانی فوق العاده تقویت کنید

۱- دانلود ۳۰ درس آموزش واژگان پرکاربرد زبان آلمانی

این ویدیوها را ممکن است در جای جای اینترنت ببینید، ما سعی کرده ایم که با توجه به تجربه در این زمینه، آنها را گلچین کنیم و در اختیارتان قرار دهیم. نمونه این درس ها را در زیر می بینید:

 

لینک های دانلود

download   دانلود بخش اول

download   دانلود بخش دوم

نکته مهم: یادگیری زبان انگلیسی بسیار حساس است. حتما از نرم افزارهای جدید و باکیفیت (که حاصل سال ها تجربه و تحقیق هستند) استفاده کنید تا هم سریع تر یاد بگیرید و هم از اشتباهاتی که توسط منابع پراشتباه و بی کیفیت در بدن شما جا می افتد جلوگیری کنید! (این پکیج های فوق العاده و حرفه ای  را ببینید)

 


german

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی چرب زبان، آلمانی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان آلمانی مثل بلبل حرف بزن!


 

۲- دانلود ۳ اپلیکیشن برتر آموزش لغات زبان آلمانی

بعنوان مکمل ویدیوهای بالا و مکمل پی دی اف آخر صفحه، ۳ اپلیکیشن برتر موجود در سرتاسر اینترنت، برای یادگیری بهتر لغات زبان برای تان معرفی می کنیم. وارد صفحه دانلود شوید و بسته به گوشی خود آنها را دانلود کنید:

download  دانلود اپلیکیشن Learn German Vocabulary – 6,000 Words ویژه اندروید 

اپ 6000 کلمه زبان فرانسه

download  دانلود اپلیکیشن Learn German ویژه اندروید 

Learn German Speak German

download  دانلود اپلیکیشن۶۰۰۰ Words – Learn German Language for Free ویژه آیفون

6000 words free

۳- دانلود رایگان جزوه آموزش لغات زبان آلمانی

یک جزوه عالی تهیه شده توسط مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان و دارای بیش از ۱۰۰۰ واژه کاربردی و مهم در زبان آلمانی. تنها نکته این است که برای تلفظ واژگان باید آنها را در گوگل ترنسلیت وارد کنید که اتفاقا نکته مثبتی هست. چون هم مترادف های آن کلمه را می بینید و هم در قالب یک جمله و با مثال کلمه را در گوگل ترنسلیت بهتر خواهید آموخت.

pdf   دانلود پی دی اف آموزش واژگان مهم زبان آلمانی

نکته مهم! دانلود رایگان ۳۸ درس ضروری آموزش گرامر زبان آلمانی (فیلم فارسی+جزوه PDF)

4-ترفندهای کاربردی برای یادگیری ماندگارتر و سریعتر واژگان

یادگیری واژگان زبان آلمانی می‌تواند با ترفندهای خاصی سرعت بیشتری بگیرد. در زیر چند ترفند برای یادگیری واژگان زبان آلمانی آورده شده است:

  1. استفاده از کارت‌های حافظه (Flashcards): از کارت‌های حافظه برای نوشتن واژگان آلمانی به یک سوم کارت و ترجمه آن به انگلیسی به سوم دیگر کارت استفاده کنید. سپس به ترتیب برگه‌ها را نگاه کنید و تلاش کنید که ترجمه را به یاد بیاورید.
  2. استفاده از برنامه‌های آموزش زبان: بخصوص برنامه معروف چرب زبان که دارای محیط و ترجمه فارسی است و اگر زبان انگلیسی مسلط هستید از دولینگو هم کمک بگیرید زیرا معانی فقط به انگلیسی هستند و ترجمه فارسی ندارد. Memrise هم اپ خوبیه که  از تکنیک‌های حافظه‌ی طولانی مدت برای یادگیری واژگان استفاده می‌کند.
  3. خواندن کتاب‌ها و داستان‌ها: از کتاب‌ها و داستان‌های ساده شروع کنید و واژگان را در زمینه‌های مختلف یاد بگیرید. دقت کنید در هنگام خواندن، واژگان جدید را به لیست واژگان خود اضافه کنید و ترجمه آنها را یادداشت کنید.
  4. گوش دادن به موسیقی و پادکست‌ها: گوش دادن به آهنگ‌ها و پادکست‌های آلمانی می‌تواند به بهبود مهارت‌های شنیداری و یادگیری واژگان کمک کند.
  5. تکرار مداوم: تکرار مداوم واژگان آلمانی به یادگیری موثر کمک می‌کند. از تکنیک تکرار فعال (Active Recall) استفاده کنید.
  6. شرکت در کلاس‌های گروهی یا تبادل زبان: با شرکت در کلاس‌های زبان یا تبادل زبان با افراد زبان محلی، می‌توانید واژگان خود را در مواقع واقعی تقویت کنید.
  7. استفاده از کتاب‌های آموزشی با تصاویر: کتاب‌هایی که تصاویر دارند می‌توانند بهترین دوست شما در یادگیری واژگان باشند بهترین کتاب های واژگان زبان آلمانی کتاب های رسمی گوته هستند یعنی اینها (با کتاب A1 و A2 شروع کنید و اگر سطح پیشرفته تر خواستید کتابهای B1 و B2 هم تهیه کنید)
  8. استفاده از اپلیکیشن‌های تلفظ: اپلیکیشن‌هایی که به بهبود تلفظ شما کمک می‌کنندبخصوص اپلیکیشن چرب زبان را امتحان کنید.

اگر سوال یا نظری در این زمینه دارید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

زبانمهر

حتما بخوانید!

6 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • چرا هر جمله توسط یک مرد و یک زن خوانده می شود؟

    پاسخ
  • اپلیکیشن اموزش المانی تون بی نظیره من از صفر صفر دوماه پیش شروع کردم با همین برنامه تون الان براحتی مکالمه رو درک میکنم اما اشکال عمده ای که داره واژه های پیشرفته رو کار نمیکنه این مشکل رو رفع کنید

    پاسخ
    • خوشحالم مفید بوده. این برنامه رو سالها کار کردیم تا تولید شده بدون نقص اما ببینید تاکیدش بر مکالمه و فهم مکالمات هست که 80 درصد از یادگیری هر زبانیه و برای یادگیری واژگان هیچ اپلیکیشنی کافی نیست. حتما کتاب های اموزش واژگان رو بخونید توصیه من این کتابه و واژگان پیشرفته تر هم این کتاب که کتاب های رسمی خود گوته هستن

      پاسخ
  • عالی است، همه دیالوگ ابتدایی روزمره از احوال پرسی، پرسیدن آدرس و مشخصات فردی، معرفی خود تا مکالمات پیشرفته تر در بانک، شرایط مختلف رو در برنامه چرب زبان یاد گرفتم اما واژگان بیشتری نیاز دارم

    پاسخ
  • سلام ضمن تشکر از شما من تازه با اپلیکیشن شما آشنا شدم و همین یه جلسه متوجه شدم خیلی عالیه اما چرا اینقدر پیدا کردن چیزی تو اپلیکیشن شما سخته؟همه چیز در هم برهمه
    من داشتم آموزش به زبان مادری میخوندم اما گمش کردم

    پاسخ
  • سلام تشکر میکنم بابت ویدیوها ولی نوشتین اموزش صفرتاصد … کاش ویدیویی از سطح الفبا بود که از پایه شروع میشد تا با حروف و صداهاشون هم اشنا می شدیم.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست